Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (792. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.122
Cevap
188
Favori
1.186.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 790791792793794
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar servis konusu yukarda yazıldığı gibi gecikmesi problem değil, birde seramik kaplama ya nasıl bakıyorsunuz ve fiyatlar konusunda bilgi alabilirmiyim teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    Ziebart (Maltepe, İst.) cam filmini en ufak bir şey sökmeden yaptı, ne fitil ne çerçeve hiçbir şey sökmeden yapıyorlar.
    Yan ve arka camlar en açık ton, ön cam seramik termal dedikleri şeffaf olandan yapıldı.

    Alıntıları Göster
    Sökülünce bir şey olmuyor abiler, belki hepinizden daha titizimdir, hastalık boyutunda. Ses vs gelir korkularınız varsa ı-ıh. İçiniz rahat olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkur ederim cevaplar icin yarin ankarada bir kac yeri arayacagim onceligim ziebart olcak umarim guzel bir sekilde yaparlar.fitil sökme olayina gelince bu 4.sifir aracim ve ikinci eldede cok arac aldim zamaninda bir yerlerini sokturup islem yaptigim araclarda hep bir pismanlik yasadim ve sokme takma taraftari degilim isterse eskisinden iyi yapsinlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VoLTySoN V kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, ben bu güne kadar tüm araçlarımı ziebart bayilerinde film kaplattım, en ufak sorun yaşamadım. Ayrıca yıllık bakıma gelirseniz cam filmleriniz ömür boyu garantili oluyor.

    Yeni aracınız hayırlı olsun, ayrıntılı bir biçimde yorumlarınızı bekliyoruz, konfor ve rüzgar sesi makyajsıza göre iyi mi? Türkiye paketinde gelen farların kalitesini de merak ediyorum, sürekli çeker 4 matic performansını da yorumlarsanız seviniriz, kazasız belasız keyifli sürüşler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yedekleme aküsü arıza ile ilgili bir bilgilendirme yapayım. Bu direksiyon altındaki 12 V 1.2 amperlik yedekleme aküsü 3-7 yıl arasında tükeniyor. Bizimki geçenlerde 3 yılı doldurunca tükendi. Tükenme suresı günlük 15-20km gibi kısa mesafe yapan araçlarda uzun yola göre akü şarj alamadigindan hızlı gerçekleşiyormuş. Akü olduğundan basit bir şeydir dışarıda yaptıralım dedik ancak özel serviste 1800 TL fiyat cikardiklarindan birde servise gitmeye karar verdik.

    Bu akü 1350 TL imiş. Yetkili Serviste + işçilik ve KDV alınarak yapıldı. Ankara da özel servislerin tamamı bu yeni arabalardan hiç anlamıyor. Neyin nerede olduğunu dahi bilmiyorlar. Ayrıca nasıl dolandırırım diye düşündükleri için güvenli değiller. Pahalı da olsa servise gitmek en mantıklısı gibi görünüyor.

    Ayrıca öndeki ana 80 amperlik start-stop aküsünün de 5 yılda tükendiğini öğrendim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esOess E kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin.aracıma gelirsek 19 çok kollu amg jant,anahtarsiz giris çıkış,eller serbest bagaj acma,kablosuz sarj,burmaster ses sistemi mevcut.

    Araç beni oldukca sasirtti ruzgar yalıtimi ve ses yalitimi gercekten basarili 19 jantlarda cok tereddutum vardi ama eski 320i 40.yil aracimdan daha iyi cikti farlar gercekten efsane hatta bazilari opsiyon olan multibeen farlardan daha cok begeniyorlar homojenik dagildigi icin.ses sistemi efsana haan kardonla kiyasladigimda tabi kisacasi araci cok begendim hatta asik oldum cam filmlerine gelirsek fitil sokturmeye karsiyim ve ankara balgat ziebartta bugun yaptirdim hic biryer sokulmedi iscilikleri ve ilgileri harikaydi özellikle savas bey cok yardimci oldu ankarada olan varsa gidip oraya yaptirsin.ön camada ziebartin seffaf gunes kesici filmini yaptirdim bununla alakalida kullandikca deneyimlerimi paylasirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi akşamlar arkadaşlar günlerdir forumu takip ediyorum. ben de bir c200 d ile ranız katılmak üzereyim. anak aklımı karıştıran bi kaç soru var. önelikle ben yıllardır bu arabanın şekline hayranımdır. fascination modeliile aranıza katılmak için gün sayıyorum, anak benim alacağım fascination dizel aracımın panoromik cam tavanı yok, araçta sadee sunroof var. bu ilerde bi dezavantaj yaratır mı, böyle üretilen c serisi var mı ülkede. teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pnrkplna -- 11 Eylül 2018; 20:11:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pnrkplna

