Şimdi Ara

VW POLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ. BİLGİSİ OLAN VAR MI?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet değerli arkadaşlar, düşündük, taşındık, VW POLO (1.4 75 hp Trendline 4 kapı ABS) almaya karar verdik. Ama bir de sizlere sorayım dedim. POLO' yu kullanan var mı? (+) ve (-) leri nelerdir? Tavsiye eder misiniz? Fiyatı tam 25.000 YTL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resmonse -- 19 Mart 2006; 22:06:04 >



  • Ben 2 yıldır polo kullanıyorum. Araba 32binde 2 defa servise gittim. 15 ve 30 bin bakımları için. Başka bir masrafım olmadı. Toplam 150+210=360Ytl

    Araba daha 20 Ykrden fazla yakmadı. Uzun yolda geçtiğimiz ocak ayında 15 Ykr'den az yaktı. Malzeme ve işçilik kalitesi güzel. Arabanın iç hacmi de tatmin edici. Ben araba alacağım zaman fiesta, getz, palio, 206, corsa'ya baktım. Seçim yaparken corsa ile polo arasında tereddüt etmiştim. Corsa'nın arka koltukları fazla dik olduğu için tecih etmedim (küçük çocuğum olduğu için eşim ve sürekli arka koltukta yolculuk ediyor).
    Bagajı da oldukça yeterli. 2 büyük valizi üst üste alıyor. Önceki pololarda valiz yatık olarak sığmıyordu.
    Sürat yapmıyorum ama hızlanması bana göre yeterli.

    Şimdi VW kazık, alma diyenler çıkacak. Kullanan biri olarak söylüyorum: şimdi arabayı değiştirecek olsam polo veya (param olursa) golf ile değiştiririm.

    Her halde polo düşündüğüne göre rakiplerini incelemişsindir. Başkası nasıl olsa yazacak bi de Punto'ya bak istersen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 19 Mart 2006; 23:05:17 >




  • neden her iki bölümede aynı başlığı açıp cevap bekliyorsun. Tek bir yere aç yorumlar bir bütün halinde olsun. Senden sonra bu aracı almaya çalışanlara referans teşkil etsin...

    -Bildiğin yılların motoru 1.4 75bg ve sorunsuzluk ve VW garantisi altında. ön konsolun çok kullanışlı oldugu belirtiliyor ama benim tarzım değil.(çok sönük kalıyor) Diğer rakiplerine oranla fiyat biraz yüksek kalmasına rağmen kalitesi ve ek donanımlarıyla bir nebze olsun bu farkı kapatmaya çalışıyor.


    bence iki başlıktan birini tercih et ve diğerini sildir.
  • 1 VW grubu içersinde frenleri tutmayan tek araba polo dur :)
    2 VW i bedava verseler binmem

    Performanslı kullanım düşünüyosan işine yaramaz sadece tıngır tıngır gidersen iyi

    birde içinde tıkırtı sesleri daima var olacak arka amortisörleri yada takozlar ses yapıyor golf amortisörü taktırman lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi safiran -- 20 Mart 2006; 0:20:30 >
  • Bu zamanda rakipleri ABS'yi sıradan standart bir donanım olarak sunarken, VW'in opsiyon olarak sunması markanın kalitesine hiç yakışmıyor...
  • 1998 model 1.6 VW polo aracım şehir içi 330.000 TL yakıyordu.
    Güç bela 10.500'e satıp kurtuldum.

    otomatik cam motorları, termostat kırması, merkezi kilit motorunun kolayca su ile temas edip yanması gibi pekçok fabrikasyon hatadan(!) bende nasibimi alıp ciddi masraflar yaptım.

    Yol tutuşu yeterli değildi. Yedek parça, servis kesinlikle rakiplerinden çok daha pahalı!

    Ben olsam benzinli düşünüyorsanız Honda Jazz'a da bakardım.
    Ayrıca Yeni Toyota Yaris de iç hacim olarak Polo'dan çok çok önde. NCAP 5 yıldız, 38 mt fren falan da cabasıdır.

