Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (887. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.728
Cevap
132
Favori
4.505.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 885886887888889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arguss

    Benim araçta otomatik kararan dikiz aynası yok trendline olmasından dolayı ellemi katlıyorsun demişsiniz onu anlayamadım

    evet elle mi ayarlıyorsun aynayı bu kötü olmuş eğer öyleyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: sedat27

    Sensor gösterge üzerinde parlak siyah görünen dekorun altında.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arguss

    quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin göstergelerin kontak ile birlikte on olması ok de garaja girince niye kademeli olarak sönüyor sence göstergede mi sensör var ne algılıyor


    drozia,

    benim tahminim Dikiz aynasindaki Sensörden kaynaklaniyor (o sensör isik algiliyor ve bildiginiz gibi Dikiz aynasi karariyor ). Aracin ici Aydinlik oldugu an Gösterge Paneli aydinlaniyor, aracin ici Karanlik oldugu an karariyor ! En iyi örnek Garajda ic Lambayi yaktigimda Gösterge Paneli hemen aydinlandi, kapattigim an yavas yavas kademeli bir sekilde sönmüstü . Isik siddetli olarak Dikiz aynanin orada yaniyor´du yani Göstergeye Fazla isik vurmuyordu ve yinede Gösterge cok aydinlik bir sekilde yaniyor (Kademe Kademe sönerken belli oluyor).

    Bence Dikiz aynasindaki Sensöre baglanmis Gösterge Panelin Isik siddeti ve Ayari

    Saygilar Yasin


    Benim aracım trendline bende karartmalı ayna yok dolayısıyla dikiz aynasında sensörde yok ama bu gösterge olayı aynen bendede böyle karanlık bir yere girince sönüyor sensör başka yerde bence




    Arguss senin yazdigina göre demekki Sedatin dedigi gibi Sensör Gösterge Panelinin icinde . Olabilir ama ben sadece tahminen yazdim, Gösterge Panelinde Sensör göremediyim icin ama Dekorda Siyah olan yerin altindadir büyük bir ihtimal

    Saygilar Yasin

    şumudur o sensör

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat


    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Yasin göstergelerin kontak ile birlikte on olması ok de garaja girince niye kademeli olarak sönüyor sence göstergede mi sensör var ne algılıyor


    drozia,

    benim tahminim Dikiz aynasindaki Sensörden kaynaklaniyor (o sensör isik algiliyor ve bildiginiz gibi Dikiz aynasi karariyor ). Aracin ici Aydinlik oldugu an Gösterge Paneli aydinlaniyor, aracin ici Karanlik oldugu an karariyor ! En iyi örnek Garajda ic Lambayi yaktigimda Gösterge Paneli hemen aydinlandi, kapattigim an yavas yavas kademeli bir sekilde sönmüstü . Isik siddetli olarak Dikiz aynanin orada yaniyor´du yani Göstergeye Fazla isik vurmuyordu ve yinede Gösterge cok aydinlik bir sekilde yaniyor (Kademe Kademe sönerken belli oluyor).

    Bence Dikiz aynasindaki Sensöre baglanmis Gösterge Panelin Isik siddeti ve Ayari

    Saygilar Yasin

    Yasin, o zaman ayna kararırken göstergenin de senkronize sönmesi gerekiyor dimi ona dikkat ettinmi bi de bişey daha aynada solda hep yeşil ışık yanıyor sağdaki yanmayan led ne işe yarıyor yoksa o sensör mü? bi de aynanın altında bir düğme var ona basılı tutunca yan dikiz aynaların kararıyor mı



    drozia,

    Aynanin orada bir Yesil LED ve LED´in yanindaki Aynayi karartan Sensördür . Altindaki dügme ile Dikiz aynasindaki Sensörü kapatiyorsun (Yesil LED sönüyor). Sende Yan kararan Dikiz aynasi yok .

    Saygilar Yasin

    Yasin senin araçta var mı yan kararan ayna highline da var dimi nasıl çalışıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arguss

    Benim araçta otomatik kararan dikiz aynası yok trendline olmasından dolayı ellemi katlıyorsun demişsiniz onu anlayamadım

    evet elle mi ayarlıyorsun aynayı bu kötü olmuş eğer öyleyse


    Ben dikiz aynasından bahsediyorum ve tabiki elle ayarlıyorum sizin dikiz aynaları elektriklimi ? (yan aynalarım tabiki elektrikli, ısıtmalı... katlama olayıda sadece highline'da var diye biliyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arguss

    Benim araçta otomatik kararan dikiz aynası yok trendline olmasından dolayı ellemi katlıyorsun demişsiniz onu anlayamadım

    evet elle mi ayarlıyorsun aynayı bu kötü olmuş eğer öyleyse



    trendlinelerde gündüz ve gece iki seçenek var, dikiz aynasının altındaki anahtarı ileri geri yaparak ayarlanıyor.

