Şimdi Ara

VW POLO Periyodik Bakım 800TL!! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
0
Favori
40.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Herkes dsg'den dem vurmuş. Bu sebeple servise gidilmesi gerektiğinden bahsetmiş.

    Birincisi, şanzıman arızası gelene kadar serviste vurgunu yapıyor adam. Senden o parayı her türlü alıyor.

    İkincisi ve çoğu vw müşterisinin bilmediği bir olay var. ( Bu vw'e özel bir durum da değil onu söyleyeyim, fakat vw'in bazı modellerinde bağıra bağıra kullanılıyor. ) Aracı satın aldığınızda fiyatın üstüne bilerek zam konarak satılır. Örneğin her araçtan 2 bin lira. Bu para bir havuzda toplanır. Garantiden bir şey değiştirdiğin zaman buradaki para alınır. Garanti havuzu yeterince dolunca fiyatlar aşağı iner.

    Yaani, sen arabayı alırken aslında şanzımanın parasını peşin vermiş oluyorsun Muadillerinde 7-8 bin olan otomatik vites farkı, passatta niye 20 bin sanıyorsunuz DSG lerin parası peşin. Helal olsun.

    "Serviste bu parayı istesek, bize bir ton laf söylerler, arkamızdan tonla şikayet döner. Biz bu parayı aracı satarken alalım, nasılsa alman diye her türlü 3-5 fazlaya satarız. Servise gelince de iyi niyet ayağına bedava işlem yapalım. "Vay be ne kadar düşünceli servis" dedirtelim kendimize. Bir de oradan kazanalım. "

    Afiyet olsun değerli vw müşterileri.

    Lütfen şaka yapıyorum de !!

    Şanzıman parası havuzu, toplanan paralar, arabayı alırken şanzıman parasını aslında verdin vb..

    Hocam yapma lütfen, servis olayını bir hondacı olarak senin bu şekilde değerlendirmen ayrı bir komik ? Peki ben sana soruyorum, sizin gamzeli hondalar servise gittiler aldıkları cevabı biliyor musun ?

    Üretimde sıkıntı yok, mal bu.

    Yapmayın hocam, VAG grubuna laf söylemeden önce kendi bindiğiniz markalara ve yetkili servislerine bir bakın.

    Güzel kardeşim, ben otomotiv ar-ge firmasında mühendis olarak çalışıyorum. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü gayet iyi bilirim.

    Bir konuyu savunmak için başka bir yere çamur atmak , bizim millete özgü bir konu. Ben honda'nın servisleri pir-ü pak mı dedim yukarıda ? Niye vw'e laf atılınca bu kadar içselleştirip savunmaya geçiyorsun ?? Valla asıl komik olan bu durum bana göre. Babanızın şirketi değil vw. Bu kadar takmayın kafaya. Honda benim babamın şirketi değil. Honda'nın göçük mevzusuyla alakalı konu bile açmıştım, bir şeyden anlamayan tipler konuya doluşup çöp edince sildirdim. Satış politikalarını da beğenmiyorum, denk geldiğim sosyal medya platformlarında eleştiriyorum.

    Çoğu markada garanti havuzu mevcuttur. VW'de dsg ye gelince fark baya açılıyor. Bana laf söyleyeceğine, al kardeşim google orada. Çok zor olmasa gerek. Hadi bana inanmadın, aç bak fiyatlara, sonra sor kendine niye böyle diye.

    Opel'e, renault'ya, ford'a, honda'ya vs bak. Onlarda otomatik vites farkı ne kadarmış, vw'de ne kadarmış ? EDC de çift kavramalı şanzıman, niye talismanda 13 iken passatta 30 oluyor o şanzıman farkı ? Dsg'nin kalitesinden derdim de, cayır cayır milletin elinde kalıyor. Elimde ayıplı mal dava dosyası bile var. İstersen atayım lazım olur emsalde

    Savunma şunları diyeceğim de, savunma da yapmamışsın, geçerli bir argümanın da yok, olmaz öyle şey ayağına yatıp bir de üstüne çamur atıp çıkmışsın işin içinden.

