Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (660. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.122
Cevap
188
Favori
1.187.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corova kullanıcısına yanıt
    Eski arabamda kışın 9-9,5 litrenin üzerini hiç hatırlamıyorum. Sonuçta Ankara kışları sıcaklık olarak genelde aynı seviyelerde.
    Bu işte bir terslik yokmu? Şehir içi tüketimlerinizi, araç km bilgisi ile beraber paylaşırsanız sevinirim.
  • mehtopcu M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    900km'deyim. Ortalama tüketim tam 10. comfort modda kullanıyorum. 500km civarında 10.8 gibiydi tüketim. İstanbul şehir içi kullanıyorum.

    Trendi takip için forumda birinden gördüğüm fuelly gas tracker+ uygulamasını da kullanıyorum. Her depoda kaç ortama yaktım kayıt altına alabiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım şuan 1300 km de ve ortalama karışık tüketimi 7.4 gösteriyor. Antalya şehir içinde maksimum 9 lt ortalama gösterdi. Biraz dikkatli kullanılırsa şehirçi rahat 7 8 lt lere düşecek gibi.
    Araçlar hiç yakmıyor aslında, bugün depoyu doldurdum 4.55 tl olmuş motorin, benzin 5.25 tl.
    Litresi 10 tl olduğu günleri görmek çok uzak değil gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehtopcu M kullanıcısına yanıt
    Hocam A3 dizelim vardı bu araçtan önce. Onda da ilk bin kilometrede 10 litrelerdeydi ortalamam; şehirlerarası yol yapana dek!
    Araç aldığımdan beri uzun yol yapmadı. Bir de mesafelerim çok kısa benim. Hanımla birlikte kullanıyoruz aracı; markete git, 2 km uzaklıkta büyükanneye git, 5 km uzaklıkta ofise git-gel, bazan dur kalk trafikte boğaz köprüsünde seyret (10 km)! Böylece moror sadece açılıp kapanıyor. Ve sarfiyat fazla oluyor haliyle. Ben 11 litreye çok şaşırmıyorum açıkçası. Uzun yol yaptıktan sonra bakmak lazım bir de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba,

    C200 d AMG 2500 km oldu, agirlikli istanbul sehir ici kullaniyorum ( kopru trafigi yogunlukla), zaman zaman sport plus da kullaniyorum ve keyifli bir arac gercekten...

    Kis lastikleri yeni taktim sayilir oncesinde genel ortalamam 6,2 idi, kis lastikleriyle 6,5 civari su anda ...
    Sozun ozu 10-11 litre hic gormedim herhalde anlik tuketimlerden veya 3-5 km extrem kullanimlardan bahsediyorsunuz ciddi sasirdim yazdiklariniza.
    Satilan C Serisi araclarin %80 i dizel oldugunu soyluyor bayiler. Benzinli alan arkadaslari anliyoruz ve saygi duyuyoruz ama bu kadar dizelcinin de bir bildigi vardir degil mi sizde dizelcilere saygi duyun ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rumeligrup


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    Bu markadan bağımsız bir yazı.

    Premium araçların standart üretim araçlardan temel farkı kişiselleştirilebilir olmaları. Buna itiraz eden yok herhalde.

    İhtiyaç ne ise o seçilir, ST denen o gözünden öpülesi kişi onun için var, ona aktarılır, araç sipariş edilir ve keyifle binilir.

    Ama cumartesi portakal almaya çıkmışken birde premium alalım diye showroom a uğranırsa vatandaş ahmedin keyfince ve çoğunlukla parasal kaygılarla sipariş ettiği araç alınır. Daha ötesi değil.

    Siz başkasını bedenine göre sipariş ettiği bir pantalonu alır mısınız?. Alırsanız size ne kadar uyar yada sizi mutlu eder mi?

    Siz daha önce aracın herhangi bir yerinden camı kapatmak isteyip kapatamamıştınız. Aslında var, araçta tavanda antende comfort modulu varsa canınızın istediği yerden camları kapatırsınız.

    Benim aracımda ise bırakın ön koltuğu arka koltukta oturan oğlumun bile ağırlığından tanıyıp kaza anında olasılığı düşünüp oğlumun kan grubunu bile aktarabilen bir uyarı sistemi var. Çünkü arka koltuklarda ağırlık sensörü var, bende araç çalıştığında çıkan o üç emniyet kemeri ekranı yok.
    Araç bilgiyi aktarabiliyor, aracımda kom portu var. Çünkü o modülde araca tanımlı bir kart var ve ben bunun parasını ödüyorum.

    Aslında kilit cümle " ben parasını ödüyorum" cümlesi. Alırken de , kullanırken de..
    Alırken ne aldığına bakmayıp araç alınırsa olacağı bu olur.
    O sizin yazdığınız opsiyonlar dünde vardı.