    Not: 2 ay önce bir arkadaşım tüm uyarılarıma rağmen yeni pololardan aldı. Araç şu an 4500 km. 270bin yakıyor. Motorun açılması için daha ne bekleyecek??? Ben daha bugüne kadar tutumlu bir VW motoru duymadım valla!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tyler78

    1998 model 1.6 VW polo aracım şehir içi 330.000 TL yakıyordu.
    Güç bela 10.500'e satıp kurtuldum.

    otomatik cam motorları, termostat kırması, merkezi kilit motorunun kolayca su ile temas edip yanması gibi pekçok fabrikasyon hatadan(!) bende nasibimi alıp ciddi masraflar yaptım.

    Yol tutuşu yeterli değildi. Yedek parça, servis kesinlikle rakiplerinden çok daha pahalı!

    Ben olsam benzinli düşünüyorsanız Honda Jazz'a da bakardım.
    Ayrıca Yeni Toyota Yaris de iç hacim olarak Polo'dan çok çok önde. NCAP 5 yıldız, 38 mt fren falan da cabasıdır.

    Not: 2 ay önce bir arkadaşım tüm uyarılarıma rağmen yeni pololardan aldı. Araç şu an 4500 km. 270bin yakıyor. Motorun açılması için daha ne bekleyecek??? Ben daha bugüne kadar tutumlu bir VW motoru duymadım valla!


    Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim de...
    Tavsiye ettiğiniz Honda Jazz 26.340-YTL den başlıyor. Yaris de, 1.3 için 25.350 YTL fiyatı var. Honda almam mümkün değil çünkü bütçemi aşıyor. Ama Jazz için biraz daha araştırma yapacağım... Ödeyebileceğim max fiyat 25.000 YTL çünkü.




  • Sevgili resmonse..

    Araçların liste fiyatlarını baz alarak kabul etme.
    Git bir Honda/Toyota satıcısına. Pazarlıkla o fiyatlar üzerinde 1.000 ytl'ye kadar (hatta bazen daha bile fazla) indirim yapılabiliyor. Bulunduğun bölgede kaç tane servis varsa hepsini ara ama.. A servisi aynı arabaya 25 veriyo siz de verin de ;) Bak göreceksin.. bence Jazz bile 25.000 seviyelerine gelebilir.
  • ben olsam 2004 model polo ile 2006 model poloyu bir karsılastırırım acaba kalıte farkı var mı , kullanılan malzemeler de işçilik , özen, kalite nasıl


    ben de almayı düşünüyordum bir ara ,
  • ben senelerce VW servis şefliği yaptım ve şunu rahatlıkla söyleyebilirimki bedava verecekler almam şimdiki arabam reno11 flash vebundan sonra alacağım araba yaa yaris 1.0 motor full olacak yada ford connect 90 ps toyota kalite demek ford hemen satış demek zaten flashı satıyorum :)

    vw grubunda bir mantık vardır bir tip parça üretilir her arabada kullanılır üretilen parça kalitesine göre sınıflandırılır. ilk önce audi de en iyiler kullanılır sonra vw golf de kullanılır sonra diğer vw araçlarında kullanılır sonra skodada kullanılır böle sürüp gider bu

    otomotiv piyasasında csi raporları diye bir rapor vardır tüm avrupada müşterilerin memnuniyet anketleri ile belirlenir ve avrupa sonuncularının kim olduğunu söylediğimde bana hak vereceksiniz CİTROEN VE VW en sondan birincilik konusunda daima birbirleri ile yarışır :))) ilk başta kim mi var TOYOTA FORD genelde 3. sırasında bulunur.

    vw türkiye şartlarına uygun bir araç değil olmadı aslada olamaz.
    vw almak hayatınız boyunca yapacağınız en büyük hata




