Şimdi Ara

VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
24
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> VW yetkili serviste aracımın kapısını vurdular
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3474 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    Arabanın anahtarında bi problem olduğundan dolayı aracım VW yetkili servisteydi ve sabah aracı almaya gittiğimde servis danışmanı, çok üzülerek aracımın başına bir talihsizlik geldiğini ve çalışanların dün akşam arabanın kapısını sürttüğünü söyledi.

    Her zaman dikkatimi çekmişti, F1 parkuru gibi servisin içerisinde emanet araba kullanıyorlar, hiç mi korkmuyorlar diyordum, benim başıma geldi.

    Bu nasıl bir iştir? Nasıl bir sorumsuzluk ve terbiyesizlik..

    Resimleri aşağıda paylaşıyorum, bu konuda benim ne yapmam gerekir? Böyle bir durumu daha önce yaşayan birisi var mıdır?

    Pasta, cila vs bir kaç yöntemle kendileri düzelteceklerini söylediler ama bu durum sadece böyle mi kalmalıdır?










    |
    |
    _____________________________
    VW Golf 7 1.4 TSI 122 hp Bixenon
    HTC One / Sony Xperia Z3 / HTC One A9 / HTC One M9*




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    @shadowgeist demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    bambaşka şeyler yazmışsınız. bunun sırayla araba satmanın, bakım fiyatlarının yüksekliğinin ne alakası var. serviste sizin aracınızın kapısının vurulmamasının garantisi var mı yok mu? benim sorum bu. bireysel bir hatadan kaynaklanan bir olayı markaya bağlamak gerçekten çok enteresan.

    not: VW sahibi değilim. bugüne kadar da olmadım.

    auto_man a kullanıcısına yanıt
    @auto_man demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    müşteri ilgisizliği,sırayla araba satmalar,plazaya gelen müşteriye dalga geçer gibi davranışlar,araçlara özensizlik,fahiş bakım fiyatları,her şeye kullanıcı hatası diye(bkz dsg) bahane üretip insanları mağdur etmeler,garanti altındaki arabadan işçilik ücreti,bunların başıma gelmeyeceğinin garantisi var zira toyota kullanıyorum.yarın öbürgün değişirsem insignia düşünüyorum,sanırım onu da bu tarz servis kepazelikleri yüzünden yetkili servise sokmayacağım.
    açıklama yeterli zannederim.

  • Binbaşı
    1296 Mesaj
    orjinal kapı ile değişim isteme hakkınız yok mu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.
    |
    |
    Bahsedilenler: Lady GarGara
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yarbay
    3549 Mesaj
    Çok geçmiş olsun.

    Böyle bişey benim başıma gelse bu kadar sakin kalamazdım eminim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2014 Bmw 320i ED Sportline Plus-Melbourne Kırmızısı

    2018 Ford Fiesta 1.5 TDCI Titanium-Aytozu Gri
  • Yarbay
    7476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5171 Mesaj
    geçmiş olsun..hangi servis merak ettim..doğuşmu..
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?

    müşteri ilgisizliği,sırayla araba satmalar,plazaya gelen müşteriye dalga geçer gibi davranışlar,araçlara özensizlik,fahiş bakım fiyatları,her şeye kullanıcı hatası diye(bkz dsg) bahane üretip insanları mağdur etmeler,garanti altındaki arabadan işçilik ücreti,bunların başıma gelmeyeceğinin garantisi var zira toyota kullanıyorum.yarın öbürgün değişirsem insignia düşünüyorum,sanırım onu da bu tarz servis kepazelikleri yüzünden yetkili servise sokmayacağım.
    açıklama yeterli zannederim.
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.




  • Yarbay
    2569 Mesaj
    Hangi servis isim veemeyeceksen il ve ilçe yada il ve servisin adının ilk harfini yaz
    Yaz ki bizde gitmeyelim
    Geçmiş olsun bu araada



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın
  • Yarbay
    7476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    uzun zamandır yoktunuz,böyle bir görüntüyle karşılaşmak üzücü geçmiş olsun.toyotayı çok takdir ediyorum bu konuda,her defasında aracımı pırıl pırıl teslim ettiler.

