Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (818. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
17.122
Cevap
187
Favori
1.187.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 816817818819820
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    arkadaşlar biraz alakasız araçlar olacak ama bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim.

    yaklaşık 255 bin bütçem var. seçenekler arasında 2. el c200d amg 258 bin ve 1.5 tsı Arteon R line sıfır km 255 bin tl.
    şekil anlamında kesinlikle arteon istiyorum ama son sözümü söylemeden sizce ne yapmalıyım?
    Hocam karşılaştırma biraz sıkıntılı biri dizel biri benzinli biri premium biri değil
    Bence eğer çok km yapmıyorsanız ikinci el çok büyül problem değilse arteon alınır güzel güzel binilir
    Arteon makyajsız c serisine göre çok çok daha gösterişli bir araç trafikte çok nadir görünüyor heybetli ve çol yakışıklı bir araç ayrıca içi çok geniş
    Ama tabi yukarıda saydığım ilk iki şart sizin için sorun değilse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    Yeni 1.5 TSİ motor çok başarılı. Öyleki 156lık c180 den canlı gidişi var. Tabi bunu dsg ile sağlıyor. 7g şanzıman artık miadını doldurdu. 9g li c180 de düşünebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yorumlar için teşekkürler. Çok binmiyorum araca dizel benzinli fark etmez c200d dememin sebebi c180 le neredeyse aynı fiyat olması. Elbette dizel benzinli aynı para olursa dizel alırım mantığından c200d diyorum.
    Arteon dediğiniz gibi fersah fersah geniş c serisinden.

    Sanırım arteon a bir adım daha yakınım artık☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    Her türlü Mercedes.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Hangi acılardan mesela? Bi açıdan bakarsan vw nin en iyi aracı diğeri Mercedes in ortalama bir aracı? Yinede kesinlikle Mercedes mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Yakın zamanda 2015 leon aracımı satıp 2015-2016 model aralığında c200d alma planım var. Aracın dış görüşünüşünü ve konsolunu beğendiğim için bunda karar kılıyorum. Ödeyebileceğim 170-190 bin arası miktardır. İlk etapta Amg kasa , bulamazsamda avangarte kasasını düşünüyorum.
    Daha öncede bunu planlıyordum ama ertelemek zorunda kalmıştım.
    Aracı araştırdığımda arka koltuk rahatsızlığı , multimedia sıkıntısı ve birçok şikayete rasladım.( En beğenilen yorumlarda mevcut olanlar , y.tubedeki test videoları )
    Şuan kullandığım araç 4 yıldır üstüme kayıtlı ve herhangi bir kaza yapmadığımdan kaskoya 1000-1500 TL aralığında para yatırıyorum.Sıfır aldığımda garantisi olduğu için ilk iki bakımı yetkili serviste yaptırdım ve giydirdiler dolayısıyla. Geri kalan 30-45-60-75 bin bakımları içinde özel servisi tercih ettim , gayet makul ücret karşılığında hallediyorum.

    Özel serviste yapılan muayene ücretini ve ortalama kasko ücretini benimle paylaşabilir misiniz.

    Bu araca yönelmek yerine 2017 ya da sıfır km premium olmayan araç mı tercih etmelim?
    Kısacası bu araç beni çok yorar mı ?

    Teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Zorla mı sattılar bile bile nasıl kitlediler
    yok hocam. Bana değil peder beye kitlediler :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myway20

    hayırlı olsun bende de c serısı var o multimedia ekranı artık benımde mıdemı bulandırıyor
    sahsen sıfır arac alacak olsam gıdıp kampanya adı altında eskı kasa araca asla 300 bin gibi rakamları vermezdım.
    makyajlı kasası olsa verırdım.

    Alıntıları Göster
    Sanırım multimedya altyapısı değişmiş ve android autoyu yükleyemedik . En kötü google maps spotify filan açar kullanırım diyordum. Bunlar olmayacaksa cidden o ekranın neredeyse hiç bir fonksiyonu kalmıyor arabada. Neyse sabırla yapacak olan adamdan haber bekliyorum. Olmazsa seneye elden çıkartmaya bakacağım. Hem o zaman makyajlı kasalar 2. el e düşmüş olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BasicWarrior

    Merhaba arkadaşlar,
    Yakın zamanda 2015 leon aracımı satıp 2015-2016 model aralığında c200d alma planım var. Aracın dış görüşünüşünü ve konsolunu beğendiğim için bunda karar kılıyorum. Ödeyebileceğim 170-190 bin arası miktardır. İlk etapta Amg kasa , bulamazsamda avangarte kasasını düşünüyorum.
    Daha öncede bunu planlıyordum ama ertelemek zorunda kalmıştım.
    Aracı araştırdığımda arka koltuk rahatsızlığı , multimedia sıkıntısı ve birçok şikayete rasladım.( En beğenilen yorumlarda mevcut olanlar , y.tubedeki test videoları )
    Şuan kullandığım araç 4 yıldır üstüme kayıtlı ve herhangi bir kaza yapmadığımdan kaskoya 1000-1500 TL aralığında para yatırıyorum.Sıfır aldığımda garantisi olduğu için ilk iki bakımı yetkili serviste yaptırdım ve giydirdiler dolayısıyla. Geri kalan 30-45-60-75 bin bakımları içinde özel servisi tercih ettim , gayet makul ücret karşılığında hallediyorum.

