Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (399. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.724
Cevap
132
Favori
4.505.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 397398399400401
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler cevabınız için.
    XP tabanlı olanlara baktım ama bulamadım.
    karasal tv yayını ile analog arasında ne fark var bilmiyorum. Pioneer'da var ama henüz kullanılamıyordu Türkiye'de bildiğim kadaryla.
    Orijinal RNS510 2400 TL'ye düşünsem eksik birşeyler kalır mı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: autograph

    Yanlış anlamadıysam Hakan Yetiz Bey'in getirdiklerinde diğerinde olmayan bilgisayar işlemcisi gibi bir şeyler var. Örneğin diğerinde bilgisayar masaüstünü görmek, internete vs girmek mümkün değilken bununla mümkün gibi görünüyor. Onun dışında navi-tv-radyo-dvdoynatma-bluetooth sanırım hepsinde var.
    Yanlışım varsa lütfen düzeltin :)



    Merhaba autograph,

    Hakan arkadaşımızın getirdiği MT-6501 model DVB-T (Digital Video Broadcasting-Terrestrial) (Karasal Sayısal TV Yayını) modelidir. Mesajımda Windows XP olan model bilgilendirme amaçlı ve 1500 USD'ye Türkiye'de satılan başka bir model, benim aldığım ve Hakan Yetiz'in SW Maisun'dan temin ettiği ürünle bir ilgisi yok. Mesajın içerisinde bulunması benim o ürünü aldığım düşüncesini uyandırabilir ama esasen 3 hafta önce bu ürünleri incelerken Windows XP tabanlı bu ürünle de karşılaşmış ve buraya eklemiştik. Türkiye'de de satan olduğunu öğrenince ekledim.

    TV-NAVI-DVD-BLUETOOTH-RADIO-SD CARD READER-MP3-MP4 hepsinde var. TV yayını alma şekli değişik. Biz DVB-T aldık. Sanırım şu anda da DVB-T üretiliyor. Analog TV ellerinde kalmamıştı (artık üretilmeyebilir de).

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

  • quote:

    Orjinalden alıntı: DrSKULL

    Resimleri olan CarPC ayrı bir ürün, çindeki firmayla konuştuğumda 1100 dolar civarı fiyat istemişlerdi. gümrüğe takılmadan Türkiye'ye getirtebilseniz bile fiyatı çok artacaktır. RNS 510 ekran kalitesi çok güzel,normal yoldan almaya kalksanız pahalı bir sistem ve Türkiye haritası yoktu navigasyonu işe yaramıyordu, ayrıca her extra parça yaklaşık 500 dolara mal oluyor, bluetooth 500 dolar, Türkiyede 900 tl isteniyor, hareket halinde görüntü kesiliyor bunu önlemek için tv free aperatı taktırmak lazım 200 euro, geri görüş kamerası için bir interface, ipod ve usb için ayrı bir interface gerekiyor ve hepsi tuzlu :( Taner beye gelen sistem hepsini içeriyor, yorumları üstattan alacağız yarn sanırım :)

    Çok teşekkürler o zaman 2400TL'ye bitmiyor, ekstraları çok olacak. CarPC hoş göründü ama sanırım çok da şart bir şey değil düşününce. İnternete de GPRS üzerinden falan mı giriyor?
    Taner Beyin getirttiği modelle ilgili yorumlarını beklemek en uygunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 12 Mayıs 2009; 16:35:14 >
  • Söylemeyi unuttum RNS 510'da TV 'de yok onun için de ayrı bir ünite taktırmanız gerekiyor.

    CarPC için internette bir video izlemiştim, Microsoft ve VW ortak bir proje ile bir ürün geliştiriyorlardı Passat üzerinde. Gerçekten güzel bir sistemdi. Ama sonrasında ne o videoyu bulabildim ne de onunla ilgili bir haber okudum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: autograph

    teşekkürler cevabınız için. XP tabanlı olanlara baktım ama bulamadım. karasal tv yayını ile analog arasında ne fark var bilmiyorum. Pioneer'da var ama henüz kullanılamıyordu Türkiye'de bildiğim kadaryla. Orijinal RNS510 2400 TL'ye düşünsem eksik birşeyler kalır mı?