    iyi akşamlar arkadaşlar günlerdir forumu takip ediyorum. ben de bir c200 d ile ranız katılmak üzereyim. anak aklımı karıştıran bi kaç soru var. önelikle ben yıllardır bu arabanın şekline hayranımdır. fascination modeliile aranıza katılmak için gün sayıyorum, anak benim alacağım fascination dizel aracımın panoromik cam tavanı yok, araçta sadee sunroof var. bu ilerde bi dezavantaj yaratır mı, böyle üretilen c serisi var mı ülkede. teşekkürler.
    Hocam benim bildiğim kadarıyla panoramik cam tavanı olmayan fascination araç Türkiye'de satılmadı hiç. Benim araç da fasc. C180 2015.
    Avantgarde olabilir mi sizin bahsettiğiniz aracın donanım paketi. Avantgarde ile fascination iç ve dış dizayn aynı, arada diğer bazı farklar var:
    - Cam tavan
    - Koltuk ısıtma
    - İç ambiyans aydınlatma

    Fascination paketin kağıdında zaten iç ve dış dizayn avantgarde dizayn diye yazıyor, yani fascination demek avantgarde paketin üzerine bir kaç donanım daha eklenmiş daha dolu hali demek.
    Mercedes'in sitesine şimdi baktım fiyat listesi bölümüne: Avantgarde makyajsız kasada var, fascination zaten kalkmıştı 1-2 yıldır yok. Yeni makyajlı kasada her ikisi de yok.
    Sizin bahsettiğiniz araç bence Avantgarde paket. (?)

    Edit: Şimdi fark ettim, sunroof var yazmışsınız. Bu durumda bence yine de fascination değildir. Opsiyon olarak sunroof eklenmiş bir Avantgarde olabilir o.

    Yüzde yüz emin olmamakla beraber yorumum böyle. Diğer arkadaşlar da yorum ekleyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 11 Eylül 2018; 20:49:11 >
  • otomatik park sitemi, koltuk ısıtma, şehir içi aktif fren sistemi var araçta.

    araçın resimleri bunlar ne dersiniz.
  • Arkadaşlar 199.000 tleye C180 amg 9C tronik 2017 model. 24000 km de sizce nasıl?? Araç tamamen orjinal hata boya yok hasar kaydı yok. Fikirlerinizi rica ediyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir w205 kullanıcısı olarak, yeni w205fl aracı dün yaklaşık 50 km kadar test ettim. Araç amg donanımlı. Benim eski w205 te amg donanım ancak konfor süspansiyondu. Süspansiyon olarak araç eskisinden çok daha başarılı olmuş. Yalnız yine de lok lok sesler arkada mevcut.

    Özellikle şunu belirteyim, yeni 1.5 motor çok sesli çalışıyor

    Bildiğin eski dizel motorlar gibi. 3000/4000 devir arası bildiğin zırlıyor. Rölantide de eskiye göre çok sesli. Rüzgar sesi de aynı kaldığı yerden devam ediyor. Malzeme kalitesi eskisiyle aynı. Hayalet ekran çok başarılı olmuş, araca süper uyumlu olmuş. Command ekran ve çalışma hızı, 360 kamera çok başarılı olmuş. Eskisine nazaran, park sensörleri çağ atlamış. Senkronizesi bu sefer çok iyi olmuş. Eski çiğliklerden, rüzgar sesi yalıtımı kalmış. 4 matic de çok zorlamazssanız anlayacağınız gibi hissettirmiyor. Zorlayınca, özellikle virajlarda iyi iş çıkartıyor. Fiyatlara yorum yapmıyorum, donanıma ve opsiyona göre değişir.

    Bizim bildiğimiz süzülme modunda araç motoru stop ediyor, ve araç ile 150 km de bile gitseniz motor stop halinde. Biraz tedirgin ediyor açıkçası, ama araçtaki 48 voltluk motor diğer sistemler için güç sağlıyor. Direksiyon pompası klima pompası ve fren pompası araçtaki o elektrik motoru ile destekleniyor.