    Ama gece konumuna hiçbir zaman getirmedim çünkü gece modunda etraf çok karanlık oluyor sadece farlar gözüküyor ama daral getiriyor o kadar karanlık.
  • Merhaba sayın drozia,

    Güneş (Işığı) Sensörü (Sonnen[licht]sensor) resimde sağ altta havalandırma ızgarasının ortasında duran ve gökyüzüne bakan plastik çıkıntının içindeki parça. Katlanabilme özelliği dışında dış aynaların kendiliğinden karardığını hatırlamıyorum. 2008'deki Donanım Listesinde baktım ve aynalar için otomatik/kendiliğinden kararma özelliğinden söz etmiyor. Kullanma kılavuzu aşağıda, aracımda duruyor. Yarın bir inceleyeceğim.

    2000 Model SEAT Toledo aracımın aynaları bile katlanıyordu! Arka cam perde ve kapı altı aydınlatma da vardı. VOLKSWAGEN Passat kendisi zaten bir sınıf, Trendline-Comfortline-Highline bence gereksiz, hepsinin ortasını bulan bir donanım oluşturulabilir, Sunroof, Deri Koltuk ve Ahşap Kaplama belki opsiyonel olabilir ama gerisinin tümü bence Passat'ta STANDART olmalıdır. 60.000 TL ödeyen bence 63.000 TL'yi de bir şekilde halledebilir, fabrikada takılan donanım en sağlam, iyi, orjinal, kaliteli ve sorunsuz donanımdır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia
    Taner bey merhaba. Aracın users manualını okurken rastladım.sağ sol dikiz aynaları kararıyormuş o düğmeye basılı tutunca bi de siz bakın benim araçta bişey olmadı belki highlineda vardır şu koltuk ısıtmalı versiyonlarda sağ ayna da aşağı doğru konumlanıyor (jettalarda bile var )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o_erhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX


    quote:

    Orijinalden alıntı: asil0103


    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

    Passat ların standart lastiği 215/55R16 değil mi?


    235/45/R17 de standar sayılır .sonucta vw kendı takmıs orjınalden cc de olsa :) 8jx17 phonix di sanırım jantlar
    Benım hayalımdede bu jant lastık ebatları var :)


    Valla tam emin değilim ölçülerinden ama 18'' oldugunu biliyorum sadece..Passat ve Passat CC den en çok begendiğim jant İNTERGALOS

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    Bu jantı almayı düşünüyordum, fotoğrafı gördükten sonra kesin karar verdim

    18 bencede olmaz hep performansı hemde yakıtı etkıler 17 ideal ve şık duracaktır eminim.

    http://www.sahibinden.com/18_passat_cc_special_jant-05WQQaXQQ22878203WQQpXQQdisplayitem
    http://www.sahibinden.com/16_passat_cc_orjinal_jant-71WQQaXQQ18900842WQQpXQQdisplayitem
    zaten cokta pahalı değillermiş. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diskriminant


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    1.4 TSI 122 HP motorumda şimdiye kadar yağ eksiltme hiç olmadı. Uzun yol (Adana-Konya-Antalya) sonrasında bile maşallah 1 damla bile yağ eksilmedi, fakat Şenol beyin aracı 6 aydan ve 6.500 km'den sonra 1 litre yağ eksiltti. Sabah servise ben götürdüm ve 1 litre 5W30 (fıçı) eklendi, 33.00 TL fatura kesmeyi de ihmal etmediler. Motorun yeni olması, LPG altında çalışması gibi bazı açıklamalardan sonra aracı otoparka geri götürdüm. Ancak aracın git gide daha az yağ eksilteceğini de söylediler. Geçen hafta da araçla acilen bir yere gidildi, motor epey sıkıştırılmıştı (189-190 km/h) ve yağ yakması belki de ani bir sıkıştırmadan sonra oldu veya arttı.

    Yağ eksiltme forumda şimdiye kadar 2.0 TDI 140 HP motorlu araçlarda görülüyordu. Başka bu şekilde kronik yağ eksiltme gibi durumlarla karşılaşan oldu mu acaba?

    Beni 1.8 TSI ı o kadar sıkıştırmama rağmen dah hiç eksilttigini göremedim.
    1.6 MPI ların eksilttiğini duymamıştım ama lpg li araçlar eksiltiyor özellikle devirli kullanımlarda


    13000'de sarı ışık yanacak kadar yağı bitmişti benim 1.4 tsi'ın. Başka bir şanssızlık daha oldu bende. Benzin pompası bozuldu cihazın ilk servis öncesinde. Garantiden değiştirdiler ama nerdeyse yolda bırakıyordu. Servise 20 km. hızla giderek ( üstüne çıkmıyordu problem nedeniyle ) zor attım kendimi. Alakalı mıdır bilmem ama belki yağı fazlaca eksiltmesine sebep olmuş olabilir.

