Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
44.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Harici harddisk gönderen varsa bilgi verebilir mi işleyiş hakkında? RMA kaydı oluşturdum şu an. Mailime etiket geldi. Daha sonra barsan lojistik'e kargo yollayacağım herhalde. Fakat harici hdd olduğu için benim göndereceğim ürün, benimkine de antistatik poşet gerekli mi? Bir de yollarken nasıl paketleme yapmamız gerekiyor? Pıtpıta sarsam olur mu? Yani balonlu poşete?
  • 20 Kasım'da sevk ettiğim ürün kargo kayıtlarına göre 21 Kasım'da Barsan Global Lojistik tarafından teslim alınmasına rağmen "RMA Status" hala "Waiting to Receive" olarak görünüyor. wdsupport@wdc.com duruma ilgisiz, 6 Aralık'ta da RMA süresi doluyor. Ne halt edeyim ben?
  • 2015 yılında hb'den aldıgım 1tb wd black 3 ay sonra bozulan hdd'mi rma ile uğraşmadan direkt hbye göndermiş olup 1 haftada yenisiyle değiştirmişlerdi logososft vasıtasıyla bu zamana kadar sorunsuz kullandım'ki, dün 8kb badsector farkedene kadar tabiki logosoft 2 yıl garanti sağlıyor geri kalan 3 yıl rma kontrol ettim 660 küsür gün daha devam ediyor.RMA isteğinde bulundum hemen kabul edildi kargolayıp bu gün Barsan Global Lojistik'e gönderdim.Umarım logosoft gibi hemen ilgilenirler

    Edit: 21 Aralıkta gönderdiğim ürün 03 Ocakta değişim yapıldı 1TB Black modeli yerine 2018 ağustos üretimi 4TB 256mb cache black modeli gönderdiler şok oldum.UPS sanırım dışardan gelen tüm ürünlerde otomatik cep telefonunuza veya e postanıza vekalet istiyor sanırım otomatik prosüdür.Kargo takip'ten kontrol ettiğinizde müşteri isteğiyle ups harici gümrükçüye işlem isteği gönderdi diyor (bu wd) gümrük vs hepsi ödenmiş evime mesaj geldikten 3 gün sonra yani bu gün geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crashlone -- 15 Ocak 2019; 13:57:14 >




  • bugün 1 adet 2.5" 500gb disk gönderdim garantiye. 4. gönderişim olacak. inşallah bu da sorunsuz biçimde gerçekleşir. ptt kargo 12.19TL tuttu ücret olarak.
  • İşte budur :)) 500gb 5400rpm gönderdim garantiye adamlar 1TB 7200rpm disk gönderiyorlar :)) Gümrükte takılmazsa iyidir...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzmanbiyolog -- 27 Ocak 2019; 16:14:55 >
  • daha önce de 1 defa değişim yaptığım wd black 500gb diskimin 5 yıllık garantisinin bitimine 1 ay kala rma oluşturup tekrar gönderdim. 9 ocakta rma oluşturdum,11ocakta mng kargo ile barsan lojistik firmasına rma talimatlarına uyarak gönderdim. 21 ocakta rma sorgulamada diskin teslim alındığı bilgisi girildi ve 23 ocakta 1tb black ile değişim yapıldığı bilgisi girildi. diskim ups kargoya verildiği ve kargoda sorun yaşandığı ama merak etmemem gerektiğine dair WD'den mail aldım. bugün ups kargonun sayfasından referans numarası(rma) kullanarak yurtdışı sorguladığımda hollanda dan 1 şubatta çıktığı gözüküyor. gelen mailde önümüzde ki hafta elime ulaşacağı yazılmıştı, bekliyorum bakalım umarım sorunsuz teslim edilir.


