Şimdi Ara

VW Twin Charge patladı: Detaylar içeride (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
617
Cevap
0
Favori
26.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kimse hemen hurdaya ayrılacak demiyor.Belli süre üretici firmanın yedek parça sağlama garantisi devam eder yasal olarak yani satıcı firma yedek parça temin etmek zorunda,ortak kullanılan parçalar varsa zaten bulursun ( hava filtresi vs) ama örneğin motor beyni için sadece VW muhtaçsın yasal süresi bitince de elinde yoksa temin etmez.Ayrıca şu da varki üretimi duran motorun parçalarını piyasada zor bulursun buda beraberinde pahalılığı getirir.Bir süre sonra bu aracı yürütmek aslı astarını geçer.

    Piyasadaki twincharler uzun süre daha kullanılmaya devam eder.Fakat buradaki mesele o değil.Bu işler oyuncak değil.İnsanlar güven duyup varını yoğunu bağlıyorlar.VW ise insanlarla dalga geçiyor,onları adeta denek olarak kullanıyor.Opel in ilk seri araçlarında yaptığı gibi.Açıklamaları bilinmeyen şeyler değil.Herkes biliyor onları.Resmen nitelikli dolandırıcılık başka hiçbirşey değil bunların yaptığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Çağırdınız, geldim. Buyurun, bir arzunuz mu vardı? Kayıplara karışan kooperatif müteahhitleri gibi mi...? Vallahi arkadaşım, keşke beni birazcık daha iyi tanısaydın, ama sorun değil. Bazı duygular nasırlaştı, normal karşılıyorum.

    Cüppeli ve sarıklı sakallı bir Özel Halk Otobüsü şoförünün 22 yıl önce bülbül gibi Almanca konuştuğunu gördükten sonra bendeki şok şaşırma duygusu rüzgardaki bir koku gibi kaybolup gitti çünkü.

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    SN. T A N E R G Ö D E beyefendi nerelerde acaba halen merak etmekteyim.

    kayiplara karisan kooperatif müteahhitleri gibi ortaliktan kayboldu nedense





    Saygilar... Müteahhit benzetmem sadece bir şaka idi ciddiye alınacak bir durum yok. maksat ortam şenlensin




  • Başlık gereksiz kinayeli,bende motor patladı sandım.Olan bir şeyi sonlandırmak tabiki hoş bir durum değil ama kullanıcıların mağdur olacağını sanmıyorum,evet belki 5-10 yıl sonra parça maliyeti yüksek olacaktır ama yinede düşük tüketim+performans ikilisini uzun yıllar sürdürecektir.
  • Wikipedia'da

    ÜRETİMDEN KALKMIŞ VW MOTORLARI
    ve
    ÜRETİMİ DEVAM EDEN VW MOTORLARI

    şeklinde ÇOK UZUN (!) 2 sayfa var. Sadece Volkswagen değil, özellikle Avrupa'da üretim veya Avrupa'da satış yapan çok sayıda marka sürekli gelişen ve katılaşan emisyon kuralları, daha düşük yakıt tüketimi ve daha yüksek güç ve tork elde etmek için uygulanan teknolojik gelişmeler, kitle üretilen bir motora 3 emme ve 2 eksoz valfi, silindire doğrudan yakıt püskürtme, downsizing, turbo ile turbo+kompresör destekli motorlar, kazanılmış yılın motoru ödülleri, 3.8 litre/100 km dizel yakıt tüketimine sahip D sınıfı araçlar, fabrika çıkışı benzin-etanol-dizel-LPG-CNG ile çalışan motorlar, ve çok sayıda teknolojik icadi ve yeniliği VW iyileştirerek ve geliştirerek uygulamıştır ama aynı zamanda da bunların ödenebilir olmasına da dikkat etmiştir.

    Ama diğer markalar da boş durmamış tabi. Benzer teknolojiler eş zamanlı veya geriden takip etmiştir.

