Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
44.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Ali Arslan

    kardeşim Note 2 cihazın hayırlı olsun bu arada. Atlamışım. Kusura bakma
  • Mutlu son, güle güle kullan kardeşim. Allah her zaman haklının yanındadır. Düzenbazlar da muhakkak bir gün cezasını bulacaklar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    yine green idi. WD20EARS idi WD20EARX geldi. SATA 3 olan modeli Detayları toparlayıp tek bir mesajda size bildireceğim. Elimdeki evrakları henüz incelemedim. Bir de WD'ye teşekkür maili atıp logosoft'la ilgili de güzelce bir döşeyesim var.

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    sonunda...

    Yedeklerimi güvenle geri atıyorum çok şükür. Yerim baya daralmıştı

    Hayırlı olsun yeni harddiskin.

    25 derece güzelmiş yalnız; benim eski 1001FALS Caviar Black 50'leri zorluyordu, fanla anca zaptedebiliyordum. Sonradan 1002FAEX'le değiştirdiler de, kurtulduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Hayırlı olsun yeni harddiskin.

    25 derece güzelmiş yalnız; benim eski 1001FALS Caviar Black 50'leri zorluyordu, fanla anca zaptedebiliyordum. Sonradan 1002FAEX'le değiştirdiler de, kurtulduk.

    Teşekkürler. Yalnız bende WD1001FALS da var WD5001AALS, WD1001FALS, WD2002FAEX, WD7500BPVT ve sonuncu da yeni disk WD20EARX. Buna ek olarak Samsung HD154UI var. Bir de 80'lik 2.5" olacaktı. Baya abartmışım değil mi?

    Disk Macaristan'a gitmiş. Oradan RMA'ya uygun bir modelle değiştirmişler. (Budapeşte, Macaristan) Amerika'ya kadar gitmemiş. Zira konu açılalı (15.10.2012) 16 gün olduğunu düşünürsek yine de iyi bir zaman. Seagate'de bu işi 320GB modelde zamanında 20 günde halletmiştim. Demek ki hemen hemen aynı sürelerde değişim yapılıyor.

    Darısı diğer sorun yaşayan arkadaşların başına. Yılmayın. LOGOSOFT gibi de sizi kazıklamaya çalışanlara pirim vermeyin. İyi forumlar...

    Bu arada gelen diskin fiyatı 63 dolar gözüküyor. Exa'da ise diskin fiyatı 115 dolar + KDV. Vergiye bakar mısınız!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 1 Kasım 2012; 0:24:25 >




  • Hadi gözün aydın dostum. İyi günlerde kullanmanı dilerim, umarım eskisinden daha uzun süre sorunsuz çalışır.

    Ve yine umarım, bizim ülkemizin insanları da bir gün, küçük hesaplar peşinde koşmaktan vazgeçer de, tüketicilere hak ettikleri saygıyı ve hizmeti sağlarlar. O zaman medeni bir toplum olma yolunda büyük bir adım atmış olacağız...
  • Çok haklısın. Umarım bir gün... Umarım bu dediklerini görmeye ömrüm yeter. Teşekkür ederim iyi dileklerin için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benzer sıkıntısı olanlar için prosedür şu şekilde işliyor. Önce WD'nin sitesine kayıt olmanız lazım. Sonra diskinizi register yani kayıt edeceksiniz. sonra diskle ilgili case yani dosya açacaksınız. o kısma işte sıkıntınızı yazıyorsunuz. orada arıza ile birlikte varsa distribütörle ilgili durumu da izah etmek lazım.

    Mesajınıza arızayı tarif edebileceğiniz ekran çıktıları ekleyebilirseniz daha iyi sonuç alabileceğinizi düşünüyorum. İyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 1 Kasım 2012; 8:06:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    @Ali Arslan

