Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
616
Cevap
0
Favori
25.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 132
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 26
  • Ortalama Mesaj Aralığı 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • gorkemuse (48 mesaj) evolvo (44 mesaj) Utku (36 mesaj) Deleted User (30 mesaj) Polemik (26 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8229 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    İçinde nasıl bir nefret var bilmiyorum Polemik ama beni bazı mesajlarınla gerçekten şaşırtıyorsun. Çoğunlukla fikir değil bilgi sahibi olduğunu düşündüğüm bir insan, pek çok mesajında insanlara ders veriyor ama bazılarında bir bakmışsın 20 yaşında hevesli bir kullanıcının yazacağı türde..

    Bu firmanın sana herhangi bir zararı var mı? Bu kadar eleştirmek, yerin dibine sokmak, bakın kompresörlü motorları ellerinde patladı tarzı haberler yapmak, ne kadar doğru sence? Sende diğerleri gibi beni Doğuş çalışanı olmakla suçlama, çünkü değilim. Ama şunu da sana hatırlatmak istiyorum, seneler önce ben bu forumdaydım ve TSI'lar ilk çıktığı zaman insanların tepkisi;

    Elinde patlar, kimse almaz, saçma teknoloji bilmemne... Şimdi milyona yakın TSI sürücüsü var, ve VW grubu sayesinde o bayıldığınız diğer tüm Firmalar Downsizing'e geçmek ZORUNDA bırakıldı, hele ki Türkiye gibi bir ülkede, VW'nin bana katkısı oldu mu? Evet oldu. Onların sayesinde ben burada 160hp araba alabilecek konumdayım. Ford olur, Fiat grubu olur. Bu önemli değil. Haberin doğru olduğunu da sanmıyorum ve 2 sene sonra hortlatmanızı rica ediyorum, bakalım kaç TSI kullanıcısının elinde paltlayacak.. beraber izleyelim.

    Fanatiklerden çok çektiğinizi belirtiyorsunuz, belki beni de öyle görüyorsunuz ancak bir noktada dur demek lazım. 2. elde bu markanın bir aracını düşünürken bile çocukça yorumlar yapmıştınız. Burası bir forum, tabiki herkes istediğini söyleme hakkına sahip(küfür olmadığı müddetçe) ancak bu kadar VW fanatikleri off diye yakınırken, biraz da kendi üslubunuzun, açtığınız konuların da bu tarz fanatiklere fitil verdiğini düşünün, argo söylemek gerekirse, biraz da kendinize bakınız..

    Saygılarımla.


    Düşük hacim yüksek gücün öncüsünün VW olduğunu söyleyerek ve diğer firmaların ondan özendiğini söylemen ne kadar fanatik olduğunu yeterince gösteriyor.
    |
    |




  • Yarbay
    4013 Mesaj
    @canvarol

    +1
    |
    |
  • Yarbay
    11079 Mesaj
    Kelimelerimi çarpıtarak yalancılık yapmayın, VW sayesinde demek öncüsü VW demek değildir. VW grubu bu akımın yaygınlaşmasına sebep olmuştur.

    Edebiyat dersi veriyoruz bu yaştan sonra... Ee cümledeki fanatizm nedir? Bu söylediğim bir gerçek (fact) değil midir?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    814 Mesaj
    millet işi gücü bırakmış fanatik arıyor
    |
    |
  • Yarbay
    8229 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kelimelerimi çarpıtarak yalancılık yapmayın, VW sayesinde demek öncüsü VW demek değildir. VW grubu bu akımın yaygınlaşmasına sebep olmuştur.

    Edebiyat dersi veriyoruz bu yaştan sonra... Ee cümledeki fanatizm nedir? Bu söylediğim bir gerçek (fact) değil midir?


    Diğer firmalar geçmek zorunda bırakıldı demişsiniz.Ama şunu unutmuşsunuz sanırım Mini 2002 yılından beri düşük hacim yüksek beygire sahip motorlu araçlar getiriyordu ülkemize.

