Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (2156. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.728
Cevap
132
Favori
4.505.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 21542155215621572158
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cengizuzman06 kullanıcısına yanıt
    Çok detaylı araştıracak kadar vakit bulamadım. Belki ilgilenen arkadaşlar bir adım öteye taşıyabilir elbette. Aşağıdaki linkte daha önce yaptığım açıklamaya benzer bir anlatım yapılmış. Ancak br detaydan bahsedilmiş, akü değişimi sonrasında "battery management system (BMS)" yani akü yönetim sisteminin resetlenmesi gerekiyormuş. OBD portu üzerinden yapılması gereken bir işmiş. Siz her kutup başı söküp taktığınızda araç muhtemelen acil durum gibi algılayıp, bir defaya mahsus sistemin çalışmasına izin veriyor ancak uzun dönemde aküyü korumaya alıp sistemi devre dışı bırakıyor.
    http://www.thepartsalliance.com/replacing-batteries-on-stop-start-vehicles/

    sözün özü yine dönüp dolaşıp şarjla alakalı gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borae -- 2 Nisan 2018; 11:51:29 >
  •  VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    Arkadaşlar resimdeki ekran passat highline araca ait. Aynı zamanda araç hayalet göstergeli. Bu araca navigasyon ve geri görüş kamera eklenebiliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatlisevgi -- 5 Nisan 2018; 9:35:28 >
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    Orjinal ekran üzerinden android interface ekletip kullanabilirsiniz. Bu işlem 1500 civarıdır. Orjinal değildir. Cihaz tek tuşa basılı tutarak android e geçiş yapıyor.

    VW in orjinal navigasyonundan bahsediyorsanız discover pro almanız gerekir. Bunun çıkmaları 5.500 TL. civarıdır. İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün aküyü sabah dinlendirip çalıştırmadan ölçtüm ve 12.3 Volt çıktı referans olarak 12.4 altında S&S çalışmaz diye okudum ve galiba sorun aküde değerleri düşmüş

    Yaptığım araştırmada AGM tip aküler recharge olmaz bakım yapılmaz diyenler var

    Ama vartaya soracağım şarj ile kurtarabilirsem akünün çalışması ile ilgili bir sorun yok Şarj ile düzelmezsede iyice bitene ömrünü tamamlayana kadar kullanacağım Sırf start stop için 500-600 vermek pek mantıklı değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cengizuzman06 kullanıcısına yanıt
    Sorunun kaynağını bulmanız sevindirici.

    https://www.varta-automotive.com/en-gb/technology/agm-battery-technology

    adresinde varta fren enerjisi geri kazanım sistemi ile sıklıkla ve defalarca şarj edilmeye uygun bir akü sistemi oldugunu söylüyor. Hatta inci akü bir adım daha ileri gidip web sitesine aşağıdaki notu düşmüş:

    "AGM akülerin en büyük avantajı sulu akü şarj yöntemleriyle şarj edilebilir olmalarıdır."

    https://www.inciaku.com/vrla-agm-aku
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sahibinden%2Chatasiz%2Cboyasiz%2Cgaranti-kapsaminda%2Cact-motor%2C150-hp-546606757/detay

    Günaydın arkadaşlar. Foruma yeni üye oldum. 2009 yılında sıfır Golf 6 1.4 tsi dsg comfortline araç almıştım ve bugüne kadar aracı kullandım. Aracımı artık değiştirme vaktinin geldiğini düşünüyorum. Daha önce 2. el araba almışlığım yoktur. İlanda ki araç için birkaç yazışma yaptım. Bu araç hakkında fikirlerinizi alabilir miyim? Fiyatı ve özellikleri sizce uygun mu?
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    günaydın hocam.
    öncelikle aracın sıfı ne kadar ona bakın,aradaki 9000 km ye değecekmi kararınızı verin.
    fiyat konusunda bilgim yok,son zamlardan sorna b8 in piyasasını takip etmeyi bıraktım bendeki b7 ye bile yetişemiyorum :)

    ikinci el araç alırken de:
    ruhsatın şasi no olan kısmını isteyin,
    şasi no ile 5664 den tramer sorgulaması yapın,
    servisten kayıtlarına baktırın ne için ne zaman gitmiş servise.
    sonra da mümkünse servise ya da başka iyi bir yere aracı gösterin ,hayırlı olsun.