    Az bile yapıyor adamlar. Valla böyle vursan da destekleyen müşteriyi bulsam, yeminler olsun 10 yerine 20 lira dsg farkı alırdım. Servise gelene de "alman arabası bu, olacak o kadar", bozulduğunda da "çok teknolojik ya ondan öyle" der geçerdim. İnan olsun müşteri gururla çıkacak kapıdan "vay be ne şanzıman var bende" diye. Burası Türkiye. Celladına aşık olma sendromu.

    Ve gene adım gibi biliyorum, bunca şey yazdım. Okuman bittiğinde gene "olmaz öyle şey" demeye devam edeceksin. Ben artık bu müşteri profiline laf anlatmaktan yıldım. Vallahi yıldım. Ne yapıyorsanız yapın.

    Attığın çamura gelince. Hondalar servise gittiğinde mini onarım yapıyorlar. Belirli bir tarihten sonra üretilen(satın alınan demiyorum) araçlarda da görülmüyor zaten. ( Kişisel olarak ve mühendis kimliğiyle görüşüm, yaptırılmasa bile problem olmayacak bir olay. Kozmetik kusurdan ibaret. Yürüyen aksam hatası değil. ) Bu konuyla ilgili bir sürü kişiye izah ettim. Artık boş yere laf anlatıyor gibi hissediyorum kendimi. Google orada, honda göçük açıklaması yazar bakarsın.

    Hepsini okudum, olmaz öyle şey demedim. Saçmalık dedim.

    Opel, Renault, Ford otomatik vites farkı ne kadarmış, vw de ne kadarmış diyorsun da. Güzel kardeşim bu saydığın markaların marka değeri ve satış adedi ile Vw'nin ki bir mi Allah aşkına. Hadi Renault tamam ticari ve filo boyutunda öndedir. Ancak geri kalan konuda Vw açık ara öndedir. Sana tek bir soru soracağım

    Aynı para olsa Talisman mı alırsın, yoksa Passat mı ?

    Ayrıca Honda ile alakalı söylediklerim çamur atmak değil, gerçeklerdir. Honda bu kusuru kabul etmedi, sadece mini onarım hakkı verdi.




  • Birisi de VW servisinden aldığı faturayı koymamış Sanayide yağını suyunu değiştir devam. Yetkili serviste ne işlem yapılıyor peki biliyor musunuz? Aracın yeni güncellemesi varsa onu yaptırıyorsunuz. Sanayideki ahmet usta bunu bilmiyor. VW diyor ki bu parçalar değişecek. Ücretsiz olanları garantiden hallediyor. Ücretli olanları da sana söylüyor. 800 TL çok demişsiniz. Yıllar önce Opel Astra için bakıma sanayiye gittim. 155 TL tüm bakımı bitirdim. 1.6 LPG'li. Polen filtresinden sonra arabada klima çalışmamaya başladı yeterli soğutma sağlanmıyordu. Opel servisinden 55 TL'ye filtre alıp değiştirdik eski performansına döndü. Demek ki her parça orijinal olmayabiliyormuş.

    VW fanı değilimdir. 2016 Passat 1.4 sahibiyiz. 10.000 bakımı için Ankara Eskihisar servisi hem dizel hem benzinli için 1041 TL fatura çıkarttı. Doğuş Çankaya'ya geldik 750 civarı bişeydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Herkes dsg'den dem vurmuş. Bu sebeple servise gidilmesi gerektiğinden bahsetmiş.

    Birincisi, şanzıman arızası gelene kadar serviste vurgunu yapıyor adam. Senden o parayı her türlü alıyor.

