Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (894. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
43.728
Cevap
132
Favori
4.505.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 892893894895896
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla bizde passat alalı 2 hafta oldu babama aldık 170 hp araba çok güzel gidiyo ve daha öncede 140 hp liği vardı oana göre birazdaha sessiz gayet güzel sesi var bundan iyisi can sağlıgı :D:D.. 140 hp olan passatı 2006 da bazı talihsizlik yüzünden satmıştık babam passat keyfini unutamadığı için passat aldı... bende bu forumda 1.4 hakkında olumlu yazılar görünce bendeki opel astra hb satmaya karar verdim ve gidip 1.4 tsi ya leon ya golf almayı düşünüorm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexX


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34HSN06

    iyi geceler . bir kaç sorum olcaktı tsi 1.4 2.0 kadar iyi gidiyormu yakıtı nasıl acaba.


    1.4 tsi 122 hp dsg kullanıcısyım, aracımı alalı 1.5 hafta kadar oldu..700 km yol yaptım..Arac bekledıgımden cok daha performanslı , kesinlikle hantal değil..Gaz pedalına tepkileri tatmin edici..2.0 tdi kullanmadım ancak duyumlarıma göre aralarında tabiki fark var ancak çok fazla bir fark yok..140 hp lerden bahsediyorum bu arada..yakıt tüketimleri arasında 0.2 L fark var tsi daha fazla yakıyor..Bu farkta kullanımdan kullanıma değişebilir..Yani yok denecek kadar az..Tek fark 1.4 tsi ve 2.0 tdi arasındaki 20.000 tl fark ve benzin ve dizel arasındaki 0.60 kurus fiyat farkı..Birde sölemeden geçemicem 1.4 tsi lar çok sessiz..


    acikca söyliyeyim hayatimda hic bir 1.4 TSI araca binme sansim olmadi bugüne kadar. Buradaki araclarin cogu 2.0 TDI 140HP yada 2.0 TDI 170HP simdi ise BlueMotion Dizel Motorlar katildi yollara. 1.4 TSI tek egsoz cikisli Passat hic görmedim, Motor sesinide hic dinleyemedim. Insallah yazin 1.4 TSI Motor sesini ilk defa duyacam sizin araclarinizdan
  • burda da passatım abisine yol veriyor :)

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Giderken 5 yetişkin ve 5 yetişkinin valizi şeklinde gittik. full ötesiydi araba. herkes çok rahattı kimse sıkışmadı. motor harika bastıkça fırlıyor. 200'de bile bir sıkıntı ve ses yoktu. 1.4 TSI çeker yani hiç kuşkunuz olmasın
  • Yasin fotonun orjinalini gönderdim pm den
  • Metin'in yanına bir önceki gidişimde bir arkadaş da cihazları inceliyordu. Kartalkaya'da onunla karşılaştık :) O da Metin'in nimetlerinden yararlanmaya başlamış, güzel bir cihaz taktırmış passatına. Şık duruyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker üsçetin

    Yasin fotonun orjinalini gönderdim pm den


    Tesekkür ederim, Fotograflar harika gercekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora
    quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker üsçetin

    Fotoların devamı





    ELİMDEN GELDİĞİNCE BÜTÜN 1.4 TSI KULLANANLARA SORUYORUM SENDE 1.4 TSI KULLANIYORSUN...

    DOSTUM ARACIN PERFORMANSINDAN MEMNUNMUSUN... 2.0 TDI I ARATIRMI ACABA...

    Ben de cevaplayayım ...
    Öncelikle performans konusu sonuçta ucu açık bir şey; kullananın ne beklediğine göre çok farklı yorumlanabilir.

    Ben şunu söyleyebilirim, 1.4 TSI motor Passat Variant kasayı hiç zorlanmadan taşıyor.
    10 saniyede 0 - 100km/s hızlanmasını tamamlıyor zaten ve motor maksimum torkunu oldukça düşük devirde verdiğinden hiçbir zaman tepki sorunu yaşamıyor. Ne zaman gaza basarsanız basın araç hemen tepki veriyor ve hızlanıyor. Koltuğa yapıştıracak, heycandan ağzınızı açık bırakacak kadar değil tabii ki ancak fazlasıyla yeterli, fazlasıyla esnek. Yeteri kadar hızlı ve atak. Ataklık konusunda DSG şanzımanın rolü büyük tabii bunu atlamamak lazım. Sonuçta; kick-down yaptığınızda milisaniyeler içinde 3-4 vites birden düşürerek cevap veriyor şanzuman ve kocaman kasanın bir anda ileri atılmasının keyfini yaşıyorsunuz. 1.4 TSI motorun çekişi ve ivmelenmesi ağır kasaya rağmen hiç de zevksiz değil, çok rafine ve sürekli bir hızlanma var. Rafinelik konusunda da yine dsg' ye çok şey borçlu; şöyle ki, hızlanma sırasında dsg vites değişimlerini neredeyse kesintisiz gerçekleştirerek zaman kaybı yaşatacak en ufak boşlukların bile önüne geçiyor.