    sizin aracınız ne ediyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral1840

    günaydın hocam.
    öncelikle aracın sıfı ne kadar ona bakın,aradaki 9000 km ye değecekmi kararınızı verin.
    fiyat konusunda bilgim yok,son zamlardan sorna b8 in piyasasını takip etmeyi bıraktım bendeki b7 ye bile yetişemiyorum :)

    ikinci el araç alırken de:
    ruhsatın şasi no olan kısmını isteyin,
    şasi no ile 5664 den tramer sorgulaması yapın,
    servisten kayıtlarına baktırın ne için ne zaman gitmiş servise.
    sonra da mümkünse servise ya da başka iyi bir yere aracı gösterin ,hayırlı olsun.

    sizin aracınız ne ediyor?


    Baktım 0 km 220 bin civarı şuan. Malum sitede bunun gibi az km yapmış ACT malesef yok. Ayrıca 125 hp olan modellere göre de fiyatı gayet uygun geldi bana. 125 hp olanları bile 150-160 bine gidiyor. Benim araç için 61 bin verenler var şuan.
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    Araba çok güzel :)
    Ben de hep 0 km araba alıp 5-6 yıl binderdim. İlk defa bu yıl 2. el 19.000km'de 2016 model bir b8 aldım. Hiç pişman da olmadım.

    Ancak 2.el konusu biraz pis bir konu özellikle bu kadar yüksek fiyatlara araba alırken. Aracın Manisa plakalı olup Ankara'da satılıyor olmasının sebebini falan öğrenin.Bir yılda 9.000km kullanılacak bir araç için fazla donanımlı?? Bir kaç defa el değiştirmiş olabilir. Anlaşması feshedilmiş uzun dönem kiralama aracı ya da direk kısa dönem kiralama/ikame araç vs niyetle kullanılmış olabilir. SAtıcı profili çok yakın bir zamanda oluşturulmuş, araç alıp satan birilerinin sıklıkla oluşturduğu fake hesaplardan biri olabilir.

    Asla kapora vermeyin, satılırsa başkasına bırakın satılsın :) Bir arkadaşımızın dediği gibi tramer sorgusu kesinlikle şasi numarasından yapılmalı. Detaylı ekspertize sokulmalı ve iyi bir yerde yapılmalı bu iş. OTORAPOR'dan aldığım hizmeti beğenmiştim ben. Servis kayıtlarına muhakkak ulaşın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borae -- 6 Nisan 2018; 10:49:0 >
  • Piyasadaki araçların büyük bir bölümü İstanbul'da meydana gelen dolu felaketi sonrası dolu hasarı alıp, boyasız göçük düzeltme yöntemiyle gerekli işlem yapılıp, sözde kazasız boyasız diye piyasaya sürülen araçlardır.

    Bunlar İstanbul'da satılamadığı için plakaları değiştirilerek daha küçük Anadolu şehirlerinde satışa sunuluyor. Ne yazık ki bu durum expertiz sonucunda ortaya çıkmıyor. Çünkü araçlarda boya yok.

    Bayilerin açık otoparklarında yatan sıfır araçların tamamı hasar aldı. Avrupa ülkelerinde olsa bu durum dürüstçe tüketiciye izah edilerek düşük fiyatla bu durumu kabul edenlere satılırdı. Bizde ise kazasız boyasız düşük km.li diye piyasaya sürülüyor. Alan da seviniyor.

    2. el araç alırken çok dikkatli olun.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autotech1 kullanıcısına yanıt
    0 km araca dolu vurup tüketiciye bildirilmeden araba satılan yada gemiden tırdan indirirken darbe alan arabayı boyayıp yine 0 km diyerek arabayı satan bayilerin olduğu bi ülkede 2. El araç alırken mi dikkat edelim 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu da belirttim. İşin içindeyiz. Nedense bu dolu yağışından sonra piyasadaki sıfır ayarında passat ilanlarında patlama oldu. Neden acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,

    İridyum grisi (bildiğiniz füme) aracımda bazı küçük taş vurukları ve çizikler araç özellikle yıkandıktan sonra gözüme batıyordu. Bir başka konuda yetkili servise gittiğimde, bunlarında rötüşlanması ricasında bulundum. Bana orijinal yedek parçalar içerisinde rötüş seti oldugundan bahsetmişlerdi. Geçenlerde sipariş ettim ve kargoyla elime ulaştırıldı.