    Eski w205 verilip alınır mı derseniz, bence değmez. Ama alan da kötü iş yapmış olmaz.

    En belirgin hissettiğim, eski 156 bg motor şimdiki motordan çok çok Daha güçlü hissettiriyor. Özellikle 80/160 vs gibi hızlanmalarda daha iyi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pnrkplna

    otomatik park sitemi, koltuk ısıtma, şehir içi aktif fren sistemi var araçta.

    araçın resimleri bunlar ne dersiniz.
    İç ambiyans aydınlatma yoksa fascination değildir o.

    Üzerine opsiyon donanım eklenmiş avantgardedir.



    Çarpışma önleyici sistem zaten an bos style donanimda bile standarttı.

    Panaromik cam Tavan fascination donanımın ana unsurlarından biridir, bu olmayan araç fascination değildir bence.

    Haaaa adı fascination olmuş başka bir şey olmuş önemli değil ileride sorun yaşamazsınız, önemli olan araçta bulunan donanım miktarı ve malzeme kalitesi. İç malzeme kalitesi kaplamalar fascination ile aynı ise sorun yok.

    Mesela adam avantgarde pakete tonla opsiyonel donanım ekler araç fascination ve amg'den daha donanımlı daha pahalı hale gelebilir, örnek...



    Ama bu araç bence Türkiye'ye fascination donanımın ismi ile gelen araçlardan birisi değil. İç ambiyans aydınlatma ve panaromik cam Tavan hepsinde vardı onların.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Eski bir w205 kullanıcısı olarak, yeni w205fl aracı dün yaklaşık 50 km kadar test ettim. Araç amg donanımlı. Benim eski w205 te amg donanım ancak konfor süspansiyondu. Süspansiyon olarak araç eskisinden çok daha başarılı olmuş. Yalnız yine de lok lok sesler arkada mevcut.

    Özellikle şunu belirteyim, yeni 1.5 motor çok sesli çalışıyor

    Bildiğin eski dizel motorlar gibi. 3000/4000 devir arası bildiğin zırlıyor. Rölantide de eskiye göre çok sesli. Rüzgar sesi de aynı kaldığı yerden devam ediyor. Malzeme kalitesi eskisiyle aynı. Hayalet ekran çok başarılı olmuş, araca süper uyumlu olmuş. Command ekran ve çalışma hızı, 360 kamera çok başarılı olmuş. Eskisine nazaran, park sensörleri çağ atlamış. Senkronizesi bu sefer çok iyi olmuş. Eski çiğliklerden, rüzgar sesi yalıtımı kalmış. 4 matic de çok zorlamazssanız anlayacağınız gibi hissettirmiyor. Zorlayınca, özellikle virajlarda iyi iş çıkartıyor. Fiyatlara yorum yapmıyorum, donanıma ve opsiyona göre değişir.

    Bizim bildiğimiz süzülme modunda araç motoru stop ediyor, ve araç ile 150 km de bile gitseniz motor stop halinde. Biraz tedirgin ediyor açıkçası, ama araçtaki 48 voltluk motor diğer sistemler için güç sağlıyor. Direksiyon pompası klima pompası ve fren pompası araçtaki o elektrik motoru ile destekleniyor.

    Eski w205 verilip alınır mı derseniz, bence değmez. Ama alan da kötü iş yapmış olmaz.

    En belirgin hissettiğim, eski 156 bg motor şimdiki motordan çok çok Daha güçlü hissettiriyor. Özellikle 80/160 vs gibi hızlanmalarda daha iyi bence.
    Hocam güzel bilgiler yazmassiniz. Test edince ben de yazarım gözlemlerimi.

    Özellikle motor kısmı ilginç yazınızda. 184 beygir olmasına rağmen bunun daha güçsüz hissettirmesi maksimum tork verdiği aralıktan mı kaynaklı acaba ?

    Bir de bu elektrik motorunun 13.6 beygiri bu 184'e dahil sanırım yani 170+13.6 şeklinde sanırım araç.



    Bahsettiğiniz motor güç farkı hissesinin en önemli sebebi belki de maksimum tork verdiği aralık. İnternetten bulabildiğim kadarıyla bu yeni benzinli 1.5 motor 3000-4000 devir arasında maksimum tork veriyor bu çok yüksek bir devir aralığı yani kötü bir özellik.