    Windows XP tabanlı ürünü yukarıda linki verdiği kişi satıyor, $1100 olan üretici satış fiyatı Türkiye'ye gelene kadar €1500 oluyor. Orjinal RNS510 hakkında yorumları kullanıcı arkadaşlar yapacaklardır, bilhassa DrSkull ve VW_Passat Yasin arkadaşlarım.

    Benim ve losing arkadaşımın aldığı ürün turkwell.com Sedat arkadaşımın ürünü ile aynı, tek fark Sedat'ın cihazı analog TV, bizim cihazlar DVB-T ve TV yayınları şu anda uydudan sayısal (digital) olarak yapılıyor, karadan ise UHF/VHF bandından analog olarak (bu da kötü havada görüntü kalitesinin bozulmasına sebep oluyor) ve kablo TV'den de analog ve sayısal olarak yayın yapılıyor. Almanya'da 2005 yılında başlayan DVB-T yayını ülkemizde de henüz emekleme aşamasında.

    TV yayını 3'e ayrılıyor

    T = Terrestrial/Karasal, vericiler karada direkler/kuleler üzerine kurularak telsiz tarzı yüksek frekansla digital veya analog sinyalle yayın yapar.
    S = Satellite/Uydudan, vericiler uydudan dünyaya belli bir bölgeyi hedef alan anten ile yüksek frekansla digital veya analog sinyalle yayın yapar.
    C = Cable/Kablo, vericiler kablo TV merkezinden kablo üzerinden özel kablo frenaksı ile digital veya analog sinyalle yayın yapar.

    Normal geleneksel TV yayını UHF/VHF antenle analog yayını iken çanak anten alan çoğu insan evinde uydudan sayısal yayın izlemektedir. Satın aldığımız navigasyon cihazında da standard analog TV varken ellerinde olmamasından ötürü DVB-T modelini aldık.

    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DrSKULL

    Söylemeyi unuttum RNS 510'da TV 'de yok onun için de ayrı bir ünite taktırmanız gerekiyor.

    CarPC için internette bir video izlemiştim, Microsoft ve VW ortak bir proje ile bir ürün geliştiriyorlardı Passat üzerinde. Gerçekten güzel bir sistemdi. Ama sonrasında ne o videoyu bulabildim ne de onunla ilgili bir haber okudum.

    teşekkürler DrSkull, RNS510 çok tuzlu olacak. Hanıma sıfır otomobilden sonra kabul ettirmek zor :)
    Taner Beyin sistemine bir bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 12 Mayıs 2009; 17:12:27 >
  • Bu arada değerli arkadaşlarım,

    SZ Maisun tarafından üretilen ve benim ile losing arkadaşımın satın aldığı MT-6501 ürünü ile ilgili olarak turkwell.com Sedat arkadaşımın değerli yorumları önceki sayfalarda mevcut. Neticede kendisi TV ve Navigasyon da dahil tüm özellikleri tam kullanabiliyor. Ben ise şu anda Navigasyona ve ihtiyaç duymadığımdan ve TV'nin de cihazın özelliğinden ötürü DVB-T yayını Adana'da olmadığından ve İstanbul'da da sadece TRT-1 kanalı DVB-T yayınlandığından bu özelliği kullanmayacağım. Şu anda benim ürün Türkiye'de ve kargoda bana doğru yol almak üzere. Burada uzman montaj ustaları olmadığından iş başa düştü diyerek işlemleri kendim yapacağım. Her adımı ayrıntılı olarak resimlerle göstermeye ve bilhassa çerçeveyi sökme işlemini yapmaya (hayalbert demişti, elini korkak alıştırma diye) çalışacağım. Almanya'dan antenleri birleştirme adaptörü geldi ama içinde madeni veya metal hiçbirşey yok. Büyük olasılıkla gerek de kalmayacak.

    www.sahibinden.com sitesinde bu ürünün satıcıları mevcut. 1400 ve 2400 TL arasında fiyat talep ediliyor. Hakan Yetiz arkadaşım peyderpey getirip satışa sunacak. Forumda bu ürünle ilgilenen arkadaşlarımıza en iyi şekilde yardımcı olacak kendisi.