    İkincisi ve çoğu vw müşterisinin bilmediği bir olay var. ( Bu vw'e özel bir durum da değil onu söyleyeyim, fakat vw'in bazı modellerinde bağıra bağıra kullanılıyor. ) Aracı satın aldığınızda fiyatın üstüne bilerek zam konarak satılır. Örneğin her araçtan 2 bin lira. Bu para bir havuzda toplanır. Garantiden bir şey değiştirdiğin zaman buradaki para alınır. Garanti havuzu yeterince dolunca fiyatlar aşağı iner.

    Yaani, sen arabayı alırken aslında şanzımanın parasını peşin vermiş oluyorsun Muadillerinde 7-8 bin olan otomatik vites farkı, passatta niye 20 bin sanıyorsunuz DSG lerin parası peşin. Helal olsun.

    "Serviste bu parayı istesek, bize bir ton laf söylerler, arkamızdan tonla şikayet döner. Biz bu parayı aracı satarken alalım, nasılsa alman diye her türlü 3-5 fazlaya satarız. Servise gelince de iyi niyet ayağına bedava işlem yapalım. "Vay be ne kadar düşünceli servis" dedirtelim kendimize. Bir de oradan kazanalım. "

    Afiyet olsun değerli vw müşterileri.

    Lütfen şaka yapıyorum de !!

    Şanzıman parası havuzu, toplanan paralar, arabayı alırken şanzıman parasını aslında verdin vb..

    Hocam yapma lütfen, servis olayını bir hondacı olarak senin bu şekilde değerlendirmen ayrı bir komik ? Peki ben sana soruyorum, sizin gamzeli hondalar servise gittiler aldıkları cevabı biliyor musun ?

    Üretimde sıkıntı yok, mal bu.

    Yapmayın hocam, VAG grubuna laf söylemeden önce kendi bindiğiniz markalara ve yetkili servislerine bir bakın.

    Güzel kardeşim, ben otomotiv ar-ge firmasında mühendis olarak çalışıyorum. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü gayet iyi bilirim.

    Bir konuyu savunmak için başka bir yere çamur atmak , bizim millete özgü bir konu. Ben honda'nın servisleri pir-ü pak mı dedim yukarıda ? Niye vw'e laf atılınca bu kadar içselleştirip savunmaya geçiyorsun ?? Valla asıl komik olan bu durum bana göre. Babanızın şirketi değil vw. Bu kadar takmayın kafaya. Honda benim babamın şirketi değil. Honda'nın göçük mevzusuyla alakalı konu bile açmıştım, bir şeyden anlamayan tipler konuya doluşup çöp edince sildirdim. Satış politikalarını da beğenmiyorum, denk geldiğim sosyal medya platformlarında eleştiriyorum.

    Çoğu markada garanti havuzu mevcuttur. VW'de dsg ye gelince fark baya açılıyor. Bana laf söyleyeceğine, al kardeşim google orada. Çok zor olmasa gerek. Hadi bana inanmadın, aç bak fiyatlara, sonra sor kendine niye böyle diye.

    Opel'e, renault'ya, ford'a, honda'ya vs bak. Onlarda otomatik vites farkı ne kadarmış, vw'de ne kadarmış ? EDC de çift kavramalı şanzıman, niye talismanda 13 iken passatta 30 oluyor o şanzıman farkı ? Dsg'nin kalitesinden derdim de, cayır cayır milletin elinde kalıyor. Elimde ayıplı mal dava dosyası bile var. İstersen atayım lazım olur emsalde

    Savunma şunları diyeceğim de, savunma da yapmamışsın, geçerli bir argümanın da yok, olmaz öyle şey ayağına yatıp bir de üstüne çamur atıp çıkmışsın işin içinden.

    Az bile yapıyor adamlar. Valla böyle vursan da destekleyen müşteriyi bulsam, yeminler olsun 10 yerine 20 lira dsg farkı alırdım. Servise gelene de "alman arabası bu, olacak o kadar", bozulduğunda da "çok teknolojik ya ondan öyle" der geçerdim. İnan olsun müşteri gururla çıkacak kapıdan "vay be ne şanzıman var bende" diye. Burası Türkiye. Celladına aşık olma sendromu.