    Sn 03poyraz çok doğru bir yazı yazmıştı, altına imzamı atarım.


    orhan bey bilgilerinize saygı duyuyrdum, fakat tam anadolu çomarı işi yok mercedes suna cenaze arabası olur, yok ben 3 kurus verdim şu paketi aldım tarzına katılmanıza çok şaşırdım.

    markalar tüketici davranışlarını sizden benden iyi analiz ederler, ve onlar da bizim milletin gosteriş düşkünlüğünü zaten çok iyi bilir. almanyada xenon yerine halojen far dolu araçlarda bile tercih ediliebilirken burada xenonsuz nerdeyse paket olmaması insanımızın dolu araca çok önem vermesinden de değildir, turkiyede gösteriş odaklı paketler dış süsler hep daha çok satılır. yerimiz, konumumuz ortadoğu ülkesi.

    gelelim özel sipariş olayına, galericlerin başlattıgı full+full agzi forumlara kadar sirayet etti. belki de markalar da, adlarını yukselttikten sonra kullanıcılar arasında ama benimki daha dolu kii rekabeti de yaratmak istiyorlar, bunu karakterine uygun iğrenç ağızlarla yapanlar da var tabi. siz premium arac konusunda genel anlamda haklısınız, fakat bu haklılık ideal sartlar altında.

    turkiyede arac vergileri çok yuksek, bu da bir acıdan normal cünkü ortalama bir alman örn. 6 aylık gelirini aracına ayırırken türklerde bu beyaz yakalı egitimli görünenlerinde de ben premiuma bineyim diye krediler ile 1.5 2 yıllık gelirlerine kadar çıkıyor. toplum yapısı sebebiyle vergi olmasa normal mantıktan çok çok fazla tüketim ve dış açık olacak yani.

    herhangi bir motorlu taşıt da alsanız bu vergler yuksek, dolayısıyla şasesinin, süspansiyonu, vitesini, ağırlık dengesi, güvenliği derken bu aracların c sınıflarına göre önemli üstünükleri var. premium olmayan markalar pekçok donanımda yakalasalar da dokunma hissi, genel malzeme kalitesi vb.ni belki de hiç kullanılmayan bikaç donanımdan daha önemseyenler de var.

    örneğin ben şaşılacak kadar burmeisterli mercedes görüyorum, halbuki bazı okuduklarım command sistemi olmadan güç çıkışının zaten burmeister için yetmediğini, bi fark olamadığını söylüyorlardı. . dolayısıyla, belki de evinde müzik sitemine hem de %80 ek vergi de ödemeden kurus harcamayan biri, konu araba olunca özel olarak markalı sistemli tercih ediyor. açıkçası turkiyede bu kadar audiophile yok, ki onlar da commandısz farketmediğini söylüyorlardı. dolayısıyla alınma sebebi psikolojik ağırlıklı gibi.

    ya da başka bir örnek, neymiş koltuk hafızalı olacak, tamam olursa guzel de bir alman belki bunun için 2 gunluk emek degerini bütçe olarak ayırıyor, ama burada belki 10 gunluk, bir de üstüne belki ayarlasa otomobil kullanım ömrü boyunca toplam 5 saat harcayacagı sey için forumlarda 10 saat de arastırıyor, ve özel bişy tercih ettiginizde tedariksorunui bekleme sorununu saymıyorum bile.

    sizin kişisel olarak hobiniz, ve arastırmıssınız fakat başka birisi bu karışık opsiyonlarda tam istediği kodları da oluşturamaz, genel şeyler dışında eksik kalır.

    baz aracları eleştirenlere söyleyeyim, benim gözümde aracın temeli motordur. keşke daha özel motorlu bir aracı bomboş ve otomatik vites opsiyonu bile yokken alabilsek. vergilendirme motora göre olmasa kesinlikle o yönde tercih yapardım. ama kimse de mesela amerikada satışta bile olmayan motrolu araclara, ya da e180 gibi dünyada olmayan aracları ıvır zıvır bisürü bence cok da gerekli olmayan seylerle doldurup benim arabam full, ıyyh ötekiler ne ki demesin. anaolu çomarı cenaze arabacı arkadaşlar ve bunu destekleyenler için söyleyeyim, kendini zor kaldıran 1.4 1.5 1.6 arabalarla yerleştirdiği mabadını tuşla ayarlıyor diye benimki mercedes, diğerleri cenaze arabası dedirttirmezler. bu kırolugu yapmak için basacak parayı, bu kasaların 2500 3000 4000 motorlu ozel varyasyonlarını getirecek, o zaman para bu devirde bunlarda yapacak bişey yok diye insanlar susar. ama dediğim gibi, en baz motorlu arabalara 2 tırı var koyup dışını amg gibi süsletince o lafları dedirtmezler.



    Siz benim yazdıklarımı okuduğunuza emin misiniz?
    Kullandığım cümle aynen şu;

    İhtiyaç ne ise o seçilir, ST denen o gözünden öpülesi kişi onun için var, ona aktarılır, araç sipariş edilir ve keyifle binilir.