    Kapalı kutu gümrüklerin ülkeleri serbest mal dolaşımının engellendiği büyük bir hapishaneye çevirdiğini, dışarıya mal gönderilmesini ve dışarıdan mal getirilmesini çok ve aşırı katı kurallar ile yönetmeye çalışmanın serbest piyasayı ve düşük fiyatlı rekabeti önlediği gerçeğini bu ürünü getirirken gördüm. Almanwww.Motor-Talk.de forumunda da bu ürünleri satın alıyorlar. En ufak bir sıkıntı ve sorun olmuyor. Ne gümrük, ne ÖTV, ne Telsiz Genel Müdürlüğü, ne İhtisas Gümrüğü, ne zart, ne zurt, ne gümrükçü, ne vekaletname, ne harç-damga-vergi, hiçbirşey... FREE TRADE ama işte bizim kırmızı plâkâlıların akıllarında hâlâ 1950'li yılların mantığı var ve ne yazık ki çok yavaş çalışıyor.

    Bu nedenle bize de başka yolları keşfetmek düşüyor...

    Taner Göde
  • 1250 euro + kdv e passatın beygir gücü ve torku arttırılıyormuş (garantili)
    önerirminiz?
    tork ve beygir gücü arttırldığında yakıt tüketimi arttmaz mı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: autograph

    quote:

    Orjinalden alıntı: DrSKULL

    Söylemeyi unuttum RNS 510'da TV 'de yok onun için de ayrı bir ünite taktırmanız gerekiyor.

    CarPC için internette bir video izlemiştim, Microsoft ve VW ortak bir proje ile bir ürün geliştiriyorlardı Passat üzerinde. Gerçekten güzel bir sistemdi. Ama sonrasında ne o videoyu bulabildim ne de onunla ilgili bir haber okudum.

    teşekkürler DrSkull, RNS510 çok tuzlu olacak. Hanıma sıfır otomobilden sonra kabul ettirmek zor :)
    Taner Beyin sistemine bir bakalım.

    Taner Bey
    Aslında bu sistem 900-1000$A geliyorsa (nereden bilmyorum-Çin? Kore?Tayvan?) 1100$'a CarPC'de gelmezmiydi. Nereden getirdiğinizi bilmediğimden saçma olabilir.


    DVB-T özellikli MT-6501 cihazının fiyatını belirleyen satıcının koyduğu satış fiyatından çok bulunduğunuz yerdeki teslimat fiyatı. Tabi ki bu cihaz üreticisinin kapısında çok daha ucuz, fakat siz Kredi Kartı veya PayPal ile ödeseniz ve onlar da UPS/DHL/TNT veya EMS ile size gönderseler "şak" Türk Gümrüğü sizi bulacağından ve sadece vergileri ödeyerek de bu ürünü ithal edemeyeceğinizden (sadece 1 adet ürün de olsa işlem komple bir millileştirme esaslı ithalata dönüyor, bakınız önceki sayfalara) bir defa o yolu unutmanız gerek. Çin'e kendiniz tatil amaçlı giderseniz ürünü kaldığınız otele teslim ettirebilirsiniz. Böyle bir durumda da sadece 1 adet getirmeniz mümkün. Her ürün için de Çin'e uçakla gidip gelmek feasbile olmayacağından bu olanak sadece 1 defa geçerli olabilir. Aslında olanlar Hacca giden Hacıların dönerken SONY RENKLİ TV ve JAPON GAZ SOBASI getirmesinden farkı yok. Bavul içerisinde "kendi ihtiyaçlarınız" için 1 adet getirme hakkı tanınıyor.

