DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
W10 RS 2 1703 Linkleri ve Getirdikleri | Windows 10 Rehberi | Resimli Anlatımlar | İpuçları
32.503
Cevap
637
Favori
906.315
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Windows İşletim Sistemleri >> Windows 10 >> W10 RS 2 1703 Linkleri ve Getirdikleri | Windows 10 Rehberi | Resimli Anlatımlar | İpuçları
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      578 Mesaj

      iOS Beta Tester
      21 Mart 2017 01:40:37
      Aşağıda ki sürümü kullanıyorum, bilgisayarda anlık donmalar ve bazen de mavi ekran hataları almaya başladım. Mavi ekranda clock watchdog timeout yazıyor. Yedekleyip sıfırdan format işi de meşakkatli, sorunu kesin tespit etmek için neler yapmalıyım bana yardımcı olabilir misiniz ? Donanımsal bir sorunsa nasıl anlarım.

      http://prntscr.com/emg1xi


      Anakart: MSI Z77A-GD65
      CPU: Intel i5 2500K
      GPU: MSI GTX760
      RAM: GSKILL Sniper - 8GD * CL9 * 1600Mhz * DDR3
      HDD: WD Caviar Black 1TB 64MB 7200rpm
      _____________________________

      Aradığınız üyeye şuanda ulaşılamıyor.
      Lütfen şuradan ulaşmayı deneyin.
      @MRYGZ
    • Yüzbaşı
      396 Mesaj
      21 Mart 2017 04:15:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrYAGIZ

      Aşağıda ki sürümü kullanıyorum, bilgisayarda anlık donmalar ve bazen de mavi ekran hataları almaya başladım. Mavi ekranda clock watchdog timeout yazıyor. Yedekleyip sıfırdan format işi de meşakkatli, sorunu kesin tespit etmek için neler yapmalıyım bana yardımcı olabilir misiniz ? Donanımsal bir sorunsa nasıl anlarım.

      http://prntscr.com/emg1xi


      Anakart: MSI Z77A-GD65
      CPU: Intel i5 2500K
      GPU: MSI GTX760
      RAM: GSKILL Sniper - 8GD * CL9 * 1600Mhz * DDR3
      HDD: WD Caviar Black 1TB 64MB 7200rpm

      C:\Windows\Minidump klasörü içerisindeki .dmp dosyalarını BlueScreenView v1.55 programı ile inceleyin. Program sayesinde mavi ekran hatasının kaynağına ulaşabilirsiniz.

      Not: Mavi ekran verdikten sonra minidump klasörü oluşmamışsa yani öyle bir klasör C:\Windows dizininde yoksa direk size nedenini söyleyim harddiskiniz gidici..
      |
      |
      _____________________________

      MSI 970 GAMING ANAKART | AMD FX-8320 CPU | G.SKILL RIPJAWSX DDR3 8GB 2133MHZ RAM | SAPPHIRE R9 290 TRI-X 4GB 512BIT GPU | KINGSTON HYPERX FURY 120GB SSD | WD BLACK 1TB HDD | XIGMATEK CENTAURO 800W PSU | ZALMAN Z3 PLUS BLACK KASA | COLLER MASTER HYPER 212 EVO CPU FAN | ASUS VS197TE MONITOR | LOGITECH G103 KLAVYE | LOGITECH G300 MOUSE | WINDOWS 10 PRO x64 | SUPERONLINE FIBER

    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      21 Mart 2017 04:35:56

      Eğer kurmuşsanız, MSI anakartı ile gelen ekstra programları silip test edebilirsiniz.
      Özellikle MSI Ramdisk...

      Daha ileri düzey bir çözüm istiyorsanız;
      İnternasyonel windows donanım forumunda belirli bir prosedür ile dump(minidump) dosyalarını gönderip analiz ettirebilirsiniz.
      -https://www.tenforums.com/bsod-crashes-debugging/
      -https://www.tenforums.com/bsod-crashes-debugging/2198-bsod-posting-instructions.html

      *Öncelikle Minidump aktif edildikten sonra Mavi Ekran hatası almanız gerekmekte.

      Minidump'ı aktif etmek için;
      Bu bilgisayar --> Özellikler --> Gelişmiş sistem ayarları --> Gelişmiş --> Başlangıç ve Kurtarma Ayarları -->
      Otomatik bellek dökümü --> Küçük bellek dökümü olarak değiştirilecek.