    Şu an 23000'i geçtim, yağ konusunda bir problem gözükmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asil0103

    quote:

    Orijinalden alıntı: o_erhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX


    quote:

    Orijinalden alıntı: asil0103


    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

    Passat ların standart lastiği 215/55R16 değil mi?


    235/45/R17 de standar sayılır .sonucta vw kendı takmıs orjınalden cc de olsa :) 8jx17 phonix di sanırım jantlar
    Benım hayalımdede bu jant lastık ebatları var :)


    Valla tam emin değilim ölçülerinden ama 18'' oldugunu biliyorum sadece..Passat ve Passat CC den en çok begendiğim jant İNTERGALOS

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    Bu jantı almayı düşünüyordum, fotoğrafı gördükten sonra kesin karar verdim

    18 bencede olmaz hep performansı hemde yakıtı etkıler 17 ideal ve şık duracaktır eminim.

    http://www.sahibinden.com/18_passat_cc_special_jant-05WQQaXQQ22878203WQQpXQQdisplayitem
    http://www.sahibinden.com/16_passat_cc_orjinal_jant-71WQQaXQQ18900842WQQpXQQdisplayitem
    zaten cokta pahalı değillermiş. :)

    Alıntıları Göster
    Taner bey inan seatın o modeli mükemmele yakındı ben o araca tutkundum halen de seat arabam var 1999 model 1.9 cordoba TDI diesel olması nedeniyle çok seviyorum. Evet passat HALEN GÜNCEL donanım eksikliğiyle 2000 model seat toledonun bile gerisinde kalıyor 10 yıl geçmiş olmasına rağmen toledonun signum paketinde bu saydığın özellikler vardı ayrıca göstergeler de hep yanıyordu kırmızı olarak. Çünkü o dönemdeki audinin genetik özelliklerini taşıyordu vw o dönemde b5 kasa satıyordu ve yine toledodan düşük donanımlıydı malesef.
    Passatı vw olduğu için değil Passat olduğu için seviyorum. Passat almayacak olsam fiyat ve donanım artıları nedeniyle seat veya skodaya kesinlikle YÖNELİRDİM. Ama passat bu b6 kasasıyla donanım eksikliklerinin yokluğunu çok da aratmıyor veya ben kendimi psikolojik olarak buna adapte ettim mecburen. YENİ B7 JAPON KARAKTERLİ BİR ARACA DÖNÜŞECEK BU NEDENLE KESİNLİKLE B6 YI DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNMEM.

    Daha önceki sayfalarda da yazmıştım yeni passatta neler olmalı diye tekrar geçeyim;

    Araç Comfortline ve Highline donanım olarak sunulmalı artık trendline kaldırılmalı çünkü passat konseptine bu ucuzculuk yakışmıyor; comfortline jantı ile highline jantları farklı olmalı ancak lastik ebatları aynı olmalı.

    b7 de b6 comfortlinedakilere eklenmek üzere standart olarak:
    Tüm modellerde gösterge aydınlatması kontak çevrildiği andan itibaren daimi yanmalı.
    Tüm modellerde sis lambası standart olmalı
    Tüm modellerde yeni golflerde olan gündüz far aydınlatması olmalı
    Tüm modellerde vites değiştirme önerisi olmalı
    Tüm modellerde ön cam ses ve ısı yalıtımlı olup çift renkli olmalı. Üst kısımda koyu ışık kırıcı özelliği olmalı (b5 lerde vardı)
    Tüm modellerde yağmura duyarlı far aydınlatması sensörü olmalı
    Tüm modellerde kol dayama haznesi soğutucu bölmesi içermeli (dikine bir efesi veya kolayı alabilmeli bravolarda bu var)
    Tüm modellerde yolcu koltuğu da elektrikli olmalı
    Tüm modellerde geri vitese atınca sağ dikiz aynası yere doğru konumlanmalı



    Tüm modellerde opsiyonlar:
    1-Sunroof solar veya solarsız (herkes istemeyebilir)
    2-Isıtmalı koltuk (soğuk ülke insanları tercih edebilir)
    3-Manuel/dsg (herkese göre değişen bir tercih)
    4-Karartılmış arka ve yan camlar (makul fiyat olursa tercih edilebilir)
    5-Yan ve arka cam perdeleri
    6-Deri döşeme
    7-Diğer aksesuarlar (yazılı kapı çıtaları, kauçuk bagaj tabanı, sis farı çerçevesi filan gibi)
    8-Bluetooth phone ön hazırlığı

    Comfortline donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı aydınlatması olmalı
    2-RNS 310 veya RCD 510 olmalı
    3-Dış Dikiz aynaları ışığa duyarlı kararmalı.