    Sizin yazdığınızda;
    tam anadolu çomarı işi yok mercedes suna cenaze arabası olur, yok ben 3 kurus verdim şu paketi aldım tarzına katılmanıza çok şaşırdım.

    Pes.

    Söylediğimin hala arkasındayım, lütfen yazdıklarımı bir daha okuyun.

    Otomobil hobim filan değil. Sadece ne aldığımı ne almadığımı bilmek isterim. Aslında opsiyon kodlarını bilmeye de gerek yok. ST bunun için var. Benim yaptığım bana zaman kazandırır başka bir şey değil.

    Amerika örneğiniz bence doğru bir örnek değil, tek cümle ile otomotiv sektörü
    "only milk and orange juice come in two litres"
    ile özetlenebilecek bir ülke ile sütün ve portakal suyunun 2 lt bile satılmadığı bir ülkeyi kıyaslamayın.

    Ama orası da değişiyor, herkes Trump kazanınca şaşırdı ama amerikalı bir ailenin geliri reel anlamda 1996 seviyesinde.
    Yada bir başka ifade ile artık 2.3 lt Mustang de var.
    Dünya değişiyor.
    Yine bu bağlamda E180 de pekçok ülkede var. Hatta çin pazarı için long versiyonu bile yapıldı.
    Kimse hayal görmesin, kimse bu adetlerle bize özel araba yapmaz.




  • Arkadaşlar kumanda pilinizi aracınızı aldıktan ne kadar süre sonra değiştirdiniz? Benim aracım servisten çıktıktan sonra hemen uyarı verdi. Değiştirdim ama Çin malı pil bulabildim çevreden, 1 gün sonra yine uyarı verdi. Acaba serviste bir dümen mi oldu? Yoksa yeni taktığım pilin kalitesizliğinden midir? Pilin son kullanma tarihi yazmıyordu üzerinde.
  • mcksy kullanıcısına yanıt
    Tekrar geçmiş olsun. Büyük sıkıntı atlatmışsınız.

    MB almanya merkeze şikayeti düşünür müsünüz?
    Bence sizin burada MBT ye yaptığınız şikayet bir işe yaramayacak Kimi kime şikayet ediyorsunuz? Sizin servisin bağlı olduğu grubun CEO su aynı zamanda bu grubun MBT ortağı olması nedeni ile MBT yönetim kurulunda.
  • dermeister01 kullanıcısına yanıt
    Showroma gelen kişilerin aracı bilmesine gerek yok ki. Showroom ve anlatacak ST bunun için var. Madem sizin arkadaşlarınız aracı anlatmayacaklar sadece 4 bin pahalı amg alın diyecekler ST ye ne gerek var? Bunu herhangi bir muhasebe elemanı da yapar. Bir insan kendi gereksizliğini herhalde bundan iyi anlatamaz.

    Aracın fiyatının 2 katına çıkması öyle biraz opsiyonla olmaz. Birde allahaşkına kim 360.000 TL ye C200d alır yada aldı? Yapmayın. İhtiyacınızı alın dedim, ne bulursanız değil.

    Bunun ötesinde aracı kişiselleştirerek almak yada almamak kişisel tercih. Saygı duyarım. Sizin fikrinize de saygı duyuyorum. Ben hala söylediğimin ardında duruyorum, ya kişiselleştirip beğeni ile binilen araç alınır yada o yok, bu yok diye şikayet edilmez.

    Kişiselleştirme her zaman süreyi de 3-4 ay uzatmaz. O sizin ST arkadaşlarınız müşteriyi dinlese talebini öğrenip süreyi atmayıp müşteriden kısa bir süreliğine izin isteyp GO ekranında yetkili birinin yanına gidip onun talebine göre aracı ekranda konfigüre edip baksa nadir de olsa belki de araç Bremen üretime dönecek. Ve süre kısalacak. Ben bu yolla arkadaşıma çok kısa sürede araç getirttim. O arkadaşlarınız böyle bir şey de olabileceğini size anlattılar mı? Hiç zannetmiyorum, bu emek demek.




  • Arkadaşlar merhaba, az önce servisten çıktım benim ön silecek titremeli silme yaptığı şikayetinden dolayı. Bugüne randevu vermişlerdi fakat ön cam için mb sıvı yollayacakmış temizlenmesi için ön camın. Yurtdışından gelicekmiş stoklarda yokmuş. Boşuna gittik servise telefonla haber verselerdi yeterliydi. Gelmişken araçta bakılması gereken noktalar neyse bakalım dedim 0 araçta sürekli servise gel git yakışmıyor dedim. Test e çıktık ön yan camları akustik camla değiştirelim dediler fakat ben bakımda yaparız, şu an için aşırı rahatsızlık vermiyor dedim. 3 yıl içinde istediğiniz zaman gelin yaparız dediler. Benim öncelikli derdim ön cam sileceği sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih xextreme

    Arkadaşlar merhaba, az önce servisten çıktım benim ön silecek titremeli silme yaptığı şikayetinden dolayı. Bugüne randevu vermişlerdi fakat ön cam için mb sıvı yollayacakmış temizlenmesi için ön camın. Yurtdışından gelicekmiş stoklarda yokmuş. Boşuna gittik servise telefonla haber verselerdi yeterliydi. Gelmişken araçta bakılması gereken noktalar neyse bakalım dedim 0 araçta sürekli servise gel git yakışmıyor dedim. Test e çıktık ön yan camları akustik camla değiştirelim dediler fakat ben bakımda yaparız, şu an için aşırı rahatsızlık vermiyor dedim. 3 yıl içinde istediğiniz zaman gelin yaparız dediler. Benim öncelikli derdim ön cam sileceği sonuçta.

