Merhaba . Aracımı geçen ay aldım 2000 model polo 1.4 16v trendline dürbün göğüs. Aracımda bir kaç sıkıntı var ve çözemedim yardım edermisiniz.
1. sıkıntı aracın döşünden vik vik ses geliyor döşe elimi bastırınca gidiyor. döşüsöküp bakmak istiyorum ama döşü nasıl sökerim bilmiyorum bu konuda yardım edermisiniz. 2. sıkıntı aracımda obd 2 söket girişi var bir tane obd2 adaptör aldım fakat bağlantı kurmuyor bir türlü orijinal teyb olmadığından olabilir iyorlar ama nasıl yaparım bulamadım .
ve aracımın sanırım baskı balatası değişmesi gerekiyor . sizce hangi marka yaptırmam gerek