    Bizim önceki 156 beygir motorun da en önemli en ilginç özelliği 1200 devirde maksimum torku vermeye başlaması, bu kadar düşük devirde bunu yapan motor çok çok az. (E250'nin motor da aynı devirde başlıyor maksimum torka)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Motor evet eskisine göre bariz sesli. İleride bu motora yazılım güncellemelerinin geleceği ve çeşitli ayarlamalar yapılacağı çok net söylenebilir. Araçtaki mild motorun, araç hızlnmalarında katkısının olduğunu düşünmüyorum ki satış temsilcisi de doğruladı. Belki şöyledir, her iki motor toplam gücü 184 dür. Amma velakin o gücü kesinlikle hissettirmiyor. Araçta command ekranda toplam kW ve nm göstergeleri var. Kick down yaptığımda 280 tork verdiğini göstergede görüyorsunuz. Yalnız hissiyatta öyle bir durum yok.

    Dediğim gibi daha bu aracın motoruna şanzımanına yazılımlarla müdahale edilir. EQ booster sistem şimdilik iyi bir özellik olsa da ilerleyen zamanlarda be sorunlar çıkarır bilemeyiz. Haa araç rölantide yada süzülme modunda stop etmiştir, yakıt ekonomisine katkısı öyle aman aman olmaz. Burada Mercedes artık elektrik motorları ön plana çıkarmaya başlayacağını bariz belli etmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Motor evet eskisine göre bariz sesli. İleride bu motora yazılım güncellemelerinin geleceği ve çeşitli ayarlamalar yapılacağı çok net söylenebilir. Araçtaki mild motorun, araç hızlnmalarında katkısının olduğunu düşünmüyorum ki satış temsilcisi de doğruladı. Belki şöyledir, her iki motor toplam gücü 184 dür. Amma velakin o gücü kesinlikle hissettirmiyor. Araçta command ekranda toplam kW ve nm göstergeleri var. Kick down yaptığımda 280 tork verdiğini göstergede görüyorsunuz. Yalnız hissiyatta öyle bir durum yok.

    Dediğim gibi daha bu aracın motoruna şanzımanına yazılımlarla müdahale edilir. EQ booster sistem şimdilik iyi bir özellik olsa da ilerleyen zamanlarda be sorunlar çıkarır bilemeyiz. Haa araç rölantide yada süzülme modunda stop etmiştir, yakıt ekonomisine katkısı öyle aman aman olmaz. Burada Mercedes artık elektrik motorları ön plana çıkarmaya başlayacağını bariz belli etmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araci kullaniyorum 4 ceker sistemi tren gibi gidiyor ve oldukca sessiz anlik gucude cok iyi veriyor cok iyo araclarda kullandim yalitim efsane kisacasi bu arac efsana kötulemeyin araci arac tam olmus.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLTySoN -- 12 Eylül 2018; 21:8:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç bence 4 çeker sisteminden dolayı hantal hissettiriyor ve zaten kağıt üzerinde de 156 hp lik motorla aşağı yukarı aynı verileri verirken şehir içi yakıt tüketimi 9 litre ve bence yeni teknoloji bir araç için oldukça fazla bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,
    Yeni C200d 160HP test eden var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Araç bence 4 çeker sisteminden dolayı hantal hissettiriyor ve zaten kağıt üzerinde de 156 hp lik motorla aşağı yukarı aynı verileri verirken şehir içi yakıt tüketimi 9 litre ve bence yeni teknoloji bir araç için oldukça fazla bence
    Katalogda ne yazıyor bilmiyorum ama pratikte yakıt tüketimi önceki motor ile aynı olacak çok belli bu (benzinli motor). Yeni motor ve yeni şanzıman olmasına rağmen yakıt tüketimi en ufak değişmeyecek bence. Bu kanıya youtube incelemelerindeki yorumlara dayanarak vardım.

    Videolardan birisi (Doğan Kabak) süspansiyon çok değişmiş, harika olmuş, önceki sertlik kalmamış demiş. Diğer kanal (DCM TV) aynı önceki gibi demiş süspansiyonlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 13 Eylül 2018; 17:9:20 >
  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    Araç eskisine nazaran motor konusunda sesli. 4 matic e olumsuz birşey demek doğru olmaz zaten. Ama ne derseniz deyin, rüzgar sesi aynı, motor da eskisine göre sesli. Ki ben w205 i 60000 km kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 790791792793794
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.