Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

WARNING !! DİYO

10
Cevap
0
Favori
202
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      17 Eylül 2003 00:36:32 Konu Sahibi
      Arkadaşlar bir sorunum var . yardımcı olabiirseniz sevinirim. Makine power düymesine bastığımda çalışıyo .Fakat monitöre güç gelmiyo.. Bir kaç kere kapatıp açtım nafile ! fişten çektim yok olmuyo.. Daha sonra ekran geldi ve aynen şu yazı çıktı " warning ! Cpu clock or ratio are programming fail previously. pls setup cpu host clock again .. " cpu clock la ben bişi yapmadım ki . 133 de duruyo zaten .. oc falan da yapmadık .. alla alla sizce nedir bu yahu acil bi yardım



      |
      |
    • Yarbay
      3267 Mesaj
      17 Eylül 2003 11:55:20
      biosa gir ayarı 133 *default yap save et çık..
      |
      |
    • Yarbay
      3222 Mesaj
      17 Eylül 2003 14:44:47
      oda olmazsa yanı bıos a falan gıremıyorsan anakartın pılını cıkarıp 5-10 sn bekle tekrar tak
      |
      |
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      19 Eylül 2003 01:27:22 Konu Sahibi
      makineyi bir kaçkez akaptıp açarak normal görüntüye getiriyorum .Fakat sorun ilk basışta sistemden görüntü alamamam. Ve herhangi bir Scandisk olayı falan da yok .. çünkü ne bios nede windows ekranı gözüküyor. pls yardım ..
      |
      |
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      19 Eylül 2003 01:28:24 Konu Sahibi
      bu arada ayarlar zaten defaultta . bioasta herhangi bir ayar sorunu yok
      |
      |
    • Yarbay
      4568 Mesaj
      19 Eylül 2003 09:15:19
      Hep aynı hatayı mı veriyor. Farklı hatalar mı veriyor.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      19 Eylül 2003 16:39:56 Konu Sahibi
      yukarıda yazdığım hatayı sadece birkaç kere verdi. Şu anda sadece makina ilk basışta açılmıyo. ikinci basışta açılıyo. Yani ilk powera bastığımda hiçbir görüntü gelmiyo .powera basılı tutarak kapatıyorum..Tekrar bastığımda sanki hiç birşey yokmuş gibi açılıyor.
      |
      |
    • Yarbay
      3222 Mesaj
      19 Eylül 2003 21:47:23
      bak o soyle bı hatada sorun verıyor bende mesela msi kt3 anakart var 256 ddr lı ve 1700+ ıslemcılı ona 230 muydu 300 W mıydı bılmıyom ama bı power taktık makınayı senın dedıgın gıbı yapıyordu acmıyordu bız careyı arkadan kapatıp tekrar ceyran vermede bulmustuk
      ama 350W lık kendı psu umda hıc sorun yoktu

      senın psu kac w lık ona dıkkat et
      |
      |
    • Binbaşı
      1446 Mesaj
      19 Eylül 2003 23:50:53
      benim ekran kartı yuvadan cıkıyo gibi olmustu o yuzden ekranda senin dedigin sorunu yasadım daha sonra ekran kartını cıkarıp taktım halloldu bi dene istersen
      |
      |
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      20 Eylül 2003 03:17:52 Konu Sahibi
      Psu 300 watt . Daha öncede bu psu da birşey yoktu . Ekran kartında da bir sorunn yok kontrol etmiştim.zaten ekran kartı yuvası klipsli .
      |
      |
    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      20 Eylül 2003 03:19:29 Konu Sahibi
      Şuan makina halen dediğim şekilde çalışıyor. Bir kere bas açılmasın. ikinci de hiçbir sorun yok.. Bu nebiçim iştir anlamadım walla [dntw]
      |
      |
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Ankara Web Tasarım
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.