    Türkiye'de benzin 4 TL yerine 2 TL olsaydı herşey çok farklı olurdu. Bizler LPG'ye bel bağlamış, gaz pedalına basmaya korkar olmuşuz, ev fiyatına dizel motorlu araç almak için sıkmışız da sıkmışız, ama araç fiyatları da durmadan ve durmadan artmış, artık herşey yavaş yavaş ulaşılamaz bir rüya haline gelmeye başlamıştır. Bir de fırsat satıcıları çıkmış, hakikaten ortalık her an, her an tepetaklak gitmek üzere.

    Merak ediyorum, 1 Temmuz'da Euro kuru, benzin fiyatı, iktidar partisi ve araç bedelleri ne hale gelecek.

    quote:

    Orijinalden alıntı: molarrr

    Taner Bey' in bu konudaki yorumlarını merak ediyorum ben.

    Vw bu motor işini beceremiyor gibi geliyor bana.







  • VW, ikili aşırı beslemeye sahip motorlarının üretim maliyetlerini ve çok karmaşık yapıda olmalarını gerekçe göstererek üretimden kaldırıyor. VW mühendisleri sadece turboya sahip motorların daha düşük bir maliyet ile benzer sonuçlara ulaşabileceğini düşünüyor.



    denmiş gerisi tevatür.

    Konuyu açan kişinin imzasına bakarsanız VW'i takıntı haline getirmiş biri olduğu aşikar. Yememiş içmemiş bu konuları açmış.

    Bu forumda yazılanların VW'in ekmeğine yağ sürdüğüne inanıyorum. Bu gidişle premium marka yapacaksınız...

    VW kimsenin babasının malı değil, bugün bunu yarın başkasını kullanırım. ama bu forumda VW düşmanlığı cidden sınır tanımıyor :)
  • VW, Aziz Yıldırım yönetimindeki Fenerbahçe gibi seveni de çok sevmeyeni de

    Fenerbahçeliler hemen bir şey yazmasınlar.
  • Bugün bana çok az farkla TSI 170 HP takas etseler,kabul ederim.
  • Sevgili Taner GÖDE abimizi gerçekten tebrik ediyorum .Şu forumda Benim rastgeldiğim VW kullanıcısı olupta vw'ye karşı en objektif yorumlar da bulunan kişidir.Şayet benim rastgelmediğim rastlayıpda hatırlayamadığım kullandığı araç vb. hakkında objektif yorumda bulunan diğer şahıslara sevgi ve saygılarımı iletirim...

    ...

    şimdi bende düşünüyorum da başlık cidden çok kinayeli işin aslı başlığa ilk gördüğümde ağır bir Tsi arızası ile karşılaşacağımı sanmıştım.
  • ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun


    Gözün M3 falan arıyor?

    Alfonso, delikanlıya çıkışı gösterir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RqJnr -- 20 Ocak 2011; 0:24:29 >




  • Artık 100 Oktan benzin ile M3 tokatlayamacak mı şimdi Jettalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun


    Gözün M3 falan arıyor?

    Alfonso, delikanlıya çıkışı gösterir misin?



    sanırsam esprı anlayısınız pek yok dalga gecer gıbı cvp vermen gerekmez !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun


    Polemik neredesin gözler seni arıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun


    kanqa hakkaten kayıyo mu yaa valla aqzından bal damlıooooo




  • Sanki Strep dostumuzu gördüm bugün

    Ne güzel olurdu kendisi tekrar aramızda olsa.

    Köprü gişelerinin hemen yanında aracıyla pozu vardı paylaştığı.




    Bir de heyecanla yazardı ki...

    Güzel günlermiş gerçekten.

