Şimdi Ara

VW, yıllık 100 bin elektrikli araç üretimeyi hedefliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dieselgate skandalı ile zedelenen imajını çevrecilik ile düzeltmeye çalışan Volkswagen, bu kapsamda I.D. konsept adını verdiği aracı tanıtmıştı. İlk olarak hatchback versiyon ile başlayacak olan üretim daha sonra Buzz, Vizzion ve Crozz sergi araçlarının nihai versiyonları ile devam edecek. Volkswagen, 2020 yılına kadar beklediği üretim kapasitesine ulaşacağını öngörüyor. 

    Elektrikli araç üretimi için Zwickau tesisi seçildi 

    Birçok otomobil üreticisi gibi elektrikli otomobil gelişimine yönelen Volkswagen, sıfır emisyonlu modellerin üretimine odaklanacak bir tesis planlıyor. Lokasyon olarak Zwickau'yu seçen marka, senede 100 bin elektrikli araç üretmeyi hedefliyor.
     
    Volkswagen'in E-Ulaşım yönetim kurulu üyesi Thomas Ulbrich tarafından  edinilen bu bilgi Handelsblatt'a verilen bir söyleşide paylaşıldı. Ulbrich, Zwickau tesisinin sadece başlangıç olduğunu ve önümüzdeki yıllarda dahasının geleceğini belirtti.
     
    Ulbrich,"2020'lerin ortasında Zwickau tesisinin üretim odağı petrolle çalışan araçlardan ziyade tamamen elektrikle çalışan otomobillere kayacak. Zwickau buz dağının sadece görünen yüzü. Hedefimiz e-ulaşım için daha çok tesiste dönüşüm sağlamak. Sadece 3 yılda 16 fabrika dönüşümü planlıyoruz.“
     
     
    Her bir tesis, Volkswagen'in I.D. konsept ailesinin belli bir bölümünü üretmekten sorumlu olacak. Kompakt hatchback'ten büyük bir crossover'a kadar uzanan otomobillerin tamamı markanın elektrikli araçlar için tasarladığı yeni MEB platformundan çıkacak. 
     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.
    Volkswagen I.D.







  • bizimkiler daha tasarlayamazken adamlar onlarca milyar dolarları ar-ge ye yatırıyor.

  • Neyse ki emisyon yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar koptu gidiyor neyse biz bir 150 sene daha prototiple idare edelim
  • Demek ki Tesla buyuk is basarmis. Haftada 6000 desek yilda 300.000 rakamina ulastilar bile. Bu sebeple fosil markalar Teslaya saldirip duruyor. Umarim Tesla daha da basarili olur.

  • Bizi kıskandıkları için seri üretime geçiyorlar. Gördüler tabi muhteşem maket arabamızı. Hemen anladılar tek şarjda 1000 km menzil olduğunu, 0’dan 100’e 3,5 saniyede çıkacağını, Kasa tamamen alüminyum olduğunu (yok yok o telefonda oluyordu. Vesteli kıskanırlarken o bölümü eklerim) Anında seri üretime geçtiler korkudan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adım adım geliyorlar. 2016 yılında pil ve şarz ünitesi tanıtılmıştı. sonra 1-2 farklı boyutta konsept arabalar çıktı.
    en son suv tarzı bir konsept çıkardılar

    bu projedeki amaç sadece elektrikli araç yapmak değil. elektrikli araçlar için mqb tarzı bir platform oluşturmak.

    şimdiye kadar yapılan ar-ge de ilginç sonuçlara ulaştılar.
    örneğin bu araçlar kısa ama geniş olacak. b sınıfı bile passat genişliğinde olacak. fakat c sınıfı bile b sınıfı uzunluğunda olacak.
    çünkü bu araçlarda taban kısmının genişliği önemli. lastiklerden sonra önde ve arkada depo veya motor olmadığı için ekstra alana ihtiyaç yok
    bundan dolayı ön ve arkadan kısalırken yanlara doğru genişliyor araç.

    konseptlerde b sütunu koymuyorlar ama üretim araçlarda muhtemelen olacaktır. araç kısa da olsa taklaya karşı dayanım için b sütunu gerekir diye düşünüyorum.

    jantlar, farlar ve aynaların tasarımları tamamen değişecek. hepsi hava direnci oluşturmayacak şekilde tasarlandı.

    tamamlandığında tesladan çok daha üstün bir araç orataya çıkacak. tesla bu araç çıkana kadar piyasayı ele geçirmesi gerekiyor.

    yoksa ne vw'in nede mercedesin önünde duramaz.




  • amerika yaptırdı bunu.çok yüklü miktarlarda cezalar kestiler.elektrikli araçlar için bu kadar hızlı ilerleme eğilimi yoktu bu markada.bir anda işler değişti.bu gelişmeler son kullanıcıya ve elbette doğamıza,dünyamıza yarayacak :)

  • Bakalım bunda ne gibi hilelere başvuracaklar.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.