Şimdi Ara

warrior için mükemmel bir silahmı acaba?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dün +2 rebirth exp.blade axe aldım.sizce mükemmele yakın bi silahmı ama 60+ adamları 59 olduğum halde alıyorum .servar pathos.
    işte de ss





    _____________________________
  • yokmu yorum?
    _____________________________
  • 1 kişi bile yorum yapmayacakmı?
    _____________________________
  • Çok iyi bir silah bide +8 olsaymış mükemmel olurdu
    Bende +7 sini kullanıyorum +8 basmaya cesaret edemiyorum
    _____________________________
  • ya sen +60 adamları alabiliyorsan bence sen warior oynamayı iyi biliyorsun demektir.Ama tabi burda iteminde hakkını yememek lazım.itemde güzel ardream charı yapcaksan iyi yapmışsın o item almakla güzel item.
    _____________________________
    Bundan sonra imza felan atmıycam kardeşim hep kural dışı!!!!
  • eğer combo yapmayı biliyosan güzel iş görür
    ben soyulduktan sonra aldım +7 blade axe üstümde +7 paper hp basılı kıyafetler combo çok manyak yapılıyo bu halimle arenayı dağıtıyom :P
    _____________________________
  • +8 gövdelik var kolluk ve bot +3 rebirt pad +2 rebirth takılar +10 fll.aos var ayrıca bi kemer eksik:(ondada ne alsam akrarsızım pşyasa düşsün biraz en iyisi beklemek.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kardeş o zaten rebith
    +8 değerinde hemen hemen aynı atack da vuruor onun için sorun yoq Güsel bir silah
    _____________________________
    SayGıLar: SpaNKo

    Rap'i Biz Bulmadık ama bulanlardan daha ii Söleris
  • harika silah satmak istersen ben onu yada ordaki ib yi alırım ib ye + sına göre bi fiyat veririz ama bladeye talibim fiyatı uygun olursa alırım
    _____________________________
  • yada takasta edebiliriz ib yi yada blade i?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ::hakan::

    harika silah satmak istersen ben onu yada ordaki ib yi alırım ib ye + sına göre bi fiyat veririz ama bladeye talibim fiyatı uygun olursa alırım



    ib yi sattım +7 ydi.
    blade axe bana 85gb a maloldu.ona göre fiyat verirsen anlaşabiliriz..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onlyassas


    quote:

    Orjinalden alıntı: ::hakan::

    harika silah satmak istersen ben onu yada ordaki ib yi alırım ib ye + sına göre bi fiyat veririz ama bladeye talibim fiyatı uygun olursa alırım



    ib yi sattım +7 ydi.
    blade axe bana 85gb a maloldu.ona göre fiyat verirsen anlaşabiliriz..

    85 gb yemi mal oldu?Biraz fazla değilmi hatta baya?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BlackHawK72


    quote:

    Orjinalden alıntı: onlyassas


    quote:

    Orjinalden alıntı: ::hakan::

    harika silah satmak istersen ben onu yada ordaki ib yi alırım ib ye + sına göre bi fiyat veririz ama bladeye talibim fiyatı uygun olursa alırım



    ib yi sattım +7 ydi.
    blade axe bana 85gb a maloldu.ona göre fiyat verirsen anlaşabiliriz..

    85 gb yemi mal oldu?Biraz fazla değilmi hatta baya?



    O fiyata gel ben sana +8 raptor basim
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: takopako


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackHawK72


    quote:

    Orjinalden alıntı: onlyassas


    quote:

    Orjinalden alıntı: ::hakan::

    harika silah satmak istersen ben onu yada ordaki ib yi alırım ib ye + sına göre bi fiyat veririz ama bladeye talibim fiyatı uygun olursa alırım



    ib yi sattım +7 ydi.
    blade axe bana 85gb a maloldu.ona göre fiyat verirsen anlaşabiliriz..

    85 gb yemi mal oldu?Biraz fazla değilmi hatta baya?



    O fiyata gel ben sana +8 raptor basim

    +1 85 gb mi
    _____________________________




  • o kadar paraya ben 2 tane +8 raptor alırım lan [8|
    _____________________________
  • pahalı bence 85 gb ama süper 1 item warriour için
    _____________________________
  • bu itemin bende bir özelliği var.
    +6 satıyodu birisi lufede adama pm atacaktım atmadım.dedim salla.daha sora maradonda gördüm.yine komuştu pazara dedimki +7 yap onu 13 e aliyim.dedi 15 olur.dedim ok.adam bastı aldım 15 gb a +1 reb. ti.onu 2 gün sonra +8 glave +7 toto ya sattım.sattığım adam 2 gün sora asas açmaya karar verdi.ve 32 gb a aldım ondan geri.2 3 gün sonra +7 shard +21 gb verdi sl4 diye birisi.verdim bende.arkadaşın biri dün pm attı.+2 rebirth blade axe satıyolar diye bende aldım.takebaba diye birisinden...daha sonra pazarda sl4 denen adamı gördüm.dedim seni bi yerden hatırlıyorum..sana +1reb exp blade axe satmıştım evet dedi +2 yapıp sattım onu dedi.kime sattın dedim dediki takebaba diye birine yani en baştaki silah dönüp dolaşıp bana geldi.pahalı diyenlere soruyorum +8 blade axe 80 90 gb iken bu nasıl pahalı oluyor.bi arkadaşımız demişki o< paraya +8 raptor cıkarırım.gel çıkar veriyim sana 100 gb...
    _____________________________




  • nesi süper anlamadım glaveden farkımı war normal blade axe nin
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: The_666

    nesi süper anlamadım glaveden farkımı war normal blade axe nin

    1. si bu 168 ap vede atak hızı slow sence yeterlimi?
    _____________________________
  • Bence süper bi item +8 qLave ' den fazLa ap ' si var bence qüzeL item hatta süPer
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.