    1100 dolara CarPC fiyatı üreticinin ülkesinde üreticinin işyerindeki Ex Works Fabrika Teslimi Fiyatı. Buraya gelene kadar değiştirdiği eller ve yarattığı masraflarea bakılırsa satıcının 1500 Euro istemesi 2 katı fiyat demek ki güncel hesaplamalara göre de kârlılık ve masraf unsurları dikkate alındığında makul sayılır.

    Dediğim gibi ürünün fiyatı size teslim fiyatıdır. Üreticinin fiyatı siz oradaysanız ve fabrikasından teslim alacaksanız geçerli. Çin 10.000 km uzakta ve 5 saat de ileride, Çin'li kızlar da çok güzel...



    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orjinalden alıntı: autograph

    quote:

    Orjinalden alıntı: DrSKULL

    Söylemeyi unuttum RNS 510'da TV 'de yok onun için de ayrı bir ünite taktırmanız gerekiyor.

    CarPC için internette bir video izlemiştim, Microsoft ve VW ortak bir proje ile bir ürün geliştiriyorlardı Passat üzerinde. Gerçekten güzel bir sistemdi. Ama sonrasında ne o videoyu bulabildim ne de onunla ilgili bir haber okudum.

    teşekkürler DrSkull, RNS510 çok tuzlu olacak. Hanıma sıfır otomobilden sonra kabul ettirmek zor :)
    Taner Beyin sistemine bir bakalım.

    Taner Bey
    Aslında bu sistem 900-1000$A geliyorsa (nereden bilmyorum-Çin? Kore?Tayvan?) 1100$'a CarPC'de gelmezmiydi. Nereden getirdiğinizi bilmediğimden saçma olabilir.


    DVB-T özellikli MT-6501 cihazının fiyatını belirleyen satıcının koyduğu satış fiyatından çok bulunduğunuz yerdeki teslimat fiyatı. Tabi ki bu cihaz üreticisinin kapısında çok daha ucuz, fakat siz Kredi Kartı veya PayPal ile ödeseniz ve onlar da UPS/DHL/TNT veya EMS ile size gönderseler "şak" Türk Gümrüğü sizi bulacağından ve sadece vergileri ödeyerek de bu ürünü ithal edemeyeceğinizden (sadece 1 adet ürün de olsa işlem komple bir millileştirme esaslı ithalata dönüyor, bakınız önceki sayfalara) bir defa o yolu unutmanız gerek. Çin'e kendiniz tatil amaçlı giderseniz ürünü kaldığınız otele teslim ettirebilirsiniz. Böyle bir durumda da sadece 1 adet getirmeniz mümkün. Her ürün için de Çin'e uçakla gidip gelmek feasbile olmayacağından bu olanak sadece 1 defa geçerli olabilir. Aslında olanlar Hacca giden Hacıların dönerken SONY RENKLİ TV ve JAPON GAZ SOBASI getirmesinden farkı yok. Bavul içerisinde "kendi ihtiyaçlarınız" için 1 adet getirme hakkı tanınıyor.

    1100 dolara CarPC fiyatı üreticinin ülkesinde üreticinin işyerindeki Ex Works Fabrika Teslimi Fiyatı. Buraya gelene kadar değiştirdiği eller ve yarattığı masraflarea bakılırsa satıcının 1500 Euro istemesi 2 katı fiyat demek ki güncel hesaplamalara göre de kârlılık ve masraf unsurları dikkate alındığında makul sayılır.

    Dediğim gibi ürünün fiyatı size teslim fiyatıdır. Üreticinin fiyatı siz oradaysanız ve fabrikasından teslim alacaksanız geçerli. Çin 10.000 km uzakta ve 5 saat de ileride, Çin'li kızlar da çok güzel...



    Taner Göde




    Taner Bey, cevabınızı yukarıda görüp sorumu silmiştim ama siz incelik edip tekrar cevap yazmışsınız. Tekrardan teşekkürler. Sizin yorumlarınıza göre, hakan bey'le temasa geçmek en uygun yol gibi görünüyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nerki

    1250 euro + kdv e passatın beygir gücü ve torku arttırılıyormuş (garantili)
    önerirminiz?
    tork ve beygir gücü arttırldığında yakıt tüketimi arttmaz mı ?