    Bu rüzgar sesi konusunu merak ediyorum. Zamanla oluşan bir durum mu acaba yoksa 0 km araçlarda da bahsedilen sıkıntı hissediliyor mu? İlk 400 km'de rüzgar sesi hissetmedim ama benim kulaklar önceki aracımı referans aldığı için mi hissetmiyorum diye soru işareti var. Önceki aracımda (Volvo C30) sıfırken çok bariz bir rüzgar sesi sıkıntısı vardı, 70 km/h üzerine çıkınca sanki camlar bir iki milim açık kalmış gibi öterdi, zamanla kayboldu. C180'de rahatıszlık hissedenler böyle bir ses mi duyuyor tarif edebilirse sevinirim. Benim C180'de ses konusunda dikkatimi tek çeken arabayı yol kenarında park ettiğim durumlarda yoldan geçen arabaların sesinin sanki camlardan biri açık unutulmuş hissi verecek kadar içeri girmesi. Onun haricinde hareket halinde ses konusu kendi sınıfı için makul seviyede diye düşünüyorum, lastik gürültüsü rüzgar ve motor sesinden daha çok duyuluyor bende.

    Araç üzerinde Goodyear yazlık lastikler ile geldi, bu haftasonu Nokian WR A4 Run Flat kışlıklarla değiştirdim. Lastik sesinde de kayda değer bir azalma oldu. Evdeki diğer araçta da 2 kıştır Nokian WR D3 kullanıyoruz. Hem kuru zeminde hem de kar/buz üzerinde oldukça memnun olduğum için tercihimi Nokian'dan yana kullandım. Haftasonu kısıtlı da olsa karlı zeminlerde yaptığım denemelerde gayet başarılı buldum. Kışlık lastik düşünenlere tavsiye edebilirim. Fiyat olarak servislerdeki kampanyalı Michelin/Pirelli Run Flat lastiklerle aynı seviyede, fakat servislerde satılan lastik serileri markaların bir eski serileri iken WR A4 bu sene piyasaya sürülmüş bir lastik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen


    quote:

    Orijinalden alıntı: rumeligrup


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    Bu markadan bağımsız bir yazı.

    Premium araçların standart üretim araçlardan temel farkı kişiselleştirilebilir olmaları. Buna itiraz eden yok herhalde.

    İhtiyaç ne ise o seçilir, ST denen o gözünden öpülesi kişi onun için var, ona aktarılır, araç sipariş edilir ve keyifle binilir.

    Ama cumartesi portakal almaya çıkmışken birde premium alalım diye showroom a uğranırsa vatandaş ahmedin keyfince ve çoğunlukla parasal kaygılarla sipariş ettiği araç alınır. Daha ötesi değil.

    Siz başkasını bedenine göre sipariş ettiği bir pantalonu alır mısınız?. Alırsanız size ne kadar uyar yada sizi mutlu eder mi?

    Siz daha önce aracın herhangi bir yerinden camı kapatmak isteyip kapatamamıştınız. Aslında var, araçta tavanda antende comfort modulu varsa canınızın istediği yerden camları kapatırsınız.

    Benim aracımda ise bırakın ön koltuğu arka koltukta oturan oğlumun bile ağırlığından tanıyıp kaza anında olasılığı düşünüp oğlumun kan grubunu bile aktarabilen bir uyarı sistemi var. Çünkü arka koltuklarda ağırlık sensörü var, bende araç çalıştığında çıkan o üç emniyet kemeri ekranı yok.
    Araç bilgiyi aktarabiliyor, aracımda kom portu var. Çünkü o modülde araca tanımlı bir kart var ve ben bunun parasını ödüyorum.

    Aslında kilit cümle " ben parasını ödüyorum" cümlesi. Alırken de , kullanırken de..
    Alırken ne aldığına bakmayıp araç alınırsa olacağı bu olur.
    O sizin yazdığınız opsiyonlar dünde vardı.

