Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (157. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.544
Cevap
61
Favori
1.338.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayyıldızteam

    slm arkadaşlar son 2 haftadır aracım bazen stop ettikten sonra su boşaltmaya başladı nedir anlamadım hareret problemide yok sizce ne olabilir 1 ay önce termostat değiştirdim ondan sonra başladı aracım 99 model polo classıc 1.6 75 hp alm motor görüşlerinizi almak istiyorum....

    Merhaba motor bölümünde yuvarlak bir su tankı var max min yazan üst kapağı mavi yada siyah renk olur genelde işte o kapağı değiştirin o kapaklar arızalanabiliyor zamanla kapak deyip geçmemek lazım o kapaklar aracın hararetini ayarlıyormuş meğer benim önceki aracımda buna benzer durum vardı kapak değişimi yapıldı serviste düzeldi.Düzelmeden önce bu yuvarlak su tankının kenarında su tahliye boşluğu vardır oradan su taşırıyordu.Sizde bir deneyin bu arada benim araç 95 modeldi kapak değişti düzelti.
    2. neden yeni taktırmış olsanızda termostat yan sanayi olabilir orjinal olsada tekrar arızalanmış olabilir yada yukarıda bahsettiğim kapaktan olabilir.

    3.neden olarak suyun deviradim yaptığı yerde motorda plastik bir kısım var hortum değil yanlız sert plastik büyük bir parça o çatlamış olabilir.yanımıyorsam termostatın bağlandığı plastik kısım oradanda olabilir.

    4.sebep radyatörünüz delik olabilir.
    5.ve son olarak aracın motor suyu bağlantı hortumları gevşemiş olabilir (fakat öyle olsa su tamamen biter diye düşünüyorum)
    aklıma bunlar geldi ben dediğim gibi üst kapağı değiştirdim fakat sizdeki çatlaktanmı bilemem dediğim yerlerden olur.
    geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayyıldızteam

    slm arkadaşlar son 2 haftadır aracım bazen stop ettikten sonra su boşaltmaya başladı nedir anlamadım hareret problemide yok sizce ne olabilir 1 ay önce termostat değiştirdim ondan sonra başladı aracım 99 model polo classıc 1.6 75 hp alm motor görüşlerinizi almak istiyorum....


    muhtemelen termostat contasından kaçırmaya başlamıştır. contayı kontrol ettirin ve kelepçeyi biraz daha sıktırın. ben contayı değiştirip bir de silikon attırmıştım..
    diğer olasılık devirdaim boyunca contalara dikkat etmeniz.

    fakat "su boşaltıyor" deyince aklıma şu soru geldi: su tamamen boşalıp bitiyor mu yoksa eksiliyor mu?

    tamamen boşalıyorsa radyatör delik.

    kapak da etkiler, değişiminde sorunu çözebilir. fakat termostat değişiminden sonra olmuşsa contadandır diye düşünüyorum.




  • Herkese merhaba,
    Uzun zamandır forum üyesi ancak yeni bir polo kullanıcısı olarak aranıza katılıyorum :)
  • dijital hız göstergesinde mil cinsinden olan hızı nasıl km ye cevirebiliriz yada bu mumkun mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutusem

    Herkese merhaba,
    Uzun zamandır forum üyesi ancak yeni bir polo kullanıcısı olarak aranıza katılıyorum :)

    Arabanız hayırlı olsun.Polo doğru tercih
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montaj34

    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutusem

    Herkese merhaba,
    Uzun zamandır forum üyesi ancak yeni bir polo kullanıcısı olarak aranıza katılıyorum :)

    Arabanız hayırlı olsun.Polo doğru tercih


    Teşekür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan4252

    quote:

    Orijinalden alıntı: questosera

    2004 polo basicline (9n) aracım var. Aracın frenleri yaklaşık 10 km gidene kadar kamyon freni gibi iğrenç bir ses çıkarıyor.
    Arka balataları temizletmek mi gerekir yoksa balataları değiştirmek mi?

    balatanın telli balata olmasından kaynaklanıyor. Balataları zımpara ile temizletmen gerekir ama yaklaşık 1 yıl içinde yeniden tekrarlıyor.