    Highline Donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı, ön ve arka ayak aydınlatması ve aynalarda çevre aydınlatması
    2-Kromajlı ön panjur (b7 de tüm modellerde standart olabilir)
    3-Viraja duyarlı sis lambaları
    4-Kör Nokta pointerı olmalı
    5-Cruise contolde Adaptif sürüş özelliği olmalı yani öndeki araca yaklaşıldığında hız kesmeli
    6-Şerit ihlal ikazı olmalı
    7-xenon viraja duyarlı farlar olmalı
    8-Dış dikiz Aynalar ışığa duyarlı kararmalı ve otomatik katlanır olmalı
    9-RNS 510 da gps de hız göstergesi, sd carttan dvd mpeg-4 divx oynatıcısı ve tv free özellikli olmalı (seyehat halindeyken sürekli seyredilebilmeli). Ayrıca analog ve dijital yayın alıcılı tv ve arka görüş kamerası olmalı
    10.Ön far yıkama (aydınlatmadan bağımsız çalışabilmeli)
    11-Sürücü koltuğu hafızalı olmalı

    Donanım farkları böyle olursa higline ile comfortline arasındaki fiyat farkı bugunkü zamana göre kıyaslanırsa daha hakkaniyetli ve anlamlı olabilir.

    Benzinliler
    1-1.6 polo classic 102 motor tarih sayfalarına gömülmeli.
    2-1.4 122 ve 160 hp tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (vergi avantajı)
    3-2.0 tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (bu versiyon R36 olarak da satılabilir)

    Diesel:
    1-1.6 tdi cr bluemotiondiesel 140 hp 6 ileri manuel veya dsg seçenekli olmalı
    eğer bu motor gelemiyorsa bluediesel kalitesi ülkemizde olmadığından kesinlikle şu anki golflerde bulunan 105 hp 1.6 tdi cr diesel passata konulmamalı (kaldırmaz) bu durumda 2 tip diesel motor olmalı:
    2-2.0 tdi cr 170 hp standart ve 2.0 bitdi cr 204 hp (R 36 olarak da satılabilir)
    bana göre vw bu değişimi B7 kasada böyle gerçekleştirmeli.

    ve KESİNLİKLE AYNI MODELLERDE BU YIL YAPTIĞI GİBİ KAFASINA GÖRE DEĞİŞİKLİK YAPMAMALI HER NE KADAR BU HAKKI VARSA DA..ÜRETİMİ STANDART TUTMALI.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Taner bey inan seatın o modeli mükemmele yakındı ben o araca tutkundum halen de seat arabam var 1999 model 1.9 cordoba TDI diesel olması nedeniyle çok seviyorum. Evet passat HALEN GÜNCEL donanım eksikliğiyle 2000 model seat toledonun bile gerisinde kalıyor 10 yıl geçmiş olmasına rağmen toledonun signum paketinde bu saydığın özellikler vardı ayrıca göstergeler de hep yanıyordu kırmızı olarak. Çünkü o dönemdeki audinin genetik özelliklerini taşıyordu vw o dönemde b5 kasa satıyordu ve yine toledodan düşük donanımlıydı malesef.
    Passatı vw olduğu için değil Passat olduğu için seviyorum. Passat almayacak olsam fiyat ve donanım artıları nedeniyle seat veya skodaya kesinlikle YÖNELİRDİM. Ama passat bu b6 kasasıyla donanım eksikliklerinin yokluğunu çok da aratmıyor veya ben kendimi psikolojik olarak buna adapte ettim mecburen. YENİ B7 JAPON KARAKTERLİ BİR ARACA DÖNÜŞECEK BU NEDENLE KESİNLİKLE B6 YI DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNMEM.

    Daha önceki sayfalarda da yazmıştım yeni passatta neler olmalı diye tekrar geçeyim;

    Araç Comfortline ve Highline donanım olarak sunulmalı artık trendline kaldırılmalı çünkü passat konseptine bu ucuzculuk yakışmıyor; comfortline jantı ile highline jantları farklı olmalı ancak lastik ebatları aynı olmalı.

    b7 de b6 comfortlinedakilere eklenmek üzere standart olarak:
    Tüm modellerde gösterge aydınlatması kontak çevrildiği andan itibaren daimi yanmalı.
    Tüm modellerde sis lambası standart olmalı
    Tüm modellerde yeni golflerde olan gündüz far aydınlatması olmalı
    Tüm modellerde vites değiştirme önerisi olmalı
    Tüm modellerde ön cam ses ve ısı yalıtımlı olup çift renkli olmalı. Üst kısımda koyu ışık kırıcı özelliği olmalı (b5 lerde vardı)
    Tüm modellerde yağmura duyarlı far aydınlatması sensörü olmalı
    Tüm modellerde kol dayama haznesi soğutucu bölmesi içermeli (dikine bir efesi veya kolayı alabilmeli bravolarda bu var)
    Tüm modellerde yolcu koltuğu da elektrikli olmalı
    Tüm modellerde geri vitese atınca sağ dikiz aynası yere doğru konumlanmalı



    Tüm modellerde opsiyonlar:
    1-Sunroof solar veya solarsız (herkes istemeyebilir)
    2-Isıtmalı koltuk (soğuk ülke insanları tercih edebilir)
    3-Manuel/dsg (herkese göre değişen bir tercih)
    4-Karartılmış arka ve yan camlar (makul fiyat olursa tercih edilebilir)
    5-Yan ve arka cam perdeleri
    6-Deri döşeme
    7-Diğer aksesuarlar (yazılı kapı çıtaları, kauçuk bagaj tabanı, sis farı çerçevesi filan gibi)
    8-Bluetooth phone ön hazırlığı

    Comfortline donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı aydınlatması olmalı
    2-RNS 310 veya RCD 510 olmalı
    3-Dış Dikiz aynaları ışığa duyarlı kararmalı.