    *5 şubatta topkapı gümrüğe girdi, referans no ile takip sayfasından normal takip kodu belirdi ve artık yurtiçi takipte gözüküyor. şuan gümrük işlemlerinin tamamlanması bekleniyor notu girildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahaeray -- 6 Şubat 2019; 9:11:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahaeray

    daha önce de 1 defa değişim yaptığım wd black 500gb diskimin 5 yıllık garantisinin bitimine 1 ay kala rma oluşturup tekrar gönderdim. 9 ocakta rma oluşturdum,11ocakta mng kargo ile barsan lojistik firmasına rma talimatlarına uyarak gönderdim. 21 ocakta rma sorgulamada diskin teslim alındığı bilgisi girildi ve 23 ocakta 1tb black ile değişim yapıldığı bilgisi girildi. diskim ups kargoya verildiği ve kargoda sorun yaşandığı ama merak etmemem gerektiğine dair WD'den mail aldım. bugün ups kargonun sayfasından referans numarası(rma) kullanarak yurtdışı sorguladığımda hollanda dan 1 şubatta çıktığı gözüküyor. gelen mailde önümüzde ki hafta elime ulaşacağı yazılmıştı, bekliyorum bakalım umarım sorunsuz teslim edilir.


    *5 şubatta topkapı gümrüğe girdi, referans no ile takip sayfasından normal takip kodu belirdi ve artık yurtiçi takipte gözüküyor. şuan gümrük işlemlerinin tamamlanması bekleniyor notu girildi.
    Bana da aynı mailden geldi. bu hafta sonuna kadar gönderiniz ulaşacaktır diye. ancak ben rma numarasını kullanarak ups'nin sayfasından sorgulama yapamıyorum.
    https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=ST/

    bu sayfadan track by referance number diye belirtilen şekilde RMA 87**** şeklinde rma numaramı girdiğimde "UPS could not locate the shipment details for this tracking number. Details are only available for shipments made within the last 120 days. Please verify your information" diye bir uyarı veriyor. sen nasıl görebiliyorsun kargo hareketlerini??




  • uzmanbiyolog kullanıcısına yanıt
    verdiğiniz linkte sağ tarafta '' Track by Reference Number'' bölümüne tıkladığınızda rma ile sorgulayabiliyor olmanız lazım. ben yurtiçi takibine geçtiğimden yurtdışı sorgulayamıyorum. ürün Türkiyeye girdiğinde aynı ekranda takip numaranız gözüküyor. benim paket gümrükten çıktı ve ups kargo şubesinde gözüküyor şuan.

    Track by Reference Number bölümünde tarihi önceki zamana çektiniz mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahaeray -- 7 Şubat 2019; 11:39:31 >
  • diğer 3 garanti gönderimde de aynı şey olmuştu. takip edemiyordum kargoyu. neyse sorun değil. gelir 1-2 haftaya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahaeray

    verdiğiniz linkte sağ tarafta '' Track by Reference Number'' bölümüne tıkladığınızda rma ile sorgulayabiliyor olmanız lazım. ben yurtiçi takibine geçtiğimden yurtdışı sorgulayamıyorum. ürün Türkiyeye girdiğinde aynı ekranda takip numaranız gözüküyor. benim paket gümrükten çıktı ve ups kargo şubesinde gözüküyor şuan.

    Track by Reference Number bölümünde tarihi önceki zamana çektiniz mi?
    bugün UPS'den mesaj geldi kargonuz Türkiye'ye ulaşmıştır.Gümrük işlemleriniz devam ediyor diye. ayrıca takip kodu var gelen SMS de. burada kargonun 7 şubatta Hollanda'dan çıkıp 9 şubatta TR'de olduğunu görüyorum. bu hafta içi alırız inşallah.

    Ancak diğer rma gönderilerimde bu şekilde sms gelmemişti iyi biliyorum. neyse acelemiz yok.




  • uzmanbiyolog kullanıcısına yanıt
    benim paket cuma günü çalıştığım şirkete teslim edilmiş henüz ilgili bölümden gidip almadım. gümrük işlemleri 2 gün sürdü
  • dün ups'den aradılar. kargonuzu gümrükten çekebilmek için bir kağıt imzalamanız gerekmektedir diye. neyse doldurduk gönderdik mail ile. şimdi bize 50 tl gümrük masrafı çıkarmışlar. ne yapıcaz şimdi bilen var mıdır arkadaşlar.?

    mail böyle:

    Sayın :HASAN BAHAR

    Yurtdışından UPS Kargo ile gelen gönderinizin gümrük masrafı oluşmuştur.
    İlgili banka bilgisine havale veya eft yapılması gerekmektedir.