    Onu da VW geçirmek zorunda bıraktı demezsiniz herhalde.Mini 2002 yılında VW'nin 2006-2007 yılları arasında düşük hacim yüksek beygir motorlu araçlara geçeceğini duymuş 4 sene önceden geçmek zorunda hissetmiş kendini.
    |
    |




  • Yarbay
    4093 Mesaj
    janjan'a katılıyorum, bu TSİlar ilk çıktığında herkes çatlar patlar diyordu çatlamadı patlamadı ki hala kullanılıyor işte, şimdi zaten vardı böyle motorlar vw yaygınlaştırmadı diyorsanız o zaman neden tsi patladı diye başlık açlılıyor, ayrıca bariz bir şekilde fiat,opel,dacia,alfa ...vw den sonra düşük hacimlerden yüksek bg üretmeye başladılar, bilemiyorum ben yaklaşık bir 5 senedir baya yakından piyasayı takip ediyorum bu firmaların çook eskilerden beri peynir ekmek gibi sattığı düşük hacimli turbo motorları vardı da ben mi görmedim..Mercedes C serisi de 1.6 t motorun yerine 1.8 t motor getiriyormuş sanırım bu almanlar hiç motordan anlamıyor halbuki yapacaksın japonlar gibi 2.0 atmosferik 130-140 bg torku 100-200 arası 0-100'ü 11-12 sn arası, asıl araç dediğin onlardır, ağırbaşlı, çok yakan, eski teknoloji,örf ve adetlere uygun....
    |
    |
  • Yarbay
    7764 Mesaj
    vw nin dönüp dolaşacağı motor 1.6 102 hp
    |
    |
  • Yarbay
    4431 Mesaj
    Vay be tsı motorun ileride sorun çıkaracağını küçük hacimli bir motordan bu kadar yüksek güç elde etmenin zararlı olacağını söyleyen birçok arakadaşa kafanızdan sallıyorsunuz yok patlamış yok çatlarmış.Koskoca vw gibi bir firma bir motor yaparken düşünmüyorda siz mi düşünüyorsunuz diyerek birçok cümle sarfedilmişti.Şimdi bu haberle o arkadaşların ne kadar haklı olduklarını görüyorum.Demek ki zamanında söyleyenler boşuna söylememişler.Ve burda kimin fanatik olduğu da ortaya çıkmış oldu.Siz o kadar fiyatlara araç satacaksınız ve belirili bir zaman sonra büyük bir hata patlak verecek ve sonra biz bunları üretmekten vazgeçtik diyeceksiniz.Peki ikinci elde garantisi bitmiş bir sürü kullanıcı ne olacak.Gerçi onlarda haketmiyor değil.Yıllardır bu forumda söylenen bir şey var.Vw denen firmanın ürettiği hiçbir otomobil parasını haketmiyor.Aynı kaliteyi donanımı ve motor seçeneğini çok daha ucuza veren markalar var.Onun için bu markaları almak daha mantıklı deniyor.Ama bakıyoruz ki geçen sene türkiyede vw yine satış rekorları kırmış.Demek ki bu araçları alan kişiler de vw nin kalitesine sınırsız bir güven var.

    Yukarıda bir arkadaş tsı motoru kaldırıyorlarsa bi bildikleri vardır.Vw her zaman yeniliklere öncülük yapmıştır.Yine bir yeniliğe imza atacak demiş.Şunu söyleyim daha vw nin o kalitesiz dandik dedikleri fıat tan öğreneceği çok şey var.Var mı t-jet te bir sorun lpg bile takılıyor.Motor teknolojisinde FIAT derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 19 Ocak 2011; 16:23:54 >
    |
    |




  • Yarbay
    11079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Kelimelerimi çarpıtarak yalancılık yapmayın, VW sayesinde demek öncüsü VW demek değildir. VW grubu bu akımın yaygınlaşmasına sebep olmuştur.

    Edebiyat dersi veriyoruz bu yaştan sonra... Ee cümledeki fanatizm nedir? Bu söylediğim bir gerçek (fact) değil midir?


    Diğer firmalar geçmek zorunda bırakıldı demişsiniz.Ama şunu unutmuşsunuz sanırım Mini 2002 yılından beri düşük hacim yüksek beygire sahip motorlu araçlar getiriyordu ülkemize.

    Onu da VW geçirmek zorunda bıraktı demezsiniz herhalde.Mini 2002 yılında VW'nin 2006-2007 yılları arasında düşük hacim yüksek beygir motorlu araçlara geçeceğini duymuş 4 sene önceden geçmek zorunda hissetmiş kendini.