    Belki fazla uzattım, sonuç olarak diyebilirim ki 1.4 TSI motor gerçekten çok başarılı bir üretim. Çekişi çok kuvvetli. Turbo lag çok fazla hissedilmiyor. Her devirde canlı.

    Düz şanzıman ile 1.4 tsi motor deneyimim olmadı, ancak dsg' nin bazı nimetlerinin olmadığını düşünsek bile, bu motor performans konusunda yeterince "kabiliyetli" , buna şüpheniz olmasın.

    2.0 TDI' ı aratır mı? 140 hp' lik TDI' ı "mumla" aratmaz ama
    170 hp' lik TDI deseniz farklı cevap verirdim, o motor çok iyi.

    Dostum çok teşekkür ederim yazdıkların için. DSG yi test etme imkanım olmamıştı anlattıkların ışığında artık 1.4 TSI DSG ile değiştirmeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    quote:

    Orijinalden alıntı: sry2002

    Merhaba,
    Az önce Variant için kapoorayı yatırdım
    1.4 TSı Passat Variant Şeker Beyazi,
    Beni de aranıza alırsanız sevinirim.

    Aracımı Metal otomotivden alıyorum. İlk sorumu sormak isityorum. Bana RCD310 standart olduğunu söylediler, fakat başka bir bayide RCD510 u standart oldugunu söylemişlerdi, az önce de bir jetta gördüm onda da RCD510 vardı. Bi çözemedim gitti?

    Teşekkürler.


    Aracınız hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir seçim yapmışsınız aramıza hoşgeldiniz Variantta hiç beyaz görmemiştim bol bol resim çekip eklerseniz sevinirim...

    Diğer topik te de sormuşsunuz orda da cevapladım buraya da yazayım bildiğimi ,

    Bildiğim kadarıyla yeni gelen Passat ve Passat Variantlarda RNS310 standart olarak geliyor (navigasyonlu ) Passat ve Variant Hıghlıne modellerinde ise RCD-510 standart geliyor (geniş ekran ama Navigasyonsuz)

    Sizin ki büyük ihtimal RNS310 ile gelmesi gerek RCD310 lar yaklaşık 1 aydır gelmiyor...



    Merhaba,
    Evet bönde öyle biliyordum Ya RCD510 veya RNS310 diye 2 hafta önce Erel de RCD510 standart dediler. Ama 1.4 TSI DSG Comforline Variant hiç bir yerde yoktu. Hatta aramyın Turkiye de yok dediler. fakat Metal de 2 gün sonra arayıp bulduk, Nisan Teslim almak istiyormusnuz dediler tamam dedim. Ancak bi mail geldi RCD310. Hayret ettim sordum bu nasıl böyle diye standart böyle arada bazen RCD510 ve RNS 510 çıkabilir dediler. Çok buyuk hayal kırıklığına uğradım. Bu işin için de bir bit yeniği var ama ?
    Bunu kime şikayet edebilir. Kimden yardım alabilirm acba?.
    Ayrıca BU arabayaı Dogus stogumuzda yok demesine rağmen Metal nasıl bulmuş olabilir bi fikriniz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

    Bizden birinin değil Yasin abi merak etme..Sercanın bir komşusunun araç..


    Ne bileyim PASSAT CC görünce aramizda sadece Yener (sevensleepers) var Siyah Leopari ile, dedim icimizden biri PASSAT CC´mi aldi diye


    Ben evden çıktım baktım CC 'nin yanı boş hemen orda durdum Emre abim gelsin oraya park etsin diye 31 Plakalı hatırlarsınız bir kaç kere daha fotoğrafını koymuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexX


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34HSN06

    iyi geceler . bir kaç sorum olcaktı tsi 1.4 2.0 kadar iyi gidiyormu yakıtı nasıl acaba.


