Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (530. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.122
Cevap
187
Favori
1.187.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 528529530531532
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Benim fikrim bu yönde.
    Kışlık lastiklerimi mecburiyetten normal lastik taktım.
    Virajlara girince araç lastik yanağının üstünde bildiğimiz yatıyor.Bu da insanda tedirginlik yaratıyor.
    ROF lastiklerde bunu hiç yaşamadım. Konforsz olduğu aşikar tabi ki.
    Bu arada E250 4matic E serilerinin tümünde ve S serisinde de ROF lastik kullanılmakta.

    Selamlar.
  • Arkadaşlar bugün Almanya'da Mercedes bayisinde garmin map pilot sd kart'ın fiyatını sordum 500 Euro + vergi dedi. Vergi oranı nedir sormadım ama her halukarda Türkiye fiyatına yaklaşıyor belli. Ben de neredeyse Türkiyedeki fiyata yakın olduğu için almadım, dönünce alacağım Türkiyedeki bayilerden veya internetten ucuz (klon) kart alan arkadaşlar gibi alacağım belki de.
    Kısacası ben Almanya'da bize göre çok ucuzdur sanıyordum ama değilmiş.

    EDIT: Bu arada 4-5 tane farklı yeni E Kasa araç vardı bayiide, hepsinin içini dışını inceledim ve bence çok başarılı değil araç. Güzel ama eski kasaları gibi fark yaratan bir araç olmamış. Dış tasarım C kasanın tıpatıp aynısı. İçerideki parçalar, düğmeler, kapaklar, kaplamalar, kumandalar, klima kontrol kısmı, direksiyon C kasanın aynısı. Yani aracın içi C kasanın %80 aynısı gibi geldi bana, eskiden böyle olmazdı E kasa ciddi fark atardı. Öndeki ekranı çok beğenmedim, komple dijital olan büyük ekran da vardı, yarısı analog olan da vardı ikisi de çok şık görünmüyordu. Aracın ön kapı içleri sanki C kasanınkinin aynısıydı, düğmeler ve hatta malzeme kaplamaları aynı.

    C kasalar 45-55 bin euro arası değişiyordu, E kasalar 60-70bin euro civarıydı sanırım en az. Bunu 3.3'e çarpıp hesaplamamak lazım fiyatını sanırım çünkü Almanların alım gücüne göre 45bin euro = 45bin lira gibi oluyor diye tahmin ediyorum. Çünkü bizde 5000 tl maaaş alan adamın benzeri Almanyada 1500 euro değil 4000-5000 euro maaş alıyordur.

    EDIT 2: C kasaların çoğu normal küçük sunrooflu idi, panaromik cam tavan olan çok azdı, onlarda da paket içeriğinde ekstra ücret olarak belirtilmişti zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 11 Nisan 2016; 21:00:08 >




  • Merhaba arkadaşlar aracımda statik LED far mevcut. Geçen hafta sol önden hafif bir çarpma ile camı kırıldı ve mengerlerde far değişti fakat sağ far ile arasında ton farkı var. Aracım 20.000km de servis far yeni olduğu için normal kullandıkça aynı ton olur dedi fakat bana çok mantıklı gelmedi LED farların Zamanla renk tonu değişir mi ? Bilgisi yada tecrübesi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebay dan sd kart alanlara sorum olacak. Ne kadar sürüyor gelmesi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • digitalunix D kullanıcısına yanıt
    6 günde ulaştı benim elime.
  • lifeis L kullanıcısına yanıt
    Teorik olarak ton farkinin bir sure sonra olusmamasi lazim ama ledlerin uzerine yapilan kaplamanin kalitesine gore isik tonunun degisme ihtimali var(sararabilir) ancak led imalatinda farkli batchlerdeki urunlerde bile ton farki olabiliyor buna cok fazla yapacak bisey yok sag sol takim olarak degistirmekten baska. Tek farin degisip ton farkinin olusmamasi biraz sans isi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lifeis L kullanıcısına yanıt
    En sinir olduğum şey sizin de başınıza gelmiş.
    İç mekan projelerde aynı marka yeni ledi takarız, aynı lot mal olmadıkça renk tutmaz. Renk aynı hale filan da gelmez. Sökeriz.
    Sizin durumunuzda böyle aslında. Aynı renge gelmeyecek. Kaskodan yaptırdıysanız (umarım) ve dosya kapanmadıysa eksperle konuşur muunuz?
    2. farı verebilir.
    Aslında bir yol daha var ama imkasıza yakın.
    Mersedes ledler rgb led. Renk bilgisi ön samda. Birinin ön samda hex değerleri ile oynayıp rengi tutturması mümkün ama bu birinin sizin ne dediğinizi anlaması, ciddi anlamda araç bilgisi olması ve boş vaktinin de çok olması lazım. Böyle biri serviste var mı, bence yok. Muhtemelen bu dediğimi servise söylerseniz "yok öyle birşey derler"
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    Ben kullanılmıyor demedim, isterseniz E180 bile rf gelir. Ama kimse istemez.
    Bahsettiğim A, B, C rf standart. C de mümkün ama opsiyon satın almak lazım. E, S ücretsiz değişiyor. Ben konfor odaklıyım, hiçbir E serisini rf almadım, almam da. Tıpkı spor süspansiyon almadığım gibi. Dediğim bu.
    Patlarsa da (artık yeni lastikler öyle kolay patlamıyor, ben şantiyelerde patlatamadıktan sonra) mobiloyu ararım, gelip değiştirir.