    Balataları zımpara ile temizlettim birde fısfıs sıktırttım şimdi ses yok
    Rahatladım valla
    1 sene sonra tekrarlarsa yine yaptırırım 20-30 TL için o sesi çekmeye değmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msunlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayyıldızteam

    slm arkadaşlar son 2 haftadır aracım bazen stop ettikten sonra su boşaltmaya başladı nedir anlamadım hareret problemide yok sizce ne olabilir 1 ay önce termostat değiştirdim ondan sonra başladı aracım 99 model polo classıc 1.6 75 hp alm motor görüşlerinizi almak istiyorum....


    muhtemelen termostat contasından kaçırmaya başlamıştır. contayı kontrol ettirin ve kelepçeyi biraz daha sıktırın. ben contayı değiştirip bir de silikon attırmıştım..
    diğer olasılık devirdaim boyunca contalara dikkat etmeniz.

    fakat "su boşaltıyor" deyince aklıma şu soru geldi: su tamamen boşalıp bitiyor mu yoksa eksiliyor mu?

    tamamen boşalıyorsa radyatör delik.

    kapak da etkiler, değişiminde sorunu çözebilir. fakat termostat değişiminden sonra olmuşsa contadandır diye düşünüyorum.

    aslında şöle söyleyeyim musunlu kardeş yedek su deposu varya onun taliyesinden atıyo her stop etmem de kaçak çatlak patlak gibi şeyler yok yani sanki suyu kabartıyo gibi geldi bana yoksa neden atsın bakıyorum her sabah seviyesi normal yerinde yani biraz daha gözlemlicem bakalım ne olacak birisine sordum silindir kapak contasında olabilir dedi öle bişiy olsa hararet yapar araba arabamda hararet problemi yok gayate sağlıklı çalışıyo zaten çok aarabyı çok sıkıştırarak kullanan birisi değilim genelde çok sıkıştırınca çoğu araba taliyeden su bırakır stop edince ama ben öle şeyler pek yapmam anlamadım gitti valla...:)




  • WV polo 2003 model 1.4 comfortline ile aranıza ben de katıldım arkadaşlar :) 64 bin km de kazasız bir araç aldım tanıdıktan. 19 bine anlaştık. Ufak tefek çizikleri var öğrenciler çizmiş hep. Aracın şuan tek sorunu fren balatalarındaki kablolar (sensör) bitmiş durumda, fren balata uyarısı verdiriyor o da. Balatalar daha yeni söküp baktırdık da, pc ye baglandı arıza kaydı görünmedi fakat tekerleri söküp baktıklarında sorun kablolardan oldugu ortaya cıktı. Bu kabloları taktırmak ne kadar değiştirmesi? Bir de aracı genel bir teste sokmak ne kadar olur wv servisinde? Hani ne gibi bakımlar cıkıyor zamanla yavaş yavaş o bakımları yaptırayım diyorum.
  • Arkadaslar 2004 polo duz vites aracin baski balatasi degisecek elimde valeonun debriyaj seti var tanidik tamircime gittim 150 lira iscilgi tutar dedi. Bana fazla geldi gibi. Degistiren eden varmi baski balatasini fiyatlardan haberi olan vqrsa yazabilirmi .

    Tr karakterler icin ozur dilerim telefonda Turkce karakterler yok.
  • Arkdaşlar merhaba,

    2007 Trendline TDI var bende, Sıkıntım şu;
    Aracın teybinin görüntüsü bazen kendiliğinden gidiyor, 2-3 gün sonra yada bazen yokda kendi kendi kendine geri geliyor görüntü. Neden oluyor bu olay sizce? aracımı yetkili servisemi götüreyim yoksa özel servise mi?

    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: peroksit


    Merhaba,

    Araca 90,000 km bakımı yaptıracağım. Bu bakım Yetkili servislerde kaç lira tutuyor ve neler değişitiriyorlar??

    Birde, aracımda buzer denilen cihaz ( farlar açık kaldığında, yada benzin bittiğinde sesli ikaz sistemi) çalışmıyor, onunla beraber teybin görüntüsüde gidip geliyor, sizce neden oldu bu?

    Aracaım: 2007 Polo TD, ilk sahbiyim

    Teşekkürler

    hocam ben özel serviste 90.000 bakımı yaptırdım 1150 lira tuttu. extra bir arızalı parça da çıkmadı standart değişecek parçalar değişti. istanbulda %20 iskontolu fiyattı bize özel. anlaşmalı ve sürekli çalıştığımız bir yer olduğundan. araç 2008 düz 1.4 benzinli polo.

    Çok para ya :((
    Benim biradere söyledim, kendisi motor ustası, ben hallederim dedi. Herhalde bu bakım bana 500 TL ye falan mal olacak. araç şu anda 92000 de' sıkıntı olur mu diye sordum kendisine , 100.000 kadar bişey olmaz dedi ama hani allah muhafaza koparsa falan kötü olur dedi, o yüzden ne kadar erken değiştirirsek o kadar için rahat eder dedi. Anlamadığım konu şu, bu kadar fiyat farkı olur mu nerdeyse yarı yarıya fiyat farkı var....işcilik mi pahalı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peroksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: peroksit


    Merhaba,

    Araca 90,000 km bakımı yaptıracağım. Bu bakım Yetkili servislerde kaç lira tutuyor ve neler değişitiriyorlar??

    Birde, aracımda buzer denilen cihaz ( farlar açık kaldığında, yada benzin bittiğinde sesli ikaz sistemi) çalışmıyor, onunla beraber teybin görüntüsüde gidip geliyor, sizce neden oldu bu?