    Highline Donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı, ön ve arka ayak aydınlatması ve aynalarda çevre aydınlatması
    2-Kromajlı ön panjur (b7 de tüm modellerde standart olabilir)
    3-Viraja duyarlı sis lambaları
    4-Kör Nokta pointerı olmalı
    5-Cruise contolde Adaptif sürüş özelliği olmalı yani öndeki araca yaklaşıldığında hız kesmeli
    6-Şerit ihlal ikazı olmalı
    7-xenon viraja duyarlı farlar olmalı
    8-Dış dikiz Aynalar ışığa duyarlı kararmalı ve otomatik katlanır olmalı
    9-RNS 510 da gps de hız göstergesi, sd carttan dvd mpeg-4 divx oynatıcısı ve tv free özellikli olmalı (seyehat halindeyken sürekli seyredilebilmeli). Ayrıca analog ve dijital yayın alıcılı tv ve arka görüş kamerası olmalı
    10.Ön far yıkama (aydınlatmadan bağımsız çalışabilmeli)
    11-Sürücü koltuğu hafızalı olmalı

    Donanım farkları böyle olursa higline ile comfortline arasındaki fiyat farkı bugunkü zamana göre kıyaslanırsa daha hakkaniyetli ve anlamlı olabilir.

    Benzinliler
    1-1.6 polo classic 102 motor tarih sayfalarına gömülmeli.
    2-1.4 122 ve 160 hp tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (vergi avantajı)
    3-2.0 tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (bu versiyon R36 olarak da satılabilir)

    Diesel:
    1-1.6 tdi cr bluemotiondiesel 140 hp 6 ileri manuel veya dsg seçenekli olmalı
    eğer bu motor gelemiyorsa bluediesel kalitesi ülkemizde olmadığından kesinlikle şu anki golflerde bulunan 105 hp 1.6 tdi cr diesel passata konulmamalı (kaldırmaz) bu durumda 2 tip diesel motor olmalı:
    2-2.0 tdi cr 170 hp standart ve 2.0 bitdi cr 204 hp (R 36 olarak da satılabilir)
    bana göre vw bu değişimi B7 kasada böyle gerçekleştirmeli.

    ve KESİNLİKLE AYNI MODELLERDE BU YIL YAPTIĞI GİBİ KAFASINA GÖRE DEĞİŞİKLİK YAPMAMALI HER NE KADAR BU HAKKI VARSA DA..ÜRETİMİ STANDART TUTMALI.

    Alıntıları Göster
    3 yeni üye, 190 olduk. Aramıza hoşgeldiniz

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    can bora 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline İzlanda Grisi
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    NexX 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline Beyaz
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    systemstyle 2008 Model Passat 2.0 TDI 140 BG Comfortline
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozia

    Taner bey inan seatın o modeli mükemmele yakındı ben o araca tutkundum halen de seat arabam var 1999 model 1.9 cordoba TDI diesel olması nedeniyle çok seviyorum. Evet passat HALEN GÜNCEL donanım eksikliğiyle 2000 model seat toledonun bile gerisinde kalıyor 10 yıl geçmiş olmasına rağmen toledonun signum paketinde bu saydığın özellikler vardı ayrıca göstergeler de hep yanıyordu kırmızı olarak. Çünkü o dönemdeki audinin genetik özelliklerini taşıyordu vw o dönemde b5 kasa satıyordu ve yine toledodan düşük donanımlıydı malesef.
    Passatı vw olduğu için değil Passat olduğu için seviyorum. Passat almayacak olsam fiyat ve donanım artıları nedeniyle seat veya skodaya kesinlikle YÖNELİRDİM. Ama passat bu b6 kasasıyla donanım eksikliklerinin yokluğunu çok da aratmıyor veya ben kendimi psikolojik olarak buna adapte ettim mecburen. YENİ B7 JAPON KARAKTERLİ BİR ARACA DÖNÜŞECEK BU NEDENLE KESİNLİKLE B6 YI DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNMEM.