    Ve gene adım gibi biliyorum, bunca şey yazdım. Okuman bittiğinde gene "olmaz öyle şey" demeye devam edeceksin. Ben artık bu müşteri profiline laf anlatmaktan yıldım. Vallahi yıldım. Ne yapıyorsanız yapın.

    Attığın çamura gelince. Hondalar servise gittiğinde mini onarım yapıyorlar. Belirli bir tarihten sonra üretilen(satın alınan demiyorum) araçlarda da görülmüyor zaten. ( Kişisel olarak ve mühendis kimliğiyle görüşüm, yaptırılmasa bile problem olmayacak bir olay. Kozmetik kusurdan ibaret. Yürüyen aksam hatası değil. ) Bu konuyla ilgili bir sürü kişiye izah ettim. Artık boş yere laf anlatıyor gibi hissediyorum kendimi. Google orada, honda göçük açıklaması yazar bakarsın.

    Hepsini okudum, olmaz öyle şey demedim. Saçmalık dedim.

    Opel, Renault, Ford otomatik vites farkı ne kadarmış, vw de ne kadarmış diyorsun da. Güzel kardeşim bu saydığın markaların marka değeri ve satış adedi ile Vw'nin ki bir mi Allah aşkına. Hadi Renault tamam ticari ve filo boyutunda öndedir. Ancak geri kalan konuda Vw açık ara öndedir. Sana tek bir soru soracağım

    Aynı para olsa Talisman mı alırsın, yoksa Passat mı ?

    Ayrıca Honda ile alakalı söylediklerim çamur atmak değil, gerçeklerdir. Honda bu kusuru kabul etmedi, sadece mini onarım hakkı verdi.

    Saçmalık ?

    Uğraşamayacağım şimdi tek tek çıkarmaya. Listenin başındakine bakayım, insignia'da 7500 lira. Passat'ta 21-30 bin lira

    Marka değeri ve satış adedinin , otomatik şanzıman fiyat farkıyla ne alakası var ?

    Otomatik şanzıman fiyat farkının, talisman- passat karşılaştırmasıyla ne alakası var ?

    Honda ile alakalı söylediklerinin, yukarıda konuşulan şanzıman mevzusuyla hiçbir alakası yok. Baktınız marka tehlikeye giriyor, nereden laf söylemeye çalışsam da imajı kurtarsam mantığı. Kısacası markayı savunmaya çalışmak için yapılmış zavallı bir manevra.

    Çünkü konunun kendisiyle alakalı yorum yapacak potansiyeliniz yok. Ancak saçma demekle yetinebiliyorsunuz. Çıkıp da "hayır kardeşim, dsg de şu var , o yüzden para ediyor." diyebilecek durumunuz yok. Araç satışı, garanti süreci gibi konularda argüman sunabilecek bilginiz de yok. Markanın yaptığı şeyin gerçekten bu olduğunu kabullenmek de işinize gelmiyor. Çünkü iğnenin ucu size dönüyor. Profilime Honda değil de başka bir logo koysaydım argümansız kalacak, yazacak mesaj bile bulamayacaktınız anlaşılan.

    Vallahi komiksiniz. Harcadığım şu zamana yazık. VAG'cı adama laf anlatılamayacağını defalarca tecrübe ettim, her seferinde de aynı hataya düşüyorum. Bugünkü serüvenimiz burada bitiyor. Malum firma sizlere az bile yapıyor. Servise selam, dsg'nin "açık ara önde" parasını peşin ödemeye devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Herkes dsg'den dem vurmuş. Bu sebeple servise gidilmesi gerektiğinden bahsetmiş.

    Birincisi, şanzıman arızası gelene kadar serviste vurgunu yapıyor adam. Senden o parayı her türlü alıyor.