    1.4 tsi 122 hp dsg kullanıcısyım, aracımı alalı 1.5 hafta kadar oldu..700 km yol yaptım..Arac bekledıgımden cok daha performanslı , kesinlikle hantal değil..Gaz pedalına tepkileri tatmin edici..2.0 tdi kullanmadım ancak duyumlarıma göre aralarında tabiki fark var ancak çok fazla bir fark yok..140 hp lerden bahsediyorum bu arada..yakıt tüketimleri arasında 0.2 L fark var tsi daha fazla yakıyor..Bu farkta kullanımdan kullanıma değişebilir..Yani yok denecek kadar az..Tek fark 1.4 tsi ve 2.0 tdi arasındaki 20.000 tl fark ve benzin ve dizel arasındaki 0.60 kurus fiyat farkı..Birde sölemeden geçemicem 1.4 tsi lar çok sessiz..

    nexX bence 2.0 TDI cr kullan ondan sonra aradaki 20.000 tL niye veriliyor anlarsın. 1.4 kullandım iki araç arasında dağlar kadar fark var en basitinden söyleyim 140 hp+320 nm tork koltuğa yaslatan bir güç yakıt olarak da sen 7. viteste yaklaşık 2300 devirde 110 ile giderken bu 2.0 cr 6. vitesde 2000 devirde 110 yapıyor aradaki 300 devir fark ve teknolojik olarak dieselin az yakması hemen hemen yüzde 50 den fazla tasarruf sağlıyor bu sadece passat için değil tüm diesel ve benzinli araçlarda hemen hemen var olan bir fark. Yüksek süratlarda düşük devirlerin yüksek tork sağlaması zaten dieselin en önemli özelliği 6. viteste 3600 devirde 200 km sürat yapıyorum ve bu hızda sürekli ama sürekli itme gücünü 140 hp inatla veriyor 4000 devirde 220 km sürat korkunç. Şimdi sen bir aracına bak 3600 devirde hangi hızlardasın 220 ye çıkmak için hangi devirlere geleceksin ama o süratlara çıkma tabi deneme için önermem ama denk gelirse anlarsın diye söylüyorum. Kesinlikle çok sessiz kullanınca anlarsın özellike pd tdi kullananlar bunu daha iyi anlar
    Yüksek süratlarda sen motor sesini illaki duyacaksın devir yükselecek çünkü.
    Kısacası bence passat platformunda benzinli diesel polemiğine girmeğe gerek yok o parayı fazlasıyla hakediyor bu kesin..Efendim 20.000 tlyi bankaya koysam daha karlı olurdum filan gibi söylemler anlamsız illaki ticari düşünüyosan o zaman hiç passat alma git golf al 50.000 ye 1.6 tdi cr veriyorlar 1.4 tsi passattan ve golften daha ucuz bunun sonu yok olay bu değil. Diesel aracı ne kadar uzun süre kullanırsan o parayı zaten amorti edecektir. Kaldi ki aynı yollarda 50.000 liralık araç da var 23.000 liralık araç da var 150.000 tlik araç da var şimdi yüksek fiyatlı araçları kullananlar tercihlerini o yönde kullandı iseler hata mı ediyorlar bunun parayla veya ticari düşünceyle bir alakası yok demektir. Tercih ve Zevk meselesi. Uçaklarda business ve economi koltukları vardır; businessler en önde ayrıcalıklı bölmede otururlar konfor ve ikram konusunda ayrı bir muameleye tabi olurlar o konuda da kendilerini iyi hissederler bu böyle bir şey işte.
    Şimdi ben sana soruyorum niye dsg aldın manuel alsaydın daha ucuza mal olmaz mıydı neticede o da passat..
    Bir başka Manuel 1.4 tsi passat kullanıcısı senden daha karlı aradaki fiyat farkını aynı kullanımlar dahilinde hiçbir zaman kapatamayacaksın nolacak şimdi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drozia -- 20 Mart 2010; 9:32:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sry2002


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    quote:

    Orijinalden alıntı: sry2002

    Merhaba,
    Az önce Variant için kapoorayı yatırdım
    1.4 TSı Passat Variant Şeker Beyazi,
    Beni de aranıza alırsanız sevinirim.

    Aracımı Metal otomotivden alıyorum. İlk sorumu sormak isityorum. Bana RCD310 standart olduğunu söylediler, fakat başka bir bayide RCD510 u standart oldugunu söylemişlerdi, az önce de bir jetta gördüm onda da RCD510 vardı. Bi çözemedim gitti?

    Teşekkürler.


    Aracınız hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir seçim yapmışsınız aramıza hoşgeldiniz Variantta hiç beyaz görmemiştim bol bol resim çekip eklerseniz sevinirim...

    Diğer topik te de sormuşsunuz orda da cevapladım buraya da yazayım bildiğimi ,

    Bildiğim kadarıyla yeni gelen Passat ve Passat Variantlarda RNS310 standart olarak geliyor (navigasyonlu ) Passat ve Variant Hıghlıne modellerinde ise RCD-510 standart geliyor (geniş ekran ama Navigasyonsuz)

    Sizin ki büyük ihtimal RNS310 ile gelmesi gerek RCD310 lar yaklaşık 1 aydır gelmiyor...



