Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (102. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.544
Cevap
61
Favori
1.338.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluewall07


    quote:

    Orijinalden alıntı: canutopia


    quote:

    Orijinalden alıntı: canutopia

    merhabalar
    102000 KMDe 2004 model bir polo var özelliklerinde abs ve esp mevcut fiyatı sizce ne kadar dır????
    bir de bu motor beni normal kullanım şartlarında kaç km daha götürebilir ???

    Kimsenin bir fikri yok mu arkadaşlar


    Kardeş belli başlı 2.el araç siteleri var buralarda bulunan fiyatların 1-2 bin tl aşağısı az çok senin söylediğin araç fiyatlarıdır. Araç dizel-benzinli,manuel-otomatik,basicline-trendline-comfortline-sport-goal,boyalı-boyasız,kazalı kazasız ??Bildirmemişsin!!
    Bence ABS VE ESP fiyatı arttıracaktır muhakkak,ancak km olarak fazla yol yapmış olmasıda düşürecektir.
    Yani hertürlü bilgiyi biraz araştırdıktan sonra öğrenebilrsin.Ama bilgi verebilmemiz içinde ne aradığını bilmemiz gerek.
    Saygılar...


    yanıtın için çok teşekkür ederim...
    Donanım
    CD
    Elektrikli Cam
    ESP
    Klima
    Sis Lambası
    Radyo / Kaset
    Hidrolik Direksiyon
    Xenon Far
    Merkezi Kilit
    Elektrikli Ayna
    Katalysator
    ABS
    Hava Yastiği (Sürücü)
    Alarm
    Hava Yastiği (Yolcu)
    Rezistans Yan Aynalar
    Metalik Boya
    Direksiyon Ayarı
    Far Sensörü
    Açıklama
    aracım tamamen orjinal olup kesinlikle boya yoktur.4 lastik yeni ve tüm bakımları yapılmıştır.yakıt konusunda oldukça iyi ve bir okadarda güçlü bir motora sahiptir.yeni renkli camlar.ve çok güzel poineer cd çalar mevcuttur.2004 modelde bundan daha temiz ve orjinalını bulamassınz.orjinal cam filmleri,,dreksiyon ayarlaraıelektrikli ayna ayarları,,kapıları kitlediğin zaman açık camlar anında otamatik kapanır.km.ye 130 krş yakıt..xzenon kısa farlar..vs.vs


    araç bu şekilde dir???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canutopia -- 2 Şubat 2010; 14:38:11 >




  • sondan başlarsak o araç eğer dizel değilse 130 krş yakması imkansızdır (yakamaz değil, imkansızdır)
    aracın özelliklerine bakarsak basicline/trendline sanırım. fiyatı da bana göre 17-18 bin TL arası. 102000 km ise seni hiç korkutmasın.
    aracın 90.000 bakımı yapılmışmı onu da gösterin, yapılmamışsa 500-600 TL daha aşağı çekebilirsiniz....

    seni yaklaşık 300-400 bin km daha götürür bakımlarını yaptırırsan (bakım= yağ,su,filtreler)
  • msunlu arkadşa katılıyorum.araç kesinlikle dizeldir.muhtemelende piyasası 18-21 aralığındadır.
    bugün kardeşimin aracının bakımını yaptırdık.sıcak sıcak fiyatları paylaşıiim.80 bin bakımı normal bir bakımdı aslında.170 tl fiyat ödedik.aslında 15 tl lik arka cam sileceğini katmazsak 155 tl ye hava,polen filtresi,yağ değişimi,boğaz kelebeği temizliği,antifiriz eklenmesi,balatalar kontrol,rutin kontroller yani.ayrıca solda bulunan cam kaldırma düğmesinde problem çıkmıştı kardeşimin polonun onuda orjinal alman malı aldım 40 tl.
    saygılar.
  • Araç dizeldir
    http://www.araba.com/2521127/Volkswagen%20Polo%201.4%20AC%20HB
    araç bu linktedir
    bir de burdaki passat var
    http://www.araba.com/2330061/Volkswagen%20Passat
    hangisini önerir siniz????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canutopia

    Araç dizeldir
    http://www.araba.com/2521127/Volkswagen%20Polo%201.4%20AC%20HB
    araç bu linktedir
    bir de burdaki passat var
    http://www.araba.com/2330061/Volkswagen%20Passat
    hangisini önerir siniz????


    İhtiyacını hangisi karşılıyorsa ona yönelmendir en doğrusu.Burda şu daha iyidir ve ya kötüdür demek yanlış olur.Herikisi içinde ilk etapta bana sıkıntılı gelen durum ikiside 100 bini devirmiş araçtır.Şimdiye kadar kullandığım araçlarım hiç 50 bini geçmediği için sonuçta cidden fikir verecek konumda görmüyorum kendimi bu ilgilendiğiniz araçlar için.Ama aldığınızda da hayırlı uğurlu olsun demek düşer bana
    Saygılar.




