Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (658. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.122
Cevap
187
Favori
1.187.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 656657658659660
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU





    şuan C serisi konfirgüratör e girdğimde STYLE serisi araçta bile standart donanım olarak gözüküyor, bizim araçlarda yok ama.

    W205 MERCEDES C-Class ANA KONU


    Siteden baktığımda benim anladığım bağlı telefon üzerinden bir arama gerçekleştiriyor. Oldukça mantıksız. O kazada telefona ne olur kim bilir
    "Yardımcı bağlantılar: Kaza veya arıza halinde Mercedes-Benz acil durum çağrı sistemi (COMAND Online multimedya sisteminin bileşeni), bağlı cep telefonu ile birlikte otomatik olarak bir acil durum çağrı merkezi ile temasa geçebilir."
    C serisinde bu şekilde imiş. S serisnde dahili hat varmış.

    BMW de tüm serilerde dahili hat var ve her istediğiniz anda tuşa basıp BMW Almanya dan yardım isteyebiliyorsunuz. Üstelik başka kazalar hakkında ihbarda da bulunabilirsiniz.
    1 serisi dahil standart

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greentime


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron

    BMW E36

    BMW E90

    BMW F30

    Kullandım,



    Dört aydır ise Mercedes W205 kullanıyorum,

    İnanın hiçbirinde hiçbir sorun yaşamadım,



    ha birde arada biryerlerde Honda CR-V tecrübem var,

    Ondada bir sorun yaşamadım,

    Ancak sadece üç ay dayanabildim.









    Hocam bu kadar BMW'den sonra
    Nasıl kaptırmışız sizi Mercedes'e 😳

    Biraz değişiklik olsun,
    Bir hava alayım dedim be hocam,

    2018'de yeni 3 çıkar gideriz bakarız,
    Yine alırız kısmet olursa,

    Bu arada Sizide bekleriz çevreci hocam,
    40.yıldan sonra sizi kesermi bilmem ama,
    Aynı şehirdeysek buyrun vereyim kullanın,
    Bakarsınız sizde uğrarsınız yıldız'a
    Bilinmez😎



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytron -- 23 Aralık 2016; 16:07:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sistem son derece mantıklı ve hayat kurtarabilir, aracın kendi sim kartı var, aracımda var, telefonunuza ihtiyaç duymuyor, sim kart SOS düğmesinin içinde gizli sanırım.

    Son derece güzel düşünülmüş bir güvenlik önlemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Sistem son derece mantıklı ve hayat kurtarabilir, aracın kendi sim kartı var, aracımda var, telefonunuza ihtiyaç duymuyor, sim kart SOS düğmesinin içinde gizli sanırım.

    Son derece güzel düşünülmüş bir güvenlik önlemi.

    Bu konuda net bilgi bulamadım.
    Rica etsem test edebilir misiniz?
    Telefonunuz bağlı değilken sos tuşuna basıp Bi denerseniz çok aydınlatıcı olur.
    Hem de telefonu açan kişiden sistem hakkımda ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukdanis


    quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Sistem son derece mantıklı ve hayat kurtarabilir, aracın kendi sim kartı var, aracımda var, telefonunuza ihtiyaç duymuyor, sim kart SOS düğmesinin içinde gizli sanırım.

    Son derece güzel düşünülmüş bir güvenlik önlemi.

    Bu konuda net bilgi bulamadım.
    Rica etsem test edebilir misiniz?
    Telefonunuz bağlı değilken sos tuşuna basıp Bi denerseniz çok aydınlatıcı olur.
    Hem de telefonu açan kişiden sistem hakkımda ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

    Şu anda Bmw 5.20i var bende, mesajı yazdıktan sonra üstteki arkadaşımızın mesajını okudum, Mercedesler durum farklı sanırım,

    Yeni C180 den geçiş yaptım, onda yoktu.