    Özel serviste yapılan muayene ücretini ve ortalama kasko ücretini benimle paylaşabilir misiniz.

    Bu araca yönelmek yerine 2017 ya da sıfır km premium olmayan araç mı tercih etmelim?
    Kısacası bu araç beni çok yorar mı ?

    Teşekkür ederim.
    Aracin kasko ucreti dediginiz gibi kaza yapilip yapilmadigi ve ayrica yaptirilan yere gore cok ciddi degisiklik gosteriyor ancak ortalama 2500-3000 tl diyebiliriz.
    Yetkili serviste daha once paylasmistim ancak tekrar yazayim. En temel periyodik bakimdaki yağ,butun filtreler vs. 2000-2500 tl tutar. Ek olarak baski balata on-arka da degisirse buna 1500 daha ekleyin. Ozel servislerde kullanilan malzeme vs. ye gore zaten tum fiyat degisecektir. Biz 4 yildir yetkili servise goturuyoruz ancak ilerde ozele goturursek burada paylasirim.
    Yazilan multimedya durumu beklentilere gore degisebilir. Ben sadece bluetooth ile muzik dinlemek icin kullandigimdan benim icin yeterli ayrica navigasyonu da yer yer kullaniyorum telefon kadar kullanisli olmasa bile. Bunun disinda zaten o ekrandan internete vs surus esnasinda girmeye izin vermiyor araç.
    Arka koltuk rahatsizligini ilk defa duyuyorum. Bence oturup en iyi karari siz verin. Bu aractaki rahatligi benzer segmentte baska bir araç vermez. Zaten bu markanin olayi konfor ve ic dizayn kalitesi vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 14 Mayıs 2019; 16:53:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bar3

    Sanırım multimedya altyapısı değişmiş ve android autoyu yükleyemedik . En kötü google maps spotify filan açar kullanırım diyordum. Bunlar olmayacaksa cidden o ekranın neredeyse hiç bir fonksiyonu kalmıyor arabada. Neyse sabırla yapacak olan adamdan haber bekliyorum. Olmazsa seneye elden çıkartmaya bakacağım. Hem o zaman makyajlı kasalar 2. el e düşmüş olacaktır.

    Alıntıları Göster
    biraz araştırdım büyük ekran takılıyor orjınal gibi olmasada ufak ekrandan iyidir android falan destekli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Yeni 1.5 TSİ motor çok başarılı. Öyleki 156lık c180 den canlı gidişi var. Tabi bunu dsg ile sağlıyor. 7g şanzıman artık miadını doldurdu. 9g li c180 de düşünebilirsiniz
    2018 Passat vs 2015 C180 fascination

    2 gün önce Passat kiraladım.
    DSG şanzıman yolda hızlandıktan sonra iyi ama kalkışta ve hızını alana kadar yani ilk 3-4 vitese kadar kötü bir hissiyatı var, bu Passat'ta da A4'te de var, her VW araçta var. 7G Tronic plus miadını falan doldurmadı, taş gibi şanzıman ve tork konvertörlü olduğu için de hissiyatı gayet güzel. DSG şanzımanlardaki o kalkışta yarım debriyaj ile kalkar gibi his o şanzımanı Mercedes ve BMW'deki tork konvertörlü şanzımanın gerisinde bırakmaya yeter de artar bile. Dayanıklılık ve sorunsuzluk konusunda yine kıyas yapılmaz, Mercedes şanzımanı taş gibi sorunsuz, DSG de tam tersine arızaları ile meşhur.
    Bu mesajı bir Passat hayranı olarak yazdım.

    2 gün önce Passat kiraladım ve 600 km yaptım o gün. Benim C180'e geçince sürüş farkını kesinlikle hissettim. Passat çok güzel ve sevdiğim bir araç ama bizim C180'ler sürüş hissi olarak farklı ve daha iyi, yolda yağ gibi akıyor. Passat'ın kalkıştaki o şanzıman hissi çok kötü, bassanız araba bağırıyor, basmadan kalkarsanız ayrı bir alem. Bizim tork konvertörlü manuel vites gibi tak tak yükselerek ilerliyor ok gibi, bu hissi seviyorum.

    Passat süspansiyonları daha yumuşak ve konforlu benim araca göre (benim araç fascination paket olmasına rağmen).
    Rüzgar sesi 120-130'dan sonra Passat'ta da geldi aynı benzer.