    Daha önceki sayfalarda da yazmıştım yeni passatta neler olmalı diye tekrar geçeyim;

    Araç Comfortline ve Highline donanım olarak sunulmalı artık trendline kaldırılmalı çünkü passat konseptine bu ucuzculuk yakışmıyor; comfortline jantı ile highline jantları farklı olmalı ancak lastik ebatları aynı olmalı.

    b7 de b6 comfortlinedakilere eklenmek üzere standart olarak:
    Tüm modellerde gösterge aydınlatması kontak çevrildiği andan itibaren daimi yanmalı.
    Tüm modellerde sis lambası standart olmalı
    Tüm modellerde yeni golflerde olan gündüz far aydınlatması olmalı
    Tüm modellerde vites değiştirme önerisi olmalı
    Tüm modellerde ön cam ses ve ısı yalıtımlı olup çift renkli olmalı. Üst kısımda koyu ışık kırıcı özelliği olmalı (b5 lerde vardı)
    Tüm modellerde yağmura duyarlı far aydınlatması sensörü olmalı
    Tüm modellerde kol dayama haznesi soğutucu bölmesi içermeli (dikine bir efesi veya kolayı alabilmeli bravolarda bu var)
    Tüm modellerde yolcu koltuğu da elektrikli olmalı
    Tüm modellerde geri vitese atınca sağ dikiz aynası yere doğru konumlanmalı



    Tüm modellerde opsiyonlar:
    1-Sunroof solar veya solarsız (herkes istemeyebilir)
    2-Isıtmalı koltuk (soğuk ülke insanları tercih edebilir)
    3-Manuel/dsg (herkese göre değişen bir tercih)
    4-Karartılmış arka ve yan camlar (makul fiyat olursa tercih edilebilir)
    5-Yan ve arka cam perdeleri
    6-Deri döşeme
    7-Diğer aksesuarlar (yazılı kapı çıtaları, kauçuk bagaj tabanı, sis farı çerçevesi filan gibi)
    8-Bluetooth phone ön hazırlığı

    Comfortline donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı aydınlatması olmalı
    2-RNS 310 veya RCD 510 olmalı
    3-Dış Dikiz aynaları ışığa duyarlı kararmalı.

    Highline Donanımında standart olarak:
    1-Kapı altı, ön ve arka ayak aydınlatması ve aynalarda çevre aydınlatması
    2-Kromajlı ön panjur (b7 de tüm modellerde standart olabilir)
    3-Viraja duyarlı sis lambaları
    4-Kör Nokta pointerı olmalı
    5-Cruise contolde Adaptif sürüş özelliği olmalı yani öndeki araca yaklaşıldığında hız kesmeli
    6-Şerit ihlal ikazı olmalı
    7-xenon viraja duyarlı farlar olmalı
    8-Dış dikiz Aynalar ışığa duyarlı kararmalı ve otomatik katlanır olmalı
    9-RNS 510 da gps de hız göstergesi, sd carttan dvd mpeg-4 divx oynatıcısı ve tv free özellikli olmalı (seyehat halindeyken sürekli seyredilebilmeli). Ayrıca analog ve dijital yayın alıcılı tv ve arka görüş kamerası olmalı
    10.Ön far yıkama (aydınlatmadan bağımsız çalışabilmeli)
    11-Sürücü koltuğu hafızalı olmalı

    Donanım farkları böyle olursa higline ile comfortline arasındaki fiyat farkı bugunkü zamana göre kıyaslanırsa daha hakkaniyetli ve anlamlı olabilir.

    Benzinliler
    1-1.6 polo classic 102 motor tarih sayfalarına gömülmeli.
    2-1.4 122 ve 160 hp tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (vergi avantajı)
    3-2.0 tsi manuel veya dsg seçenekli olmalı (bu versiyon R36 olarak da satılabilir)

    Diesel:
    1-1.6 tdi cr bluemotiondiesel 140 hp 6 ileri manuel veya dsg seçenekli olmalı
    eğer bu motor gelemiyorsa bluediesel kalitesi ülkemizde olmadığından kesinlikle şu anki golflerde bulunan 105 hp 1.6 tdi cr diesel passata konulmamalı (kaldırmaz) bu durumda 2 tip diesel motor olmalı:
    2-2.0 tdi cr 170 hp standart ve 2.0 bitdi cr 204 hp (R 36 olarak da satılabilir)
    bana göre vw bu değişimi B7 kasada böyle gerçekleştirmeli.

    ve KESİNLİKLE AYNI MODELLERDE BU YIL YAPTIĞI GİBİ KAFASINA GÖRE DEĞİŞİKLİK YAPMAMALI HER NE KADAR BU HAKKI VARSA DA..ÜRETİMİ STANDART TUTMALI.