    Arttırılan güç ve tork mutlaka bir yerden gelmek zorunda, yoktan varedilemez, ve bu arttırılan güç ve tork motorun saklı rezervlerini yazılımla ortaya çıkarmak sureti ile elde ediliyor. Motorun uzun ömürlü olması için ve en azından 100.000 hatta 200.000 kilometre yapması için maksimum güç bir seviyede sınırlandırılıyor. 1.4 TSI 122 HP ve 200/210 NM → 150/160 HP ve 240/250 NM değerlerine çıkarmak çok etkileyici ve bu cazibeye karşı koymak zor, fakat bunun motorun ömründen yiyeceği gerçeğini unutmamak gerek.

    Ayrıca da 1250 Euro + KDV de

    1.250,00 Euro x 2,15 TL/Euro = 2.687,50 TL + %18 KDV (483,75 TL) = 3.171,25 TL TL veya 1.050 litre 95 oktan benzin (15 depo)

    Yani "bin euro" kulağa hoş ve azmış gibi geliyor ama "3.171,25 TL" de hiç az değil. Ayrıca araç daha fazla yakıt da tüketecek ve motor ömrü de buna göre Almancası "ENDEFFEKT" (SONUÇTA) daha kısa olacak.

    Tercih meselesi tabi, yani Yetkili Servis bana hesaplı bir yazılımla, dost işi mesela ucuza yapsa yok demek ama yeni motor fiyatına yazılım düşündürücü. Fiyatı biraz daha hesaplı ve makul seviyelere indirebilirler(di)....

    Taner Göde
  • Bu arada 1.4 TSI 90 kW/122 HP 200 NM motorunun güç ve tork eğrilerini önceden bulmuş muyduk. SKODA OCTAVIA'da da aynı motor kullanıldığından bilgi ve referans olarak buraya ekliyorum.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Taner abimm,

    Hadi hayırlısı.eline geçmesine az kalmıştır.Passatın üstünde geniş ekranlı tabe mükemmel birşey ya.Her ne kadar RNS510 olmasa bile türkiye Şartlarında RNS510 dan çok fazla özelliği olduğu belli.İnşallah sorunsuz bir şekilde montajını yapıp sorunsuz bir şekilde uzun yıllar boyunca kullanırsın.
  • Taner abi hayırlı olsun yeni RSN benzeri cihazın. Çok şık bir alet. İnşallah uzun yıllar sorunsuz kullanırsın. Görünümü ve işlevleri fiyatına göre çok iyi.
    Cihaz hakkındaki yorumlarını bekliyoruz.

    DrSkull, resimlerin devamlılığını diliyorum çok güzeller. Senin de Passat'ın maşallah çok güzel. RNS510 çok yakışmış ön konsola. Güle güle kullanın aracınızı.


    Nerki, ABT firmasının serviste garanti kapsamında yaptıgı chip tuningden bahsediyosun heralde. Onlar yakıt sarfiyatında düşüş olacagını vaat ediyolar senin dediğinin tam aksine. Fakat bence pek de saglıklı bir iş değil, 122'den 160 hp'ye geçmek.

    losing, geçen sayfadaki Siyah Passat resmini gördüm de maşallah iyi parlamış, çok güzel görünüyo. Sana da kazasız belasız sürüşler dilerim. Ayrıca senin de yeni aldıgın RNS benzeri cihaz hayırlı olsun. Sorunsuzca kullanman dileğiyle.