    Merhaba,
    Evet bönde öyle biliyordum Ya RCD510 veya RNS310 diye 2 hafta önce Erel de RCD510 standart dediler. Ama 1.4 TSI DSG Comforline Variant hiç bir yerde yoktu. Hatta aramyın Turkiye de yok dediler. fakat Metal de 2 gün sonra arayıp bulduk, Nisan Teslim almak istiyormusnuz dediler tamam dedim. Ancak bi mail geldi RCD310. Hayret ettim sordum bu nasıl böyle diye standart böyle arada bazen RCD510 ve RNS 510 çıkabilir dediler. Çok buyuk hayal kırıklığına uğradım. Bu işin için de bir bit yeniği var ama ?
    Bunu kime şikayet edebilir. Kimden yardım alabilirm acba?.
    Ayrıca BU arabayaı Dogus stogumuzda yok demesine rağmen Metal nasıl bulmuş olabilir bi fikriniz var mı?

    Ben kendi aracımı aldığımda bayiler kesinlikle böyle bir aracın stoklarda olmadığını söylediler.Ama ben doğuşun bölge şefine ulaştım.Ve fiktif alanda istediğim araçtan stokta 3 tane olduğunu öğrendim.Ardından tekrar bayiye gittim ve stokta varmış dedim.İmkansız olsa biz sistemde görürüz dediler.Sonra doğuşu aradıklarında benim haklı olduğum ortaya çıktı.Ve benimle beraber birkaç müşterinin daha istediği aracın stokta olduğu görüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker üsçetin

    burda da passatım abisine yol veriyor :)

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    b5.5 ile b6 arasında ne kadar fark var dimi apayrı araçlar b6 gerçekten çok başarılı görkemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sry2002


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    quote:

    Orijinalden alıntı: sry2002

    Merhaba,
    Az önce Variant için kapoorayı yatırdım
    1.4 TSı Passat Variant Şeker Beyazi,
    Beni de aranıza alırsanız sevinirim.

    Aracımı Metal otomotivden alıyorum. İlk sorumu sormak isityorum. Bana RCD310 standart olduğunu söylediler, fakat başka bir bayide RCD510 u standart oldugunu söylemişlerdi, az önce de bir jetta gördüm onda da RCD510 vardı. Bi çözemedim gitti?

    Teşekkürler.


    Aracınız hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir seçim yapmışsınız aramıza hoşgeldiniz Variantta hiç beyaz görmemiştim bol bol resim çekip eklerseniz sevinirim...

    Diğer topik te de sormuşsunuz orda da cevapladım buraya da yazayım bildiğimi ,

    Bildiğim kadarıyla yeni gelen Passat ve Passat Variantlarda RNS310 standart olarak geliyor (navigasyonlu ) Passat ve Variant Hıghlıne modellerinde ise RCD-510 standart geliyor (geniş ekran ama Navigasyonsuz)

    Sizin ki büyük ihtimal RNS310 ile gelmesi gerek RCD310 lar yaklaşık 1 aydır gelmiyor...



    Merhaba,
    Evet bönde öyle biliyordum Ya RCD510 veya RNS310 diye 2 hafta önce Erel de RCD510 standart dediler. Ama 1.4 TSI DSG Comforline Variant hiç bir yerde yoktu. Hatta aramyın Turkiye de yok dediler. fakat Metal de 2 gün sonra arayıp bulduk, Nisan Teslim almak istiyormusnuz dediler tamam dedim. Ancak bi mail geldi RCD310. Hayret ettim sordum bu nasıl böyle diye standart böyle arada bazen RCD510 ve RNS 510 çıkabilir dediler. Çok buyuk hayal kırıklığına uğradım. Bu işin için de bir bit yeniği var ama ?
    Bunu kime şikayet edebilir. Kimden yardım alabilirm acba?.
    Ayrıca BU arabayaı Dogus stogumuzda yok demesine rağmen Metal nasıl bulmuş olabilir bi fikriniz var mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Arkadaşlar,

    Dayanamadım ve bugün VW Bayi AYKAN'a gittim, DEMET hanımla görüştüm. Showroom'da BEYAZ MELEK 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE 7-DSG OPAK PASSAT VARIANT vardı, fiyatı 61.900 TL'ydi. Sanki indirimliymiş gibi geldi bana çünkü KARA MELEK 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE 6-İLERİ MANÜEL DERİN PASSAT SEDAN vardı ve fiyatı 59.000 TL'ydi... Arada fiyat ve VARIANT farkı 2.900 TL'ydi (sadece...). Beyaz PASSAT VARIANT 1.4 TSI 7-DSG'den çok zor ayrıldım... Bu otomobil alınmaz mı? Bu yer uçağına karşı konulabilir mi? Araçlarda PASSAT CC Direksiyon, Gösterge, Climatronic vardı, Sedan araçta RNS310 ve Variant'ta da RCD310 vardı.

    Adana'da SADECE 1 ADET BEYAZ PASSAT VARIANT var ve her gün akşam 18:30'da evimin önünden yukarıya doğru gidiyor...! Off offf.....