    Ve net olarak söylüyorum yine bir Passat sever olarak: Tok kapı sesi lafı ile meşhur olmuş o Passat ve Golf kapısı bizim kapının yanında Corolla kapısı gibi kalıyor, bizim W205 kapısı gülle gibi kapanıyor daha hafif kapı olmasına rağmen. VW kapısını meşhur edenler daha kötü araçlardan D segmenti Passat'a geçenler kesin. VW kapısı kötü demiyorum ama bizim aracın yanında hikaye.

    Passat uzun yolda çok konforlu geniş araç. Köy yolundaki bozuk yolda bile süspansiyon konforlu hissettirdi.

    Passat'ta da trim sesi yoktu, 60.000 km olmasına rağmen. Benim C180 43.000 oldu, onda da en ufak trim sesi yok.

    İç malzeme kalitesi ve premium hissi konusunda C180 daha iyi. Gerçi Passat impression paketti, Highline olsa C180'e yaklaşır. Ama direksiyon malzemesi ve dizaynı açık ara kötü idi Passat'da, direksiyon her paketinde aynıdır sanırım Passat'ın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 15 Mayıs 2019; 21:30:23 >




  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Ne derseniz deyin, benim w205 c180 de 60000 km tecrübem var. Üstelik hala da w213 9g li araca da sahibim diyebilirim. 7g nin 2-3 geçişleri ve düşüşlerindeki silkeleme yapması ve bunu sadece 2.2 lt ve üzeri motorlarda hissettirmemesi mevcuttu. Dayanım yada herhangi bir konuda yorum yapmıyorum zaten. Tamam dsg nin ne olduğu ortada ona lafım Yok. Ancak vw 1.5 litre TSİ gerçekten başarılı ünite olmuş.

    Şimdi ise ben bmw g30 ile mutlu mesut yolculuklar yapıyorum. Algısı belki Mercedes kadar yüksek değil, ama kullanıcısını da üzmüyor kesinlikle. W205 deki süspansiyonun sesli çalışmasıda rahatsız ediciydi. Özellikle bunu g30 a geçince inanılmaz farkediyorsunuz. Birgün kiralayın ne demek istediğimi anlarsınız.

    W205 in ön salıncağı geometrisi ve arkadan itiş olması sürüş zevkine çok şey katıyor. Ama hakkı kesinlikle daha güçlü motorlar.



    Hertarafı mükemmel bile olsa bir arabanın camlarının fitillerinin değişmesine rağmen sorununun geçmemesi de Mercedes ayıbıdır.
    Bu araç için onlarca tips yayınladı Mercedes. Bir modelde heralde bundan çok tips yayınladığını sanmıyorum. Burmester ses sistemi yüksek seste zırıltı yapar, kapı cam süpürme fitilleri gıcırtı yapar, vs vs.

    Sağolsun servisi ile aram iyi olmasaydı o 60k çekmezdim bu aracı.
    Büyük heveslerle 3 ay bekleyerek almıştım o zamanlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar 2015-2016 model c180 benzinli araştırıyorum da bazı araçlar çift mercek bazıları tek ? Bi de bazı direksiyonların altı düz sportif duruyor bazilari normal bu farkları açıklayabilir misiniz teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift mercekli olan opsiyonlu farlar.
    Direksiyon ise iç tasarım yüzünden.
    Altı düz olan standart AMG. Direksiyonu değişik olan dışı AMG bile olsa içi benimki gibi Exclusive iç mekandan dolayı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Çift mercek olunca ne gibi özelliklere sahip oluyoruz otomatik uzun kısa vb. Gibi. Ayrıca amg ve fascination birebir ayni donanım mi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amg ve fascination aynı donanım değil.
    Opsiyon olan çift mercekli ILS farlarda ise viraj dönüş sistemi var, farlar da statik LED’e göre çok daha iyi aydınlatıyor aynı zamanda.
    Otomatik uzun kısa var mı bilmiyorum, sanırım yok W205’de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Son 100 sayfayı okudum amg ile farkı süspansiyon jant boyutu ve arka tampon diye söylenmişti. Başka birsey var mi size de zahmet veriyorum çok sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim.
    Benim de bunlardan başka bilgim yok maalesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buz_Adam32.

    Çok teşekkür ederim. Çift mercek olunca ne gibi özelliklere sahip oluyoruz otomatik uzun kısa vb. Gibi. Ayrıca amg ve fascination birebir ayni donanım mi oluyor.
    AMG, fascination ve Exclusive aynı donanım oluyor evet. Sadce tasarım ve kaplama farkı var bazı alanlarda, mesela AMG ön göğüs kaplaması deri idi bir ara sonra değişti sanırım.

    Ama donanım olarak bunların hepsi de aynıdır ve en üst donanım seviyesidir.
  • 
Sayfa: önceki 816817818819820
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.