Şimdi Ara

Warband'da Evlenince Çocuk Oluyor Mu ??

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar son zamanlarda deli gibi Warband oynuyorum.Size bir sorum var.Şimdi ben bu oyunda evlendim,benim çocuğum oluyor mu ??
    Mesela böyle çocuğu birliğe alıp o hanlarda aldığımız adamlar gibi savaştırıp ekipman filan verebiliyor muyuz ??
    Birde bu oyunda belli bir süreden sonra yaşlanıp ölüyor muyuz ?



  • Hayır olmuyor.
  • dediklerinin hiç biri olmuyor.
  • halbuki evlenmeden önce düğünü beklerken ne hayeller kurduydum ... (+18)
    ama şimdi buraya yazıp şu tatil döneminde ban yemeyelim
    yaa en azından insan biraz ses filan koyar kral "sizin için hazırlanmış odaya gidin" diyo başka bişey göremiyoz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutlik48 -- 1 Ağustos 2011; 2:36:16 >
  • Zaten o grafiklerle görmek istemezsin

    Bayan karakterin üzerindeki eşyaları çıkarıp don sütyenle bırakmıştım da... Öyğk...
  • Abi siz bu oyunu ne için oynuyosunuz?Açın izleyin pornonuzu oyunlardan niye bekliyonuz böyle şeyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MerTurgoN

    Abi siz bu oyunu ne için oynuyosunuz?Açın izleyin pornonuzu oyunlardan niye bekliyonuz böyle şeyler


    insanın beklenmedik bir anında gelince hoşuna gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paint It Black


    quote:

    Orijinalden alıntı: MerTurgoN

    Abi siz bu oyunu ne için oynuyosunuz?Açın izleyin pornonuzu oyunlardan niye bekliyonuz böyle şeyler


    insanın beklenmedik bir anında gelince hoşuna gidiyor


    Hocam
    the witcher serisini oyna bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paint It Black


    quote:

    Orijinalden alıntı: MerTurgoN

    Abi siz bu oyunu ne için oynuyosunuz?Açın izleyin pornonuzu oyunlardan niye bekliyonuz böyle şeyler


    insanın beklenmedik bir anında gelince hoşuna gidiyor


    Valla doğruya doğru




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.