      *Dump analizi meşakkatli bir iştir. Üçüncü parti basit programlar ile sorunun kaynağı bulunamaz. Uzmanlarına bırakmak en doğrusudur.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naneli Larry -- 21 Mart 2017; 4:41:52 >
      |
      |
      Bahsedilenler: mrYAGIZ
      _____________________________

    • Yarbay
      5735 Mesaj
      2 Not
      21 Mart 2017 11:37:21

      Dün yayınlanan toplu güncelleştirmeyi yüklerseniz sorununuz çözülebilir.

      Yayınlanan güncelleştirmenin sürüm değişiklikleri şu şekildedir:



      Edit:

      15063 Insider Preview yapısı hızlı kanaldan yayınlandı.

      Announcing Windows 10 Insider Preview Build 15063 for PC and Mobile

      Bu sürümün Gold-RTM olduğu söyleniyor.

      %99 RTM sürümün 15063 olduğu belli oldu. 14393 sürümünden 15063 sürümüne Upgrade yapacağız.

      Bu sürüm yayınlanmadan önce toplu güncelleştirme alacak ve kalmış olan küçük hataları giderilecek.

      Yayınlandığı zaman 15063.xx olarak yayınlanabilir.


      Insider programı açılmak istendiğinde release preview kanalı da olduğu gözüküyor.




      LangPacks for Windows 10 build 10.0.15063.0 (rs2_release.170317-1834) RTM RS2

      x86 tr-TR: lp_2e9a5909dc18fe6fcc7b4ba77f5cbf2512fcf218.cab

      x64 tr-TR: lp_b61c9500e77d6de40edc7bca79f057bd20dd916b.cab



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 21 Mart 2017; 13:1:33 >
      |
      |
      mrYAGIZ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      578 Mesaj

      iOS Beta Tester
      21 Mart 2017 16:00:55

      Cevaplarınız için teşekkür ederim, Minidump klasörü oluşmuş. Hard Disk konusunda ki tüm soru işaretlerimi gidermeye yeter mi bu acaba ? Sorun kesin olarak Donanım tarafında HDD değildir diyebilirim herhalde.

      BlueScreenView programında şu sonuçları aldım, "format at düzelir" sorunumudur acaba ?

      |
      |
      Bahsedilenler: MRT_ , MühendisMurat , Naneli Larry , C-AKBAL
      _____________________________

      Aradığınız üyeye şuanda ulaşılamıyor.
      Lütfen şuradan ulaşmayı deneyin.
      @MRYGZ
    • Yüzbaşı
      719 Mesaj
      21 Mart 2017 17:01:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrYAGIZ

      Cevaplarınız için teşekkür ederim, Minidump klasörü oluşmuş. Hard Disk konusunda ki tüm soru işaretlerimi gidermeye yeter mi bu acaba ? Sorun kesin olarak Donanım tarafında HDD değildir diyebilirim herhalde.

      BlueScreenView programında şu sonuçları aldım, "format at düzelir" sorunumudur acaba ?




      e1i63x64.sys
      Intel 82583 Gigabit Network Connection

      Buradan görünen en iyi ihtimalle LAN Driver'ında bir sorun var.
      Eğer windows kendiliğinden yüklemişse, anakart firmasının kendi sitesinden lan driveri indirip kurun.

      Ayrıca yazılımsal gözüküyor. Windows dll dosyalarında da bir sorun olabilir.
      Ayrıca sistem sürücü hataları sorunları için "cmd'yi yönetici olarak çalıştırıp" chkdsk /r komutu verebilirsiniz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naneli Larry -- 21 Mart 2017; 17:6:4 >
      |
      |
      _____________________________

    • 21 Mart 2017 17:07:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: MRT_

      Dün yayınlanan toplu güncelleştirmeyi yüklerseniz sorununuz çözülebilir.

      Yayınlanan güncelleştirmenin sürüm değişiklikleri şu şekildedir:



      Edit:

      15063 Insider Preview yapısı hızlı kanaldan yayınlandı.

      Announcing Windows 10 Insider Preview Build 15063 for PC and Mobile

      Bu sürümün Gold-RTM olduğu söyleniyor.

      %99 RTM sürümün 15063 olduğu belli oldu. 14393 sürümünden 15063 sürümüne Upgrade yapacağız.

      Bu sürüm yayınlanmadan önce toplu güncelleştirme alacak ve kalmış olan küçük hataları giderilecek.

      Yayınlandığı zaman 15063.xx olarak yayınlanabilir.


      Insider programı açılmak istendiğinde release preview kanalı da olduğu gözüküyor.