    Mini'nin motoru kompresör destekli 163hp gücündeki 1.6 motorlar, evet bir Downsizing ürünüdür, ancak çok fazla üretime ve modelde kullanılmasına müsait değildir, çünkü EKONOMİK bir motor değil. Performans amacı öncelikli. Ayrıca sen diyorsun ki

    Honda (turbo 1.6 geliştireceğini açıkladı)
    Peugeot-Citroen-BMW (THP motorlar)
    Fiat Grubu (Multiair - T-jet)
    Ford (Ecoboost)
    Opel
    Renault

    Tüm bu firmalar sence MINI'YI mi baz aldılar, yoksa VW grubunun TSI modellemesini mi? Beni fanatizm gibi ağır bir ithamla suçlamadan önce, at gözlüklerini çıkart, biraz otomotiv tarihi ve piyasasını öğren. Ayrıca neredeyse okuduğum tüm dergiler ve internet kaynaklı haberlerde, bu tarz motorların VW sayesinde yaygınlaştığı iddia edilirken, bir tanesinde bile "Ama Mini'de çok önceden vardı!" diyene rastlamadım ki o motorun kronik problemleri nedense hiç yazılmıyor foruma.. bir düşün şu anda niye THP kullanılıyor yeni Mini'lerde...
    |
    |




  • Yarbay
    8229 Mesaj
    Okuduğun dergi Auto Bild ve türevleri ise eğer tekerleği ilk icat edenin VW olduğunu bile iddia ederler.
    |
    |
  • Yarbay
    4093 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Vay be tsı motorun ileride sorun çıkaracağını küçük hacimli bir motordan bu kadar yüksek güç elde etmenin zararlı olacağını söyleyen birçok arakadaşa kafanızdan sallıyorsunuz yok patlamış yok çatlarmış.Koskoca vw gibi bir firma bir motor yaparken düşünmüyorda siz mi düşünüyorsunuz diyerek birçok cümle sarfedilmişti.Şimdi bu haberle o arkadaşların ne kadar haklı olduklarını görüyorum.Demek ki zamanında söyleyenler boşuna söylememişler.Ve burda kimin fanatik olduğu da ortaya çıkmış oldu.Siz o kadar fiyatlara araç satacaksınız ve belirili bir zaman sonra büyük bir hata patlak verecek ve sonra biz bunları üretmekten vazgeçtik diyeceksiniz.Peki ikinci elde garantisi bitmiş bir sürü kullanıcı ne olacak.Gerçi onlarda haketmiyor değil.Yıllardır bu forumda söylenen bir şey var.Vw denen firmanın ürettiği hiçbir otomobil parasını haketmiyor.Aynı kaliteyi donanımı ve motor seçeneğini çok daha ucuza veren markalar var.Onun için bu markaları almak daha mantıklı deniyor.Ama bakıyoruz ki geçen sene türkiyede vw yine satış rekorları kırmış.Demek ki bu araçları alan kişiler de vw nin kalitesine sınırsız bir güven var.

    Yukarıda bir arkadaş tsı motoru kaldırıyorlarsa bi bildikleri vardır.Vw her zaman yeniliklere öncülük yapmıştır.Yine bir yeniliğe imza atacak demiş.Şunu söyleyim daha vw nin o kalitesiz dandik dedikleri fıat tan öğreneceği çok şey var.Var mı t-jet te bir sorun lpg bile takılıyor.Motor teknolojisinde FIAT derim.

    ne hatası varmış ben anlayamadım? Piyasada bir çok markanın motoru bu şekilde artık, ama o en başta patlat çatlar diye teneke çalan arkadaşlara alfa 1.8 tbi diyince wauww diye ağızları sulanıyo. Şu vw dışında motoru fazla güç üretiyor diye kınanan başka marka görmedim, valla asıl fanatiklik burada....
    |
    |




  • Yarbay
    11079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Okuduğun dergi Auto Bild ve türevleri ise eğer tekerleği ilk icat edenin VW olduğunu bile iddia ederler.



    Ne okumalıyım sence?

    Ayrıca ne oldu? Bana Mini'nin downsizing öncüsü olduğunu gösteren bir haber bulamadın mı?

    Yoksa VW sayesinde yaygınlaşmamış mı? Bunu kabul edince kişiliğinden taviz vereceksin öyle değil mi? O derece fanatiksin çünkü. (evet ben değil o gizli fanatik, sensin.)

    Mini ilk kompresörlü motoru ne zaman çıkardı? VW ne zaman çıkardı? Diğer firmalar ne zaman piyasayı genişletti, baktın mı?

