Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (743. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.122
Cevap
188
Favori
1.187.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 741742743744745
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    Kullandigin arac f30 3.20ied ise c180e gecersen cok ararsin f30un performans ve surus keyfini. A5 tip olarak guzel yine 3.20ye gore performans olarak tatmin etmez seni ama gorunum icin gecilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi Mercedes'in sitesinden baktım avantgarde 216bin, AMG 228 bin yani arada 12.000 TL fark var.
    2 sene önce birisi 140 diğeri 157 idi, yani arada 17 bin TL fark vardı (Rakamlar net, elimde pdf dosyası duruyor o tarihe ait.)

    Fiyatlar bir buçuk katına çıktığına göre bu fark da şu an bir buçuk katına çıkıp 25.000 olmalıydı.

    Konuya gelirsek: Beni bildiğim kadarıyla iki araçta da donanımsal değişiklik olmadı, belki benim haberim olmadı varsa yazın değişiklik? Eğer donanımsal değişiklik olmadıysa avantgarde eskisine kıyasla resmen 13bin tl pahalı satılıyor, yani fiyatı 203bin TL olmalıydı. Haaa diyelim ki AMG'yi indirimli satıyor o yüzden fiyat yakınlaştı, böyle açıklama olamaz bu olaya, o zaman hepsini indirimli sat. Ki hiçbirinin indirimli olmadığı aşikar. Benim hislerim aradan fascinationu kaldırıp avantgarde'ın fiyatını yukarı çektiler, kurnazlık bu.

    Ben mi yanılıyorum, bu anlattığım farkın başka nasıl bir açıklaması olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 14 Ekim 2017; 17:21:6 >




  • dream of ice D kullanıcısına yanıt
    yenı kasa e180 ve g30 5.20i de dusunuyorum ancak; hem dolu donanımda alamıcam hem de sehır ıcınde boyut buyuk gelebılır.
    makyajlı c180 yenı 9 ileri sanjıman ıle iyi olacagını dusunuyorum, a5 test surusu yapmadım hiç, onumuzdekı hafta gunluk olarak tahsıs edıcem aracı performansını yazıcam.
    f30 4 yılda 105 bın oldu aktıf kullanıyorum aracı, dızel de olabılır ancak 250 bın bandında dızel yok maalesef...
  • semih_avcı S kullanıcısına yanıt
    G30 5.20i yerine ikinci el 5.30i alirdim ben Tr sartlarinda her yonuyle tatmin edecektir sizi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isimbulunamadı kullanıcısına yanıt
    Avantgarde donanımda eskiden cam tavan yoktu. Fark ondan olabilir.

    413 / Panoramik Sunroof

    Eskiden fascination da olup da avantgarde da olmayan donanımlar:

    873 / Isıtmalı ön koltuklar
    877 / Ambiyans aydınlatması
    893 / KEYLESS-GO Start
    U25 / Aydınlatmalı kapı eşik panelleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meceng -- 14 Ekim 2017; 21:21:39 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meceng

    Avantgarde donanımda eskiden cam tavan yoktu. Fark ondan olabilir.

    413 / Panoramik Sunroof

    Eskiden fascination da olup da avantgarde da olmayan donanımlar:

    873 / Isıtmalı ön koltuklar
    877 / Ambiyans aydınlatması
    893 / KEYLESS-GO Start
    U25 / Aydınlatmalı kapı eşik panelleri


    Evet, öyleyse fark ondan.

    Avantgarda cam tavan standart koymalari ilginç olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pyori kullanıcısına yanıt
    W205 kasanın abartısız %80’i dizel.
    Alın kullanın birşey yok araçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Makyajli kasa nezaman gelir ve coupe almak istiyorum makyajla gelecek ozellikler gosterge paneli ve motorda degisiklikler olacakmi bilgisi olan varmi acaba konu ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrtkn

    W205 kasanın abartısız %80’i dizel.
    Alın kullanın birşey yok araçta.

    %80 nerde %90 diyelim en az.

    Ayrıca arkadaşlar unutmayın bu araç piyasaya sürüldüğünden beri E,3,5 serilerin dizellerin satışlarını bıçak gibi kesmiş 3 yıldır sınıfından en çok satan araçtır c200d.