    Aracaım: 2007 Polo TD, ilk sahbiyim

    Teşekkürler

    hocam ben özel serviste 90.000 bakımı yaptırdım 1150 lira tuttu. extra bir arızalı parça da çıkmadı standart değişecek parçalar değişti. istanbulda %20 iskontolu fiyattı bize özel. anlaşmalı ve sürekli çalıştığımız bir yer olduğundan. araç 2008 düz 1.4 benzinli polo.

    Çok para ya :((
    Benim biradere söyledim, kendisi motor ustası, ben hallederim dedi. Herhalde bu bakım bana 500 TL ye falan mal olacak. araç şu anda 92000 de' sıkıntı olur mu diye sordum kendisine , 100.000 kadar bişey olmaz dedi ama hani allah muhafaza koparsa falan kötü olur dedi, o yüzden ne kadar erken değiştirirsek o kadar için rahat eder dedi. Anlamadığım konu şu, bu kadar fiyat farkı olur mu nerdeyse yarı yarıya fiyat farkı var....işcilik mi pahalı??

    benim kullandığım parçaların tamamı orjinal volkswaagen parçası ve çok kapsamlı bir bakımdan geçirmiştim. sadece triger değil rot balans ve saire vardı. baskı balata yoktu.işçilik 200 tl tutmuştu sanırım. ancak parçaları dışarıdan oto sanayiden alırsanız daha ucuza çıkar tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chtzdmr -- 10 Aralık 2011; 20:10:22 >




  • Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay önce 138000 km de 2000 model 1,6 8 valf 75 bg lik polo classic araç alarak aranıza katıldım. Araçtan genel olarak memnunun sonuçta 11 yaşında araba ufak tefek sıkıntılar mevcut. Benim canımı sıkansa araçta sıralı sistem atiker tüp olduğu halde ş.içi dışı karışık gibi düşünün 127 130 civarından aşşağı yaktıramıyorum arabaya ki devirli kullanmamaya çalışıyorum. Bakımını alınca yaptırdım triger seti dahil yağ buji (bosh orj) hidrolikler fren balataları vs.. değiştirdim. Bu araçlar çokmu yakıyor ki eski protonum vardı sırasız düz lpg li 1.5 12v çok daha az yakmaktaydı. Yapmam gerekn bişey yada ayar varsa yada fikri olan varsa sevinirim. Birde aracın debriyajı çok yukarıda kavrıyor neredeyse en üstte baskı balatamı bitik olabilir değiştirirsem aşşağıya inermi (ki yakıtta buda fark ettirebilir) . Şimdiden cvp yazan arkadaşlara teşekkür ederim ve hoşbulduk derim.
  • arkadaşlar merhaba benim 1998 polom var klima abs çitf hava yastığı sanruf v.s anlayacağınız full..aracımdan memnunum satmayı düşünüyorum piyasası ne kadar bilginiz varmı.birde aracımda ön göğüsde teybin olduğu kısımda çatlaklıklar var değiştirmek istiyorum nereden temin edebilirim bilgisi olan varmı cam açma kapama mandallarının o kısım özellikle tşk
  • arkadaşlar merhaba benim 1998 polom var klima abs çitf hava yastığı sanruf v.s anlayacağınız full..aracımdan memnunum satmayı düşünüyorum piyasası ne kadar bilginiz varmı.birde aracımda ön göğüsde teybin olduğu kısımda çatlaklıklar var değiştirmek istiyorum nereden temin edebilirim bilgisi olan varmı cam açma kapama mandallarının o kısım özellikle tşk
  • merhaba arkadaşlar, bende 2008 polo var. bluetooth taktırmak istiyorum telefon için. açtığım da arabanın hoparlörünü kullanabilecek. önerisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deveci66

    arkadaşlar merhaba benim 1998 polom var klima abs çitf hava yastığı sanruf v.s anlayacağınız full..aracımdan memnunum satmayı düşünüyorum piyasası ne kadar bilginiz varmı.birde aracımda ön göğüsde teybin olduğu kısımda çatlaklıklar var değiştirmek istiyorum nereden temin edebilirim bilgisi olan varmı cam açma kapama mandallarının o kısım özellikle tşk



    Selam genel olarak yorum yapamıycam ama 2004 tdi polomun baskı balata seti yenilendikten sonra yakıt tüketimi gözle görülür oranda düştü. Bir kotrol ettirmekte yarar olabilir.
  • Arkadaşlar bugün lastikleri değiştirdim.michelin aldım,umarım performansı beni üzmez.
  • Lastikler çok iyi çıktı.Ses azaldı,virajlardaki savrulma yok oldu.Doğru tercih yapmışım.Gerçi matador lastikten sonra,bütün bunlar normal
  • 
Sayfa: önceki 155156157158159
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.