    Taner abi bu arada Exeo'daki motor eski 1.8T motormuş 20V'lik olan yani :)
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=195668

    Ayrıca sizin Passat'lardaki grafiğin biraz daha farklı olması lazım, çünkü benim bildigim max. gücünü 5000-5500 arasında sabit olarak veriyo 1.4 tsi Passat'lar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 12 Mayıs 2009; 19:11:32 >
  • 1.4 TSI 122 HP
    1.6 MPI 102 HP
    1.8 TSI 160 HP
    2.0 TSI 200 HP

    VW grubu motorlar SEAT ve AUDI'de biraz farklı ama SKODA'da genelde aynı kullanılıyor. Bu motorlara ait güç ve tork grafiğini yarın ekleyeceğim. İyi bir motor erken başlayan ve kesintisiz devam eden tork çizgisine sahip olur ve 1.4 TSI'de bunun başarılmış olduğunu görmek gurur verici. Diğer motorların da güç ve tork grafiğini en kısa sürede bulmaya çalışacağım, bilhassa TDI'lerin. Elinde olan varsa lütfen paylaşabilir mi? Teşekkür ederim.

    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okan


    quote:

    Orjinalden alıntı: nikon801s


    quote:

    Orjinalden alıntı: okan


    quote:

    Orjinalden alıntı: nikon801s

    Sevgili dostlar,

    Bu hafta basinda Istanbul Uzay a trendline limited1.4 TSI 122 hp triptonic'in siparişini verdik. Onumuzdeki hafta teslim edecekler
    forumda bu motor icin az once cok guzel seyler okudum. Sizlere sorum su:
    Farlar mercekli olsa da normal ampuller ile geliyor ve acente 300 TL ye Xenon teklif ediyor.
    (Esimin 2006 1.6 golf goal'i icin hangisi hatirlamiyorum bir servis, garantisi bitmeden takmayin garanti disi kalir diyerek caydirmisti sonra da vazgectik )
    aranizda bu donanimi taktirmis olan var mi ? Yapılmali mi ne dusunursunuz? Yapmazsam eksikligini ceker miyim ?
    cevaplar icin simdiden tesekkurler




    Hocam sorması ayıptır, bende aynı aracı alma durumundayım bu ay içerisinde,
    Nekadara aldınız tam olarak?



    Okan Bey, 55290 liste fiyatı diye basladilar, 53750 ye bıraktılar bu versiyonda çelik jant yok, lastik basıncı uyarısı yok dahili alatm yok arka park sensörü yok 230V soket yok sis farı var, deri direksiyon simidi var...

    Saygılarımla,






    Hocam, konya yolu doğuş 55.200 demişti bana son oluru bu 55.000 e bırakırız demişti.
    Bugün pursaklar eskihisar vw bayisine gittim. Onlarda 54.500 54 e bırakırız(metalik siyah)
    opak siyahıda 53 e bırakırız dediler. Önümüzdeki hafta içi ciddi olarak birkez daha gidicem.
    Zorlayabildiğim kadar zorlıcam. Belki 52 gibi bir fiyata bırakırlarsa alır çıkarım daha fazla
    uzatmadan. Ellerinde araç kalmaması gibi bir durumda yaşamamak istiyorum. Bu arada sizin
    aracınız metalikmi yoksa opakmı?


    Okan Bey,

    size verilen fiyatları söylediniz moralimi bozdunuz :)
    ben başka bir bayide bej rengini görmüştüm ve onu sipariş ettim ancak bugün öğlenden sonra bu renk aracın ithalatında sorun çıkmış ben de gümüş griye OK verdim. tabi bütün evrak işlemi değişti. bir ihtimal yarın teslim edecekler aracı göreceğiz. Askerdeki gibi şafak; doğan güneş.

    Bana anlatılana göre ötv indirimine girebilen araç talebi çok olduğu için Mısırdan getirtmişler bunları ve çok fazla renk seçeneği yok, ve indirimin süresi dolana kadar da başka şans ta yok...