    Ha, ben fanatiğim ama ne dersem öyle değil mi? VW'den maaş alıyorum. Ama sen bir objektiflik abidesisin öyle değil mi?
    |
    |
  • Yarbay
    8229 Mesaj
    Benim Mini'nin öncü olduğu yönünde bir iddiam yok ki. Sen Vw'nin geçmeye zorladığını söyledin bende ondan daha önce kullanan da var dedim.Ayrıca hiç bir firmanın bu konu da öncü olduğu yok bunu kabul etmek lazım.VW öncüyse eğer çok kötü bir öncü olacak bu gidişle üretimi durursa bu motorların.
    |
    |
  • Onurcuğum, öncelikle böyle bir konuyu açtığın için şahsım adına çok teşekkür ediyorum. Formundan hiçbir şey kaybetmemişsin. Geçmiş yıllar çok güzel yıllardı. Karşılıklı yazışır dururduk. Keyifli dakikalar geçirirdik. Sizleri bilmem ama ben kimseye kızmazdım. Amaç güzel vakit geçirmek paylaşmaktı. Ayarını bilemeyip te fake alıp küfür eden arkadaşlarda oldu. Günahları boynuna. Edep kuralları içerisinde çok güzel forumlar paylaştık. Bana fanatik diyenler oldu ama karşılıklı yazıştığımıza göre herkes fanatikti yada değildi. Hiçbirinin önemi yok. Fanatiktim yada değildim, abartıyordum yada abartmıyordum, atıyordum yada atmıyordum, herkes kendince haklıdır. Şunu herkes bilsin ki forumda olduğum müddetçe hiç kimseye ağzımı bozmadım. Herkesi de çok sevdim. Forum icabı karşılıklı yazışıp çizişeceğiz elbette. Bunu anlayamayan insanları da anlıyorum ve de eleştirmiyorum. Topiğin birinde küfürleşmeler oldu. Ben arayı yatıştırmaya çalışırken diğer arkadaşlar gibi 14gün ceza aldım. Sebep olarak ta rastgele şikayet edilen bir mesaj. Forumda 100lerce kere kullanılmış olan 260+ resmi. Bana yönetim tarafından verilen yanıt aşağıdadır. İşin ilginci benden sonra forumda hız olayı serbest bırakıldı. Rolling vidyoları kondu.

    quote:

    From: Forum Destek
    Date: 09.05.2008 17:34:46
    To: M-V TASYARAN
    Subject: RE: RE: RE: uyarı-streptozotocinus
    14 gün ceza için küfüre gerek yok yönetimin aldığı karar doğrultusunda uygulanan bir ceza bu. Sadece 14 gün alan siz değilsiniz. Birkaç kişi daha aynı süreli ceza almış durumda. Bilginiz olsun.

    From: M-V TAŞYARAN [mailto:mehtap.tasyaran@isnet.net.tr]
    Sent: Friday, May 09, 2008 5:30 PM
    To: forumdestek@donanimhaber.com
    Subject: Fw: RE: RE: uyarı-streptozotocinus

    1 uyarım vardı.... 14 gün birden ceza almak için birine küfür etmem lazım... Eminim öyle bir şey yapmadım... sanırım 260 hız resmimi koydum diye bu ceza verildi... AMA haince.. Bence gaddarca... Millet neler yapıyor 4 gün.. Bana bir anda 14 gün birden.. Tebrik Ediyorum... Forumunuza bir daha katılmıyorum..... Ben paylaşımcıydım... Kimseye hakeret etmiyordum... Bildiklerimi yazıyordum... AMA bu ceza bana git demek bir daha gelme demek.. Madem sizde öyle istediniz... Gelmiyorum bir daha...

    Bu arada hız her yerde.. Içimizde... F1 başlıyor şimdi.. Ralli yarışları var... Adamlar arabalar 300 beygir koyuyorlar 500 beygir koyuyorlar.. 1000 beygirlik bugatti yapıyorlar... Kimse kötü örnek olmuyor ben hız resmi koydum kötü örnek oldum diye 14 gün ceza.....

    Hadi yöneticiler adil değil bakalım siz NE diyceksiniz bu duruma sizdemi onlar gibisiniz?

    bakalım bu duruma NE diyceksiniz..... sanırım bu sefer cevap yazmazsınız.... hız resmi Için 14 gün... Vay vayy...

