Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

W800İ SON YAZILIM ÇIKTI

55
Cevap
0
Favori
3.580
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Sony >> W800İ SON YAZILIM ÇIKTI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1516 Mesaj
      20 Mart 2006 05:00:36
      Herhalde bu forumda w800'e R1BC002'yi yükleyen üçüncü üyede benim şu saatlerde.

      Bu yeni versiyonla telefonun menüsü eskiye oranla çok daha hızlı olmuş
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      81 Mesaj
      20 Mart 2006 07:30:11
      arkadaşlar ben de şu anda yeni versiyon R1BC002 yi yükledim. Arkadaşların dediği gibi güncellemeye gerek ypk diyor. ancak devam deyince yeni yazılımı yüklüyor.
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      172 Mesaj
      20 Mart 2006 09:10:13 Konu Sahibi
      yükleyenlere hayırlı olsun beni yanlız bırakmadınız çok şükür kulaklıktan gelen cızırtı düzeldi nerdeyse w800i me elveda demek üzereydim oyunlardaki ekran problemi hala düzelmemiş
      |
      |
      _____________________________
      Boş
    • Yarbay
      5930 Mesaj
      20 Mart 2006 10:37:46
      hep hızlı oluyor bu menu hep stan saten hızlı neyı hzılansınkı be bırader yanı kendımızı kandırmaktan baska bısey yapmıyoz bakın oynamayın elınızde kalacak
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1516 Mesaj
      20 Mart 2006 12:42:30
      Yok yok bayağı bi hızlandı misal kvk sözlüğe girmek için saniye beklemiyorum artık bekleme payı neredeyse yok artıkın.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      6392 Mesaj
      20 Mart 2006 15:14:10
      yabancı forumlarda da sorun bulan çıkmadı
      sağlam bi fwe benziyo
      gprs update falan koyucaklarını falan sanmıyorum ama bari adam gibi çalışsın fwler
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      172 Mesaj
      20 Mart 2006 16:55:14 Konu Sahibi
      büyük puntolarla yazmama rağmen hala w800i forumunda inanmayan arkadaşlar var yok çıkmamış yok r1b geliştirlme safhasındaymış mesaj sayısı az olunca kale alınmıyor heralde
      |
      |
      _____________________________
      Boş
    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      20 Mart 2006 18:34:54
      YENİ UPDE HAYIRLI OLSUN BEN YAPAMIYORUM W800 SIVI TAMASINDAN DOLAYI BİLGİSAYARI GÖRMÜYOR NE YAZIKKİGARANTİ KAPSAMI DIŞIDA OLDU SERVİSLERDE YAPMIYOR NE DİYEYİM KISKANIYORUM AMA HAYIRLI OLSUN
      |
      |
      _____________________________
      NYZ
    • Yüzbaşı
      310 Mesaj
      20 Mart 2006 18:55:31
      Ya şu yeni versiyondaki gelişmeleri maddeler halinde yazarmısın arkadaşım...Tam olarak.boşuna 2 özellik için geçmeyelim R1a dan yani
      |
      |
      _____________________________
      Kızlar dünya ahiret bacımdır ama uzayda görürsem affetmem!!!:)
    • Yarbay
      6392 Mesaj
      20 Mart 2006 18:58:19
      w800de artık herkes yüklüyo öyle mi????
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      310 Mesaj
      20 Mart 2006 19:07:56
      walla bi ben yüklemedim heralde...
      |
      |
      _____________________________
      Kızlar dünya ahiret bacımdır ama uzayda görürsem affetmem!!!:)
    • Binbaşı
      1661 Mesaj
      20 Mart 2006 19:45:12
      bir şansımı deneyeyim dedim oldu walla
      R1BC002
      |
      |
      _____________________________
      Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
    • Yüzbaşı
      384 Mesaj
      20 Mart 2006 23:25:15
      Arkadaşlar benim yazılım eskiymiş daha iki gün önce yazılım attım aşagıdaki gibi oldu.

      Benim makine w800i E_Plus oldu bu normal mi?

      Bu makineyi Alman E_Plus firması verdiği için olacak.

      Bu E_Plus olayını kaldırma imkanı var mı?

      Yeni yazılımıda mı tekrar yükleyecem?

      R1AA008
      prgCXC1250092_EU_1_CA R1AA008
      Kamera yazılım sürümü:4.5
      ITP Yazılım sürümü : CXC 125 932 R 1A038

      Özelleştirme:
      CDA 102425/36 R3A
      cxc1250093 R 1AA008
      E_PLUS

      İçerik Sürümü:
      PA11
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      172 Mesaj
      20 Mart 2006 23:37:20 Konu Sahibi
      Yeni versionla ilgili haberler:

      Released on SEUS for the K750 on 9/3/06.

      Released on SEUS for the W800 on 18/3/06

      Free memory is now listed in MB instead of KB.

      Photos are now taken as soon as the shutter sound is heard.

      Slight increase in speaker and headphone volume.

      Slight increase in phone responsiveness.

      FIX: Background noise during lower volume calls ('hissing bug') now fixed.

      FIX: Picture zooming bug fixed. Pictures larger than 1632 pixels wide and/or 1224 pixels tall can now be zoomed into.

      FIX: All USB transfer issues now fixed.

      FIX: Increased stability in PhotoDJ and VideoDJ applcations.