    Haluk
  • 0-140 gercekten ınanılmaz seri birde o dsg konforu zaten kusursuz bı hızlanma sunuyor 1.4 motordan ole bı performans almak teknolojının nerelere geldıgını gosterıyor :)) m3 isin sakası tabı ama bi 3.20yle cok rahat oyun oynarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    ben bir honda fanatigi olarak tsi motorları kesınlıkle kotuleyemem canlı canlı sahidim var cunku. 2007 senesınde abım bu motorun cıkcagını duydu

    ve dırek vw jetta 170 hp sıparısı verdı orda gıttıgımızde garantı kapsamında ciple 210 hp yapcaklarını soledıler abım delıye dondu ve hemen parasını vererek 210 hp yaptırdı.ne zman aracı alsam kı halen kullanıyor buyuk bı zevkle otobana yada anayollara cıkıp gozum m3 flaan arıyor :) araba resmen kayıp gıdıyor altımdan 1.6 125hp atmosferıkten sonra ucak gıbı gelıyor. arac su an 95000 km de ve sapa saglam rutin bakımları yapıldıgı surece benım kanaatım motorlara kolay kolay bısey olmaz.ama su hep soru ısaretı bende vw bu cift beslemeli motorları neden audide kullanmadı 1.4 170 hp bir audı A3 bence kulaga cok hos gelıyor ama sadece 1.4 125 hp yı kullandı audilerde neyse bu arada hondayada tas atılmıs arada ama hondada dunyanın en saglam motor uretıcılerındendır 1.6 vti efsanesı unutulmasın 2012 dede cok farklı bır honda olcak pıyasada hazır olun


    kanqa hakkaten kayıyo mu yaa valla aqzından bal damlıooooo

    qazı qapatıncha araba yahn weriyo qanqa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: autograph


    VW, ikili aşırı beslemeye sahip motorlarının üretim maliyetlerini ve çok karmaşık yapıda olmalarını gerekçe göstererek üretimden kaldırıyor. VW mühendisleri sadece turboya sahip motorların daha düşük bir maliyet ile benzer sonuçlara ulaşabileceğini düşünüyor.



    denmiş gerisi tevatür.

    Konuyu açan kişinin imzasına bakarsanız VW'i takıntı haline getirmiş biri olduğu aşikar. Yememiş içmemiş bu konuları açmış.

    Bu forumda yazılanların VW'in ekmeğine yağ sürdüğüne inanıyorum. Bu gidişle premium marka yapacaksınız...

    VW kimsenin babasının malı değil, bugün bunu yarın başkasını kullanırım. ama bu forumda VW düşmanlığı cidden sınır tanımıyor :)



    Tabiki tek turbo ile bu güçleri elde edebilirler...Turbo ile litre başına ortalama 125 hp elde etmek hiç zor bir iş değil...



    Ama motor hacmi düşük olunca daha yüksek güçler için daha büyük turbo kullanmak durumunda kalınacaktır ve de o zaman turbo daha yüksek devirlerde devreye girecektir.



    Çok fazla teknik bilgim yok ama mantığım böyle olacağını söylüyor.

    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    0-140 gercekten ınanılmaz seri birde o dsg konforu zaten kusursuz bı hızlanma sunuyor 1.4 motordan ole bı performans almak teknolojının nerelere geldıgını gosterıyor :)) m3 isin sakası tabı ama bi 3.20yle cok rahat oyun oynarsın


    hakkaten 10 numaraymış hacı yaa. benzin 4 lira olmasa alır çiplerdim ben de ama dizel bakıyorum. peki vw'de çift besleme dizel var mı böyle 3.20d filan yiyebilceğimiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    0-140 gercekten ınanılmaz seri birde o dsg konforu zaten kusursuz bı hızlanma sunuyor 1.4 motordan ole bı performans almak teknolojının nerelere geldıgını gosterıyor :)) m3 isin sakası tabı ama bi 3.20yle cok rahat oyun oynarsın


    hakkaten 10 numaraymış hacı yaa. benzin 4 lira olmasa alır çiplerdim ben de ama dizel bakıyorum. peki vw'de çift besleme dizel var mı böyle 3.20d filan yiyebilceğimiz?


    Bomboş ama idare et artık. VW Jetta ne de olsa.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-dogu-otomotivden-yeni-kasa-jetta-1-6-tdi-105-bg-40869862/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bergspyder -- 20 Ocak 2011; 2:16:38 >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.