    Streptozotocinus



    Sonuç: Onca zaman sonra fake üyelikle yazdığım bu mesaj için herkesten özür diliyorum. Benim tepkim sizlere değildi. Ne Onura, ne Efeye ne Coşkuna.. nede diğer arkadaşlara.. sadece bana verilen haksız cezaya idi. Tekrar dönmeye hiç mi hiç niyetim yok. Bence geçmiş çok keyifliydi kabul. Çok eğlenirdik. Sabahlara kadar atışır duruduk. Tekrar söylüyorum bence düşmanca değildi.. bir araya gelsek el sıkışırız her zaman. Fake alıp küfür eden vicdanıyla baş başa.. Lafta söyleyenindir. Hele hele sanal ortamdaysa.

    Onurdan ve Candandan rica ettim, doğrudur.. adım geçsin istemiyorum.. sağolsunlar kırmadılar.. ilettikleri arkadaşlarda beni kırmadılar.. Efede kırmadı.. sağolasın Efe… ve diğer arkadaşlar…

    Plantamax, bir tek sen kaldın sıkışınca topu bana atan.. Ben 3 yıldır yokum.. Senide suçlamıyorum.. Ama olmadığım mahkemede hakim savcı jüri önüne çıkmak hoşuma gitmiyor bilesin.

    Gelelim konuya…
    VW twincharger could be axed
    VW twincharger sonlandırılabilir.

    Yani daha sonlandırılmamış… Onurcuğum ya sonlandırılmazsa?
    Instead, VW engineers now believe that new turbocharging technology can achieve similar results at a much-reduced cost.
    Sadece turbocharge ile daha düşük maliyetle benzer sonuçlar elde edebiliriz diyorlar.

    Yani supercharge ı kaldırıp daha büyük bir turbocharger ile.. yada mevcut turbochargerın basıncını arttırmakla 160 hp elde ederlerse daha düşük bir maliyete sahip olunmazmı? Chipli 122likler 140-150 hp arasında geziyor diye biliyorum.. Demekki mümkün…Neticede motor dayanıklılığını ispatladı.. 4 yıldır yollarda değilmi bu araçlar?

    Herkese saygılarımla, sevgilerimle iyi forumlar diliyorum….

    Strep
    |
    |




  • Yarbay
    4013 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    janjan'a katılıyorum, bu TSİlar ilk çıktığında herkes çatlar patlar diyordu çatlamadı patlamadı ki hala kullanılıyor işte, şimdi zaten vardı böyle motorlar vw yaygınlaştırmadı diyorsanız o zaman neden tsi patladı diye başlık açlılıyor, ayrıca bariz bir şekilde fiat,opel,dacia,alfa ...vw den sonra düşük hacimlerden yüksek bg üretmeye başladılar, bilemiyorum ben yaklaşık bir 5 senedir baya yakından piyasayı takip ediyorum bu firmaların çook eskilerden beri peynir ekmek gibi sattığı düşük hacimli turbo motorları vardı da ben mi görmedim..Mercedes C serisi de 1.6 t motorun yerine 1.8 t motor getiriyormuş sanırım bu almanlar hiç motordan anlamıyor halbuki yapacaksın japonlar gibi 2.0 atmosferik 130-140 bg torku 100-200 arası 0-100'ü 11-12 sn arası, asıl araç dediğin onlardır, ağırbaşlı, çok yakan, eski teknoloji,örf ve adetlere uygun....


    1.6 160hp lik 99 yılında üretilen Japon aracından haberiniz yok sanırım. Hani o herkesin "Vayy canına" dediği araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuflenmispeynir -- 19 Ocak 2011; 16:40:10 >
    |
    |




  • Emekli Yönetici
    3025 Mesaj
    Janjan a katılıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metalurjist -- 19 Ocak 2011; 16:50:03 >
    |
    |
  • Yarbay
    11079 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Benim Mini'nin öncü olduğu yönünde bir iddiam yok ki. Sen Vw'nin geçmeye zorladığını söyledin bende ondan daha önce kullanan da var dedim.Ayrıca hiç bir firmanın bu konu da öncü olduğu yok bunu kabul etmek lazım.VW öncüyse eğer çok kötü bir öncü olacak bu gidişle üretimi durursa bu motorların.