    Alıntıları Göster
    B 7 kasa Passatın tanıtılacağı fuar ne ve ne zaman?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    3 yeni üye, 190 olduk. Aramıza hoşgeldiniz

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    can bora 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline İzlanda Grisi
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    NexX 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline Beyaz
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    systemstyle 2008 Model Passat 2.0 TDI 140 BG Comfortline



    Abi yalnız güç birimleri bg değil ps olacak
  • Taner cigim hiç bakma.

    kendiliginden kararan yan dikiz aynası TRde yok.ama VW de var.ETKA da ayrı parca noları var.
    Elektrikli ısıtmalı katlanmalı ve kararan olarak etkada kod bulunuyor





    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Merhaba sayın drozia,

    Güneş (Işığı) Sensörü (Sonnen[licht]sensor) resimde sağ altta havalandırma ızgarasının ortasında duran ve gökyüzüne bakan plastik çıkıntının içindeki parça. Katlanabilme özelliği dışında dış aynaların kendiliğinden karardığını hatırlamıyorum. 2008'deki Donanım Listesinde baktım ve aynalar için otomatik/kendiliğinden kararma özelliğinden söz etmiyor. Kullanma kılavuzu aşağıda, aracımda duruyor. Yarın bir inceleyeceğim.

    2000 Model SEAT Toledo aracımın aynaları bile katlanıyordu! Arka cam perde ve kapı altı aydınlatma da vardı. VOLKSWAGEN Passat kendisi zaten bir sınıf, Trendline-Comfortline-Highline bence gereksiz, hepsinin ortasını bulan bir donanım oluşturulabilir, Sunroof, Deri Koltuk ve Ahşap Kaplama belki opsiyonel olabilir ama gerisinin tümü bence Passat'ta STANDART olmalıdır. 60.000 TL ödeyen bence 63.000 TL'yi de bir şekilde halledebilir, fabrikada takılan donanım en sağlam, iyi, orjinal, kaliteli ve sorunsuz donanımdır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia
    Taner bey merhaba. Aracın users manualını okurken rastladım.sağ sol dikiz aynaları kararıyormuş o düğmeye basılı tutunca bi de siz bakın benim araçta bişey olmadı belki highlineda vardır şu koltuk ısıtmalı versiyonlarda sağ ayna da aşağı doğru konumlanıyor (jettalarda bile var )


  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat27

    Taner cigim hiç bakma.

    kendiliginden kararan yan dikiz aynası TRde yok.ama VW de var.ETKA da ayrı parca noları var.
    Elektrikli ısıtmalı katlanmalı ve kararan olarak etkada kod bulunuyor





    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Merhaba sayın drozia,

    Güneş (Işığı) Sensörü (Sonnen[licht]sensor) resimde sağ altta havalandırma ızgarasının ortasında duran ve gökyüzüne bakan plastik çıkıntının içindeki parça. Katlanabilme özelliği dışında dış aynaların kendiliğinden karardığını hatırlamıyorum. 2008'deki Donanım Listesinde baktım ve aynalar için otomatik/kendiliğinden kararma özelliğinden söz etmiyor. Kullanma kılavuzu aşağıda, aracımda duruyor. Yarın bir inceleyeceğim.

    2000 Model SEAT Toledo aracımın aynaları bile katlanıyordu! Arka cam perde ve kapı altı aydınlatma da vardı. VOLKSWAGEN Passat kendisi zaten bir sınıf, Trendline-Comfortline-Highline bence gereksiz, hepsinin ortasını bulan bir donanım oluşturulabilir, Sunroof, Deri Koltuk ve Ahşap Kaplama belki opsiyonel olabilir ama gerisinin tümü bence Passat'ta STANDART olmalıdır. 60.000 TL ödeyen bence 63.000 TL'yi de bir şekilde halledebilir, fabrikada takılan donanım en sağlam, iyi, orjinal, kaliteli ve sorunsuz donanımdır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: drozia
    Taner bey merhaba. Aracın users manualını okurken rastladım.sağ sol dikiz aynaları kararıyormuş o düğmeye basılı tutunca bi de siz bakın benim araçta bişey olmadı belki highlineda vardır şu koltuk ısıtmalı versiyonlarda sağ ayna da aşağı doğru konumlanıyor (jettalarda bile var )




    Alıntıları Göster
    evet beyler

    bugun ender elektronik metinleydim.

    ve çok güzel bişey oldu.Ayakaltı ışıklandırması (footwell light) yapmaya karar verdik. hemde 4 adet ön arka olacak.

    4 tane montaj dahil fiyatı 200TL olacak gibi.tam fiyatı Metinden alabilirsiniz?

    bu resimler niye çıkmıyor artık


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedat27 -- 17 Mart 2010; 23:58:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    3 yeni üye, 190 olduk. Aramıza hoşgeldiniz

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    can bora 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline İzlanda Grisi
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    NexX 2010 Model Passat 1.4 TSI 122 BG DSG Comfortline Beyaz
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
    systemstyle 2008 Model Passat 2.0 TDI 140 BG Comfortline



    Abi yalnız güç birimleri bg değil ps olacak

    Alıntıları Göster
    Iyi aksamlar akdaslar, aracimin camlarini nihayet filmlendirdim, sizler icin bir kac resim, umarim begenirsiniz.


