Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
44.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wd acaba logosoft la görüştümü? merak ettim
  • ithalatçı firmaların yüzünden bu harddiski alamayacakmıyız:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Malesef dediğiniz gibi sesini çıkartmayan toplum olarak bizi iyi sömürüyorlar. Dikkatli olmak lazım.

    Diski şirketten kargolamıştım. Şirketin kargo ile anlaşması olduğu için fiş vs vermiyor normalde. Yarın kargo fişini alacağım inşallah. Western Digital Service Center - Avcılar'ın ne telefonunu ne de mailini bulabildim. Disk ellerine gitti mi gitmedi mi bilemiyorum şu an. Umarım bir sıkıntı çıkmamıştır.

    Merhabalar,

    Bu konuda yaşadıklarınıza benzer bir sorunu ben de yaşıyorum. WD15EARS model diskimin ithalatçısı olan INDEX bilgisayar, son kullanıcı olduğum için hizmet veremeyeceklerini ve ürünün alındığı Vatan bilgisayarla görüşmemi istediler. Vatan bilgisayar da ürün faturasını kaybettiğim için yardımcı olamayacaklarını söylediler(halbuki seri numarasından çıkartabilirlerdi). Bu süreçte sizin konunuza rastladım ve tarif ettiğiniz adımları izleyerek RMA yöntemiyle diskimi bugün gönderdim. Umarım en kısa sürede sorunsuz bir şekilde elimde olur.

    WD bana hızlı bir şekilde geri döndü ve hemen RMA kaydımı oluşturdu. Açıkçası bu hizmetten çok memnun kaldım. Umarım süreç sorunsuz ve hızlı bir şekilde sonuçlanır.

    Bu arada Avcılardaki kargo firmasının telefon ve mailini bulamadığınızı yazmışsınız. İleride ihtiyacı olacak arkadaşlar için ben bu bilgiyi paylaşıyorum;

    Firmanın web adresi:http://www.go2uti.com/

    Telefon: 0212 422 80 80

    E-mail: ist@go2uti.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 30 Kasım 2012; 22:42:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Garanti konusunda PM kutuma üye arkadaşlardan baya bir soru gelmiş. Açıklama gereği duyuyorum. Eğer ki sorunlu HDD'niz ile ilgili size Türkiye distribitörü yardımcı olmuyor ve garantiniz de global olarak devam ediyorsa:

    1. WD'nin sitesine gidip kayıt olun.
    2. Elinizdeki HDD'leri register edin.
    3. Sorunlu HDD ile ilgili case (konu - TR sayfasında nasıl çevirmişler bilmiyorum ben ingilizce kullanıyorum) açıp sorununuzu anlatın. Varsa PC ekran çıktılarını da ekleyin. Eğer ki TR distribitörü size, global garanti devam ettiği halde "garantiniz bitmiştir" veya garanti sürenizin bitimine daha çok olduğu halde "garantiniz bitmek üzeredir" şeklinde yorumlar yapıp işi yokuşa sürüyorsa açtığınız konuda TR distribitöründen aldığınız olumsuz yanıtları distribitör ismi ile birlikte çekinmeden belirtiniz. Bilemiyorum TR sayfasına kim bakıp cevap veriyor ama bence mutlaka ama mutlaka ingilizce sayfadan mesajınızı da ingilizce olarak yazın. Böylece karşınıza adam gibi birileri çıkacaktır.
    4. Konu ile ilgili size 1-2 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar. Orada RMA'nın onaylandığı ya da onaylanmadığı konusunda bilgi olacaktır. Ona göre hareket ediniz. RMA onaylanırsa size paketleme işlemini nasıl yapacağınızı gösteren bir link atacaklar. Oradaki kurallara MUTLAKA uyun. Yoksa HDD'niz size geri dönebilir.

    Umarım faydalı olur. İyi forumlar.



    Burada bahsettiğiniz adımları biraz daha açıp diğer arkadaşların işini kolaylaştırayım;


    1- Sisteme kayıt olma:

    Üyeliğiniz varsa şuradan giriş yapın:https://westerndigital.secure.force.com/?lang=tr

    Üye değilseniz şuradaki formu doldurun(gerçek bilgilerinizi girin, türkçe karakter kullanmayın):https://westerndigital.secure.force.com/WD_New_User?lang=tr


    2- Hard Disk kayıt etme:

    https://westerndigital.secure.force.com/WD_Product_Registrationpor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 30 Kasım 2012; 19:20:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendisane

    Bu arada Avcılardaki kargo firmasının telefon ve mailini bulamadığınızı yazmışsınız. İleride ihtiyacı olacak arkadaşlar için ben bu bilgiyi paylaşıyorum;

    Firmanın web adresi:http://www.go2uti.com/

    Telefon: 0212 422 80 80

    E-mail: ist@go2uti.com

    Arkadaşım geçmiş olsun. Umarım sorunun en kısa sürede çözülür. verdiğin iletişim bilgileri için de ayrıca teşekkür ederim. İyi forumlar.




  • Ben de arızalı diskimi 28 Kasım'da gönderdim. 29 Kasım'da Avcılar'daki adrese teslim edilmiş görünüyor. Fakat sitedeki RMA Status bölümünden kontrol edince durumu hala "Waiting to Receive" olarak görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion*tr

    Ben de arızalı diskimi 28 Kasım'da gönderdim. 29 Kasım'da Avcılar'daki adrese teslim edilmiş görünüyor. Fakat sitedeki RMA Status bölümünden kontrol edince durumu hala "Waiting to Receive" olarak görünüyor.