    Toplam Vergi :50 TL
    --------------------------------------------------------------

    Tel: (0212) 410 99 99 Pbx
    Faks: (0212) 679 16 67

    Önemli notlar;
    *Size masraflar bildirdikten itibaren 3 günü geçen ödemelerde kanun gereği 350 ila 1000 TL ARASI ARDİYE ÜCRETİ UYGULANACAKTIR.
    *3 gün iş günlerini kapsamaktadır. Mail atılan gün saate bakılmaksızın 1. gün sayılmaktadır.
    *Mail atıldığı andan itibarensüre işlemeye başlamıştır.
    *Açıklama kısmına isminizi ya da takip numaranızı yazabilirsiniz.

    *İşlemlerinizin başlayabilmesi için lütfen dekontunuzu mail veya faks ile gönderiniz.--




  • Kesinlikle "kargonuz gümrükte kaldı çekebilmek için yetki belgesi lazım" diye sizi UPS'ten arayan kişiye mail adresi falan vermeyin. Tüm gümrük vergilerinin gönderen firma tarafından karşılandığını, gönderinin üzerinde Delivery Duty Paid (DDP) yazdığını söyleyin. Eğer mail adresinize gönderilen kağıtları imzalayıp gönderirseniz Ünsped gümrük Müşavirliği tarafından şu kadar gümrük verginiz oluşmuştur diye mail gelir. Yani sizin isteğiniz üzere Ünsped gümrük Müşavirliğine yetki vermiş oluyorsunuz.

    Konuyla ilgili western digital'deki eleman aradı ancak sorunu çözemedi. ben de bu 50TL'lik ödemeyi yapmak zorunda kaldım.

    UPS firması , Western Digitalden alması gereken parayı sizden tahsil etmek için bu yola başvuruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzmanbiyolog

    Kesinlikle "kargonuz gümrükte kaldı çekebilmek için yetki belgesi lazım" diye sizi UPS'ten arayan kişiye mail adresi falan vermeyin. Tüm gümrük vergilerinin gönderen firma tarafından karşılandığını, gönderinin üzerinde Delivery Duty Paid (DDP) yazdığını söyleyin. Eğer mail adresinize gönderilen kağıtları imzalayıp gönderirseniz Ünsped gümrük Müşavirliği tarafından şu kadar gümrük verginiz oluşmuştur diye mail gelir. Yani sizin isteğiniz üzere Ünsped gümrük Müşavirliğine yetki vermiş oluyorsunuz.

    Konuyla ilgili western digital'deki eleman aradı ancak sorunu çözemedi. ben de bu 50TL'lik ödemeyi yapmak zorunda kaldım.

    UPS firması , Western Digitalden alması gereken parayı sizden tahsil etmek için bu yola başvuruyor.
    Hocam Belgeyi Doldurup İmzalamanızda Bir Sakınca Yok Aynısını Bende Yaptım daha Evvel. Ödemeyi Yapmayın Ama Kesinlikle Arasınlar yada Mail Atsınlar İstedikleri Kadar. Bakın WD ile Daha Evvelki Yazışmalarımdan Bir Cevap Görüntüsü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet DOĞAN -- 26 Şubat 2019; 16:13:57 >




  • Türkiyede PENTA dışında kimler garanti veriyor. Sonuçta faturalı ürün lakin sorgulama yapılacak dist. firma kimler ? (WD Globalde garantili zaten)...
  • Selamlar arkadaşlar bu konu dogrultusunda bende ürünleri yolluyacagım.. 8TB 3 disk var elimde Bakalım sonuç ne olucak ..
  • Arkadaşlar vatandan aldığım harici disk bozuldu, onu göndereceğim. Hangi kargo firmasıyla göndermeliyim, iadeli mi göndermeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibraxi

    Türkiyede PENTA dışında kimler garanti veriyor. Sonuçta faturalı ürün lakin sorgulama yapılacak dist. firma kimler ? (WD Globalde garantili zaten)...
    Arena Datagate İndeks Birkaç tane daha var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet DOĞAN -- 2 Mayıs 2019; 16:10:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şekmi Şarraki

    Arkadaşlar vatandan aldığım harici disk bozuldu, onu göndereceğim. Hangi kargo firmasıyla göndermeliyim, iadeli mi göndermeliyim?
    PTT Kullan En Ekonomik Olanı
  • arkadaşlar rma denen şeyi oluşturdum şuanda kargo alınmayı beklior dior. evimden gelip alcaklar sanırım diymi adresi. karşımda benim adresim varsa sadece zaten. 10 gün oldu gelen yok :(
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.