      JBenchmark 3D LQ: 202

      JBenchmark 3D HQ: 126

      JBenchmark 2: 340

      JBenchmark 1: 3889

      beyler ingilizce bilmeyenler için
      1.odaklama yapar yapmaz resmi eskisine göre daha hızlı çekebiliyoruz
      2.kulaklık ve hoparlör sesi artırıldı
      3.telefonun komutlara cevap serme süresi kısaldı yani hızlandı
      4.konuşmalarda kulaklıktan gelen cızırtı onarıldı
      5.büyük boyuttaki resimlerdeki zoomlama problemi çözüldü
      6.usb ile transfer sorunu düzeltildi.
      |
      |
      _____________________________
      Boş




    • Yüzbaşı
      318 Mesaj
      21 Mart 2006 08:45:47
      quote:

      Orjinalden alıntı: TAUREAU

      Yeni versionla ilgili haberler:

      Released on SEUS for the K750 on 9/3/06.

      Released on SEUS for the W800 on 18/3/06

      Free memory is now listed in MB instead of KB.

      Photos are now taken as soon as the shutter sound is heard.

      Slight increase in speaker and headphone volume.

      Slight increase in phone responsiveness.

      FIX: Background noise during lower volume calls ('hissing bug') now fixed.

      FIX: Picture zooming bug fixed. Pictures larger than 1632 pixels wide and/or 1224 pixels tall can now be zoomed into.

      FIX: All USB transfer issues now fixed.

      FIX: Increased stability in PhotoDJ and VideoDJ applcations.

      JBenchmark 3D LQ: 202

      JBenchmark 3D HQ: 126

      JBenchmark 2: 340

      JBenchmark 1: 3889

      beyler ingilizce bilmeyenler için
      1.odaklama yapar yapmaz resmi eskisine göre daha hızlı çekebiliyoruz
      2.kulaklık ve hoparlör sesi artırıldı
      3.telefonun komutlara cevap serme süresi kısaldı yani hızlandı
      4.konuşmalarda kulaklıktan gelen cızırtı onarıldı
      5.büyük boyuttaki resimlerdeki zoomlama problemi çözüldü
      6.usb ile transfer sorunu düzeltildi.

      menünün hızlandığı doru odaklamada doğru kulaklıkla deneme şansım olmadı ama konuşma ahize sesi yine kısılmış gibi geldi bana
      zaten gerçi hiç bir zaman ahize sesi iyi olmadı ama r1a008 baya bi iyiydi
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      222 Mesaj
      21 Mart 2006 12:21:18
      w800'e R1BC002yi bende yükledim.
      bakalım farklar neler
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5930 Mesaj
      21 Mart 2006 13:37:58
      sten buu guncelemlerde hep duzeltıyorlar ama yuklenınce hepsı aynı kendımız motıve edıyoz baska bısey yaptıgımız yok kandırrıyorlar bızı hep duzeltıyor hepde yenılenıyor hepte menu hızlanıyor muahhaahah kandırmayalım arkadaslarr bızımle dalga gecıyorlar makıneye yuleyecegımız yalım fabrıkasyon yuklemesı ıbı olmaz bunu aklımızdan cıkartmayalım eyer sorun olsaydı s.e toplardı duzeltıp bıze gerı verırıdı ama boyel seyde yok
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      6392 Mesaj
      21 Mart 2006 14:27:18
      r1nde usbden veri atma problemi yaratmışlardı
      r1aada da cızırtı problemi vardı daha önce olmayan
      bu yeni versiyonda ise bu hataları düzeltmişler
      yani başladığımız yere geri döndük
      ne bi gprs update var ne video kalitesinde bir artış var!?!?!
      tüm dünyada r1aa çıktı bizim ülkeye o updatei vermediler, davinciye ver ondan sonra 16 ytl
      bu herifler yüzünden k750den soğmuştum yemin ediyorum



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakk76 -- 21 Mart 2006; 14:29:11 >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1355 Mesaj
      22 Mart 2006 08:53:23
      quote:

      Orjinalden alıntı: burakk76

      r1nde usbden veri atma problemi yaratmışlardı
      r1aada da cızırtı problemi vardı daha önce olmayan
      bu yeni versiyonda ise bu hataları düzeltmişler
      yani başladığımız yere geri döndük
      ne bi gprs update var ne video kalitesinde bir artış var!?!?!
      tüm dünyada r1aa çıktı bizim ülkeye o updatei vermediler, davinciye ver ondan sonra 16 ytl
      bu herifler yüzünden k750den soğmuştum yemin ediyorum


      Ben de yavaş yavaş soğumaya başladım.. Bi update bu kadar mı sorunlu olurK750-w800 topiğinde update sorunlarını okumaktan daral geldi.. Kimine yüklüyor; kimine yüklemiyor, kiminin dilini ingilizce yapıyor, kimine yarım yamalak yüklüyor, kimi servislik oluyor..Yuhhhhhhhhhhhhhhh beaaaaaa SE... bu kafayla bi cacık olmaz senden... Bari beceremiyorsun bu işi versiyon mersiyon koyma tellerine de hiç olmazsa yok deriz de, içimiz olsun rahat eder



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi planlamacı -- 22 Mart 2006; 8:55:20 >
      |
      |
      _____________________________




    • Emekli Yönetici
      6140 Mesaj
      22 Mart 2006 09:53:14
      kendimi bu tlf,la artık mutlu hissetmemeye başladım sıkıldım cok bızıkladık ya...
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.