    İkincisi ve çoğu vw müşterisinin bilmediği bir olay var. ( Bu vw'e özel bir durum da değil onu söyleyeyim, fakat vw'in bazı modellerinde bağıra bağıra kullanılıyor. ) Aracı satın aldığınızda fiyatın üstüne bilerek zam konarak satılır. Örneğin her araçtan 2 bin lira. Bu para bir havuzda toplanır. Garantiden bir şey değiştirdiğin zaman buradaki para alınır. Garanti havuzu yeterince dolunca fiyatlar aşağı iner.

    Yaani, sen arabayı alırken aslında şanzımanın parasını peşin vermiş oluyorsun Muadillerinde 7-8 bin olan otomatik vites farkı, passatta niye 20 bin sanıyorsunuz DSG lerin parası peşin. Helal olsun.

    "Serviste bu parayı istesek, bize bir ton laf söylerler, arkamızdan tonla şikayet döner. Biz bu parayı aracı satarken alalım, nasılsa alman diye her türlü 3-5 fazlaya satarız. Servise gelince de iyi niyet ayağına bedava işlem yapalım. "Vay be ne kadar düşünceli servis" dedirtelim kendimize. Bir de oradan kazanalım. "

    Afiyet olsun değerli vw müşterileri.

    Lütfen şaka yapıyorum de !!

    Şanzıman parası havuzu, toplanan paralar, arabayı alırken şanzıman parasını aslında verdin vb..

    Hocam yapma lütfen, servis olayını bir hondacı olarak senin bu şekilde değerlendirmen ayrı bir komik ? Peki ben sana soruyorum, sizin gamzeli hondalar servise gittiler aldıkları cevabı biliyor musun ?

    Üretimde sıkıntı yok, mal bu.

    Yapmayın hocam, VAG grubuna laf söylemeden önce kendi bindiğiniz markalara ve yetkili servislerine bir bakın.

    Güzel kardeşim, ben otomotiv ar-ge firmasında mühendis olarak çalışıyorum. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü gayet iyi bilirim.

    Bir konuyu savunmak için başka bir yere çamur atmak , bizim millete özgü bir konu. Ben honda'nın servisleri pir-ü pak mı dedim yukarıda ? Niye vw'e laf atılınca bu kadar içselleştirip savunmaya geçiyorsun ?? Valla asıl komik olan bu durum bana göre. Babanızın şirketi değil vw. Bu kadar takmayın kafaya. Honda benim babamın şirketi değil. Honda'nın göçük mevzusuyla alakalı konu bile açmıştım, bir şeyden anlamayan tipler konuya doluşup çöp edince sildirdim. Satış politikalarını da beğenmiyorum, denk geldiğim sosyal medya platformlarında eleştiriyorum.

    Çoğu markada garanti havuzu mevcuttur. VW'de dsg ye gelince fark baya açılıyor. Bana laf söyleyeceğine, al kardeşim google orada. Çok zor olmasa gerek. Hadi bana inanmadın, aç bak fiyatlara, sonra sor kendine niye böyle diye.

    Opel'e, renault'ya, ford'a, honda'ya vs bak. Onlarda otomatik vites farkı ne kadarmış, vw'de ne kadarmış ? EDC de çift kavramalı şanzıman, niye talismanda 13 iken passatta 30 oluyor o şanzıman farkı ? Dsg'nin kalitesinden derdim de, cayır cayır milletin elinde kalıyor. Elimde ayıplı mal dava dosyası bile var. İstersen atayım lazım olur emsalde

    Savunma şunları diyeceğim de, savunma da yapmamışsın, geçerli bir argümanın da yok, olmaz öyle şey ayağına yatıp bir de üstüne çamur atıp çıkmışsın işin içinden.

    Az bile yapıyor adamlar. Valla böyle vursan da destekleyen müşteriyi bulsam, yeminler olsun 10 yerine 20 lira dsg farkı alırdım. Servise gelene de "alman arabası bu, olacak o kadar", bozulduğunda da "çok teknolojik ya ondan öyle" der geçerdim. İnan olsun müşteri gururla çıkacak kapıdan "vay be ne şanzıman var bende" diye. Burası Türkiye. Celladına aşık olma sendromu.