    Not: Telefonum yokken test ettim, düğmeye basıyorsunuz, Almanyaya bağlanıyor,biraz bozuk aksanlı biri çıkıyor, Türkçe konuşuyor, aracınızın nerede olduğunu, hepsini görüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 23 Aralık 2016; 16:18:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukdanis


    quote:

    Orijinalden alıntı: geng

    Sistem son derece mantıklı ve hayat kurtarabilir, aracın kendi sim kartı var, aracımda var, telefonunuza ihtiyaç duymuyor, sim kart SOS düğmesinin içinde gizli sanırım.

    Son derece güzel düşünülmüş bir güvenlik önlemi.

    Bu konuda net bilgi bulamadım.
    Rica etsem test edebilir misiniz?
    Telefonunuz bağlı değilken sos tuşuna basıp Bi denerseniz çok aydınlatıcı olur.
    Hem de telefonu açan kişiden sistem hakkımda ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

    Şu anda Bmw 5.20i var bende, mesajı yazdıktan sonra üstteki arkadaşımızın mesajını okudum, Mercedesler durum farklı sanırım,

    Yeni C180 den geçiş yaptım, onda yoktu.

    Not: Telefonum yokken test ettim, düğmeye basıyorsunuz, Almanyaya bağlanıyor,biraz bozuk aksanlı biri çıkıyor, Türkçe konuşuyor, aracınızın nerede olduğunu, hepsini görüyorlar.


    Ben sizin Mercedes için yazdığınızı sanmıştım ilk mesajınızı.
    Evet BMW dekini ben de denedim
    Harika bir güvenlik sistemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • farukdanis F kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla 2017 yılından itibaren Türkiye de olacak bu sistem.
    OBD girişine bağlı bir port olacak o oprtun içinde GSM veri hattı olacak.
    Konuşma iletişim vs bu hat üzerinden olacak.
    Ayrica siz akıllı telefonunuza MercedesMe app yükleyerek aracınızın konumunu yakıt durumunu vs.telefonunuzdan takip edebileceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustaka

    Yüzde yüz katılıyorum, sonuna kadar haklısınız. Ancak, bana bir araba markası söyleyin ki, Türkiye'de satılsın, bizim yani orta kesimin alabileceği bir araç olsun, böyle benzeri bir forumda tartışılsın, ama benzer şikayetler hiç olmasın. Mümkün değil. Mercedes böyleyse diğerlerini düşünmek bile istemiyorum. Passat forumlarına baktım, bmw forumlarına baktım, hepsinin kendine göre içler acısı tarafları var. Belki de en iyisi ucuz bir araca binip, sorun çıktığında da normal karşılayıp rahat rahat sürmek.

    Her marka ve modelde arıza sorun olabilir, önemli olan bunun yüzde kaç oranda olduğu. Bu otomobil için de televizyon için de her ürün için de böyle. Her ürün için dünya standartlarında belirlenmiş bir optimum oran vardır, bu oranı geçmiyorsa problem yok.

    Ülkemizde sık duyuyoruz şöyle örnek mesela: Komşum falanca marka araç aldı 10 kere arıza yaşadı, hayatta o model araba almam. Böyle bir şey yok aslında. Benim komsumum sıfır aldığı araç daha ilk hafta motor yaksa yine de umrunda olmaz, alabilirim aynısından. Tesadüf münferit olaydır bu belki. Genel olarak araştırmak lazım. Oran önemli.
    Mesela klasik dsg arızası belli ki normalden fazla, her forumda çok kişi yazıyor. Ama münferit sorunlara takilmamak lazım.

    Bundan önceki aracım Renault Laguna 3 idi ve 100bin km boyunca en ufak sorun, ses, arıza yaşamadim. Bir tek butonu bile bozulmadı hatta eskimedi. Sadece yakıt ve yıllık bakım masrafı 100bin km boyunca. Aynı aracı alıp rezil olan da vardır. Bu premium markalarda da böyle, biraz da şans... Her markada arıza sorun vb olabilir, olmaması imkansiz... Ama yaygınsa, 100 arabanın 5-10 tanesinde varsa o zaman problemdir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 23 Aralık 2016; 20:25:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar aracımdan "cam suyu eksik" uyarısı aldım.Mercedes hangi marka cam suyu kullanıyor?Bir de saf ve kireçsiz olması sebebiyle yoğuşmalı kombimden çıkan suyu eklesem sıkıntı olur mu?Üstat "Gudikcik" klimadan çıkan suyu eklediğini yazmıştı.Mesele ücreti falan değil.Kireç yapıp silecek kanallarını tıkamasın,derdim o.
  • her bayi farklı marka kullanıyor.
    Ben size Tunap 927 öneririm.
  • Aman kombiden çıkan suyu kullanmayın!!!
    Asidik özelliğe sahip, elinizle bile dokunmayın kombi yoğuşma suyuna.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.ebay.com/itm/282144747790