    Kış lastiği konusunda bilgim yok, ben kullanmıyorum. Siz öyle diyorsanız öyledir. Ama C serisinde 3 araçta yazlık lastiklerde aynı ebatlı fr-normal lastik değişimi yaptık, sorun yok.
  • Merhaba
    RFT lastikleri çıkardığımda öncelikle aracım epey konforlu ve sessiz olmuştu, ama özellikle virajlarda performansı düşüyor.

    Bir de RFT lastikler yolda iz takip ediyor, bunu farkettikten sonra problemin ne olduğunu bulmak için epey forum okumuştum meğer lastik karakteristiği imiş

    ayrıca fren performansının RFT de daha iyi olduğundan bahsedilir.

    Not:Benim RFT deneyimim 320 de idi ,c180 aracım yeni lastik değişimi yapmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senna428 -- 13 Nisan 2016; 21:22:42 >
  • C180 AMG aşağı yukarı ne kadar fiyata veriyorlar arkadaşlar bilen var mı?
  • 170.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    Ben kullanılmıyor demedim, isterseniz E180 bile rf gelir. Ama kimse istemez.
    Bahsettiğim A, B, C rf standart. C de mümkün ama opsiyon satın almak lazım. E, S ücretsiz değişiyor. Ben konfor odaklıyım, hiçbir E serisini rf almadım, almam da. Tıpkı spor süspansiyon almadığım gibi. Dediğim bu.
    Patlarsa da (artık yeni lastikler öyle kolay patlamıyor, ben şantiyelerde patlatamadıktan sonra) mobiloyu ararım, gelip değiştirir.

    Kış lastiği konusunda bilgim yok, ben kullanmıyorum. Siz öyle diyorsanız öyledir. Ama C serisinde 3 araçta yazlık lastiklerde aynı ebatlı fr-normal lastik değişimi yaptık, sorun yok.

    benim araç amg fakat süspansiyonunu konfor olarak sipariş verdim, kışın 17 jant aldım ve michelin normal lastik alpin 5 aldım konfor normal oldu. şimdi 19 jantlarımı taktım yaz geldiği için ve continental sport contact 6 normal lastik siparişini verdim mayıs sonu gibi gelicek 1 ay run flatlerle dolaşıcam yani. kış lastiğinden runflat e geçince araç epey içine ses aldığını fark ettim dediğiniz gibi runflat lastikler gürültü alıyor içeri. fakat 19 jantlar yol tutuş anlamında mükemmel. runflat tercihe bağlı bir olay bence, benim kendi fikrim senede belki 1 defa lastiğim patlayacak mı acaba diye o kadar sert lastiğe binmektense yumuşak lastiğe binerim senede 1 gün lastiğim patlarsada yol yardımı çağırırım. bana normal lastik kullanmak daha konforlu geliyor.

    ben amg çok kollu 19 jantların görüntüsünden vazgeçemediğim için bu jantları kullanmaya zorluyorum kendimi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senna428

    Merhaba
    RFT lastikleri çıkardığımda öncelikle aracım epey konforlu ve sessiz olmuştu, ama özellikle virajlarda performansı düşüyor.

    Bir de RFT lastikler yolda iz takip ediyor, bunu farkettikten sonra problemin ne olduğunu bulmak için epey forum okumuştum meğer lastik karakteristiği imiş

    ayrıca fren performansının RFT de daha iyi olduğundan bahsedilir.

    Not:Benim RFT deneyimim 320 de idi ,c180 aracım yeni lastik değişimi yapmadım.

    önler 40 yanak arkalar 35 yanak ve runflat kullanıyorum aşırı sert. seat leon 45 yanak, mazda 3 45 yanak normal lastik kullanıyor sahipleri ve konfordan memnunlar.

    conti sportcontact 6 normal lastik siparişi verdim mayıs sonu elime geçicek ve taktırıcam.

    umarım konfor anlamındaki beklentimi karşılar.

    kışın 17 jant normal lastik kullanıyorum son derece iyi.

    rft lastikler yolda iz takip ediyor ne demek orasını biraz daha açarmısınız ?

    rft nin fren performansının neden daha iyi olabileceğini anlayamıyorum açıkçası. normal lastiğin artıları daha fazla bence hem konforlu hem az ses alıyor hem hesaplı. rft nin artısı lastik patlarsa 80 KM gidiyor yarılırsa ondada servis çağırmak gerekiyor.