  • Seat İbiza(tavsiye ederim) ve Grande punto yu da düşünebilirsin...
  • 1.2 clio hb 16 v full aracı akadaşım 20500 ytl ye aldı.cok memnun yakıtı 160.000 tl...rodajdan cıkınca dahada düsecek..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: safiran

    VW i bedava verseler binmem





    Hadi canım.
  • Polo çok güzel araba çok yakın bir akrabamınkini çok uzun süre kullandım.Herşeyi ideal.Sadece biraz bildik VW sertliği var o kadar bunun dışında tabiri caizse beton gibi araba.1 Yıl içinde hiç sorun çıkartmadı.Sınıfına göre de birazcık üstün içi falan golf gibi.Ancak bu arabanın küçük aileler için olduğunu da unutmamak gerek.Bagaj belki sınıfına göre iyidir ama bize göre küçüktü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mllm71

    quote:

    Orjinalden alıntı: safiran

    VW i bedava verseler binmem





    Hadi canım.


    sen hiç VW servisine düşmemişsin anlaşılan :)))
    bence araba almadan bi servisleri gezin :) showroomdan araba almayın
  • 350 milyon için Toyoya kalitesi ve Yaris ayrıcalıklarından mahrum kalma derim 25 e Yaris almanı sağlarım bir düşün olmadı PM den mesaj at

    quote:

    Orjinalden alıntı: resmonse


    quote:

    Orjinalden alıntı: tyler78

    1998 model 1.6 VW polo aracım şehir içi 330.000 TL yakıyordu.
    Güç bela 10.500'e satıp kurtuldum.

    otomatik cam motorları, termostat kırması, merkezi kilit motorunun kolayca su ile temas edip yanması gibi pekçok fabrikasyon hatadan(!) bende nasibimi alıp ciddi masraflar yaptım.

    Yol tutuşu yeterli değildi. Yedek parça, servis kesinlikle rakiplerinden çok daha pahalı!

    Ben olsam benzinli düşünüyorsanız Honda Jazz'a da bakardım.
    Ayrıca Yeni Toyota Yaris de iç hacim olarak Polo'dan çok çok önde. NCAP 5 yıldız, 38 mt fren falan da cabasıdır.

    Not: 2 ay önce bir arkadaşım tüm uyarılarıma rağmen yeni pololardan aldı. Araç şu an 4500 km. 270bin yakıyor. Motorun açılması için daha ne bekleyecek??? Ben daha bugüne kadar tutumlu bir VW motoru duymadım valla!


    Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim de...
    Tavsiye ettiğiniz Honda Jazz 26.340-YTL den başlıyor. Yaris de, 1.3 için 25.350 YTL fiyatı var. Honda almam mümkün değil çünkü bütçemi aşıyor. Ama Jazz için biraz daha araştırma yapacağım... Ödeyebileceğim max fiyat 25.000 YTL çünkü.




  • Ben de düşünüyordum 2. el 2001 civarı.Fekat aklım birhayli karıştı.Ekonomik ,servis güvenceli ,saglam ,az sorun çıkaran ve yaklaşık 13 - 14 bin ytl ye nasıl bir araba alınır.Ufak bir aile için.
  • 2001 polo 1.4 75 hp hb polom için bende bi kaç şey yazayım . Önce artılar ;) hatchback otomobilleri hep sevmişimdir ve bu aracında c stununa bayılıyorum ayrıca tasarım olarakta hem sade hemde eskimeyen bi tipi var , mavi aydınlatmalar çok güzel görünüyor , yol tutuşu güzel , 1.2.3. vitesler iyi , direksiyon çok yumuşak insanı yormuyor , teybi ve tweeterlı hoparlörlerinin çıkışı iyi , ekonomik sayılır şehir içi 200 ykrş yakıyorum şimdi eksiler ;) debriyaj tam bir facia çok sert , 5. viteste hızlanma vasat , yol sesi içeriye çok alıyor , çukurlardan tutunda virajlardaki kalın boyalardan geçerken dashboard resmen zangır zangır titriyor teypte arada kapanıyor , farlarım kafasına göre bazen yanıyor bazen yanmıyor , kapılardan ufak gıcırtılar geliyor , elektronik sistemler sürekli sorun çıkartıyor mesela cam silecek motoru , farlarım , teybımın kapanması , klimanın kompresoru falan . Araba ufak ama yedek parça fiyatları boyuna göre fazla hatta çok fazla , bagaj uzun yolculuklar için pek yeterli değil araç tam bir şehir aracı ama genel anlamda tipi ve seri olması beni mutlu ediyor tabii birde c stunu ;)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratti

    2001 polo 1.4 75 hp hb polom için bende bi kaç şey yazayım . Önce artılar ;) hatchback otomobilleri hep sevmişimdir ve bu aracında c stununa bayılıyorum ayrıca tasarım olarakta hem sade hemde eskimeyen bi tipi var , mavi aydınlatmalar çok güzel görünüyor , yol tutuşu güzel , 1.2.3. vitesler iyi , direksiyon çok yumuşak insanı yormuyor , teybi ve tweeterlı hoparlörlerinin çıkışı iyi , ekonomik sayılır şehir içi 200 ykrş yakıyorum şimdi eksiler ;) debriyaj tam bir facia çok sert , 5. viteste hızlanma vasat , yol sesi içeriye çok alıyor , çukurlardan tutunda virajlardaki kalın boyalardan geçerken dashboard resmen zangır zangır titriyor teypte arada kapanıyor , farlarım kafasına göre bazen yanıyor bazen yanmıyor , kapılardan ufak gıcırtılar geliyor , elektronik sistemler sürekli sorun çıkartıyor mesela cam silecek motoru , farlarım , teybımın kapanması , klimanın kompresoru falan . Araba ufak ama yedek parça fiyatları boyuna göre fazla hatta çok fazla , bagaj uzun yolculuklar için pek yeterli değil araç tam bir şehir aracı ama genel anlamda tipi ve seri olması beni mutlu ediyor tabii birde c stunu ;)


    almayı düşündüğümüz araç (2000-2001 1.4 75hp) , size 1 sorum var

    bugün bu aracı satın alır mıydınız (diyelim şu an bu araca sahip değilsiniz ama hakkında şu andaki kadar tecrübeniz var) ?

    kararsızlık kötü birşey :(




  • Dostum bende senin gibi kararsızdım 2005 sonunda 2001 polo 75 1,4 75 hp aldım ve şu ana kadar ciddi problem yaşamadım, şöyle diyelim araba konusunda çok titiz değilsen ve en ufak bir tıkırtıyı bile kendine dert edersen hiç araba bile alma derim. Bu araç bana göre 75 hp motora rağmen mini sınıfa girdiğinden çok seri ve ekonomik, şehir içinde karışık kullandımda gözlemlediğim yakış 0,188 ykr ye kadar düştü (tabi bu benzin aldığın yere ve seri kullanıma bağlı değişiyor,sürekli aynı değeri yakalamak zor bir gün 25 ytl benzin ile 133 km giderken ertesi gün başka benzinciden aldığım aynı tutar benzin ile 115 km anca gidiyorum gerçi ışık yandıktan sonra fazla riske girmiyorum yolda kalmakta var ;) ) uzun yolda daha test etmedim fakat düşük değerlere ulaşacağına eminim, bakımları yapıldıktan sonra saat gibi işleyen motoru senin memnun edecektir ama alırken aracın temiz olmasına dikkat et ;) tabi kasa konforu için diğer arkadaşların da dediği gibi yol sesi duyuluyor ve süspansiyon çok sert kimi arkadaşlar bunun virajlarda avantaj olduğunu söyleselerde biraz daha ergonomik olabilirdi araç yol çizgilerinden geçerken bile tıkır tıkır ses yapıyor hemde ne ses :) ama birazda iyi lastik kullanmak lazım galiba...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.