  • merhaba herkese polo 9n3 için fk marka (bu markadan başka olmayacak) mercekli far nereden bulurum acaba
  • merhabalar, bu araçların kalkışları ve performansları nasıldır, bazı tanıdıklarım sürüş zevki vermez kütük gibi diyolar nekdar doğru bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornitolog

    merhabalar, bu araçların kalkışları ve performansları nasıldır, bazı tanıdıklarım sürüş zevki vermez kütük gibi diyolar nekdar doğru bu?


    eski poloları bilmem de 2010 yeni polo var bizde gayet iyi özellikle 7 ileri dsg şanzımanıyla birlikte çok memnun edici. Sport modunda da gayet iyi gidiyor kütük gibi bir sürüş zevki de yok. yeni polo iyi yani. eskilerde o kadar kütük gibi değil yenisi kadar olmasa da iyi yani. kütük gibi diyenlere pek katılmıyorum doğrusu
  • kalkışları gayet başarılı bence. kırmızı ışıktan kalkınca diğer araçları dikiz aynasından rahatlıkla görebilirsin (LPG li ve otomatik vites olmasına rağmen benimki)

    ayrıca canutopia, passat ve polo arasında kalmışsın sanırım.
    polo B segmenti iken passat D segmenti. eğer fiyat olarak bakıyorsan passsattaki konforu ve lüksü poloda bulamazsın. zor bi karar ama ben olsam poloyu alırdım. polo sahibi olduğum için değil, passatın 125 beygirlikleri nedendir bilmem ülkemde çok tutulmaz, polo ise ikinci eli yüksek bir modeldir ve dizeli kokluyor denecek kadar az yakar. bildiğim kadarıyla da 3 silindirlidir.
    vwturk.com/forum sitesine de bakmanı öneririm.
    km konusunda sıkıntın olmasın.
  • Benzine son zamlardan sonra 2004 polo aracım 30,5 kurus yakıyor km'de. Tabi kışın azda olsa sarfiyat artıyor bunuda unutmamak lazım. Yazın 25 kurus filan çıkıyordu. Diğer kullanıcılarda aşağı yukarı aynı fiyatı belirtiyorlardı. Yani demek istediğim şu ki, diğer 1.4 araçlarda benimki gibi yakıyordur şu an.. Uzunda ölçmedim ama tahminim 20-22 kuruş çıkar.. Yine tahminim yazın 27,5 kuruş yakar şehir içi..
  • Arkadaşlar 2005 veya üstü TDI polo arıyorum. 2005 olacaksa ön farı yuvarlak olmayanından...

    Herkes dizel alacaksan km'si çok yüksek olmasın diyor. Kaç km'de olmalı en fazla. Bu arabalarda masraflar kaç kmden sonra başlıyor?

    Bir de Goal modellerinin farkı nedir?
  • Arkadaslar merhaba. 2004 polo 1.4 basiclıne aldım. aracım guzel suan kı km 117000 de sormak ıstedıgım bu aracın agır bakımları hangı km lerde yapılmalı. yıla goremı km ye goremı yapmalıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kskgilman

    Arkadaslar merhaba. 2004 polo 1.4 basiclıne aldım. aracım guzel suan kı km 117000 de sormak ıstedıgım bu aracın agır bakımları hangı km lerde yapılmalı. yıla goremı km ye goremı yapmalıyım.

    Aynı araç bende de var. Trigerinin değişip değişmediğini servisten bi öğren mutlaka.
    4 yılda bir veya 90000km'de ağır bakımı yapılır. Ben 60000 bakımında 700Tl gibi bir ücret ödedim. 4. yılı dolmuştu. Diğer 15 binde bir bakımları serviste 200-250 tl arası tutar.
    Kazasız belasız sürüşler herkese.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Arkadaşlar 2005 veya üstü TDI polo arıyorum. 2005 olacaksa ön farı yuvarlak olmayanından...

    Herkes dizel alacaksan km'si çok yüksek olmasın diyor. Kaç km'de olmalı en fazla. Bu arabalarda masraflar kaç kmden sonra başlıyor?

    Bir de Goal modellerinin farkı nedir?


    Km lerde muhakkak düşük km aranır; özellikle dizel ise dahada fazla dikkat edilmesi gerekir.Çünkü dizellerde bulunan enjeksiyonların çabuk arıza vermesinden kaynaklanır ki bu arızalar çoğunlukla dizellerin sanki benzinli gibi ağır devirlerde kullanılmasından kaynaklandığı kanısındayım.Alacağınız TDI polonun km si dizellerde mümkün olduğunca düşük km de olması sizin için daha mantıklı olacaktır.Yıla göre de, km'ye göre de bakımları vardır.Çoğu benzinli araçlar 10 bin km de bir bakıma alınır ve özellikle 60 bin km de ağır bakım yapılır.Dizellerde ise bu durum her 15 binde birdir ve yine 60 bin ve 80 bin aralığında ağır bakımları yapılır.