    Ve gene adım gibi biliyorum, bunca şey yazdım. Okuman bittiğinde gene "olmaz öyle şey" demeye devam edeceksin. Ben artık bu müşteri profiline laf anlatmaktan yıldım. Vallahi yıldım. Ne yapıyorsanız yapın.

    Attığın çamura gelince. Hondalar servise gittiğinde mini onarım yapıyorlar. Belirli bir tarihten sonra üretilen(satın alınan demiyorum) araçlarda da görülmüyor zaten. ( Kişisel olarak ve mühendis kimliğiyle görüşüm, yaptırılmasa bile problem olmayacak bir olay. Kozmetik kusurdan ibaret. Yürüyen aksam hatası değil. ) Bu konuyla ilgili bir sürü kişiye izah ettim. Artık boş yere laf anlatıyor gibi hissediyorum kendimi. Google orada, honda göçük açıklaması yazar bakarsın.

    Hepsini okudum, olmaz öyle şey demedim. Saçmalık dedim.

    Opel, Renault, Ford otomatik vites farkı ne kadarmış, vw de ne kadarmış diyorsun da. Güzel kardeşim bu saydığın markaların marka değeri ve satış adedi ile Vw'nin ki bir mi Allah aşkına. Hadi Renault tamam ticari ve filo boyutunda öndedir. Ancak geri kalan konuda Vw açık ara öndedir. Sana tek bir soru soracağım

    Aynı para olsa Talisman mı alırsın, yoksa Passat mı ?

    Ayrıca Honda ile alakalı söylediklerim çamur atmak değil, gerçeklerdir. Honda bu kusuru kabul etmedi, sadece mini onarım hakkı verdi.

    Saçmalık ?

    Uğraşamayacağım şimdi tek tek çıkarmaya. Listenin başındakine bakayım, insignia'da 7500 lira. Passat'ta 21-30 bin lira

    Marka değeri ve satış adedinin , otomatik şanzıman fiyat farkıyla ne alakası var ?

    Otomatik şanzıman fiyat farkının, talisman- passat karşılaştırmasıyla ne alakası var ?

    Honda ile alakalı söylediklerinin, yukarıda konuşulan şanzıman mevzusuyla hiçbir alakası yok. Baktınız marka tehlikeye giriyor, nereden laf söylemeye çalışsam da imajı kurtarsam mantığı. Kısacası markayı savunmaya çalışmak için yapılmış zavallı bir manevra.

    Çünkü konunun kendisiyle alakalı yorum yapacak potansiyeliniz yok. Ancak saçma demekle yetinebiliyorsunuz. Çıkıp da "hayır kardeşim, dsg de şu var , o yüzden para ediyor." diyebilecek durumunuz yok. Araç satışı, garanti süreci gibi konularda argüman sunabilecek bilginiz de yok. Markanın yaptığı şeyin gerçekten bu olduğunu kabullenmek de işinize gelmiyor. Çünkü iğnenin ucu size dönüyor. Profilime Honda değil de başka bir logo koysaydım argümansız kalacak, yazacak mesaj bile bulamayacaktınız anlaşılan.

    Vallahi komiksiniz. Harcadığım şu zamana yazık. VAG'cı adama laf anlatılamayacağını defalarca tecrübe ettim, her seferinde de aynı hataya düşüyorum. Bugünkü serüvenimiz burada bitiyor. Malum firma sizlere az bile yapıyor. Servise selam, dsg'nin "açık ara önde" parasını peşin ödemeye devam

    Hocam gerçekten boş konuşuyorsun. Eyvallah emek verip uzun uzun yazdın da hakikaten boş.

    Anlatım ve üslup süper. Sizden güzel kitap yazarı olur.

    İyi günler.




  • Siz neyi tartışıyorsunuz ki? Honda göçük olayını kabul etmedi, VW'de DSG bozulma sorunun. Ayrıca kabul etse ne olacak, kronik sorun olarak kabul edip hiç birşey yapmadığı Audi'nin marş motoru gibi birçok sorunu da mevcut.