    Bak çok açık konuşacağım, çarpıtma yapmaya bayılıyorsun anladığım kadarıyla,

    Ben dedim ki VW diğer firmaları downsizinge geçmeye zorladı (tıpkı DSG gibi, yerden yere vuruluyor ama herkes çift kavrama geliştirmekle meşgul) sen bana dedin ki " ÖNCÜSÜ VW DEĞİL FANATİK OLMAYALIM BİLMEMNE, sonra bana çok absürd MİNİ örneğini verdin. Ama Mini, kimseye herhangi bir motivasyon veya Ar-Ge kaynağı olmadı... çünkü yakıt-performans-günlük kullanım üçgenini tam olarak karşılayan bir motor değildi ki arızaları meşhurdur.

    Ne zaman ki VW 170hp'lik TSI'ı ve arkasından günlük kullanım için olan 122-140'lıkları DSG ile beraber sundu, piyasa o zaman karıştı.

    Benim bildiğim tek öncü bu arada Saab(öyle aklımda kalmış). Ama öncünün kim olduğu önemli değil. Bakınız: GDI teknolojisi, Renault ve Mitsubishi rafa kaldırdı, diğer üreticiler kullanmaya devam ediyor. Hatta VW bu teknolojiden faydalanıyor mitsubishi olmadan tsı olmazdı bile diyebilirsiniz, evet-kısmen doğru çünkü.

    Ama ben bunları söyleyince niye fanatik oluyorum? bunu bana hala açıklayamadınız, hiçbir dediğimin aksini çürütemediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 19 Ocak 2011; 16:56:07 >
    |
    |




  • Emekli Yönetici
    4077 Mesaj
    Teşekkürler Janjan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 19 Ocak 2011; 16:56:58 >
    |
    |
  • Yarbay
    8194 Mesaj
    Bence Downsizing'in öncüsü ne VW nede Mini. Dünya genel olarak buna geçmek zorunda kaldı çünkü 2012'de çıkacak olan yasa çok daha ağır.

    Ayrıca turbo ve kompresör bencede maliyet sebebiyle kaldırıldı.

    Çünkü şu var, Tsi çıktığı zamanlarda şanzımanlar 5-6 vitesliydi. Gerçi sonradan 7 olanlarıda çıktı ama, fakat şimdi 8 ileriden bahsediliyor. Ufak motorun alt devirdeki güçsüzlüğünü bu tip şanzımanlar gidermiş olabilir. ( Hem zaten istendiğinde 2'şer 2'şer düşürebiliyor bile vitesleri diye biliyorum )

    Birde tabi, kompresör motoru zorlayan bir parça. Direk krank miline bağlı neticede , bu dezavantajıda ortadan kaldırmak istemiş olabilirler .

    Yeni teknolojilerde var, Diesotto, Hybrid, tamamen elektrik vs. vs. Belli bir dönem sadece Turbo ile idare edip, daha sonrasında bu tip teknolojilere sonra ise elektriğe kayacaklar belliki.

    Birde tabi artık standartlarda yükseliyor. ( Özellikle güvenlik ). 2012'den sonra Esp standart, Amerika'da NHTSA geri görüş kamerasını standart hale getiriyor, yakın bir zamandada ACC ( Adaptive Cruise Control ) onu standart yapacaklar. ( Ki epey maliyetli bir parça )

    Bu tip şeylerin altından kalkmak için diğer yerlerden kısmaları gerekiyordu.

    Patlayacağını sanmıyorum Tsi motorların. Ayrıca bildiğim kadarıyla bazı dizel motorlar, bu twincharge mantığını kullanarak çalışıyor. ( Amerikan Detroit Diesel ).

    Vw'in ve bazı arkadaşların üzerine fazla gidilmiş bence.

    quote:


    1.6 160hp lik 99 yılında üretilen Japon aracından haberiniz yok sanırım. Hani o herkesin "Vayy canına" dediği araç.


    1.6 185 Ps motorları bile bilenler var, ama onunla Tsi çok ayrı şeyler. Yüksek devir çeviren ve pekte ekonomik olmayan motorlardı onlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 19 Ocak 2011; 16:57:26 >
    |
    |




  • Yarbay
    11079 Mesaj
    Hukukçular laf çarpıtan kişiler değildir, ama bunu kimi zaman ustalıkla yapmaları gerekmektedir ve bunun bir strateji olarak kullanabilirler (eski kız arkadaşımın yalancısıyım)

    ama ifademden rahatsız olduğunuz için kaldırıyorum.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
triple negative breast cancer
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.