    Sn 03poyraz çok doğru bir yazı yazmıştı, altına imzamı atarım.


    orhan bey bilgilerinize saygı duyuyrdum, fakat tam anadolu çomarı işi yok mercedes suna cenaze arabası olur, yok ben 3 kurus verdim şu paketi aldım tarzına katılmanıza çok şaşırdım.

    markalar tüketici davranışlarını sizden benden iyi analiz ederler, ve onlar da bizim milletin gosteriş düşkünlüğünü zaten çok iyi bilir. almanyada xenon yerine halojen far dolu araçlarda bile tercih ediliebilirken burada xenonsuz nerdeyse paket olmaması insanımızın dolu araca çok önem vermesinden de değildir, turkiyede gösteriş odaklı paketler dış süsler hep daha çok satılır. yerimiz, konumumuz ortadoğu ülkesi.

    gelelim özel sipariş olayına, galericlerin başlattıgı full+full agzi forumlara kadar sirayet etti. belki de markalar da, adlarını yukselttikten sonra kullanıcılar arasında ama benimki daha dolu kii rekabeti de yaratmak istiyorlar, bunu karakterine uygun iğrenç ağızlarla yapanlar da var tabi. siz premium arac konusunda genel anlamda haklısınız, fakat bu haklılık ideal sartlar altında.

    turkiyede arac vergileri çok yuksek, bu da bir acıdan normal cünkü ortalama bir alman örn. 6 aylık gelirini aracına ayırırken türklerde bu beyaz yakalı egitimli görünenlerinde de ben premiuma bineyim diye krediler ile 1.5 2 yıllık gelirlerine kadar çıkıyor. toplum yapısı sebebiyle vergi olmasa normal mantıktan çok çok fazla tüketim ve dış açık olacak yani.

    herhangi bir motorlu taşıt da alsanız bu vergler yuksek, dolayısıyla şasesinin, süspansiyonu, vitesini, ağırlık dengesi, güvenliği derken bu aracların c sınıflarına göre önemli üstünükleri var. premium olmayan markalar pekçok donanımda yakalasalar da dokunma hissi, genel malzeme kalitesi vb.ni belki de hiç kullanılmayan bikaç donanımdan daha önemseyenler de var.

    örneğin ben şaşılacak kadar burmeisterli mercedes görüyorum, halbuki bazı okuduklarım command sistemi olmadan güç çıkışının zaten burmeister için yetmediğini, bi fark olamadığını söylüyorlardı. . dolayısıyla, belki de evinde müzik sitemine hem de %80 ek vergi de ödemeden kurus harcamayan biri, konu araba olunca özel olarak markalı sistemli tercih ediyor. açıkçası turkiyede bu kadar audiophile yok, ki onlar da commandısz farketmediğini söylüyorlardı. dolayısıyla alınma sebebi psikolojik ağırlıklı gibi.

    ya da başka bir örnek, neymiş koltuk hafızalı olacak, tamam olursa guzel de bir alman belki bunun için 2 gunluk emek degerini bütçe olarak ayırıyor, ama burada belki 10 gunluk, bir de üstüne belki ayarlasa otomobil kullanım ömrü boyunca toplam 5 saat harcayacagı sey için forumlarda 10 saat de arastırıyor, ve özel bişy tercih ettiginizde tedariksorunui bekleme sorununu saymıyorum bile.

    sizin kişisel olarak hobiniz, ve arastırmıssınız fakat başka birisi bu karışık opsiyonlarda tam istediği kodları da oluşturamaz, genel şeyler dışında eksik kalır.

    baz aracları eleştirenlere söyleyeyim, benim gözümde aracın temeli motordur. keşke daha özel motorlu bir aracı bomboş ve otomatik vites opsiyonu bile yokken alabilsek. vergilendirme motora göre olmasa kesinlikle o yönde tercih yapardım. ama kimse de mesela amerikada satışta bile olmayan motrolu araclara, ya da e180 gibi dünyada olmayan aracları ıvır zıvır bisürü bence cok da gerekli olmayan seylerle doldurup benim arabam full, ıyyh ötekiler ne ki demesin. anaolu çomarı cenaze arabacı arkadaşlar ve bunu destekleyenler için söyleyeyim, kendini zor kaldıran 1.4 1.5 1.6 arabalarla yerleştirdiği mabadını tuşla ayarlıyor diye benimki mercedes, diğerleri cenaze arabası dedirttirmezler. bu kırolugu yapmak için basacak parayı, bu kasaların 2500 3000 4000 motorlu ozel varyasyonlarını getirecek, o zaman para bu devirde bunlarda yapacak bişey yok diye insanlar susar. ama dediğim gibi, en baz motorlu arabalara 2 tırı var koyup dışını amg gibi süsletince o lafları dedirtmezler.



    Siz benim yazdıklarımı okuduğunuza emin misiniz?
    Kullandığım cümle aynen şu;

    İhtiyaç ne ise o seçilir, ST denen o gözünden öpülesi kişi onun için var, ona aktarılır, araç sipariş edilir ve keyifle binilir.

    Sizin yazdığınızda;
    tam anadolu çomarı işi yok mercedes suna cenaze arabası olur, yok ben 3 kurus verdim şu paketi aldım tarzına katılmanıza çok şaşırdım.

    Pes.

    Söylediğimin hala arkasındayım, lütfen yazdıklarımı bir daha okuyun.

