Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
617
Cevap
0
Favori
26.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ca3sar

    Şimdi hemen gözlemlerimi aktarayım size:

    *Honda, Toyota gibi Japon üreticiler yeni bir motor tasarladıktan sonra milyonlarca kilometre yol katederek ve milyonlarca dolar para harcayarak motorlarını stabil hale getiriyor ve bu sayede neredeyse mükemmel motorlar piyasaya sürüyorlar.

    * VW ise şark kurnazlığıyla, yeni tasarladığı motorları gönüllü denekleri üzerinde her birinden ortalama 30 bin dolar da üste para almak suretiyle test ediyor.

    *Sonrasında ise 3-5 yıl içinde bu motorların üretimine skandal tadında açıklamalarıyla son vererek deneklerini kullanılmış peçete muamelesi yapıyor.

    *Fakat söz konusu denekler Stockholm sendromu vari bir hastalıklı ilişki neticesinde bu problemli araçlara platonik bir aşkla bağlanmakta ve sözkonusu motorun üretiminden vazgeçildiği için gönüllü denek görevleri biten bu insanlar gönüllü FanBoy olarak çeşitli forumlarda boy göstermekte.





    Harika tespit. Bravo!

    Bir otomobilin motoru bu kadar kısa süreler için üretilmemeli. Bu kadar kısa süre tedavülde kalan bir motor ancak test edilmiş imajı oluşturuyor insanda.

    Hepimiz çok sevindik motor teknolojisi gelişiyor diye. Bir çok üye benim kullanmakta olduğum otomobilin motoruna dandikden dinazora kadar bir dünya benzetme yaptı.

    Netice, bu benzetmeleri yapan arkadaşların otomobillerinin motorları artık üretilmeyecek, sebebi; Sorunlu, karmaşık ve/veya pahalı olması

    Bunlar neticede kul yapımı eşya. Elbette bozulacak, ancak "ya yaptık ama istediğimiz gibi olmuyor işte" bir bahane değil bence. Bu kadar satın alan insana karşı büyük ayıp bu.




  • Çok yakın arkadaşım adını veremeyeceğim bir vw servisinde servis danışmanı.Kendisi de fazlasıyla bilgilidir bu konuda.Geçen gün konuşurken Tsi motorlarda özellikle kompresör+turbo olanlarda çok sorun yaşamışlar ve yaşamaya devam ediyorlar.Özellikle kompresörün hidrolik kavramasında problemler çıktığını ve garip sesler çıkardığını öyledi.En çok sorun çıkaran model olarak da tiguanlardaki motorları söyledi.Tam da bu konu açılmadan önce konuşmuştuk ki resmen arkadaşın söylediklerini tasdikler nitelikte oldu konu.vw bunu daha önce özellikle 2.0 litrelik PD motorlarda yaşadığı sorunların da etkisiyle CR motora geçmişti.Dizeller cephesinde yeni 1.6 dizel motorların özellikle 105 liklerinin şimdiye kadar sorun çıkarmadığını ve kullanıcıların da çok memnun olduğunu söyledi.Japonlar eğer turboya iştahlı şekilde geçmiyorsa bir bildiği var.O bildikleri de önemli olan müşteri mennuniyeti ve sorunsuzluktur.




  • Okudukça gülüyorum ya adamlar yıllarca ürettikleri motorları karmaşık bulup üretimi durdurmuşlar.

    -şşşhh. Biz bu motoru üretiyoruz ama çok karmaşık ya.
    -Aynen abi 5 yıldır üretiyorum ama daha ben çözemedim. Durduralım üretimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ca3sar

    Şimdi hemen gözlemlerimi aktarayım size:

    *Honda, Toyota gibi Japon üreticiler yeni bir motor tasarladıktan sonra milyonlarca kilometre yol katederek ve milyonlarca dolar para harcayarak motorlarını stabil hale getiriyor ve bu sayede neredeyse mükemmel motorlar piyasaya sürüyorlar.

    * VW ise şark kurnazlığıyla, yeni tasarladığı motorları gönüllü denekleri üzerinde her birinden ortalama 30 bin dolar da üste para almak suretiyle test ediyor.

    *Sonrasında ise 3-5 yıl içinde bu motorların üretimine skandal tadında açıklamalarıyla son vererek deneklerini kullanılmış peçete muamelesi yapıyor.

    *Fakat söz konusu denekler Stockholm sendromu vari bir hastalıklı ilişki neticesinde bu problemli araçlara platonik bir aşkla bağlanmakta ve sözkonusu motorun üretiminden vazgeçildiği için gönüllü denek görevleri biten bu insanlar gönüllü FanBoy olarak çeşitli forumlarda boy göstermekte.




    Terazinizi tıklıyorum.




  • Bu motorlarin uretimi bittiginde yerine gelecek olan motor veya motorlarin maliyetleri daha uygun olacagi icin.bu sifir arac fiyatlarina yansitilir mi? Yoksa yine ayni fiyattan satilmaya devam edermi???
  • Ben şaşırmadım bu habere
    Motorlar mühendisik harikalarıdır, makinedir.
    Makineyi motoru en iyi yapan millet de Japonlar.
    Japon araçları hala Dünyanın en iyisi.
    Dünyanın en çok satan aracı da Toyota Corolla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RBdriftking

    Bu motorlarin uretimi bittiginde yerine gelecek olan motor veya motorlarin maliyetleri daha uygun olacagi icin.bu sifir arac fiyatlarina yansitilir mi? Yoksa yine ayni fiyattan satilmaya devam edermi???


    Fiyatları artar bile son teknoloji ürünü ,üstün Alman mühendisliği.Bunların hepsi çok para ediyor.Hiç fiyat düşmesini beklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Okudukça gülüyorum ya adamlar yıllarca ürettikleri motorları karmaşık bulup üretimi durdurmuşlar.

