Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
44.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu RMA ile nasıl gidiyor. 4 yıllık bir harici hdd var. Bad sector falanda var. Garantiye giriyormu şimdi?
  • Sağolun tüm masrafları WD karşılıyor ve ürün sorunsuz geldi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epsilon

    ABD garantisi olan ürünüm bozuldu , garanti 2018e kadar devam ediyor. Yapabilceğim bişey var mı beyler? türkiyede yaşadığım içim elimde mi kaldı şimdi ürün?
    wd den RMA açınca yukardaki mesajda yazdığım hatayı alıyorum. bilgisi olan yazsın , bu durumda olup cihazını tamir ettirebilen / yenisini alabilen oldu mu ?

    Ben de aynı hatayı alıyorum arkadaşlar yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
  • nirvana08 kullanıcısına yanıt
    up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim yeni harddiskim fedex ile gonderilmis gozukuyor ama takip no kisminda Yok yaziyor sizde takip numarasi yaziyormuydu? Birde fedexle sorun olurmu eski mesajlar da okudum fedex ucret istiyormuş yajin zamanda fedex ile hdd eline ulasan varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KillerPrince kullanıcısına yanıt
    Fedex dediği :Federal Export oluyor. ama kargoyu ups getiriyor. ücret falanda ödemiyorsun. en azından ben ödememiştim. bendede takip no yamıyordu. ama sorunsuz elime ulaştı. yani sıkıntı yok, gelir merak etme.
  • Merhabalar,
    Bende Şubat 2017 de Western Digital Blue 1 TB hardisk aldım.Mart ayında arızalandı.RMA oluşturarak 31 mart tarihinde gönderdim.Bugün UPS kargo dan arayarak ürünün gümrüğe geldiğini ve 38 USD üzerinden % 18 veya % 20 oranında vergi ödemem gerektiğini tam masrafın gümrükleme işlemi başladıktan sonra netleşeceğini söylediler.Kabul etmediğimi ve ürünün iade edilmesini istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lacivert68

    Merhabalar,
    Bende Şubat 2017 de Western Digital Blue 1 TB hardisk aldım.Mart ayında arızalandı.RMA oluşturarak 31 mart tarihinde gönderdim.Bugün UPS kargo dan arayarak ürünün gümrüğe geldiğini ve 38 USD üzerinden % 18 veya % 20 oranında vergi ödemem gerektiğini tam masrafın gümrükleme işlemi başladıktan sonra netleşeceğini söylediler.Kabul etmediğimi ve ürünün iade edilmesini istedim.

    bende de 1 tb mypassport modeli var rma oluşturdum ürünü henüz göndermedim ancak gümrük vergisini neden siz ödüyorsunuz acaba gümrük vergi oranları değişti onla ilgili bir durum mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüseyni


    quote:

    Orijinalden alıntı: lacivert68

    Merhabalar,
    Bende Şubat 2017 de Western Digital Blue 1 TB hardisk aldım.Mart ayında arızalandı.RMA oluşturarak 31 mart tarihinde gönderdim.Bugün UPS kargo dan arayarak ürünün gümrüğe geldiğini ve 38 USD üzerinden % 18 veya % 20 oranında vergi ödemem gerektiğini tam masrafın gümrükleme işlemi başladıktan sonra netleşeceğini söylediler.Kabul etmediğimi ve ürünün iade edilmesini istedim.

    bende de 1 tb mypassport modeli var rma oluşturdum ürünü henüz göndermedim ancak gümrük vergisini neden siz ödüyorsunuz acaba gümrük vergi oranları değişti onla ilgili bir durum mu?

    Bilemiyorum.Ama UPS bana öyle dedi.Bence faturada ürün bedeli 38 $ olduğu için (30 EURO 'ya kadar gümrük yok).31-32 $ yazılsaydı vergi çıkmazdı.




  • lacivert68 L kullanıcısına yanıt
    önceki mesajlara bakarak 75 euro üzeri ürün değişimlerinde de wd in masrafları karşıladığı yazılmış
  • paylaşım için teşekkürler,
  • Son durumu bilen var mı? 30€ mevzusundan sonra ürünü gelen oldu mu?
  • 1 tb mypassport ürünümün 2018 e kadar garantisi görünüyor ancak siteden seri numarasını girerek kaydetmeye çalıştığımda kaydetmiyor neden olabilir
  • amazondan ocak 2016 da satın aldığım disk bozuldu rma açtım Barsan Global Lojistik e gönderdim sonra telefonla kendilerine ulaştım biz onay verdikten sonra wd size yenisini gönderecek dediler biz yurt dışına yollamıyoruz burada imha işlemi yapıyoruz bilgisini verdiler
    yanlız ne gibi bir onay verecekler anlamadım Barsan bir lojistik firması olarak geçiyor burada yapılan işlem tam olarak nedir acaba?
  • Hocam WD Rma göndermek istiyorumda. Sizin UPS ile bir sorununuz olmuş. Acaba durumu nasıl çözdünüz.

    WD RMA'larda geri dönüş için gümrük masrafı kimisine çıkıyorm kimisine çıkmıyor, nasıl göndereceğiz anlamadım. Yardımcı olacak kimse var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus_42 -- 4 Haziran 2017; 23:43:28 >
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt
    ne konuda yardım istiyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeNTiLMeN

    ne konuda yardım istiyorsunuz?