    Otomobil hobim filan değil. Sadece ne aldığımı ne almadığımı bilmek isterim. Aslında opsiyon kodlarını bilmeye de gerek yok. ST bunun için var. Benim yaptığım bana zaman kazandırır başka bir şey değil.

    Amerika örneğiniz bence doğru bir örnek değil, tek cümle ile otomotiv sektörü
    "only milk and orange juice come in two litres"
    ile özetlenebilecek bir ülke ile sütün ve portakal suyunun 2 lt bile satılmadığı bir ülkeyi kıyaslamayın.

    Ama orası da değişiyor, herkes Trump kazanınca şaşırdı ama amerikalı bir ailenin geliri reel anlamda 1996 seviyesinde.
    Yada bir başka ifade ile artık 2.3 lt Mustang de var.
    Dünya değişiyor.
    Yine bu bağlamda E180 de pekçok ülkede var. Hatta çin pazarı için long versiyonu bile yapıldı.
    Kimse hayal görmesin, kimse bu adetlerle bize özel araba yapmaz.

    neden şaşırdığınızı anlamadım, altına imzamı atarım ifadesi sadece sölediklerinizi kapsamaz. bundan sonra yazılınca pes diyecekseniz altına imza attıgınız ifadelere daha dikkat edin.

    evet amerika motor konusunda biraz abartılı yaklaşıyor, ama 2.3 mustang de daha ziyade avrupa pazarı için sunulan baz modeli.

    yanlış anlaşılmasın, herkes, isteyen istediğini alır. ama araçları 2 tırı vırı opsiyonu var yok diye eleştireceksek önce bir gerceği ortaya koyalım, herkesin aracı dunyada satılan en baz motorlar, ha belki baktıgınızda listede daha az güçlü varyasyonları var gibi görünüyor, ama avrupada da en az 2000cc ağırlıklı premiumlar, bazlara laf eden benimi şöle özel diyen zihniyet de bunun üstünü alıyordur heralde, e180 de istisnai çok az ülkede var zaten.

    eşeğe altın semer de vursalar gene eşektir, eşek kötü müdür, bence gayet guzel bir hayvan, çok güzel bakar. önemli olan sizin sevmenizdir zaten, ama eşeğe biraz süslü semer vuranlar eşeklerini benimkinde iki opsiyın var, iki tırı vırısı süsü var diye ingiliz tayı sanmasın.daha da kötüsü öle sanıp diğer seçimlere laf etmesin. vw golften yavas motoru dev gibi coupe kasalarda alıp bmw diye hava yapmaya çalışanları bile görüyoruz yolda, süs fazlaya kaçtı mı niyetini ortaya döküyor zaten

    aractaki opsiyonlar da, zevk meselesidir. ben turkiye şartlarında, vergiler sebebiyle bu opsiyonların hayata kattıgı pratikliklerden daha pahalıya geldiğini anlattım, çoğunun psikolojik olarak alındığına dair neredeyse placebo etkisi gibi örnekler de verdim. bence bu vergiler altında daha fazla kazık yemeye gerek yok, en uygun motor, sanzuman, şase, boyut dengesini sağlayabilmek daha mantıklı. ama herkesin kendi zevkidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4F4C99EC4 -- 26 Aralık 2016; 11:48:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Forumda bazıları gerçekten inanılmaz aptal. Eleştirileri yanıtlayınca yada cevap hakkı Doğunca, aptal aptal geveleyenler var. Yok Anadolu çomarı yok bilmem ne. Hala sözümün arkasındayım, sen yada senin gibi ihtiyaçlarını belirlemeden, satış temsilcisinin sonsuz geçirme taktiğiyle aldanan, bomboş tahta araba alan, sonra da burada ağlayan, yok ne gerek var diyen, yada daha bilgi ve kültür seviyesiyle, tam olgunlaşmasını sağlayamamış ergen insanımsı mahluklar, premium kavramını elbette algılayamaz. Sonra buralarda resmen ağlıyorlar, o kadar para verdik, şu niye olmaz, bu niye Yok, hiç yakıştıramadım falan filan. Bastır parayı, ver siparişi, al donanımı. Memnun olmazsan o zaman konuş.

    Ne isteyip ne aldın? Salyalarını saça saça,koşa koşa bayiye gidip, bilip bilmeden, görünce ayakta orgazm olan cahiller gelip burada ağlıyor. Bu insanlar en iyisini en ucuza, alırımın derdindeki, ölücü simsar esnaf zihniyetindeki insanımsı organizmalardır benim için.



    Bazıları dediğim gibi cenaze arabası olarak kullanmalı. Premium marka alıp, koltuk hafızasını, toplasan 5 saat kullanmazsın diyenler, bir zahmet gidip dacia falan alsınlar. O beyin yoksunu fukaralar bilsin ki, iki nokta arası hizmet edecek, Mercedes harici onbinlerce araç var. "Ne gerek var mercedese, yada koltuk hafızasına değil mi? Yada ne gerek var ıls fara? Halojen bana, sülaleme bile yeter, gerisine binenler de zaten Anadolu çomarı!"