    Taner Göde


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü




    278. sayfada Taner Gödenin yazısındaki forotoğraflara bakın siyah 1.4 tsi de rns 310, beyaz variantta rcd 310 var hani nerede standart? iki araçta aynı motor ve aynı donanımda şimdi müsterinin ne günahı var
    VW ben ne verirsem onu yiyeceksin diyor sen ne para verirsen ver beni ilgilendirmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: fizikchi

    Arkadaşlar, Aldığımdan beri(9 aydır) iki kere auto hold un çalışmadığı oldu.

    Ben auto holdu çok nadir kullanıyorum, çok yokuşta kaldıysam o zaman açıyorum acaba onun için mi devreye girmedi.Hep açık olsa belki böyle bir problem olmayacaktı.

    Dün önce yokuşta aktif hale getirdim güzel çalıştı geri kaydırmadı arabayı ama sonra düzlüğe geldim devreye girmedi.

    Acaba sorun nedir?Sizdede devreye girmediği oldu mu?

    Engin


    Düzlükte zaten girmeyebilir geri kaymayı algılamadığından ama bir çalışıp bir çalışmıyorsa ecu arıza tespiti yaptırmanda fayda var


    Auto Hold un geriye kaymayı algılayıp algılamakla ilgili bir işlevi yok. Aracın konumu her ne olursa olsun araç durduğu anda arka servo kontrollü el frenini devreye sokuyor. Eğim algılaması kalkışta yapılıyor. Eğim sensöründen gelen bilgiye göre debriyajdaki 3 seviyeli Hall sensör vasıtasıyla el freninin ne zaman serbest bırakılacağına karar veriliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaydin


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: fizikchi

    Arkadaşlar, Aldığımdan beri(9 aydır) iki kere auto hold un çalışmadığı oldu.

    Ben auto holdu çok nadir kullanıyorum, çok yokuşta kaldıysam o zaman açıyorum acaba onun için mi devreye girmedi.Hep açık olsa belki böyle bir problem olmayacaktı.

    Dün önce yokuşta aktif hale getirdim güzel çalıştı geri kaydırmadı arabayı ama sonra düzlüğe geldim devreye girmedi.

    Acaba sorun nedir?Sizdede devreye girmediği oldu mu?

    Engin


    Düzlükte zaten girmeyebilir geri kaymayı algılamadığından ama bir çalışıp bir çalışmıyorsa ecu arıza tespiti yaptırmanda fayda var


    Auto Hold un geriye kaymayı algılayıp algılamakla ilgili bir işlevi yok. Aracın konumu her ne olursa olsun araç durduğu anda arka servo kontrollü el frenini devreye sokuyor. Eğim algılaması kalkışta yapılıyor. Eğim sensöründen gelen bilgiye göre debriyajdaki 3 seviyeli Hall sensör vasıtasıyla el freninin ne zaman serbest bırakılacağına karar veriliyor.

    2010larda nasıl emniyet kemeri takılı ve yokuştasın otomatik mi devreye giriyor veya düz zemindesin trafiktesin sürekli devrede mi bu hold?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX


    quote:

    Orijinalden alıntı: 34HSN06

    iyi geceler . bir kaç sorum olcaktı tsi 1.4 2.0 kadar iyi gidiyormu yakıtı nasıl acaba.


    1.4 tsi 122 hp dsg kullanıcısyım, aracımı alalı 1.5 hafta kadar oldu..700 km yol yaptım..Arac bekledıgımden cok daha performanslı , kesinlikle hantal değil..Gaz pedalına tepkileri tatmin edici..2.0 tdi kullanmadım ancak duyumlarıma göre aralarında tabiki fark var ancak çok fazla bir fark yok..140 hp lerden bahsediyorum bu arada..yakıt tüketimleri arasında 0.2 L fark var tsi daha fazla yakıyor..Bu farkta kullanımdan kullanıma değişebilir..Yani yok denecek kadar az..Tek fark 1.4 tsi ve 2.0 tdi arasındaki 20.000 tl fark ve benzin ve dizel arasındaki 0.60 kurus fiyat farkı..Birde sölemeden geçemicem 1.4 tsi lar çok sessiz..