    Garmin haritayı paypal'dan almak istiyorum fakat ödeme ekranında geri çeviriyor.

    2011 yılından paypal hesabım vardı, artık kullanılmıyor sanırım. Alanlar nasıl aldılar Türkiye adreslerine cevaplayabilirler mi?
  • Sevgili hocam (hocamı usulen yazmadım, hafızam beni yanıltmıyorsa gerçekten hocadır);

    Hani klasik bir fıkra vardır ya,
    Patron şirkete muhasebeci akacaktır, soru basittir, 2 + 2 kaç eder.
    İlk aday kolay der, 4
    İkinci aday sağlamasını da yapalım der , 2 x2 de 4 eder der. Cevap 4
    Üçüncü aday siz kaç istiyorsunuz diye sorar.
    Patron hangisini alır, Patron sarışın uzun bacaklı 4. adayı işe alır.

    Bu iş de aynen bu fıkradaki gibi.

    Tam doğrusu yetkili servis bakımlarda canının istediğini kullanamaz. En azından benim aracımda.
    Yaz ise saf su + A 002 986 14 7110
    Kış ise saf su + A 002 986 14 7109
    kullanmak zorunda ve bana boş ambalajını teslim etmeli.

    Pratik çözüm istiyorsanız şişeli sulardan ve kardeş firma Renault tan cam suyu katkısı alın. Çalışır.

    Aracı 2 yıl kullanıp satacaksanız çeşme suyu + würth cam suyu katkısı da çalışır.

    Ama kesinlikle ama kesinlikle kombinin yoğuşma suyu çalışmaz. Bu su asidik. Keza klima yoğuşma suyu da. Klimanın her sene bakımı yapılmadı ise son derece pistir.

    Tercih sizin hocam




  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Samimiyetimi bağişlarsanız, arada bir de olsa hava almak nasıl bir duygu
  • Mortal_Abas kullanıcısına yanıt
    03poyraz 0 kullanıcısına yanıt
    Bu markadan bağımsız bir yazı.

    Premium araçların standart üretim araçlardan temel farkı kişiselleştirilebilir olmaları. Buna itiraz eden yok herhalde.

    İhtiyaç ne ise o seçilir, ST denen o gözünden öpülesi kişi onun için var, ona aktarılır, araç sipariş edilir ve keyifle binilir.

    Ama cumartesi portakal almaya çıkmışken birde premium alalım diye showroom a uğranırsa vatandaş ahmedin keyfince ve çoğunlukla parasal kaygılarla sipariş ettiği araç alınır. Daha ötesi değil.

    Siz başkasını bedenine göre sipariş ettiği bir pantalonu alır mısınız?. Alırsanız size ne kadar uyar yada sizi mutlu eder mi?

    Siz daha önce aracın herhangi bir yerinden camı kapatmak isteyip kapatamamıştınız. Aslında var, araçta tavanda antende comfort modulu varsa canınızın istediği yerden camları kapatırsınız.

    Benim aracımda ise bırakın ön koltuğu arka koltukta oturan oğlumun bile ağırlığından tanıyıp kaza anında olasılığı düşünüp oğlumun kan grubunu bile aktarabilen bir uyarı sistemi var. Çünkü arka koltuklarda ağırlık sensörü var, bende araç çalıştığında çıkan o üç emniyet kemeri ekranı yok.
    Araç bilgiyi aktarabiliyor, aracımda kom portu var. Çünkü o modülde araca tanımlı bir kart var ve ben bunun parasını ödüyorum.