    [image]http://img121.imageshack.us/img121/797/passatdesktop009.jpg[\image]

    [image]http://img3.imageshack.us/img3/5310/passatdesktop005.jpg[\image]

    [image]http://img401.imageshack.us/img401/5097/passatdesktop003.jpg[\image]

    [image]http://img405.imageshack.us/img405/8996/passatdesktop008.jpg[\image]

    buda filmden önceki hali,

    [image]http://img265.imageshack.us/img265/3194/vwpassat1031.jpg[\image]


    Saygilar Ercüment
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakado67

    Iyi aksamlar akdaslar, aracimin camlarini nihayet filmlendirdim, sizler icin bir kac resim, umarim begenirsiniz.


    [image]http://img121.imageshack.us/img121/797/passatdesktop009.jpg[\image]

    [image]http://img3.imageshack.us/img3/5310/passatdesktop005.jpg[\image]

    [image]http://img401.imageshack.us/img401/5097/passatdesktop003.jpg[\image]

    [image]http://img405.imageshack.us/img405/8996/passatdesktop008.jpg[\image]

    buda filmden önceki hali,

    [image]http://img265.imageshack.us/img265/3194/vwpassat1031.jpg[\image]


    Saygilar Ercüment

    Alıntıları Göster
    Filmler çok yakışmış..

    Almanyada highline larda bi-xenon standart değil mi??

    Forum da mı bir sorun var acaba resimler çıkmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Sevgili Fizikçi arkadaşım,

    Oto yıkamaya gittiğimde (bezinciye gittim gibi) katı kurallarım vardır.

    1. Aracı yıkayacak olanlar kesinlikle aracın içinde veya yanında sigara içmeyecek.
    2. Aracın radyosu, torpido gözü ve diğer kapalı bölmeler kesinlikle açılmayacak.
    3. Aracın yıkanacağı yer (zemin) temiz olacak, önceki araçların çamuru olmayacak!
    4. Araç su ile durulanacak, peluşla ve şampuanla yıkanacak, köpük sıkılmayacak...!
    5. Araca kolonya, parfüm, koku, karanfil, hacı yağı, tütün kolonyası (!) sıkmak yok!
    6. Lastikler fırça, jantlar bezle yıkanacak, sadece lastikler parlatılacak, jantlar değil.
    7. Araç kurulanırken yanında yıkanan aracın su zerrecikleri araca temas etmeyecek.
    8. Araç oto yıkamacıdan çıkarken lastiklerine su, çamur, toz ve pislik değmeyecek!
    9. Aracın camları "yokmuş" veya "takılmamış" izlenimi verecek kadar silinecek.....!
    0. Aracın koltuk, bilhassa tutturmakta zorlandığım ileri/geri ayarıyla oynanmayacak!

    Bunları harfiyyen uygularım ve uygulatırım. Bu nedenle otomobillerim her zaman ilk
    günkü kadar temiz, ak ve pak olur. Güzel havada baraj gölü çamlık alana giderim ve
    çam ağaçlarının veya portakal çiçeklerinin nadide kokularının aracıma dolmasını da
    sağlarım.

    Emekle elde edileni itina ile korur, tititzlikten ödün vermemeye çalışırım, ama tüm bu
    kuralları aklıselim bir tutum ve beklenti içerisinde, olgunlukla uygularım, daima tabi ki.

    Bir gözüm de her zaman aracımda olur. Her zaman!

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: fizikchi
    Koku şehirler arası otobüslerde koridora sıkılan koku, lanet olsun çok otobüs kullandığım için kokuyu yakından tanıyorum. Yıkadıktan sonra yağmur altında bütün camlar açık gezmek zorunda kaldım, herkes bana bakıyordu bu adam ne yapıyor diye. Hala gidip havalandırmak istiyorum. Amca her yere sıktında bagajdan ne istedin?


    Alıntıları Göster
    Kusura bakmayin beyler yanlis yapmisim, ama simdi oldu heralde

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Buda filmden önceki hali,

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

    Filmler çok yakışmış..

    Almanyada highline larda bi-xenon standart değil mi??

    Forum da mı bir sorun var acaba resimler çıkmıyor

    NexX, burda degil bi-xeonen araclarda radyo bile yok, herseyi sen kendin siparis veriyosun, tabiki aracin fiyati ona göre artiyor,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakado67

    quote:

    Orijinalden alıntı: NexX

    Filmler çok yakışmış..

    Almanyada highline larda bi-xenon standart değil mi??

    Forum da mı bir sorun var acaba resimler çıkmıyor

    NexX, burda degil bi-xeonen araclarda radyo bile yok, herseyi sen kendin siparis veriyosun, tabiki aracin fiyati ona göre artiyor,

    Alıntıları Göster
    2010 42.haftadan sonra MFA TÜRKÇE olarak geliyor haydi gözümüz aydın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat27

    2010 42.haftadan sonra MFA TÜRKÇE olarak geliyor haydi gözümüz aydın.

    Alıntıları Göster
    yuh diyorum sercan boyle yapsak

  • 
Sayfa: önceki 885886887888889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.