    nexX bence 2.0 TDI cr kullan ondan sonra aradaki 20.000 tL niye veriliyor anlarsın. 1.4 kullandım iki araç arasında dağlar kadar fark var en basitinden söyleyim 140 hp+320 nm tork koltuğa yaslatan bir güç yakıt olarak da sen 7. viteste yaklaşık 2300 devirde 110 ile giderken bu 2.0 cr 6. vitesde 2000 devirde 110 yapıyor aradaki 300 devir fark ve teknolojik olarak dieselin az yakması hemen hemen yüzde 50 den fazla tasarruf sağlıyor bu sadece passat için değil tüm diesel ve benzinli araçlarda hemen hemen var olan bir fark. Yüksek süratlarda düşük devirlerin yüksek tork sağlaması zaten dieselin en önemli özelliği 6. viteste 3600 devirde 200 km sürat yapıyorum ve bu hızda sürekli ama sürekli itme gücünü 140 hp inatla veriyor 4000 devirde 220 km sürat korkunç. Şimdi sen bir aracına bak 3600 devirde hangi hızlardasın 220 ye çıkmak için hangi devirlere geleceksin ama o süratlara çıkma tabi deneme için önermem ama denk gelirse anlarsın diye söylüyorum. Kesinlikle çok sessiz kullanınca anlarsın özellike pd tdi kullananlar bunu daha iyi anlar
    Yüksek süratlarda sen motor sesini illaki duyacaksın devir yükselecek çünkü.
    Kısacası bence passat platformunda benzinli diesel polemiğine girmeğe gerek yok o parayı fazlasıyla hakediyor bu kesin..Efendim 20.000 tlyi bankaya koysam daha karlı olurdum filan gibi söylemler anlamsız illaki ticari düşünüyosan o zaman hiç passat alma git golf al 50.000 ye 1.6 tdi cr veriyorlar 1.4 tsi passattan ve golften daha ucuz bunun sonu yok olay bu değil. Diesel aracı ne kadar uzun süre kullanırsan o parayı zaten amorti edecektir. Kaldi ki aynı yollarda 50.000 liralık araç da var 23.000 liralık araç da var 150.000 tlik araç da var şimdi yüksek fiyatlı araçları kullananlar tercihlerini o yönde kullandı iseler hata mı ediyorlar bunun parayla veya ticari düşünceyle bir alakası yok demektir. Tercih ve Zevk meselesi. Uçaklarda business ve economi koltukları vardır; businessler en önde ayrıcalıklı bölmede otururlar konfor ve ikram konusunda ayrı bir muameleye tabi olurlar o konuda da kendilerini iyi hissederler bu böyle bir şey işte.
    Şimdi ben sana soruyorum niye dsg aldın manuel alsaydın daha ucuza mal olmaz mıydı neticede o da passat..
    Bir başka Manuel 1.4 tsi passat kullanıcısı senden daha karlı aradaki fiyat farkını aynı kullanımlar dahilinde hiçbir zaman kapatamayacaksın nolacak şimdi :)


    Sölediklerim yanlış anlaşılmasın lutfen..Ben arada far yok demedim mutlaka vardır..Ancak benim fikrim 20.000 tl ye degmezdi o yuzden de 1.4 tsi aldım..Hem vergi avantajı var..Gereksiz yere devlete %60 ötv ödemek istemedim..Ayrıca dizellerin takometresi zaten 6.000 yanlis hatırlamıyorsam..Yanı sizdeki 2000 devirle bizdeki 2000 devir aynı şey değil..Oran-orantı kuralı!!Ayrıca dizel motorda torkun yüksek olması kadar dogal birşey olamaz..Cunku dizellin temel prensibi odur..Henüz bahsettiginiz süratlara çıkma fırsatım olmadı , kolay kolay da olmaz çünkü genç yaşıma ragmen cok hızlı giden birisi değilimdir..o yuzden o konuda birşey diyemicem ama normal hızlarda 0-150 km/h arasında 1.4 tsi gercekten çok tatmin edici..

    1.4 tsi dsg 110 km cc acık

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Siz 20.000 tl fazla verip dizel comfortline almıssınız o sizin seçiminizmiş..Ben 1.4 tsi comfortline aldım..Extra olarak bixenon ve rcd 510 yaptım..ki bunlar gene 20.000 tl tutmadı..Ben kendi dusuncemle arada kalan insanlara fikir vermeye çalısıyorum cunku ben dahil birçok kişi ilk duydugunda 1.4 tsi n çekişine ve performansına şüpheyle yaklasıyor..Ayrıca hala kullanmakta oldugumuz toyota avensis imiz (99 model) 2000cc 128 hp benzinli motor..Fabrika verileri 0-100 km hızlanması 9.3 sn ( bilenler bilir) bu şimdiki araçlara göre bile oldukca tatmin edici..onuda kullanan biri olarak avensiz le passatımız arasında performans farkı yok denecek kadar az..ki avensis fabrika verilerine göre passat 2.0 tdi dan daha atik..2.0 tdi 140 hp dsg 0-100 km 9.8 sn..Bunlar sadece fabrika verileri..

    Özetle demek istediğim 1.4 tsi passat için oldukca yeterli ve hesaplı bir motor..Çeker çekmez düşüncesi kafanızı karıştırıyor ve maddi durumunuz kısıtlı ise 2.0 tdi almak için 20.000 tl daha vermeye gerek yok..