    Aslında kilit cümle " ben parasını ödüyorum" cümlesi. Alırken de , kullanırken de..
    Alırken ne aldığına bakmayıp araç alınırsa olacağı bu olur.
    O sizin yazdığınız opsiyonlar dünde vardı.

    Sn 03poyraz çok doğru bir yazı yazmıştı, altına imzamı atarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcksy

    Araçla ilgili sıkıntılar var. Bunu üretici de biliyor ve anladığım kadarıyla servislere bu sıkıntıları gidermelerini söylüyor. Ancak sıkıntı; bunu her servis kendi bildiği ve istediği gibi yorumluyor. Kimisi bir dediğini iki etmeden yapıyor, öbürü "yok öyle birşey" diyor, kimisi yarım yamalak yapıyor vs.vs.

    Burada sorumluluk yine üretici firmada. Bütün servislerine yap dersin, şasi no.larını bildirirsin, araçları çağırır halledersin. Ancak Mercedes te bundan kaçınıyor sanırım çünkü sorunlar hayati problemler değil, bu yüzden de sadece şikayet edenlerin isteklerini yerine getiriyor.

    Valla 25 yıldır başka arabalarım oldu. 2 kere 2. el, 3 kere de sıfır araba aldım. Onlarda da sıkıntı yaşadım ama ne sıfır ne de 2. el araçta peşpeşe 2-3 sorun yaşadığımı ve servisle bu kadar mücadele ettiğimi hatırlamıyorum.

    Benim aslında sizin durumunuzda rahatsız olduğum bir başka konu var, umarım paylaşmamı saygı ile karşılarsınız.

    Öncelikle bahsettiğiniz ses sorunu forumdaki başka arkadaşlarda da olmadığı gibi bizdeki araçlarda da yok. Tipsleri biliyorum, toplam 3 tane, mecburum bilmeye, bu araçları canlarım kullanıyor. Hiçbiri genel bir çağrı içermiyor. İçerse de bizdeki sorunsuz aracı elletmem o da ayrı bir konu. Servislerimiz akım derken çokum, hatta çoklarımız demeyi iyi biliyor maalesef. Forumda
    var, araç anahtarı için giden aracın panoromik tavan çıtası kırılıyor, değişiyor. Ne ilgi ise. Neyse....

    Benim sizin durumunuzda rahatsız olduğum konu sizin ön lastiğinde parça varken sizin test sürüşe çıkarılmanız.

    Biz bu araçları niye alıyoruz, kendi adıma söyleyeyim, güvenlik de tercihte önemli bir etken. Ön lastiğe saplanmış bir parça varken hangi güvenlikten söz ediyoruz?
    Mutlaka 100 km üstü hıza, belki de 140 km üzeri hıza da çıktınız. O ön lastik patlasa ne olacaktı?
    Bu nasıl bir sorumsuzluk.

    Sizin yerinizde olsam ben bunu şikayet ederdim.
    Tabiki sizin yerinizde değilim, son tercih size ait.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beavis.

    http://www.ebay.com/itm/282144747790

    Garmin haritayı paypal'dan almak istiyorum fakat ödeme ekranında geri çeviriyor.

    2011 yılından paypal hesabım vardı, artık kullanılmıyor sanırım. Alanlar nasıl aldılar Türkiye adreslerine cevaplayabilirler mi?

    http://www.ebay.com/itm/NEWEST-Mercedes-Benz-SD-Card-Garmin-Map-Pilot-V5-2-2016-Latest-A2139062604-W205-/232168331130?hash=item360e4f977a:g:4jwAAOSwARZXkxPc


    bende daha biraz önce yukardaki linkten sipariş ettim... en ucuz buydu, satıcının yorumları ve puanlarıda iyiydi. mesaj yolladım, ne zaman kargoya verirsiniz dedim anında dönüş yaptı cristmas tan sonra salı günü kargolarım dedi. işallah doğru satıcıdan almışımdır :)

    ispanyada oturan yeğenimi aradım, ispanya paypal sayfasından kayıt yaptım bana adresini verdi, telefonuna gelen doğrulama mesajınıda yolladı bu şekilde ispanya paypalı ile hesap açtım. burada püf nokta eski hesabınız değil yeni bir e posta ile hesap açmanız.