      LangPacks for Windows 10 build 10.0.15063.0 (rs2_release.170317-1834) RTM RS2

      x86 tr-TR: lp_2e9a5909dc18fe6fcc7b4ba77f5cbf2512fcf218.cab

      x64 tr-TR: lp_b61c9500e77d6de40edc7bca79f057bd20dd916b.cab

      Çözülmemiş sorunlar var bence rtm için erken



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      396 Mesaj
      21 Mart 2017 17:08:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: mrYAGIZ

      Cevaplarınız için teşekkür ederim, Minidump klasörü oluşmuş. Hard Disk konusunda ki tüm soru işaretlerimi gidermeye yeter mi bu acaba ? Sorun kesin olarak Donanım tarafında HDD değildir diyebilirim herhalde.

      BlueScreenView programında şu sonuçları aldım, "format at düzelir" sorunumudur acaba ?




      Naneli Larry gereken cevabı vermiş sorun yazılımsal gözüküyor doğru sürücüyü anakart üreticinizin resmi sitesinden sisteminize uygun olanı indirip kurun

      edit. harddisk konusuna takılma benim orada demek istediğim harddiskin sebep olduğu bazı mavi ekranlardan sonra minidump klasörü oluşmuyor çünkü o anda disk kendini kapatıyor minidump dizinine gereken hata raporları yazılmıyor. başıma geldiğinden biliyorum

      edit2. hiç mavi ekran vermemiş bir sistemde minidump klasörü yoktur. minidump klasörü sadece hata verdikten sonra oluşur.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C-AKBAL -- 21 Mart 2017; 17:18:37 >
      |
      |
      _____________________________

      MSI 970 GAMING ANAKART | AMD FX-8320 CPU | G.SKILL RIPJAWSX DDR3 8GB 2133MHZ RAM | SAPPHIRE R9 290 TRI-X 4GB 512BIT GPU | KINGSTON HYPERX FURY 120GB SSD | WD BLACK 1TB HDD | XIGMATEK CENTAURO 800W PSU | ZALMAN Z3 PLUS BLACK KASA | COLLER MASTER HYPER 212 EVO CPU FAN | ASUS VS197TE MONITOR | LOGITECH G103 KLAVYE | LOGITECH G300 MOUSE | WINDOWS 10 PRO x64 | SUPERONLINE FIBER

    • Yarbay
      5735 Mesaj
      2 Not
      21 Mart 2017 17:26:19

      Bu yüzden CBB güncelleştirme dalını kullanmakta fayda var.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      blackcat67 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      578 Mesaj

      iOS Beta Tester
      21 Mart 2017 21:37:48
      Verdiğiniz yanıtlar için tekrar teşekkür ederim. Bir forum klasiği olan şu cümleyle iyi akşamlar diliyorum.

      İyi forumlar. :)
      |
      |
      _____________________________

      Aradığınız üyeye şuanda ulaşılamıyor.
      Lütfen şuradan ulaşmayı deneyin.
      @MRYGZ
    • Binbaşı
      1542 Mesaj
      22 Mart 2017 08:37:18
      HDD DE %100 DİSK KULLANIMI SORUNUM ÇÖZÜLDÜ.

      İlk sayfadaki bütün yönergeleri yapmama rağmen, bilgisayarı açtıktan sonra en az 15 dk süreyle %100 disk kullanımı devam ediyordu.
      Ve disk kullanımı normale dönse bile bilgisayarım sürekli çok hantal çalışıyordu.

      Webde bulduğum bir yazıyı uyguladım ve sanal bellek dosyasını kapattım.

      İşte burdaki yönergeler :https://www.dijitaller.com/windows-10-disk-yuzde100-kullanimi-cozumu/

      Daha sonra bir de şu işlemi yapıp, bilgisayarın kapanış sırasındaki sanal bellek dosyalarını silmesi komutunu verdim.
      Kayıt defterindeki ilgili rakamları "1" yaptım :http://8.enpedi.com/2012/09/windows-8in-sanal-bellek-virtual-memory.html


      Bunlardan sonra sadece %100 disk kullanımım değil, performans ta farkedilir şekilde iyileşti.
      Mesela başlat bölümünden bilgisayarı kapatmak için kapat seçeneğine tıklıyordum eskiden..
      Kapat yazısı en az 3 saniye sonra geliyordu.
      Şimdi anında geliyor, normale döndü herşey..