    Bunun markayla ne alakası var ki? Bireysel bir hata. Sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi var mi?

    müşteri ilgisizliği,sırayla araba satmalar,plazaya gelen müşteriye dalga geçer gibi davranışlar,araçlara özensizlik,fahiş bakım fiyatları,her şeye kullanıcı hatası diye(bkz dsg) bahane üretip insanları mağdur etmeler,garanti altındaki arabadan işçilik ücreti,bunların başıma gelmeyeceğinin garantisi var zira toyota kullanıyorum.yarın öbürgün değişirsem insignia düşünüyorum,sanırım onu da bu tarz servis kepazelikleri yüzünden yetkili servise sokmayacağım.
    açıklama yeterli zannederim.

    bambaşka şeyler yazmışsınız. bunun sırayla araba satmanın, bakım fiyatlarının yüksekliğinin ne alakası var. serviste sizin aracınızın kapısının vurulmamasının garantisi var mı yok mu? benim sorum bu. bireysel bir hatadan kaynaklanan bir olayı markaya bağlamak gerçekten çok enteresan.

    not: VW sahibi değilim. bugüne kadar da olmadım.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2408 Mesaj
    Pasta cilayla duzelecek bir hasar gibi gozukmuyor. Kapinin cekiclenerek, tekerlek ustunun de cekme yapilarak duzeltilmesi ve ve boya isleminin de yapilmasi gerekiyor. Sadece pasta cilayla gocuk duzelmeyecek sadece uzerindeki boya cikacaktir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ya kendine gel yada bize gidelim
  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    bana büyük ölçüde pasta cila ile kaybolur gibi geldi yoksa hafif rütuşta yapılabilir rengi beyaz zaten karşılığında birkaç tane ücretsiz yıllık bakım isteyin derim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8749 Mesaj
    Geçmiş olsun.Rutuş,pasta cila ile kısmen düzelir ama tam geçmesi için boya lazım.
    Birkaç bakım hediyesi isteyebilirsiniz.
    20 gün önce bir vw servisinde bir tanıdığın golfünün tamponunu vurup boyatıp vermişlerdi.
    Yoğunluk olunca bu tip şeyler olabiliyor ama olmaması lazım tabi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    11222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Geçmiş olsun.Rutuş,pasta cila ile kısmen düzelir ama tam geçmesi için boya lazım.
    Birkaç bakım hediyesi isteyebilirsiniz.
    20 gün önce bir vw servisinde bir tanıdığın golfünün tamponunu vurup boyatıp vermişlerdi.
    Yoğunluk olunca bu tip şeyler olabiliyor ama olmaması lazım tabi

    bikaç bakım hediyesi...:)

    ben olsam dava açar, araç değer kaybını tazmin ederdim.
    _____________________________
  • Yarbay
    10329 Mesaj
    +1, sadece tamir yetmez, araç değer kaybı da talep edin derim. Yarın satmaya kalktığınızda şu kadarcık basit bir hatanın tamiri nedeniyle alıcının aracı göstereceği ustalar, ekspertizler kimbilir ne sorunlar uyduracaklar.
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 1600, Asus Prime B350 Plus, XFX RX570 RS XXX Edition 4GB, Kingston Hyperx Predator 2x8gb 3000MHz DDR4, Samsung 860 Evo 250GB, toplamda 17tb WD HDD, Xigmatek Midgard, Logitech G413 Gümüş, Dell SE2717H 27" 75hz FreeSync
  • Yarbay
    2655 Mesaj
    Kapı orijinali ile değişip değer kaybı verilmeli bence



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    189 Mesaj
    Masrafınızı karşılamak zorundalar. Aracınızın değeri zarar görmeden halledilebilir canınızı sıkmayın ufak birşey için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ml_csd_ds -- 23 Şubat 2016; 13:59:59 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6704 Mesaj
    hangi servis acaba? onlardan birinde arkadasım calısıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8749 Mesaj

    O iş mahkeme yoluyla sıkıntılı biraz.Kaç tl değer kaybı verecekki.Taş çatlasın 1000 tl verir.Mahkeme masrafları avukat vs her ne kadar sonradan alsa bile baştan verecek.Mahkeme 1-1,5 sene sürecek.Rakam yüksek olsa uğraşılırda böyle hasara değmez.
    En mantıklısı birkaç bakım hediyesi yada aksesuar donanım vs.Led stop olabilir,araçta yoksa hız sabitleme olabilir,dsg varsa garanti uzatma daha iyi olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    beyinsis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    24 Not

    Sorun servisteki hata değil alakasız şeyler yazmadım.sorun servisin genel performansı.bu bir değil iki değil devamlı şikayet konusu edilen bir servis anlayışı var vw nin.bu kadar araç satan ve güzel araçlar yapan bir firmaya yakışmıyor.Bu forumdaki vw fanboyları gibi davranmak yerine açıkça eleştirebilmek lazım bazı şeyleri.benimle tartışmaya girmeye gayret edenlerin mesele mağduriyetler olduğunda nedense çıtları çıkmıyor
    http://forum.donanimhaber.com/m_114087931/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 23 Şubat 2016; 14:28:43 >
    |
    |
    Bahsedilenler: auto_man
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yarbay
    2680 Mesaj
    Bunu markaya pek bağlamak olmaz. A; Marka üstüne düşeni yapmaz, o zaman linç edelim. Ancak olay, bu servisteki kendini milletin arabası ile ralli pilotu sananlarda. Sorumluluk ve vicdan hükümlülüğünü alamamış ama nefes alabilenlerde.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.