    Opak siyah ta önerilmişti hala varmıdır bilmiyorum ancak ben kesinlikle düşünmedim. Eşimin grafit mavi golf'ünü yıkamadan sonra 5 dakika temiz göremedim Istanbul'un tozu toprağı sağolsun. Bu arada araç hem işte hem de evde garajda dururur ama toza çare yok toz olmazsa kedi patisi izi olur. bu nedenle siyah veya benzeri koyu renk bir seçenek değil benim için. Almanya değil burası :)

    Selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dr_ozi

    yeni araç alan arkadaşları kutlarım...kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...

    alperen hoşgeldin aramıza...highline 2 ne demek bu arada...


    hoşbulduk
    bu highline-2 ben aracı aldıktan 1 yıl sonra ögrendim desem yeridir bu passatların arka koltuk ısıtmalı olan modeliymiş banada bir galerici arkadaşım söyledi ve arka camlarım filmli bunlar fabrika çıkışlı filmlermiş birde arka camlar filmli oluyor arka cam filmi özelligini bilmiyorum da koltuk ısıtması oldugunu biliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alperennnn


    quote:

    Orjinalden alıntı: dr_ozi

    yeni araç alan arkadaşları kutlarım...kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...

    alperen hoşgeldin aramıza...highline 2 ne demek bu arada...


    hoşbulduk
    bu highline-2 ben aracı aldıktan 1 yıl sonra ögrendim desem yeridir bu passatların arka koltuk ısıtmalı olan modeliymiş banada bir galerici arkadaşım söyledi ve arka camlarım filmli bunlar fabrika çıkışlı filmlermiş birde arka camlar filmli oluyor arka cam filmi özelligini bilmiyorum da koltuk ısıtması oldugunu biliyorum


    Alperen eğer Fabrika çıkışlı ise onlar Karartılmıştır yani Filim değil Lazar ile Karartıyorlar ve Normal Cam filminden kat kat daha iyi
  • VOLKSWAGEN EGYPT

    Passat Ana Sayfa (son güncelleme 2007, motor 1.6 FSI, başka yok)

    http://www.eaec.com.eg/vw_site/docs/models.aspx?modId=3

    Daha güncel bir sayfa bekliyordum. Ayrıca VOLKSWAGEN SURAN diye bir model ve POLO SEDAN adında bir model de varmış, iyi ki bunlar Türkiye'de yokmuş. Toplam 20 kişi çalışıyor. Arapların 1.4 TSI motordan ya haberleri yok ya da VOLKSWAGEN'in MISIR'a ihtiyacı yok. Halbuki tüm modeller de var, JETTA, SCIROCCO, PASSAT CC, EOS vb.

    İlginç....

    VOLKSWAGEN EGYPT
    Head Office and Showrooms
    15 Giza Street,
    P.O. BOX 49 or 260 Cairo
    Tel.: +2 (02) 35728361 / 774
    Fax: +2 (02) 35733134
  • Taner abim,

    iste bu kadar, yeni Sistemin geldimi hemen kur, ben olsam gece uyuyamam Kargonun yolunu beklerim . Navigasyon Sistemin hayirli olsun allah iyi günlerde kullanmayi nasip etsin. Her türlü desteyi burada hazirim takma konusunda elimden geldiyi kadar, bir sorun cikarsa bunu unutma Montaj hakkinda sana Link vereyim .....

    Buyur asagidaki Linkte Radyo takmak.....

    http://www.daniundalex.de/cms_neu/index.php?page=170


    Buda Radyonun etrafindaki Dekoru cikarmak icin, iki parmak atiyon o kadar !!!
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    Resimleri bekliyoruz, PASSAT taki teyibi cikarinca o bos alanin bir Fotosunu cekersen cok sevinirim . TORX lari hazirla bu arada.


    Saygilar Yasin
  • ECON tuşu hakkında:

    Değerli dostlar;

    Birkaç gün önceki forumu tararken ECON tuşu hakkında bir kafa karışıklığı olduğunu okudum, tüm cevapları okumadım ama hala açık kaldıysa soruyu basitçe yanıtlamaya çalışayım isterseniz:

    Henüz passat ım yok ancak eşimin 2006 Golf Goal 1.6 sında da aynı kumanda paneli var ona göre yanıtlayacağım sürç - ü lisan edersek şimdiden affola.