    Saygılar Erdem..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 20 Mart 2010; 12:15:37 >
  • Taner abim, Sedat ve drozia, hatta tüm Passatdaslarim bugün Fischer + Kutger´de bol bol Kulaklarinizi cinlattim.

    Evet Tekerlerim degisti, Passat´im artik 1-2 cm daha yükseldi ve Arac Komforu artti, sanki ayaklari uzamis gibi . 235/45 R17´lik Lastikler ile gitmek bambaska bir duygu ve bunu hissediyorsun . Ayrica tabiki Müsteri memnuniyeti yüzünden (artik bana daha dikkatli bakiyorlar ) aracimi yikayip Süpürdüler "Süpürdüler" yanlis duymadiniz bunu ilk defa yasiyorum, sanirim Sikayetim bir ise yaramis. Far olayini söyledim o adam yokmus ama adama ögle degince yüzünü görecektiniz, cok Özür diledi ve "Far Ayarlamada aciz" durumdayiz dedi . Bana bakan o adam olsaydi suratina demek istiyordum ama simdilik bunlara bu kadar yeter. Dememin ardinda ilk defa aracima güzel bir bakim yaptilar Teker degistirirken, Yagini suyunu ve araci Silip süpürmüsler .

    Showroom´da beklerken aman allahim dedim, gözlerimi alamadim. Bir baktim Scirocco R Individual duruyor karsimda, aklima hemen sizler geldiniz acikcasi. Scirocco R Individual´a bindim oksadim . Aman allahim nasil bir Makina o, dis tasarimi dehset olmus, Yamuk direksyon hosuma gitmedi ama Direksyon tutusu daha güzeldi . Araba Full + Full´du ve fiyati ise 44.000 €uro´ydu. Masaya oturup alasim geldi ama 2 kapili ve 2 kisilik olmasi vazgectirdi kararimdan . Ayrica Tiguan´a bindim ve bunu drozia görseydi ne derdi diye düsündüm, Araba 2010 Model hersey yeni sadece Direksyon Eski kalmis , sanki araci yarim üretmisler gibi geldi bana binince. Ama Tiguanda harikaydi, Vites kutusunda 4Motion yaziyordu, ama Bagajini acina "cik" yaptim . Passat CC Interlagos ilk defa degisik Kum Rengi bir Passat CC + Interlagos Jantli arac gördüm harikaydi, ayrica Panaroma Sunroof´ta vardi tabiki.

    Resimler ekliyecem.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat

    Taner abim, Sedat ve drozia, hatta tüm Passatdaslarim bugün Fischer + Kutger´de bol bol Kulaklarinizi cinlattim.

    Evet Tekerlerim degisti, Passat´im artik 1-2 cm daha yükseldi ve Arac Komforu artti, sanki ayaklari uzamis gibi . 235/45 R17´lik Lastikler ile gitmek bambaska bir duygu ve bunu hissediyorsun . Ayrica tabiki Müsteri memnuniyeti yüzünden (artik bana daha dikkatli bakiyorlar ) aracimi yikayip Süpürdüler "Süpürdüler" yanlis duymadiniz bunu ilk defa yasiyorum, sanirim Sikayetim bir ise yaramis. Far olayini söyledim o adam yokmus ama adama ögle degince yüzünü görecektiniz, cok Özür diledi ve "Far Ayarlamada aciz" durumdayiz dedi . Bana bakan o adam olsaydi suratina demek istiyordum ama simdilik bunlara bu kadar yeter. Dememin ardinda ilk defa aracima güzel bir bakim yaptilar Teker degistirirken, Yagini suyunu ve araci Silip süpürmüsler .

    Showroom´da beklerken aman allahim dedim, gözlerimi alamadim. Bir baktim Scirocco R Individual duruyor karsimda, aklima hemen sizler geldiniz acikcasi. Scirocco R Individual´a bindim oksadim . Aman allahim nasil bir Makina o, dis tasarimi dehset olmus, Yamuk direksyon hosuma gitmedi ama Direksyon tutusu daha güzeldi . Araba Full + Full´du ve fiyati ise 44.000 €uro´ydu. Masaya oturup alasim geldi ama 2 kapili ve 2 kisilik olmasi vazgectirdi kararimdan . Ayrica Tiguan´a bindim ve bunu drozia görseydi ne derdi diye düsündüm, Araba 2010 Model hersey yeni sadece Direksyon Eski kalmis , sanki araci yarim üretmisler gibi geldi bana binince. Ama Tiguanda harikaydi, Vites kutusunda 4Motion yaziyordu, ama Bagajini acina "cik" yaptim . Passat CC Interlagos ilk defa degisik Kum Rengi bir Passat CC + Interlagos Jantli arac gördüm harikaydi, ayrica Panaroma Sunroof´ta vardi tabiki.