    Bmw 3.20d'yi nerdeyse piyasadan kaldırdı özel siparişle getirecek... Hem 3 hem 5 serisinde 1.6 benzinli motora ağırlık vermek zorunda kaldı..

    Bu kadar çok satan bir araçta teknik problem ve arızası olan tabiki olacaktır.

    Nitekim dünyada bu motor sadece bu araçtada kullanılmıyor. Renault,Dacia,Nissan,Mercedes markalarında çeşitli modeller ve versiyonlar altında boy gösteriyor. Dünya üzerinde en çok satan ve teknoloji olarak en üst sınıfta belki 1-2 motordan biridir.. Teknik detaylara meraklılar linkten faydalanabilir.
    https://hayatinvirajliyollarinda.com/2016/05/22/renault-energy-1-6-dci-r9m/

    Kendi aracım haricinde, açıkçası çalıştığım şirkette direktör araçlarıda (yaklaşık filo 25) c200d ve 1 yıldır bir sorun duymadım. Nitekim arkadaşlarımda uzun süredir biniyorlar..

    Sonuçta problem olmayan için problem yoktur forumlara sürekli yazmazlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 15 Ekim 2017; 23:17:55 >




  • pyori kullanıcısına yanıt
    W205 dizel kullanan veya satin alacak arkadaslarin dikkatine.







    Temmuz 2015 te otv muafiyetli c200 dizel aldim.sahip oldugu butun opsiyonlarin neredeyse tamamini ekletmis ve severek uzun yillar kullaniriz hayali ile satin aldik.







    21 mart 2017 de aracimiz 23bin km.de turbo arizasi ile (mersedes yilmazlar istanbul esenyurt)servise alindi arac.garantiden turbo degistirdiler.







    degistirdikleri turbo 21 haziranda 25 bin km.de tekrar turbo sikayeti ile araci ayni servise biraktim.bir ay sonra arabanin kullanici hatasi sebebi ile ariza verdigini ekzantirik mili intercooler vb bir cok parcanin zarar gordugunu ve garanti kapsamina alamayacaklarini soylediler.bende arabayi almadim.mahkemeye verdim.







    bilirkisi geldi araci inceledi ve mahkemeye aracta olusan arizanin kullanici hatasi ile olusmasinin mumkun olmayacagina dair rapor verdi.







    Turbo disinda yasadigimiz cam kapi tavan start stop problemleri aku bitmesi vitesin takili kalip yuksek devirlerde sabit kalmasi kapi citalarinin solmasi vb bir cok sikayeti burda yazmaya zaman yetmez inanin.







    Kesinlikle uzak durulmasi gereken bir aractir.ve ayni sekilde koklu bir yetkili servis disinda araclarinizi yeni acilan servislere vermeyin.turbo icin mercedes yilmazlara birakilan aracin hali bu.



    2015 model c200d amg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C200d sorunlu bir arabadır kesinlikle uzak durun 2 tane C200d sahibi fanatik sorun yok yazar yarın satarken eline geçecek 3-5 kuruşun hesabını yaptıkları için



    Son mesaja bakın sonra karar verin, fazla söze gerek yok. Tek arabadan bir mesajla filo olanlar var inandırıcı olmak için.



    Mbclubtr forumunda aratabilirsiniz sorunlu C200d'ler yüzünden servislerde sıra var. Yakın arkadaşım MB servis müdürü, kesinlikle alma diyen bizzat kendisidir.



    Turbo Arızası

    Şanzıman arızası

    Adblue Tankından rahatsız edici ses

    Çekişte düşme, vites geçme sorunu

    Serviste yapılan güncelleme ile C200d'ler 120 BEYGİRE DÜŞMEKTEDİR. ÇOK YAKIP GİTMEMEKTEDİR. SIRF BU YUZDEN C200d'ini satan var. NORMAL ORTALAMA TÜKETİM ZATEN 7.5-8 LİTREDİR.



    Karar sizin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theimperial -- 21 Ekim 2017; 20:17:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C180 lerde bu sorunlar yoktur veya daha azdir insallah?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    C180 lerde bu sorunlar yoktur veya daha azdir insallah?

    C180'de hiç bir sorun yoktur.