    İşte bu evresini tamamlayamamış ne istediğini bilmeyen, oturduğu şehrin dışına dahi çıkmamış, abidik gubidik adamlar, burada kendilerini bir halt zannedip, kuru kuru yazarlar. Ama bir halttan haberleri yoktur. Paran yoksa binme, paran kadar biniyorsan, şu niye Yok diye ağlama, yok hala ağlıyorsanız, başka markalara sizleri bekleriz.

    Mercedes'i full donanım almayınca susacaksın diye bir kural mı var?

    Bu ne biçim mantık, bu ne biçim üslup? "aptal", ergen insanımsı mahluk", "salya saça saça", "ayakta orgazm olan cahil", "insanımsı organizma", "beyin yoksunu fukaralar", "abudik gubudik adamlar".. Bu ne yahu???

    Mercedes'ten daha ucuza Mercedes'in full donanımından daha da fazlasını sunan arabalar var. Siz de gidin onlardan alın o zaman? Niye almadınız? Eğer paranızı saçacak kadar salak değilseniz, o aradaki fark sadece donanım değil de ondan değil mi?

    İş böyleyken, ne hakla donanımı düşük Mercedes alanları herhangi bir konuda şikayet etmekten men ediyorsunuz? Ne sıfatla?

    Herkesin sizin kadar donanıma ihtiyacı olmayabilir. Mercedes C serisinin baz modelleri bile fena olmayan bir donanımla geliyor zaten. Bir sıkıntıyla karşılaşınca şikayet etmeyecek mi bu adam, donanımlısını almadı diye, veya sırf boş bir premium marka alıyor diye..

    Arabanın dolusunu almak bir zevk meselesi olup "çomarlık" olmadığı gibi, dolu araba aldı diye alt donanım araba alanları "boş premium almasaydınız siz de" diye hakir görmek gerçek bir görmemişlik ve çomarlık.. Haberiniz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iasonion -- 26 Aralık 2016; 12:8:32 >




  • C200 çok felan yakmıyor. 13 lt yakan 320i ed aracım (hani şu c180 den az yakan) aynı güzergahta bi tık daha sert kullanımda kullanıyorum c200 ü yazılımlı birde tüketim 8 litre.
  • cberk86 C kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi, ön camlar açık kalmış ta içeri rüzgar giriyormuş gibi bir ses geliyor. Bir de engebeli yollarda kapılar gıcırdıyor-tıkırdıyor. 1. sinin çözümü ön sağ-sol camların akustik olanlarla değiştirilmesi (Akustik cam birbirine preslenmiş çift katlı bir cam görüntüsünde.) İkincisinin çözümü tüm kapılara çift sıra kadife fitil uygulanması.
  • cberk86 C kullanıcısına yanıt
    Rüzgar sesinin camlara ek bir işlem yapılmadığı sürece sonradan oluşması zor diye düşünüyorum. Benim araç da 0, henüz 1450 km de. 70 80 km nin üzerine çıktıkça camdan rüzgar sesi geliyo. Beni çok rhtsız etmiyor fakat bu bile önlenebiliyorsa değiştirttiririm. Keşke bu tür sorunları araç teslim edilmeden önce test edip çözümleyip verseler de müşterilerin midesini bulandırmasalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcksy

    Aynen dediğiniz gibi, ön camlar açık kalmış ta içeri rüzgar giriyormuş gibi bir ses geliyor. Bir de engebeli yollarda kapılar gıcırdıyor-tıkırdıyor. 1. sinin çözümü ön sağ-sol camların akustik olanlarla değiştirilmesi (Akustik cam birbirine preslenmiş çift katlı bir cam görüntüsünde.) İkincisinin çözümü tüm kapılara çift sıra kadife fitil uygulanması.

    Teşekkürler cevabınız için. Bu durumda kendimi şanslı mı saymalıyım, yoksa sonuca varmak için arabanın bir kaç bin km'ye gelmesini beklemeliyim bilemedim. Şu ana kadar camlar açık kalmış gibi bir rüzgar sesi duymadım. Oturduğum bölgede yollar rezalet, arabayı esnetecek her türlü engebe/çukur mevcut ama aracın tek bir noktasından bile çıt gelmemesi şu ana kadar en çok beğendiğim özelliği oldu. Tabi araç Avantgarde donanım olduğundan cam tavan olmaması, AMG'lere göre daha kalın yanak lastikleri ve Estate modeli olduğu için Almanya üretimi olması avantaj sağlıyor olabilir. Umarım böyle devam eder, cam/fitil uygulamaları için servise gitmek zorunda kalmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih xextreme

    Rüzgar sesinin camlara ek bir işlem yapılmadığı sürece sonradan oluşması zor diye düşünüyorum. Benim araç da 0, henüz 1450 km de. 70 80 km nin üzerine çıktıkça camdan rüzgar sesi geliyo. Beni çok rhtsız etmiyor fakat bu bile önlenebiliyorsa değiştirttiririm. Keşke bu tür sorunları araç teslim edilmeden önce test edip çözümleyip verseler de müşterilerin midesini bulandırmasalar.