    kardeşim Note 2 cihazın hayırlı olsun bu arada. Atlamışım. Kusura bakma

    günaydın sorun değil senide not 2 bekleriz :D
  • Bende Galaxy S2 var kardeşim. Note çok büyük gelmişti. Bu bile büyük de işte idare ediyoruz. 2 kere düşürdüm zaten aleti.
  • merhaba WD SİTESİNE ÜYE OLDUM ARIZALI HDD NİN KAYDINI YAPTIM SONRA İADE BAŞLATMAYA ÇALIŞIYORUM ANCAK KAYITLI ADRESLERİ GÖREMİYORUM ADRES SEÇİMİNDE BU YÜZDENDE RMA TAMAMLAYAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM BİR BİLEN İRTİBAT NUMARASINI YAZARSA ARARIM HEMEN LÜTFEN YARDIMCI OLUNUZ
  • son attığım maile WD tarafından anlamlı bir geri dönüş oldu. eve gidince paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @network_kıller



    pm attım bakarmısın sana zahmet :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    son attığım maile WD tarafından anlamlı bir geri dönüş oldu. eve gidince paylaşacağım.

    bekliyorum merakla bu arada 2TB WD CAVIAR BLACK (WD2001FASS) modelini kullanıyorum bende aldığımdan beri badsector taraması yapmadım, bu konuda önerebileceğiniz bi program veya basit bi yöntem var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallkraft -- 1 Kasım 2012; 21:43:14 >
  • Gençler malum bekâr adamız. Yemek işini halledeyim bilgi vereceğim. Görüşmek üzere...
  • Evet dün akşam WD'ye hem teşekkür etmek hem de LOGOSOFT'la olan ilişkilerini gözden geçirmelerini tavsiye etmek için mail atmıştım. "Zira bu gibi firmalar sizin şirketinizin ismini kötülüyor" dedim. Mesleğimi de yazmıştım belki onun da etkisi olmuştur. Bugün gelen cevap şu şekilde:

    quote:


    Dear Mr. Senol,

    Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Sandy.

    I am very glad to hear that you were able to go ahead and create an RMA! I do understand that you are frustrated at the misinformation your received, and Western Digital does not like to think of it's customer being misinformed.

    I will speak to my manager in regards to your case.

    However, we are happy that you have received your replacement!

    If you have any further questions, please reply to this email and we will be happy to assist you further.

    Sincerely,
    Sandy
    Western Digital Service and Support
    http://support.wdc.com

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized posting, copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.



    İngilizce'de bazı anlamlar birebir çeviride saçma kalabiliyor o nedenle anlam bütünlüğü içerisinde çeviriyorum. Türkçesi şu şekilde:

    quote:


    Sayın Şenol,

    Western Digital müşteri hizmeteleri ve destek'le iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Benim adım Sandy.

    İşlemlerinizi tamamlayıp RMA'nızı oluşturabildiğiniz için çok memnun oldum. Aldığınız eksik bilgilendirme sonucu hayal kırıklığı yaşadığınızı anlıyorum. Western Digital müşterilerinin eksik bilgilendirilmesini duymaktan hiç hoşlanmaz.

    Yaşadığınız sorunla ilgili müdürümle konuşacağım.

    Bunun yanında yeni HDD'nizi aldığınızı duymak bizi sevindirdi.

    Eğer başka sorularınız varsa lütfen bu maile geri dönüş yapınız. Size destek olmaktan mutluluk duyarız.


    Buradan şunu anlıyorum. Eğer ki takipçisi olurlarsa bu mevzu LOGOSOFT'u hafiften sallayacaktır. Çok da yerinde olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Evet dün akşam WD'ye hem teşekkür etmek hem de LOGOSOFT'la olan ilişkilerini gözden geçirmelerini tavsiye etmek için mail atmıştım. "Zira bu gibi firmalar sizin şirketinizin ismini kötülüyor" dedim. Mesleğimi de yazmıştım belki onun da etkisi olmuştur. Bugün gelen cevap şu şekilde:

    quote:


    Dear Mr. Senol,

    Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Sandy.

    I am very glad to hear that you were able to go ahead and create an RMA! I do understand that you are frustrated at the misinformation your received, and Western Digital does not like to think of it's customer being misinformed.

    I will speak to my manager in regards to your case.

    However, we are happy that you have received your replacement!

    If you have any further questions, please reply to this email and we will be happy to assist you further.

    Sincerely,
    Sandy
    Western Digital Service and Support
    http://support.wdc.com

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized posting, copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.