    C180 Mercedes motorludur, C200d gibi Renault motorlu değildir.



    C200d, Önden çekiş için üretilen motor yan çevrilip sadece Türkiye'ye özel 7G-tronic takılıp yollanmaktadır motor şanzıman uyumlu degildir.



    C180 7Gtronic+ kendini kanıtlamış, sorunsuz bir motordur. Çok ataktır.



    C200d resmen gitmiyor. Basarsan da turbosu patliyor. 3 kez turbo değiştiren araclar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef bazı arkadaşlar mercedesten ve mühendislerinden daha çok mühendis ve herşeyi onlardan daha çok biliyorlar.

    Açık konuşayım ne kendi aracımda nede şirketteki 25 tane c200d'de bir sorun yok. Ama c180'de bir sorun olup olmadığını anlayacak kadar c180 görmedim etrafımda ve arkadaşlarımda..

    Ayrıca herkes emin olsun c200d'deki motor dünyada 1 milyon araçta varsa c180'deki motor ancak ve ancak 50.000 araçta vardır.

    Dolayısıyla bu motor sorunludur kötüdür şöyledir demek oldukça komik. Kronik sorunlu dedikleri motor renault'ın türkiye satışlarının %85'ini oluşturuyor. Hatta 160 hp çift turbo versiyonuda mevcut.

    Tavsiyem benzinli araç alacaklar gitsin 3.20 alsın en azından yaktığının hakkını veriyor. c180'deki gibi kağıt üzerinde beygir üretmiyor..

    Dediğim gibi Türk milletinin hastalığı,kraldan çok kralcı olmaktır.

    Abuk subuk fanatik forumlarda 20 milyara ekran satmaya çalışan tiplerede ne paranızı nede beyninizi kaptırmayın her yazdıklarına inanmayın. Dedikleri kadar adam olsalar forumlarda işleri nedir?? , İşine geleni kötüleyip işine geleni yüceltiyorlar

    Oysaki yücelttiklerini tasarlayanda mercedes mühendisleri, yerin dibine soktuklarınıda tasarlayan mercedes mühendisleri.. Tek rezil olan kendileri farkında değiller

    C200d zaten patlasada çatlasada c180'den fazla para eder,fazla hızlı satılır. Binlerce aracın piyasa değerini şu basit forum konusunda kurtaracak değilim. Bunların hayal gücü bu kadar dar ve basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 17 Ekim 2017; 20:36:22 >




  • Bende 2017 C180 AMG var 9G şanzımanlı. Dediğiniz gibi 9 litre yakması için aracı sportta kullanmam gerekiyor. Eco modda 6-6.5 l karma, comfortta 7,5-8 litre karma tüketimim var. Her gün 90 km yol yapıyorum. Aracın yakıtı için en önemli unsur sizin kullanım şekliniz. Ayrıca kağıt üstü beygir sözüne de hiç katılmıyorum. Gayet tatmin edici performansı var Sport+ da çok keyifli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adarderun30

    W205 dizel kullanan veya satin alacak arkadaslarin dikkatine.







    Temmuz 2015 te otv muafiyetli c200 dizel aldim.sahip oldugu butun opsiyonlarin neredeyse tamamini ekletmis ve severek uzun yillar kullaniriz hayali ile satin aldik.







    21 mart 2017 de aracimiz 23bin km.de turbo arizasi ile (mersedes yilmazlar istanbul esenyurt)servise alindi arac.garantiden turbo degistirdiler.







    degistirdikleri turbo 21 haziranda 25 bin km.de tekrar turbo sikayeti ile araci ayni servise biraktim.bir ay sonra arabanin kullanici hatasi sebebi ile ariza verdigini ekzantirik mili intercooler vb bir cok parcanin zarar gordugunu ve garanti kapsamina alamayacaklarini soylediler.bende arabayi almadim.mahkemeye verdim.







    bilirkisi geldi araci inceledi ve mahkemeye aracta olusan arizanin kullanici hatasi ile olusmasinin mumkun olmayacagina dair rapor verdi.







    Turbo disinda yasadigimiz cam kapi tavan start stop problemleri aku bitmesi vitesin takili kalip yuksek devirlerde sabit kalmasi kapi citalarinin solmasi vb bir cok sikayeti burda yazmaya zaman yetmez inanin.