    Vatandaş gidip alıyor mu alıyor.Aynı göçüklü Honda'yı aldığı gibi.Buraya kadar sorun yok,sorun buradaki gibi aldıktan sonra yok şu,yok bu diye konu açıp dert yanmak. Sonra dert yanan kişinin aracını sattıktan sonra gidip yeniden aynı aracı alması.

    Peki bizim yapabileceğimiz ne var? Örneğin burada bakım fiyatı 800 TL imiş.Ne yapalım veya siz ikiniz tartışıyorsunuz siz ne yapacaksınız? Konu ne,ne tartışılıyor,olay ne,ortam karmakarışık neyse siz tartışın yine
  • Bence fiyat uygun,garantili aracın garantisini bozdurmayın 3-5 ucuza yaptıracam diye,bende seat ibiza var,her bakımını yetkili serviste yaptırıyorum,zubizu filan varsa %10 indirim de alırsınız.Özel servisleri 2006 model seat ibiza varken denedim,çevremdeki iyi diye tavsiye edilen servislere gittim,inanın daha sonra pişmanlık duyuyor insan,çünkü daha fazlaya mal oluyor.Adamlar sensör bozuk diye cart diye kesip aldılar,yeni taktıkları da muadilmiş o da bir hafta sonra aynı hatayı vermeye başladı,orjinalini de almışlar geri vermediler öyle ortada kaldım ilk servis deneyimim de,ikincisinde uzun yola gidecektim tam bakım yaptırdım araç Muğla da yolda kaldı,aradım servisi ben buradan nasıl yardımcı olayım dedi,Allahtan oradan geçen bi ibiza durdu yardım etti arkadaş sağolsun da yoluma devam edebildim.

    İşin özü tavsiye etmem,yetkili servis en azından kapı gibi faturan var,benim durumumda kalırsan haklarını alırsın,orjinal parça kullanır,daha temiz iş çıkartır(en azından benim gittiğim yer öyle)En güzeli yetkili servistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boş tenekeden daha çok ses çıkar uzun uzun yazma sebebi o. Kendisi eski VW çalışanı sanırım kovulmuş. Yazdıklarının yarısı yalan. Bilerek yazıyor bu yalanları da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyatların uygun olduğunu savunmuyorum fakat vw'ye özel değil bu fiyatlar. markalar kasten benzer düzeyde tutuyor.
    ford focus 6 ay önce 30bin bakımını 815 liraya yaptırdım
    peugeot partner yine 30bin bakımı, 700-750 lira aralığında geçen hafta fiyat alındı
  • Yaw bitmediniz bir bozuk dsg de bozuk dsg.

    Avrupa’da satıyor dünyada satıyor burada kamuda satıyor özel sektörde satıyor.

    Herkes tüm dünya bile bile bozuk dsg alıyor.

    Oldu canım....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Boş tenekeden daha çok ses çıkar uzun uzun yazma sebebi o. Kendisi eski VW çalışanı sanırım kovulmuş. Yazdıklarının yarısı yalan. Bilerek yazıyor bu yalanları da.