  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    valla orhan abi (izniniz olursa abi diyorum) adam çıta kırılmış bak sen farketmedin biz farkettik diye allandıra ballandıra söylediler... akım-çokum şeklinde düşünmedim...

    bende hem rüzgar sesi sorununu hem o tablet ekrandan gelen sesleri hala çözebilmiş değilim...en son bu panaromik cam tavan çıtası değiştiğinde akşam geç saatti,mesai bitmek üzereydi teste çıkmadım ama şehir içindeki ana caddede 90 civarına çıktığımda rüzgar sesinin hala devam ettiğin farkettim...

    pazartesi şehir dışına çıkıcam,en azından o gün bişey farketmişmi net anlarım,120 civarında rahatsız edici düzeye ulaşıyordu ses, hala o şekildeyse nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz ? en yakın başka sevis 350 km uzaklıkta..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    Sevgili hocam (hocamı usulen yazmadım, hafızam beni yanıltmıyorsa gerçekten hocadır);

    Hani klasik bir fıkra vardır ya,
    Patron şirkete muhasebeci akacaktır, soru basittir, 2 + 2 kaç eder.
    İlk aday kolay der, 4
    İkinci aday sağlamasını da yapalım der , 2 x2 de 4 eder der. Cevap 4
    Üçüncü aday siz kaç istiyorsunuz diye sorar.
    Patron hangisini alır, Patron sarışın uzun bacaklı 4. adayı işe alır.

    Bu iş de aynen bu fıkradaki gibi.

    Tam doğrusu yetkili servis bakımlarda canının istediğini kullanamaz. En azından benim aracımda.
    Yaz ise saf su + A 002 986 14 7110
    Kış ise saf su + A 002 986 14 7109
    kullanmak zorunda ve bana boş ambalajını teslim etmeli.

    Pratik çözüm istiyorsanız şişeli sulardan ve kardeş firma Renault tan cam suyu katkısı alın. Çalışır.

    Aracı 2 yıl kullanıp satacaksanız çeşme suyu + würth cam suyu katkısı da çalışır.

    Ama kesinlikle ama kesinlikle kombinin yoğuşma suyu çalışmaz. Bu su asidik. Keza klima yoğuşma suyu da. Klimanın her sene bakımı yapılmadı ise son derece pistir.

    Tercih sizin hocam


    Evet Orhan abi hocayım,yani öğretmenim😀
    Servise çok fazla güvenmiyorum.Ancak senin yazdıkların üzerine cam suyunu yarın servisten tedarik edeceğim.Boş kutusunu da-dolusunu doldururken takip edip-alacağım.Cevabın için teşekkürler.Ayrıca hiçbir soru(nu)mu da cevapsız bırakmadığın için de teşekkür ediyorum.Saygılar abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • a1g0rithm kullanıcısına yanıt
    C204 üm olmadı ama W204 üm vardı.
    Size prosedürü anlatayım, tüm MB araçlarda çalışır ama sizde işe yaramaz bence.

    Prosedürün aslı beyinlere tam açılma ve kapanma noktalarını öğretme.
    Anahtarı 2 konumuna alın tuşu basılı tutarak tam açana kadar tutun. Sonra bırakıp bir kez açacak şekilde basın ve bırakın. açılma noktasını öğrenir. Sonrada aynı işlemleri kapama için yapın ve anahtarı çıkarın.

    Neden sizde çalışmaza gelince sizde anlayabildiğim kadarı ile sıkışma var.
    Bu presedür çalışan ama tam kapanmayan yada açılmayan camlar için. Sıkışmayı gidermez. Büyük bir ihtimalle 204 serisinin klasik derdi sizde var. Araç servis bakımlı ise yetkili servise bir uğrar mısınız, garantiden hallederler. Yoksa iyi bir meredes tamircisine ihtiyacınız var gibi bence.
  • 
Sayfa: önceki 656657658659660
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.