|
Bildirim

|
apple watch teması çok az ve çoğu çok kötü, kendin de ekleyemiyorsun. kendi ekleme hakkını bile vermiyor adamlar. |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bkaakco -- 4 Mayıs 2026; 14:36:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
|
apple watch teması çok az ve çoğu çok kötü, kendin de ekleyemiyorsun. kendi ekleme hakkını bile vermiyor adamlar. |
|
_____________________________
Her canlı ölümü tadacaktır.
Hidayete uyanlara selam olsun. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|