    Aracı teslim aldığımda acentede bana da doğru dürüst açıklayamamışlardı kendim keşfettim ve manuel inden den okuyunca anladım ki doğruymuşum.

    Şimdi efendim yaz olsun kış olsun ortadaki yuvarlağın üst düğmesine bastığınızda KLIMA / Kompressor mutlaka devreye giriyor ve kabini ısıtıyor veya soğutuyor.
    AUTO düğmesi, araç kabini üstteki LCD ekrandaki yazılı sıcaklığa ulaşıncaya kadar hem mazgallar (orta konsol, cam önü sağ ve sol ön yolcu mazgalları , passat için de ek olarak arka mazgallar) dan çıkan havayı duruma göre ayarlayıp dağıtıyor, ve üfleme süratini kontrol ediyor kabin sıcaklığı LCD deki değere yaklaştıkça üfleme de yavaşlıyor. Otomatik olma özelliği bu demek. AUTO yanarken üst ortadaki yön düğmelerine dokunmuyorsunuz passatınız kendisi hallediyor herşeyi.

    ECON a gelince. ECON Klima / kompressörü devreden çıkarıp kışın ısınmanın motor sıcaklığı ile yapılmasını sağlıyor ben bir de baharda kullanıyorum dışarıdan gelen taze hava yeterli bir de klima çalıştırmadan benzinden (çekişten hiç hissettirmedi) ekonomi sağlıyor. Yazın kullanırsanız klimasız sadece dış havanın içeri üflemesi olur.

    Çok iyi anlatamadıysam rölantide ECON lambasını yakın ve kapatın motor devirinin değiştiğini göreceksiniz, en azından bizimkinde öyle.

    Resimsiz anlatım için özür dilerim, (Tamer bey sizin de bulduğunuz gibi Nikon F801S analog bir makina 35mm film kullanıyorum onları tarayıp buraya ekleyene kadar yazmak daha kolayıma geldi çok gecikmeden :) yine de gerekirse özel mesaj atan arkadaşlara fotograflı anlatım hazırlayabilirim

    ben hiç LOW konumuna ayarlamadım sıcaklığı hiç gerekmedi manuelde yazdığı gibi yaz kış 22 C de tutarım üşütmeyen terletmeyen konforlu bir düzey. Çok soğuk gecelerde sadece 25 yaparız kısa süre için.

    Dışarıdan hava almayıp sadece içerideki havayı döndürmek te bir seçenek ancak ben bunu sadece sıkışık trafikte önümdeki kamyon veya otobüsün dizel ekzos dumanı içeri dolmasın diye kullanırım. O da mutlaka klimanın yarattığı ek sarfiyattan ekonomi sağlar ama sağlıklı değil bence.

    Bence otomatik çalışma prensibi gayet başarılı tasarlanmış umarım passatlar da farklı değildir. aracın içine toz dolmasın diye otopark otomatından bilet almak dışında asla cam açmam ve sürekli temiz hava olur aracın içinde. Bir de ben konforuma düşkünüm klimalı araç kullanıyorsam yakacağı fazladan benzine çok ta takılmıyorum , zaten Istanbulumun trafiği bunaltıyor daha fazla terlemenin lüzumu yok derim.

    Şimdi müsadenizle benim bir sorum olacak:

    Öncamdaki buharı çözmek için sol yuvarlağın üstündeki düğmeye basıyoruz, fan yüksek üflemede çalışıyor ve kısa sürede buğuyu çözüyor. Yanlış hatırlıyor olabilirim ama sanki bir süre sonra fan sürati kendiliğinden düşüp AUTO ve LCD deki ısının emrettiği seviyede üflemeye başlıyordu. Passatlarda da böyle mi
    bizim golf te şu anda hep yüksek üflüyor arıza mı yaptı yoksa yukarıda anlattığım üfleme düşmesi benim hayal ettiğim bir özellik mi ? manueli kaybettim bilen cevaplarsa sevinirim.


    Herkese selamlar,
  • 
Sayfa: önceki 397398399400401
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.