      HDD de sorun yaşayanlar, ilave olarak bunları da deneyebilir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotbes -- 22 Mart 2017; 8:38:42 >
      |
      |
      _____________________________

      TARZ DEĞİŞTİRMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ ARTIK!!
    • Yarbay
      5735 Mesaj
      2 Not
    • Binbaşı
      1360 Mesaj
      4 Not

      iOS Beta Tester
      22 Mart 2017 12:35:08
      Merhaba. Ben arada driver power state failure şeklinde bi hata alıyorum. İnternette yazan çözümler işe yaramadı. Bilgisi olan var mı?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      22 Mart 2017 15:19:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: MRT_



      15063.0.rs2_release.170317-1834
      20ESD:https://cloud.mail.ru/public/FUUx/Q2T6B36Nh
      110LP:http://pastebin.com/pzvr7dBF
      DС:https://s1.rg-adguard.net/dl/decrypt/decrypt-multi-release.7z

      bu ne finalmı yoksa ?
      _____________________________

    • Yarbay
      16681 Mesaj
      3 Not

      Android Beta Tester
      22 Mart 2017 20:10:26
      redstone sürümünden sonra büyük güncelleme geldi mi tekrar veya yakında gelecek mi. format atacağım da ona göre bekleyeyim
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE Z97-HD3 | ASUS GTX1070 ROG STRIX | Intel® Core™ i5-4690K | Hyper 212 EVO | GSKILL Ripjawsx 16GB | Samsung 850 EVO 250GB | WD Blue 1TB | EVGA 750 GQ | Corsair 400R
      AOC 24" G2460PG 144Hz 1ms G-SYNC | HyperX Cloud II | Logitech G910 Orion Spectrum RGB | Logitech G900 Chaos Spectrum | Xiaomi Metal Mouse Pad | Edifier M3200
      LG G4 | Asus X550JX-XX099D

    • Yarbay
      5735 Mesaj
      2 Not
      22 Mart 2017 23:50:21

      Evet. RTM

      @b0Ni, RS2 gelecek yakında beklemede kalın.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 22 Mart 2017; 23:52:13 >
      |
      |
      Bahsedilenler: b0Ni , ADALI__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1549 Mesaj
      23 Mart 2017 00:10:27
      @MRT_ Ne kadar çok versiyon çıkıyor insanın aklı karışıyor takip edemiyor. Creators update denilen rs2 oluyor değil mi?
      _____________________________

    • Yarbay
      5735 Mesaj
      2 Not
      23 Mart 2017 00:13:48

      Aslında çok versiyon çıkmıyor. Çıkan versiyonlar da Insiderlar için çıkıyor. Gönüllü Insiderlar test ediyor. Creators Update RS2 oluyor evet. 1703 yani


      Edit: 15063 sürümündeki 2 bilinen hata daha giderildi.



      14393.969 sürümünden 15063 sürümüne yükseltme yapabilir durumdayız.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MRT_ -- 23 Mart 2017; 2:16:58 >
      |
      |
      oLgan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      15889 Mesaj
      61 Not
      23 Mart 2017 03:04:00
      Son 2- 3 sürümdür telefona küfrettiğim sorun windows'danmış meğersem. MTP protokolü adam akıllı çalışmıyordu. G5'i pc ye bağlıyordum ne telefon içinde klasör oluşturabiliyordum ne de klasör ile dosya atabiliyordum. Mesela müzik diye ana klasör ve alt klasörler olarak da tarzlar ve tarzların içinde mp3'ler olsun. İşte o ana müzik klasörünü atamıyordum. Telefon içinden tek tek klasörleri oluşturup mp3leri seçip atıyordum.

      Klasörü pc den SD kart içinde oluşturmak istersem yeniden adlandır deyip adını değiştirdikten sonra donuyor cevap vermiyordu telefonun bağlantısını kesmek zorunda kalıyordum.

      Bu en son güncelleme ile sorun tamamen çözülmüş. Vallahi dosyaları zipleyip atıyordum yahu telefona deli etmişti beni.
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • 23 Mart 2017 06:18:51

      Bu konuyu paylaştığınız iyi oldu.

      Bu sorun windows 8.1 de de var. Benim evde 2 tane 8.1 makina var ve evdeki 3 tane samsung telefon ile aynı sorunu yaşıyorum bu pc lerle. Klasör oluşturunca pc dönüyor.

      Meğer olay pc işletim sisteminde mıymış.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Yazılımcı Online kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      İNSANLAR DA PARA GİBİDİR, IŞIĞA TUTUN, İÇİNDE ATATÜRK YOKSA SAHTEDİR!




Reklamlar
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.