Şimdi Ara

Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
2
Favori
20.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aslında öyle değil kimse Mazda 3 ile Octavia arasında kalmaz

    Corolla ile ya da civic ile kalabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt
    Yeni corolla, elantra, civic konforlu araçlar. Octavia, jetta ile kıyaslanmaz. Süspansiyon, alt takım, mekanik işçilik, rijitlik başarılı. Bakmayın forumdaki boş beleş fanatiklere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Aradaki fark uçurum olmasa ile ötv indirimi aynı şey değil. İlk mesajınızda ötv dediniz. Egea hp 110bin, corolla 140bin, golf 180bin. (benzin otm orta liste fiyatları)

    Fiyat farkı uçurum olmasa kimse vw yine almaz, gider mercedes bmw alır.
    Bakın diyorum ki; şuan fiyatlarda uçurum var vw mantıksız ama kayda değer bir indirim olduğu an ibreler volkswagen’e döner. Bu indirim ötv de olur başka bir şey de ama daha önce yapılan ötv indirimi yeterli değildi.

    Örnek veriyorum 50bine egea satılsa 70bine golf satılsa insanlar gider golf alır çünkü bir alım eşiği var bunu çoktan geçtiğimiz için vw alacak adam egea alıyor aynı şey cep telefonlarında da geçerli, iphone alacak adam bakıyor iphone 6bin herhangi başka bir android telefon 2500 gidiyor android alıyor çünkü fark devasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben araça alırken sadece dsg yüzünden almadım bugünden sonra da almam. İkinci sıkıntı da SIKICILIK, Golf 4 ile 7 hatta 8 arasında fark yok, inovasyon ''0'' tasarım ''0''... Bir kere iyisini yaptın anladık da bunu 20 sene de satma da :) Toureg ile Polo'nun direksiyonu aynı mesela...

    Vag tarafında Seat ve Skoda çok daha çekici ama manuel...
  • dsg ile mağdur ettiği müşterileri sonunu getirdi vw ve doğuş oto nun.
  • yav he he DSG yüzünden satışları düştü, Egea'da aslında çok kaliteli olduğu için satışları arttı di mi? üstelik toplam satışların düştüğü bir ortamda.

    Alım gücü eskisi gibi olsun, bakalım kaç kişi Golf yerine i20, yada Jetta/Passat yerine Egea, Elentra,Megane v.s. alıyor.

    sanki eskiden DSG sorunsuzdu o yüzden mi çok satıyordu VW, alakası yok, ülkede kriz var ve herkesin alım gücü düştü, bu sonuçlar normal. bi ara octavia dizel otomatikler 70bin civarına satılıyordu DSG v.s. kime bakmayıp kapış kapış satıldı o dönem.

    Sadece VW değil eskiden her yer sıfır BMW 1, 3 serisi Mercedes C, CLA doluydu. şimdi millet alamıyor. Mercede C-E bakan adam Passata, BMW3 bakan adam Golf, Civice'e düştü, Golf alan adam Hyundai I20 ye. mecbur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuisance -- 23 Ağustos 2019; 9:45:54 >
  • Sawyer258 kullanıcısına yanıt
    Bence de 70bine egea satılsa 50bine golf satılsa golf satışları patlar.

    İlk mesajda ötv inse şimdi fiyat farkına döndü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun cevabı basit aslında.
    Geçen sene aldığın VW araç ile bu sene aynı model alacağın araç arasın çok fazla fiyat farkı var. Kurlar sebebiyle.
    İnsanların da alım gücü bunu kurtarmıyor ve daha ucuz araçlara yöneliyorlar.
  • Döviz artisiyla beraber yerli uretim otomobiller, ithallere gore cok daha cazip hale geldiler. Bununla beraber fiyatlar cok yukselince vatandas ucuz araclara yoneldi, egea, clio, i20 gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatlar arttı , o fiyatlara sıfır araç almak varken , ikinci el bmw , mercedes alınır şeklinde bakıldı , açıkcası ben hiçbir vw modeline 200 bin üstü vermem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bence de 70bine egea satılsa 50bine golf satılsa golf satışları patlar.

    İlk mesajda ötv inse şimdi fiyat farkına döndü.
    100binlik ve 150binlik iki arabayı düşünelim