    Resimler ekliyecem.....


    Yasin ben dun burda aracı aldıgım bayiye gittim..Dedim farlar cok asagı gösteriyor tamam bakarız dediler..40 dk sonra aracı aldık..Aksam test e cıktım..Gercekten farları kaldırmışlar..Senin almanya da yasadıklarndan sonra türkiye de bu kadar rahat çözmem beni çok şaşırttı..Burdaki servislerde yapılan işleme göre yıkayıp yıkamıyorlar BAsit işlemlerde aynen teslim..Bakımlarda güzelce temizliyorlar..En azından benim servisim de durum böyle
  •  VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Siz 20.000 tl fazla verip dizel comfortline almıssınız o sizin seçiminizmiş..Ben 1.4 tsi comfortline aldım..Extra olarak bixenon ve rcd 510 yaptım..ki bunlar gene 20.000 tl tutmadı..Ben kendi dusuncemle arada kalan insanlara fikir vermeye çalısıyorum cunku ben dahil birçok kişi ilk duydugunda 1.4 tsi n çekişine ve performansına şüpheyle yaklasıyor..Ayrıca hala kullanmakta oldugumuz toyota avensis imiz (99 model) 2000cc 128 hp benzinli motor..Fabrika verileri 0-100 km hızlanması 9.3 sn ( bilenler bilir) bu şimdiki araçlara göre bile oldukca tatmin edici..onuda kullanan biri olarak avensiz le passatımız arasında performans farkı yok denecek kadar az..ki avensis fabrika verilerine göre passat 2.0 tdi dan daha atik..2.0 tdi 140 hp dsg 0-100 km 9.8 sn..Bunlar sadece fabrika verileri..

    Özetle demek istediğim 1.4 tsi passat için oldukca yeterli ve hesaplı bir motor..Çeker çekmez düşüncesi kafanızı karıştırıyor ve maddi durumunuz kısıtlı ise 2.0 tdi almak için 20.000 tl daha vermeye gerek yok..

    Saygılar Erdem..






    Önceki aracım 2.0 tdi 140 hp passat idi.6 ay boyunca 1.4 tsi exclusive manuel kullandım.son olarak 1.5 yıldır 1.8 tsi passat kullanıyorum.İlk aracım olan 99 model avensis 2.0 sol da pederde duruyor.
    1.4 tsi ve 2.0 tdi ın performans degerleri birbirine yakındır.dizelin sadece yuksek tork avantajı var yani gaza dokununca koltuga daha fazla yapısıyorsun araca manuelse vitesle cok oynamana gerek kalmıyor.ama dsg ise zaten dsg o işi senin adına yapıyor.Ama 1.4 Tsi ında torku iyidir.benim avensisin torku 180nm civarı iken passat 1.4 tsi ın 200 n civarı.yakın gibi görünsede avensis 4400 devirde max torkunu verirken passat 1500 ile 4000 devir arası bu torku üretiyor.Buda cogu aracta olmayan bir ozellik.2.0 tdi ında tork bandı kısadır.Ve ozellikle yuksek devirlerde nefesi kesilir.Bunun sebebide dizellerin kısa devir bandı.

    Gelelim diger konulara passat 2.0 tdi bana 7000 tl enjektor masrafı cıkardıgı gun aracı sattım.aracta 60.000 km civarında idi.cevremde 2.0 tdi ın enjektor sorunu ile ugrasan cok arkadaşım var.Bu sadece passata özgü bir durum degil türkiyede motorinin kalitesinin düşük olması nedeni ile hemen hemen her markada bu sıkıntılar oluyor.Aracı satarken de vw bayilerindeki arkadaslarılarıma danıstım.Abi 60.000 km den sonra enjektor sıkıntısı genelde baslıyor.Gel sen benzinli al diye ağız birliği ettiler.Bunlarda ankaraki büyük servislerde yılardır çalışan arkadaşlar.Yani sağlamlık açısından benzinli araçlar her zaman daha güvenilirdir.1.4 TSI da son yıların en başarılı motorudur.Viallenin lpdi sistemi türkiyeye geldiği 1.4 tsi ların degeri daha da artacaktır.Şu anda insanların tek çekincesi lpg uygulanamaması.Lpg uygulandığı an 1.6 mpi ların payından müsteri kapacagını düşünüyorumSen niye 1.8 tsi a biniyorsun diyenlere ise ben aldıgımda 1.4 tsi ın highline ı yoktu ve performans istiyordum.9000 tl de indirim li almıştım aracı.Yani uygun oldu bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w.antilles -- 20 Mart 2010; 13:50:37 >
  • 
Sayfa: önceki 892893894895896
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.