    Kesinlikle uzak durulmasi gereken bir aractir.ve ayni sekilde koklu bir yetkili servis disinda araclarinizi yeni acilan servislere vermeyin.turbo icin mercedes yilmazlara birakilan aracin hali bu.



    2015 model c200d amg.



    Sadece bir örnek Renault Talisman'daki motorda sorun yok zaten. C'de sorun var. Tüm C200d'ler sorunludur. Hepsi patır patır dökülüyor.



    Ön çekişe uygun motor 200d'deki ve C arkadan itiş. 7G şanzıman ile sadece Türkiye'de satılıyor. Çünkü adaptasyonu yok. Esnaf işi.



    C180 çok atak ve ikinci el emsal C180-C200d arası fiyat farkı 15.000₺ :) Araştırın sonra gelin. C200d zarar ettiriyor. Zaten seçenek çoksa zarar da çoktur. C kasa için bir alt limit var ve o alt limit yüksek. C180 bu yüzden ikinci elde iyi para ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C180 atak bir makina. OTOPARK.COM testi ve bayiler açıktır inanmayan test edebilir:)



    Sport+ 'da vites geçişlerindeki egzos patlatması yeter. Arka çift çıkış egzosu yeter. Kendini kanıtlamış gerçek Mercedes motoru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault Talisman'daki motorda sorun yok zaten. C'de sorun var. Tüm C200d'ler sorunludur. Hepsi patır patır dökülüyor.







    Ön çekişe uygun motor 200d'deki ve C arkadan itiş. 7G şanzıman ile sadece Türkiye'de satılıyor. Çünkü adaptasyonu yok. Esnaf işi.







    C180 çok atak ve ikinci el emsal C180-C200d arası fiyat farkı 15.000₺ :) Araştırın sonra gelin. C200d zarar ettiriyor. Zaten seçenek çoksa zarar da çoktur. C kasa için bir alt limit var ve o alt limit yüksek. C180 bu yüzden ikinci elde iyi para ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogWhisperer

    Bende 2017 C180 AMG var 9G şanzımanlı. Dediğiniz gibi 9 litre yakması için aracı sportta kullanmam gerekiyor. Eco modda 6-6.5 l karma, comfortta 7,5-8 litre karma tüketimim var. Her gün 90 km yol yapıyorum. Aracın yakıtı için en önemli unsur sizin kullanım şekliniz. Ayrıca kağıt üstü beygir sözüne de hiç katılmıyorum. Gayet tatmin edici performansı var Sport+ da çok keyifli.

    Aynen öyle piyasadaki araçların %90'ından performanslıdır C180. 0-100 8.3 saniyedir. 3-4 sene önce bu performans için 2 litre dizel BMW alıyorduk unutmayın. Performansı da öve öve bitirilemiyordu.



    C180 baya baya gidiyor herkes test sürüşü yapabilir.



    C200d aşırı hantal bir araba onu da test edebilirsiniz ne demek istedigimi anlayacaksınız.





    C180- 0-100km : 8.3 saniye

    C200d 0-100km : 11 saniye



    Teknik veriler de ortadadır. C180'in "kağıt üzerindeki" verileri ise bunlar, C200d eşşek ölüsü:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • theimperial T kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katiliyorum.

    Arac ile ilgili ciddi bilgi almak isteyen arkadaslara basimdam gecenleri paylasmaya hazirim.burda amacimiz bir markayi kotuleyip bir digerini yuceltmek degil.

    Heppimizin bu ulkenin insaniyiz.

    Bu paralari kolay kazanmiyoruz.

    Tecrube ve yasadiklarimizi birbirimiz ile paylasmamiz lazim.benim basima gelenin hic bir vatandasin basina gelsin istemiyorum.

    Benim aracimdaki ikinci turbo arizasinda sucu bana yukledi mersedes.hicbir sekilde aracin problemini cozemediler araci garanti kapsami disina alip 60 kusur bin liralik masrafi benim karsilamami istediler.iki sene icinde bakimlar haric sercise tam 67 kez ayni problemlerle kayitlar mevcut.ve hepsi sonucsuz kaldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 741742743744745
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.