    Avcılardaki adres Western Digital Service Center olarak geçiyor ama aslında burası UTI adında bir lojistik firması. WD'ye bağlı bir kurum değil. WD ile anlaşmaları var ve ürünleri Türkiye'den toplayıp WD'e ulaştırıyor.

    Ben kendileri ile görüştüğümde diskleri biriktirip toplu olarak gönderdiklerini söylediler. Yani oraya giden her ürün anında yola çıkmıyor. Şu an ellerinde 30 küsür disk birikmiş. Bunları bu aralar çıkartırlar sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 1 Aralık 2012; 13:05:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion*tr

    Ben de arızalı diskimi 28 Kasım'da gönderdim. 29 Kasım'da Avcılar'daki adrese teslim edilmiş görünüyor. Fakat sitedeki RMA Status bölümünden kontrol edince durumu hala "Waiting to Receive" olarak görünüyor.

    PM'ine buraya bakmadan yanıt vermiştim. Arkadaşın da dediği gibi diskini aldılarsa yollamaları 7-15 günü bulabilir...
  • Macera Devam Ediyor Yeni Aldığım WD20EARX Diskte Bozulma Yolunda Galiba chkdsk komutu verdim 5 aşamalı gece biter galiba ürünü verip paramı almayı düşünüyorum artık arşivim gitti disk yüzünden
  • benim de 1tb mybook 5400 rpm disk kafa vuruyor. Sürekli bir tanımama sorunu vardı en sonunda masada çalışırken kalpten gitti. Beyin meyin de kalmadı.
  • Paketleme ile ilgili birkaç şey söyleyeyim:

    1. HDD'yi paketlerken mutlaka antistatik poşet içerisine koymalısınız.
    2. HDD'yi koymak için mümkün olduğu kadar ufak bir kutu seçin.
    3. HDD'yi kutuya antistatik poşetle beraber yerleştirin. HDD'nin etrafına balonlu poşet koymalısınız. kutuda boşluk kalmamalı ve HDD içinde sallanmamalıdır.
    4. Sizin için oluşturulan RMA numarasını (barkodlu çıktı olarak yazıcıdan aldığınız) kutunun içerisine ve kutunun dışına bolca yapıştırın. Gerekirse elle de yazın. Bundan sonra yapıştırdığınız ve yazdığınız yerlerin üstüne komple şeffaf koli bandı yapıştırın. Böylece ıslanma ve silinme gibi bir sıkıntı yaşamazsınız.
    5. Ben ayrıca bana link olarak verilmiş sayfayı 2 yeri imzalayarak kutunun içerisine koydum. Gerekli mi bilmiyorum ama bilginiz olsun.

    Bu noktalar önemli. Yoksa diskiniz reddedilip size geri dönebilir.




  • Evet, diski kargoya verdikten 59 gün sonra nihayet yenisini gönderebildiler.Bu uzun sürece rağmen diskime tekrar kavuşmak güzel bir duygu.
  • hadi hayırlısı...

    Bu arada uygun ve uygunsuz paketlemelere örnek olması adına:

    http://support.wdc.com/warranty/rmapics.asp?custtype=end&lang=en



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 30 Ocak 2013; 23:34:29 >
  • şenol senin bu konudan sonra ben de adamlarla bayaa yazıştım logosoft felan iplemedim. Benim hdd'nin garantisini uzattılar sitede diğer disklerimin de bilgilerini girip garantilerini inceledim.

    şu diski göndereyim problemli 2tb caviar black diski de göndereceğim. external disk olduğu için antistatik poşede koymayacağım.
  • Ben de external diski poşete koymadan gönderdim sorun olmadı. Gerçi ben orjinal kutusuna koymuştum ama koymasam da bir sorun olmazdı heralde.

    Bu arada 27 Kasım'da gönderdiğim disk 2 gün önce kargoya verildi artık ne zaman gelecek bilinmez...
  • Şimdi bir sorum var benim. WD Elements vardı bende harici. Zamanında WD'nin sitesinde kayıt etmiştim hesap açıp. Garanti süresi içinde bozuldu. Vatan Bilgisayara verdim. Sıkıntı çıkmadı hiç. 1 hafta sonra 2 üst model WD My Book Essential yollamış Logosoft. Vatan'a garantisi kaldığı yerden devam mı eder yoksa baştan mı başlar dediğimde kaldığı yerden devam eder dediler. Bugün WD'nin sitesine girdim baktım. 2015 gözüküyor garanti bitiş süresi. Yani yeniden başlatmışlar. Sistemde de ürünümün kaydı otomatik olarak değişmiş ürünü değiştirdikleri için. Kısacası toplamda 6 ay gibi bir süre kaldı bozulan hdd'nin faturasına göre. Ama siteye göre 3 sene var. Bu zaman zarfında sıkıntı olursa distribütör kabul eder mi etmez mi?
  • Benim harddisk için 160$ bedel yazmışlar paketin üzerine dolayısıyla gümrüğe takılmış... Bakalım nasıl alacağız...
  • @kassatura

    WD'nin sitesinde gözüken süre geçerlidir.

    @scorpion*tr

    kötü olmuş. gümrükte takılı kalabilir. Gümrüge ulaşmaya çalış. Yoksa sıkıntı yaşarsın.
  • Western Digital harddiskin gümrük masraflarını karşıladı (125 TL ardiye ücreti, 50TL gümrük vergisi) ve harddisk bu gün elime ulaştı.
  • süper. bir kere daha gözüme girdiler. Helal olsun valla ya. Güle güle kullan...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.