    Evet olabilir
  • Bir hafta önce 2016 benzinli otomatik 1,6 Ford Fiesta 30 bin bakımı 502₺. Ankara'da 5 bayi var, 870₺ fiyat veren de oldu. Bu bakım yaşlı araçlar için aynı servislerde 250₺, bu işe bir regülasyon lazım, 870 fiyat verende 502'ye yapanda kar ediyor. Yazıklar olsun.
  • Şehirden şehire değişiyor galiba. 2016 eylülde istanbulda polo bakımına 650 lira dediler, bursaya gittim 750 mi ne ödemiştim.
  • Yahya usta var.gimatta dürüst ve orjinal parça kullanır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • olayı sadece parça ve usta işçiliği olarak düşünmeyin. o plazanın kirası muhasebecisi danışmanı karşılama personeli temizlik personeli yıkamacısı çaycısı yedek parça şefi bütün bunların maaşı sigortası kahve otomatının cappucinosu süt tozu, bekleme odasında çalışan klimanın elektriği sıkılan oda spreyi hepsi sizin bakım faturanıza yansıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilteris_ -- 17 Temmuz 2018; 10:42:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam malasef markaya göre fiyatlar değişiyor. Audi mercedese gitsen bu seferde 1000 tl altı tutmayacak. hangi aracı alıyorsan herseyı goz onunde bulundurman lazım. Daha ucuz olsun dıyorsan hyundai al onun servis ücretleri bunların yanında çok daha uygun
  • Ben araç almadan önce 3 araca baktım ilk sorduğum bakım ücretleri olmuştu
    Opel ilk bakım : 700-800 TL civarı
    Renault ilk bakım : 750-800 TL civarı
    Skoda ilk bakım : 717 TL
    Sonuç bilerek aldım.

    Ya güzel kardeşim aracı alırken soracaksınız ben sordum adam dedi 750 TL diye o kadar tuttu ilk bakım sonrakileri sanayide yaptırcam zaten bunu göze aldım

    Ucuz servis mi kaldı hepsi aynı opel,renault,hyundai

    Ucuz servis arıyorsanız Toyota,Fiat tercih edeceksiniz yada özel servise gideceksiniz

    Fiat kullandığı yağ ne yağı belli değil adamlar tenekeden yağ koyuyor.
    Toyota shell yağ koyuyor bazı servisleri hava filtresi olmadığı için ellerinde hava filtresini temizleyip geri takıyor o kafadalar.

    Doğuşun fiyatları faiş olsa bile aynı parçaları dışarıda al zaten 200-300 tl parçalar tutuyor 100 TL işçilik versen 400 TL dışarıda halledersin servis 2 katı fiyat çekiyor normal bir durum

    vw gurubunun kullandığı yağ :https://www.hepsiburada.com/castrol-edge-5w-30-ll-5litre-motor-yag-p-HBV0000019GI0?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.nelk.6817-oto-hero-sku.pla&gclid=CjwKCAjwp7baBRBIEiwAPtjwxBAB7Ej4Ybx5QbIl26M2b7kLS2TujYzdDyj0AzlsCJ5ax7oHNgIJohoCkokQAvD_BwE
    Toyota kullandığı yağ :https://www.hepsiburada.com/shell-helix-hx6-10w40-4-lt-yari-sentetik-motor-yagi-uretim-tarihi-2019-p-OTYAGSHELL01

    vw pahalı kesinlikle ama diğer 2-3 markanında ucuz olma sebebi parçaları gerçekten kötü kullanıyor olmalı
    2 firmanında faturasını ekliyorum dileyen karşılaştırabilir
    VW POLO Periyodik Bakım 800TL!!
    VW POLO Periyodik Bakım 800TL!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 17 Temmuz 2018; 12:3:58 >




  • 2013 i20 60k bakımı için 800tl istediler 8ay önce. Sizinki uygunmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti bittikten sonra VW servisine gitmemin anlamı yok

    Şaşmazda çok değerli ustalarımız yarı fiyatına çözer
  • Ozel serviste 250TL maksimum verilen bakima en azindan VW keske 500TL isteseymis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model leon dsg aracimi yaklasik 4 sene boyunca 4 kere dogusa servise goturup toplamda 1200 1300 tl gibi fazladan para odedim 3.5 yasinda 150 tl ye mekatronik + sinyal ampulu degistirdiler normalde tutari 6000 tl civari tutuyordu. Tam 4. Sene dolarken kavrama degistirdim 500 tl ye 3.000 tl civari tutuyordu sadece iscilik parasi aldilar. Artik sanayide yaptiriyorum bakimlari bozulsada garantiye sokmazlar nasil olsa dsg arac 4. Yilina kadar serviste bakima girmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cupra_mann902 -- 18 Temmuz 2018; 13:6:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.