    Haklısınız, en azından bu kadar bilinen ve sık görülen bir probleme karşın akustik camlar standart donanıma ek olarak her araçta sunulabilir. Hem Mercedes garanti harcamalarını azaltmış olur, hem de 0 km araçta çıkan problemlerle müşteri memnuniyeti gereksiz yere düşürmemiş olur. Evet bu durumda bayiye gittiğimizde akustik cam opsiyonsuz hazır araç bulamayacağız belki ama bence satış aşamasında da pozitif etki yaratacak bir opsiyon bu. Kim çok az bir miktar daha ödeyip daha sessiz bir araca sahip olmak istemez ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iasonion


    quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Forumda bazıları gerçekten inanılmaz aptal. Eleştirileri yanıtlayınca yada cevap hakkı Doğunca, aptal aptal geveleyenler var. Yok Anadolu çomarı yok bilmem ne. Hala sözümün arkasındayım, sen yada senin gibi ihtiyaçlarını belirlemeden, satış temsilcisinin sonsuz geçirme taktiğiyle aldanan, bomboş tahta araba alan, sonra da burada ağlayan, yok ne gerek var diyen, yada daha bilgi ve kültür seviyesiyle, tam olgunlaşmasını sağlayamamış ergen insanımsı mahluklar, premium kavramını elbette algılayamaz. Sonra buralarda resmen ağlıyorlar, o kadar para verdik, şu niye olmaz, bu niye Yok, hiç yakıştıramadım falan filan. Bastır parayı, ver siparişi, al donanımı. Memnun olmazsan o zaman konuş.

    Ne isteyip ne aldın? Salyalarını saça saça,koşa koşa bayiye gidip, bilip bilmeden, görünce ayakta orgazm olan cahiller gelip burada ağlıyor. Bu insanlar en iyisini en ucuza, alırımın derdindeki, ölücü simsar esnaf zihniyetindeki insanımsı organizmalardır benim için.



    Bazıları dediğim gibi cenaze arabası olarak kullanmalı. Premium marka alıp, koltuk hafızasını, toplasan 5 saat kullanmazsın diyenler, bir zahmet gidip dacia falan alsınlar. O beyin yoksunu fukaralar bilsin ki, iki nokta arası hizmet edecek, Mercedes harici onbinlerce araç var. "Ne gerek var mercedese, yada koltuk hafızasına değil mi? Yada ne gerek var ıls fara? Halojen bana, sülaleme bile yeter, gerisine binenler de zaten Anadolu çomarı!"

    İşte bu evresini tamamlayamamış ne istediğini bilmeyen, oturduğu şehrin dışına dahi çıkmamış, abidik gubidik adamlar, burada kendilerini bir halt zannedip, kuru kuru yazarlar. Ama bir halttan haberleri yoktur. Paran yoksa binme, paran kadar biniyorsan, şu niye Yok diye ağlama, yok hala ağlıyorsanız, başka markalara sizleri bekleriz.

    Mercedes'i full donanım almayınca susacaksın diye bir kural mı var?

    Bu ne biçim mantık, bu ne biçim üslup? "aptal", ergen insanımsı mahluk", "salya saça saça", "ayakta orgazm olan cahil", "insanımsı organizma", "beyin yoksunu fukaralar", "abudik gubudik adamlar".. Bu ne yahu???

    Mercedes'ten daha ucuza Mercedes'in full donanımından daha da fazlasını sunan arabalar var. Siz de gidin onlardan alın o zaman? Niye almadınız? Eğer paranızı saçacak kadar salak değilseniz, o aradaki fark sadece donanım değil de ondan değil mi?

    İş böyleyken, ne hakla donanımı düşük Mercedes alanları herhangi bir konuda şikayet etmekten men ediyorsunuz? Ne sıfatla?

    Herkesin sizin kadar donanıma ihtiyacı olmayabilir. Mercedes C serisinin baz modelleri bile fena olmayan bir donanımla geliyor zaten. Bir sıkıntıyla karşılaşınca şikayet etmeyecek mi bu adam, donanımlısını almadı diye, veya sırf boş bir premium marka alıyor diye..

    Arabanın dolusunu almak bir zevk meselesi olup "çomarlık" olmadığı gibi, dolu araba aldı diye alt donanım araba alanları "boş premium almasaydınız siz de" diye hakir görmek gerçek bir görmemişlik ve çomarlık.. Haberiniz olsun.

    bu arkadaşı(038poyraz) ciddiye alıp cevap vermeniz ilginç, birkaç sayfa öncede dengesiz şeyler yazmıştı ben cevap bile vermemiştim şikayet edin geçin bence




  • Yapacağınız en iyi şey şikayet etmek zaten. Konuyu daha fazla başka noktaya taşıyıp bence zamanınıza yazık etmeyin.
  • 
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.