    İngilizce'de bazı anlamlar birebir çeviride saçma kalabiliyor o nedenle anlam bütünlüğü içerisinde çeviriyorum. Türkçesi şu şekilde:

    quote:


    Sayın Şenol,

    Western Digital müşteri hizmeteleri ve destek'le iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz. Benim adım Sandy.

    İşlemlerinizi tamamlayıp RMA'nızı oluşturabildiğiniz için çok memnun oldum. Aldığınız eksik bilgilendirme sonucu hayal kırıklığı yaşadığınızı anlıyorum. Western Digital müşterilerinin eksik bilgilendirilmesini duymaktan hiç hoşlanmaz.

    Yaşadığınız sorunla ilgili müdürümle konuşacağım.

    Bunun yanında yeni HDD'nizi aldığınızı duymak bizi sevindirdi.

    Eğer başka sorularınız varsa lütfen bu maile geri dönüş yapınız. Size destek olmaktan mutluluk duyarız.


    Buradan şunu anlıyorum. Eğer ki takipçisi olurlarsa bu mevzu LOGOSOFT'u hafiften sallayacaktır. Çok da yerinde olur.

    iyi olmuş logosoft gerçekten esik bilgiler veriyodu ve umursamıyordu...

    hdd niz hayırlı olsun...




  • Teşekkür ederim. Darısı başına inşallah. PM'ini yanıtladım.
  • Kardes helal olsun takipçiliğin en iyisini yapmışsın mesajları okudum ilkkez wd almıstım ve takdir ediyorum, logosoft a eksiyi veriyorum, bende gecen haftalarda wd 1tb harici disk almıstım vatan bilgisayardan umarım sıkıntım filan hic olmaz.. olursada senin gibi prosedürü izliyeceğim.. Hayırlı olsun yeni diskinde.. Son mesajında "sandy" müdürü ile görüşmüş mü ? logosoftun üstünü çizsinler..
  • Teşekkür ederim. Sandy "görüşeceğim" demiş mailinde ama görüşüp görüşmediğini muhtemelen bildirmeyecektir. O kısım, eğer gerçekten takipçisi olurlarsa WD ile LOGOSOFT arasında kalacak gibi. Bu arada USA'da Sandy kasırgası vardı. Çalışanın ismi de Sandy! Biraz tuhaf geldi bana ama neyse. Umarım sen dahil hiç kimse bu tür sıkıntılar yaşamaz. İyi forumlar...
  • Garanti konusunda PM kutuma üye arkadaşlardan baya bir soru gelmiş. Açıklama gereği duyuyorum. Eğer ki sorunlu HDD'niz ile ilgili size Türkiye distribitörü yardımcı olmuyor ve garantiniz de global olarak devam ediyorsa:

    1. WD'nin sitesine gidip kayıt olun.
    2. Elinizdeki HDD'leri register edin.
    3. Sorunlu HDD ile ilgili case (konu - TR sayfasında nasıl çevirmişler bilmiyorum ben ingilizce kullanıyorum) açıp sorununuzu anlatın. Varsa PC ekran çıktılarını da ekleyin. Eğer ki TR distribitörü size, global garanti devam ettiği halde "garantiniz bitmiştir" veya garanti sürenizin bitimine daha çok olduğu halde "garantiniz bitmek üzeredir" şeklinde yorumlar yapıp işi yokuşa sürüyorsa açtığınız konuda TR distribitöründen aldığınız olumsuz yanıtları distribitör ismi ile birlikte çekinmeden belirtiniz. Bilemiyorum TR sayfasına kim bakıp cevap veriyor ama bence mutlaka ama mutlaka ingilizce sayfadan mesajınızı da ingilizce olarak yazın. Böylece karşınıza adam gibi birileri çıkacaktır.
    4. Konu ile ilgili size 1-2 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar. Orada RMA'nın onaylandığı ya da onaylanmadığı konusunda bilgi olacaktır. Ona göre hareket ediniz. RMA onaylanırsa size paketleme işlemini nasıl yapacağınızı gösteren bir link atacaklar. Oradaki kurallara MUTLAKA uyun. Yoksa HDD'niz size geri dönebilir.

    Umarım faydalı olur. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 17 Kasım 2012; 21:03:47 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.