  • Rft lastiğin iz takip etmesi diye bir konu söz konusu mu bilmiyorum, belki %10 etkisi vardır, taban 245 olması izi takip ettiren, w204 amg aracımda da normal lastiklerle aynı sorunu yaşadığımdan bunu söyleyebiliyorum. İnce bir rf lastik hani normal lastikten belki %10 daha farklı iz takip edebilir. Soran arkadaşa iz takip etmek; asfallta hani kamyonların ezdiği ve iz yaptığı yerler vardırya, onların dışına çıkmak yada onlardan kurtulmak için biraz yada çok az efor sarfetmeniz gerekebilir demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mortal_Abas kullanıcısına yanıt
    35 40 yanak dediğiniz tabanın boyunun yüzdesi olarak yanak yüksekliğidir. yani 255/35 r18 de taban 255cm yanak yüksekliği 89,25cm
    jant da 18 inch.demektir.
    yani tabanı genişin 35 yanağı tabanı darın 50 si kadar olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djstardust

    35 40 yanak dediğiniz tabanın boyunun yüzdesi olarak yanak yüksekliğidir. yani 255/35 r18 de taban 255cm yanak yüksekliği 89,25cm
    jant da 18 inch.demektir.
    yani tabanı genişin 35 yanağı tabanı darın 50 si kadar olabilir.

    evet biliyorum sormak istediğim o değil. sormak istediğim leon, alfa rome, mazda 3 gibi araçlar 17 jantda 225/45 lastik kullanıyor yani 4.5 cm yanak demek. benim araç önler 4 cm. bu araçları kullananlar memnunsa 4.5cm yanaktan bende mercedeste 4 cm yanaklı lastikten memnun kalırım mi acaba ?
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Herkesin sürüş dinamikleri ve hassasiyeti farklıdır.
    Dediğim gibi ben standart lastikte aracın viraj içinde lastik yanağı üzerinde aktığını hissediyorum ve bu beni tedirgin ediyor.
    Sizde aynı hissiyatı yaratmıyorsa sıkıntı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    quote:

    Orijinalden alıntı: djstardust

    35 40 yanak dediğiniz tabanın boyunun yüzdesi olarak yanak yüksekliğidir. yani 255/35 r18 de taban 255cm yanak yüksekliği 89,25cm
    jant da 18 inch.demektir.
    yani tabanı genişin 35 yanağı tabanı darın 50 si kadar olabilir.

    evet biliyorum sormak istediğim o değil. sormak istediğim leon, alfa rome, mazda 3 gibi araçlar 17 jantda 225/45 lastik kullanıyor yani 4.5 cm yanak demek. benim araç önler 4 cm. bu araçları kullananlar memnunsa 4.5cm yanaktan bende mercedeste 4 cm yanaklı lastikten memnun kalırım mi acaba ?

    225/45 in yanağı 225x45%=101,25
    yani 10.125 cm

    Mercedes amg 18 inch
    önler 225/40 r18 9cm
    arkalar 255/35 r18 89,25 cm

    19 inch çok kollu jant
    önler 225/40 r19 9cm
    arkalar 255/35 r19 89,25cm

    gördüğünüz gibi çok da bir fark yok yanak yüksekliklerinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djstardust

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    quote:

    Orijinalden alıntı: djstardust

    35 40 yanak dediğiniz tabanın boyunun yüzdesi olarak yanak yüksekliğidir. yani 255/35 r18 de taban 255cm yanak yüksekliği 89,25cm
    jant da 18 inch.demektir.
    yani tabanı genişin 35 yanağı tabanı darın 50 si kadar olabilir.

    evet biliyorum sormak istediğim o değil. sormak istediğim leon, alfa rome, mazda 3 gibi araçlar 17 jantda 225/45 lastik kullanıyor yani 4.5 cm yanak demek. benim araç önler 4 cm. bu araçları kullananlar memnunsa 4.5cm yanaktan bende mercedeste 4 cm yanaklı lastikten memnun kalırım mi acaba ?

    225/45 in yanağı 225x45%=101,25
    yani 10.125 cm

    Mercedes amg 18 inch
    önler 225/40 r18 9cm
    arkalar 255/35 r18 89,25 cm

    19 inch çok kollu jant
    önler 225/40 r19 9cm
    arkalar 255/35 r19 89,25cm

    gördüğünüz gibi çok da bir fark yok yanak yüksekliklerinde

    ben yanak 45 ise 4.5 cm dir gibi hesap yapıyordum yanılmışım o zaman.

    yalnız mercedes amg 18 inc 225/45 kullanıyor önlerde arkalarda 245/40 18 kullanıyor

    yani önlerde 225X45%= 101,25
    arkalarda 245X40%= 98

    benim araçta önler 225X40%= 90
    arkalarda arkalar 255X35%= 89,25




  • 
Sayfa: önceki 528529530531532
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.