    Hocam Rma numarası aldım. Gönderimi sağlayacağım. Fakat bazı kimselerden gümrük ücreti istemiş UPS. Bu durumda ne yapmam gerek ürün gümrük ücreti istenirse ne gibi bir yol izlemeliyim.
    İkinci olarak ürünün statik poşeti yok. Direk olarak kutunun içine sağlam bir şekilde koysam RMA kabul edilir mi?
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt
    ürün için gümrük istenirse ne yapmalısın o konuda şahsen bir fikrim yok. çünkü benden gümrük istenmediği için hiç bilemiyorum. antistatik poşet kolay bulursun. herhangi bir, bilgisayar tamircisinden isteyebilirsin. arkadaşlarına sorsan mutlaka birilerinde çıkar. o poşet kutulama kurallarında belirtiliyor. ürünün statik elektriğe maruz kalıp pert olması ihtimali var. o yüzden o oılmassa olmaz. onsuz boşunma gönderme ürün garanti dışı kalabilir bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hashus_42

    Hocam WD Rma göndermek istiyorumda. Sizin UPS ile bir sorununuz olmuş. Acaba durumu nasıl çözdünüz.

    WD RMA'larda geri dönüş için gümrük masrafı kimisine çıkıyorm kimisine çıkmıyor, nasıl göndereceğiz anlamadım. Yardımcı olacak kimse var mı?

    Hocam Şöyle Söyleyeyim. UPS Kargo Teslimatında ve Gümrüklemede Acele Ettiği İçin o Ücretin Bir An Evvel Ödenmesini İstiyor. UPS açısından Kimin Ödediği Problem Olmadığı İçinde Kullanıcıya (Kargonun Alıcısına) Gümrük Ödemesi Yansıtmaya Çalışıyor. Ancak Bilmedikleri Şey Bu Tip Servis Garantiden Değişim İşlemlerinde Tüm Harcırahların WD nin Ödediği. Siz Arızalı Diski Barsan a Yollayın. Onlar Kısaca Test Edip Diskin Problemli Olduğunu WD ye Bildirince WD Size Yeni Diski UPS aracılığı İle Yolluyor ve Gümrükleme Ücretlerini de Kendisi Karşılıyor. Biraz Fazla Bürokratik İşlem Olduğundanda İşlem Biraz Zaman Alıyor. Daha Evvel Bu Kadar Değildi. Ancak En Son Gönderdiğim 4TB lık Diskte ve Değişimden Gelen 6TB da Bu Problemi Yaşadım. Tahmini 60 Gün Sürdü RMA Açmam İle Yeni Diskin Bana Ulaşması Arasında Geçen Süre. Bu Gecikmenin Sebebini de Diskin Piyasa Fiyatı Yüksek Olmasına Bağlıyorum Açıkçası Nacizane Düşüncem. Çünkü Daha Önce Açtığımda RMA larda 19. Uncu Günde Yeni Disklerin Elime Ulaştığı Zamanları Biliyorum Ancak Onlarda WD RMA değişim Dökümanlarında Genelde 80 Dolar 90 Dolar Gibi Fiyatlar Yazıyordu. Ancak En Sonuncu RMA da 180 Dolar Yazınca Bu Gecikmeye Fiyat Sebep Oldu Diye Düşünüyorum. Biliyorsunuz 100 Dolar Gümrük Sınırı Olayı Var Ondan Kaynaklanmış Olduğunu Düşündüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmet DOĞAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: hashus_42

    Hocam WD Rma göndermek istiyorumda. Sizin UPS ile bir sorununuz olmuş. Acaba durumu nasıl çözdünüz.

    WD RMA'larda geri dönüş için gümrük masrafı kimisine çıkıyorm kimisine çıkmıyor, nasıl göndereceğiz anlamadım. Yardımcı olacak kimse var mı?

    Hocam Şöyle Söyleyeyim. UPS Kargo Teslimatında ve Gümrüklemede Acele Ettiği İçin o Ücretin Bir An Evvel Ödenmesini İstiyor. UPS açısından Kimin Ödediği Problem Olmadığı İçinde Kullanıcıya (Kargonun Alıcısına) Gümrük Ödemesi Yansıtmaya Çalışıyor. Ancak Bilmedikleri Şey Bu Tip Servis Garantiden Değişim İşlemlerinde Tüm Harcırahların WD nin Ödediği. Siz Arızalı Diski Barsan a Yollayın. Onlar Kısaca Test Edip Diskin Problemli Olduğunu WD ye Bildirince WD Size Yeni Diski UPS aracılığı İle Yolluyor ve Gümrükleme Ücretlerini de Kendisi Karşılıyor. Biraz Fazla Bürokratik İşlem Olduğundanda İşlem Biraz Zaman Alıyor. Daha Evvel Bu Kadar Değildi. Ancak En Son Gönderdiğim 4TB lık Diskte ve Değişimden Gelen 6TB da Bu Problemi Yaşadım. Tahmini 60 Gün Sürdü RMA Açmam İle Yeni Diskin Bana Ulaşması Arasında Geçen Süre. Bu Gecikmenin Sebebini de Diskin Piyasa Fiyatı Yüksek Olmasına Bağlıyorum Açıkçası Nacizane Düşüncem. Çünkü Daha Önce Açtığımda RMA larda 19. Uncu Günde Yeni Disklerin Elime Ulaştığı Zamanları Biliyorum Ancak Onlarda WD RMA değişim Dökümanlarında Genelde 80 Dolar 90 Dolar Gibi Fiyatlar Yazıyordu. Ancak En Sonuncu RMA da 180 Dolar Yazınca Bu Gecikmeye Fiyat Sebep Oldu Diye Düşünüyorum. Biliyorsunuz 100 Dolar Gümrük Sınırı Olayı Var Ondan Kaynaklanmış Olduğunu Düşündüm.

    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiden dolayı. Peki gönderim sağlarken statik poşet şart mı? Sağlam bir şekilde paketleyip gönderimi sağlarsam sıkıntı olur mu?




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.