    Fiyat farkı 50.000

    %25 indirim sonrası

    Fiyatlar 75bin ve 112.500 olur

    Fiyat farkı 37.500

    E ne oldu şimdi ötv indirimi iki aracın arasındaki fiyat farkını etkiledi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sawyer258 kullanıcısına yanıt
    Hurda indirimi geldi, %15 ötv indirimi geldi, ötv matrahı arttırıldı derken %25 civarı indirim zaten yapıldı. Sonuç? Kimse vw için sıraya girmedi, egea, corolla civic, megane kapışıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hurda indirimi geldi, %15 ötv indirimi geldi, ötv matrahı arttırıldı derken %25 civarı indirim zaten yapıldı. Sonuç? Kimse vw için sıraya girmedi, egea, corolla civic, megane kapışıldı.
    %25 örnekti... bu kadar da nefret fazla değil mi hocam? Yazdığım hiçbir şeyi doğru dürüst anlamıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sawyer258 kullanıcısına yanıt
    Bence siz anlamıyorsunuz. Dediğiniz şey çok basit, ben daha derin düşünüyorum. Yani bu insanlar neden vw'nin kuruğuna girsin? Vw'yi diğer markalardan üstün yapacak ne var? Bana nedenini söyleyin. Bir marka 1.likten 4.lüğe kadar düşmüşse tek sorun fiyatlar da değildir. Ötv indirim vs olsa millet gider yine benzer seçimi yapar, indirim hepsinde indirim. Vw'nin eskisi gibi cazibesi kalmadı, rakiplerinin eli çok daha güçlü artık. Daha iyi şanzımanlar, daha iyi motorlar, daha yakışıklı, daha uygun fiyatlı model çok(d segment hariç, zaten passat da olmasa vw dibi görecek). Aynı qashqai gibi vw. Peynir ekmek gibi sattı yıllarca, doğru düzgün rakibi yoktu. Ama şu an öyle değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bence siz anlamıyorsunuz. Dediğiniz şey çok basit, ben daha derin düşünüyorum. Yani bu insanlar neden vw'nin kuruğuna girsin? Vw'yi diğer markalardan üstün yapacak ne var? Bana nedenini söyleyin. Bir marka 1.likten 4.lüğe kadar düşmüşse tek sorun fiyatlar da değildir. Ötv indirim vs olsa millet gider yine benzer seçimi yapar, indirim hepsinde indirim. Vw'nin eskisi gibi cazibesi kalmadı, rakiplerinin eli çok daha güçlü artık. Daha iyi şanzımanlar, daha iyi motorlar, daha yakışıklı, daha uygun fiyatlı model çok(d segment hariç, zaten passat da olmasa vw dibi görecek). Aynı qashqai gibi vw. Peynir ekmek gibi sattı yıllarca, doğru düzgün rakibi yoktu. Ama şu an öyle değil.
    Siz beni baştan beri VW savundum sanıyorsunuz hatanız burada, ben olacakları söyledim sadece. Neden ben üstün yanlarını açıklamak zorunda olayım ki Türk halkı geçmişte olduğu gibi yine fiyatlar alım gücümüze göre normal seviyeye indiğinde gider VW alır dedim sadece.

    Nefret sizin gözünüzü kör etmiş daha karşınızdaki insan ne anlatmaya çalışıyor bunu anlayamıyorsunuz. Hata bende golfü 50 bine egeayı 70bine satsalar diyen birine neden laf anlatmaya çalışıyorum ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • satışların artması azalması mevzu değil. Kime araç satıldığı önemli. filolara mı? vatandaşa mı?
  • 130 milyara polo olursa tabi düşer, bunun suçu volkswagen de değil dövizlerimiz malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sawyer258 kullanıcısına yanıt
    Aslında bu dediklerinize de cevap verdim ama yine anlamamışsınız.

    Alım gücü yükselse bile vw'ye eskisi kadar rağbet olamaz. Fiyattan bağımsız olarak dsg şikayetleri arttı(birikti), tsi şikayetleri, sorun yaşayanlar arttı, rakipleri motor donanım olarak vw'nin çok önüne geçti(eskiden turbo benzin modeller daha azdı, dizel otm seçeneği fazla yoktu), tasarım olarak, yenilik olarak rakipleri çok yol katetti. Vw'ye talep oluşturacak hiç bir etmen kalmadı. Vw modelleri eskidi, emisyon'dan olumsuz etkilendi, servis şikayetleri arttı.

    Bendeki kör'lük değil sıkıntı sizdeki fanatiklik olabilir. Yukarıda fiyatı işin içine hiç katmadım. Fiyatı da tuzu biberi oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Aslında bu dediklerinize de cevap verdim ama yine anlamamışsınız.

    Alım gücü yükselse bile vw'ye eskisi kadar rağbet olamaz. Fiyattan bağımsız olarak dsg şikayetleri arttı(birikti), tsi şikayetleri, sorun yaşayanlar arttı, rakipleri motor donanım olarak vw'nin çok önüne geçti(eskiden turbo benzin modeller daha azdı, dizel otm seçeneği fazla yoktu), tasarım olarak, yenilik olarak rakipleri çok yol katetti. Vw'ye talep oluşturacak hiç bir etmen kalmadı. Vw modelleri eskidi, emisyon'dan olumsuz etkilendi, servis şikayetleri arttı.

    Bendeki kör'lük değil sıkıntı sizdeki fanatiklik olabilir. Yukarıda fiyatı işin içine hiç katmadım. Fiyatı da tuzu biberi oldu.
    Bu DSG ye niye çare bulmazlar anlamam bu kadar şikayete soruna. DSG yi niye geliştirmezler sonraki modellerde. %100 sorunsuz olmaz ama sorunlar makul seviyelere çekilebilir.
    Bana bunu bilerek yapıyorlar gibi geliyor. Audi de DSG kullanıyor sanırım neden bu kadar şikayet yok onda.




  • Mixenon kullanıcısına yanıt
    Firma için önemli olan elde ettiği kar.

    Satışları düşmüyor(dünya geneli), servis yedek parçadan da kazanıyorlar, arge yatırımı yapmışlar, ekstra masrafa da girmek istemiyorlar. Firma totalde fazla zarar etmiyor.

    Bu turbo motor, çift kavrama vs laboratuar şartlarında çok düşük tüketim yakalayarak araçları da düşük emisyon sınıfına sokabiliyorlar. Düşük emisyon sınıfı olunca kullanıcılar ilk alırken, kullanırken daha az vergiye tabii oluyorlar. Bu sayede de firma kazançlı oluyor. Sistemi kandırıyorlar bir nevi. Vw gibi bir markadan bahsediyoruz, müşteri memnuniyetinde hiç ön planda olmadı.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.