    -şşşhh. Biz bu motoru üretiyoruz ama çok karmaşık ya.
    -Aynen abi 5 yıldır üretiyorum ama daha ben çözemedim. Durduralım üretimi





  • quote:

    Orijinalden alıntı: forester34

    Ben şaşırmadım bu habere
    Motorlar mühendisik harikalarıdır, makinedir.
    Makineyi motoru en iyi yapan millet de Japonlar.
    Japon araçları hala Dünyanın en iyisi.
    Dünyanın en çok satan aracı da Toyota Corolla


    Yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim.Makine konusunda Almanların şanı başkadır.Japonlar teknoloji konusunda ileriler.Almanların makine/motor becerilerine saygı duymak gerekir.Tam bir sanayi ülkesidir Almanya.Günümüzdeki pek çok buluşun(buna motor ve otomobillerde dahil) ortaya çıktığı yer Almanyadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom


    quote:

    Orijinalden alıntı: forester34

    Ben şaşırmadım bu habere
    Motorlar mühendisik harikalarıdır, makinedir.
    Makineyi motoru en iyi yapan millet de Japonlar.
    Japon araçları hala Dünyanın en iyisi.
    Dünyanın en çok satan aracı da Toyota Corolla


    Yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim.Makine konusunda Almanların şanı başkadır.Japonlar teknoloji konusunda ileriler.Almanların makine/motor becerilerine saygı duymak gerekir.Tam bir sanayi ülkesidir Almanya.Günümüzdeki pek çok buluşun(buna motor ve otomobillerde dahil) ortaya çıktığı yer Almanyadır.


    Mazda fanatiğinden bir itiraf geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forester34

    Ben şaşırmadım bu habere
    Motorlar mühendisik harikalarıdır, makinedir.
    Makineyi motoru en iyi yapan millet de Japonlar.
    Japon araçları hala Dünyanın en iyisi.
    Dünyanın en çok satan aracı da Toyota Corolla



  • Arkadaşlar yavaş olun biraz.
    Makina motor gibi sanayilerde Almanya ilk ve en güçlüsüdür.Sonra sonra Amerika ve İtalya Almanya dan kopyalamaya başlamıştır.Şimdi de Türkler yapıyor bu işi.
  • Biz kopyalamayı bile beceremiyoruz.Bize kopyalamak değil ancak konuşmak düşer.
  • BU MOTOR OLAYINDA ERGENEKONUN PARMAĞI OLABİLİR BEYLER
  • siz bekleyin vw ticarilerde kullandığı 2.0 çift turbo dizelini bineklerde kullanmaya başlasın o zaman görüceksiniz piyasayı..
  • Yine bir VW konusu ve yine kapali gise oynuyor. Demekki olumlu yada olumsuz bildiren bir cok kisinin benliginin altinda bir VW tutukusu yatiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    Yine bir VW konusu ve yine kapali gise oynuyor. Demekki olumlu yada olumsuz bildiren bir cok kisinin benliginin altinda bir VW tutukusu yatiyor



    Aşktır VW her Türk ün kalbinde bir VW güzeli vardır.
  • Taşdevrinde, Bedrock kasabasında bir araba bayisi... O sene bütün arabalar üçgen tekerleklidir.

    Fred sorar: -Neden üçgen tekerlekli bir araba daha iyi, geçen seneki dörtgen tekerleklilerin nesi vardı?

    tezgahtar: -Bu sene sarsıntılardan birisini daha yok ettik.
  • İçinde nasıl bir nefret var bilmiyorum Polemik ama beni bazı mesajlarınla gerçekten şaşırtıyorsun. Çoğunlukla fikir değil bilgi sahibi olduğunu düşündüğüm bir insan, pek çok mesajında insanlara ders veriyor ama bazılarında bir bakmışsın 20 yaşında hevesli bir kullanıcının yazacağı türde..

    Bu firmanın sana herhangi bir zararı var mı? Bu kadar eleştirmek, yerin dibine sokmak, bakın kompresörlü motorları ellerinde patladı tarzı haberler yapmak, ne kadar doğru sence? Sende diğerleri gibi beni Doğuş çalışanı olmakla suçlama, çünkü değilim. Ama şunu da sana hatırlatmak istiyorum, seneler önce ben bu forumdaydım ve TSI'lar ilk çıktığı zaman insanların tepkisi;

    Elinde patlar, kimse almaz, saçma teknoloji bilmemne... Şimdi milyona yakın TSI sürücüsü var, ve VW grubu sayesinde o bayıldığınız diğer tüm Firmalar Downsizing'e geçmek ZORUNDA bırakıldı, hele ki Türkiye gibi bir ülkede, VW'nin bana katkısı oldu mu? Evet oldu. Onların sayesinde ben burada 160hp araba alabilecek konumdayım. Ford olur, Fiat grubu olur. Bu önemli değil. Haberin doğru olduğunu da sanmıyorum ve 2 sene sonra hortlatmanızı rica ediyorum, bakalım kaç TSI kullanıcısının elinde paltlayacak.. beraber izleyelim.

    Fanatiklerden çok çektiğinizi belirtiyorsunuz, belki beni de öyle görüyorsunuz ancak bir noktada dur demek lazım. 2. elde bu markanın bir aracını düşünürken bile çocukça yorumlar yapmıştınız. Burası bir forum, tabiki herkes istediğini söyleme hakkına sahip(küfür olmadığı müddetçe) ancak bu kadar VW fanatikleri off diye yakınırken, biraz da kendi üslubunuzun, açtığınız konuların da bu tarz fanatiklere fitil verdiğini düşünün, argo söylemek gerekirse, biraz da kendinize bakınız..

    Saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.