    Bu arada masraflar kaç km den başlıyor sorusuna ise verilecek herdaim cevap; bu arabadır neticede masraf yapmazsanız içiniz rahat binemezsiniz.Rutin masraflar yağdır,filtredir zaten bilinen şeylerdir.Sonuçta muhakkak masrafsız arabaya binecem diye birşey yoktur

    Goal durumu ise ;

    Volkswagen'in, 2006 Dünya Kupası için özel ürettiği "Goal" serisi Polo ve Golf modellerindedir.Polo Goal'de spor alaşım jantlar, geniş lastikler, gövde rengi tampon ve yan darbe çıtaları, gövde rengi kapı kolları, yanlarda "Goal" yazısı vardır.Yükseklik ve derinlik ayarlı deri direksiyon simidi, ABS, alarm, uzaktan kumandalı merkezi kilit, elektrikli ön camlar, elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar, radyo-CD MP3 çalar, yol bilgisayarı, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu. Polo Goal, 1.4 lt. (75 HP) benzinli ve 1.4 lt. TDI (70 HP) dizel motorlarmseçenekleri vardır.




  • geçen karda (ist) soğukta arabanın kilitleri dondu merkezi sistem bozuldu..
    sadece şöför mahalli açılmıştı .sizce servise gitsem kaça çıkarım yoksa sanayiyemi gidim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear72

    geçen karda (ist) soğukta arabanın kilitleri dondu merkezi sistem bozuldu..
    sadece şöför mahalli açılmıştı .sizce servise gitsem kaça çıkarım yoksa sanayiyemi gidim


    Adam akıllı özel servis varsa ya da ustan önce ona git ;) Servistekiler de nasıl adam biçiyolar çok iyi biliyoruz ;)
  • Elektrikçi veya oto alrm merkezlerine gitmeni tavsiye ederim.
  • merhaba arkadaşlar 1 hafta önce 2002model lpg'li 1.4 16V otomatik vites 9n(çift farlı) polo aldım.130000km de.yalnız bugün garip bir sorunla karşılaştım.düz yolda giderken epc ışığı yanmaya başladı.aracı sağa çekip stop ettim.telefonla yetkili servisi arayıp bu lambanın neden yanabileceğini sorarken tekrar çalıştırdım ama vites P de kilitli kaldı.2-3 kere arka arkaya tekrar çalıştırdım arabayı ama vites yerinden oynamadı.5 dakika sonra tekrar çalıştırdım ve vites hareket etti.servisteki usta fren müşirinde arıza olabilir dedi ama vitesin kilitlenmesi benim canımı sıktı.ilk arabam olduğu için ne yapacağımı pek bilemiyorum.benzer bir sorunla karşılaşanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teslert -- 14 Şubat 2010; 12:30:43 >
  • Arkadaşlar elimizde 2001 Skoda Fabia 1.4 Mpi'dan çıkma;sadece 3 aylık(2009 yaz) kullanım süreci olan 3.5 cm'lik Maxtrac helezon yayları vardır.Alıcı olan arkadaşın pm'le ulaşması iyi olur.Fiyat olarak 150 TL düşünüyoruz.Pazarlık sünnettir tabi.

    Bildiğim kadarıyla Polo'lara da oluyor.O yüzden buraya da yazdım.

    Resimler yay ve jant takılıyken.16" jantlar ve 3.5'luk yaylar ile.


     VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA

     VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teslert

    merhaba arkadaşlar 1 hafta önce 2002model lpg'li 1.4 16V otomatik vites 9n(çift farlı) polo aldım.130000km de.yalnız bugün garip bir sorunla karşılaştım.düz yolda giderken epc ışığı yanmaya başladı.aracı sağa çekip stop ettim.telefonla yetkili servisi arayıp bu lambanın neden yanabileceğini sorarken tekrar çalıştırdım ama vites P de kilitli kaldı.2-3 kere arka arkaya tekrar çalıştırdım arabayı ama vites yerinden oynamadı.5 dakika sonra tekrar çalıştırdım ve vites hareket etti.servisteki usta fren müşirinde arıza olabilir dedi ama vitesin kilitlenmesi benim canımı sıktı.ilk arabam olduğu için ne yapacağımı pek bilemiyorum.benzer bir sorunla karşılaşanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim


    bizimde başımıza 2 kere geldi. fren pedal müşürü değişecek. 30-40 tl birşey. otomatik araçta vitesi kitliyor, 5-10 denemede açıyor. biran önce değiştirin müşürü.

    not: arabanın gidişine, fren gücüne bir etkisi yok bu müşürün, kafanıza takılmasın kullanırken başıma birşey gelirmi diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profurio -- 15 Şubat 2010; 15:35:49 >




  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.