    Belki bir çoğunuzun haberi vardır ancak olmayanlar için ürün yerleştirme yapıyorum :).

    Set 9ml'lik 2 küçük şişeden oluşuyor. 1. şişe de orijinal kodlu boya var, 2. şişede ise vernik oldugu belirtilmiş. Herhangi bir kullanma talimati verilmemiş. Boyanın saklanma koşulları, uygulama yöntemi vs yazmıyor. Kartal Doğuş Oto bana 51.35TL'lik fatura ile ürünü gönderdi. Henüz kullanmadım ama daha yüksek fiyatlı çizik gidericilerden medet ummaktansa belki bu seçenek de gerekli durumlarda dikkate alınabilir.
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • borae B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle benimde ihtiyacım var sizden ricam kullanıp sonucu paylaşırmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-0-km-2017-vw-passat1.4-tsi-125-ps-comfortline-dsg-cam-tavan-8-549421403/detay

    Arkadaşlar ilandaki araç sizce nasıl? Bayilerde olmayan bu araçları nereden bulup satıyorlar bilgisi olan var mı? İşlem görmüş gemide yada tırda indirirken hasar almış araçlar olabilir mi?
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    indirim zamanı galeriler birleşip filo indirimiyle tutulan paketteki araçları alıyorlar uygun fiyata sonra bekletip zam gelince piyasaya sürüyorlar.
    tırdan düşme gemide sıkıntı olma olup olmadığını araca bakmaya gittiğinizde bakmanız lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral1840

    indirim zamanı galeriler birleşip filo indirimiyle tutulan paketteki araçları alıyorlar uygun fiyata sonra bekletip zam gelince piyasaya sürüyorlar.
    tırdan düşme gemide sıkıntı olma olup olmadığını araca bakmaya gittiğinizde bakmanız lazım.
    Peki filo alımı olan araçları alırken alan kişilere fatura kesilmiyor mu? İlandaki satan kişi kendi üzerine almış gözüküyor. Bu durumda araç iki kez el değiştirmiş oluyor değil mi? Ben alırsam 3. sahibi olacağım yani.
  • tatlisevgi T kullanıcısına yanıt
    aracı satmak için sigorta yapmak şartı var.
    sigortacınıza aracın ruhsat bilgilerini verirseniz şuan kaçıncı sahibinde olduğunu söyler size.
    tahminim galerici ilk sahibidir eğer başka galeriden almadıysa.
    siz 2. sahibi olursunuz.size fatura keser mecbur.garantisi adamın aldığı tarihten itibaren başlamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borae

    Herkese merhaba, benim 2016 model 1.4 TSI Trendline B8 kasa bir aracım var. Aracımın garantisi devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde aracımın ön farları ile motor kaputu arasında kalan conta vazifesi gören fitillerde bir sorun farkettim. Fitillerin far üzerine monte edildiği vida yuvaları her iki farda da tam simertrik şekilde kırılmış. Her iki farda da dışta kalan vida noktalarından kırılmış olması, kaputun kapanması sırasında bir problem oluştuğu hissi yarattı. Benzer bir problem yaşayan oldu mu içinizde? Ya da bu tip bir sorun deneyimlemediyseniz sebebi ne olabilir?

    Not: Araç hasarsız, boyasız, kazasız.



    Forumda bu konu pek ilgi görmedi ama durum ile ilgili yine de güncelleme yapmak isterim. İleride belki birilerine lazım olur, kenarda dursun.

    Servis konuyu inceledi ve Almanya'ya raporladı. 1 defa fotoğraf çekmek için, 1 defa de video çekmek için servise çağırıldım. 3 haftalık bir sürecin sonunda far değişim onayı geldi. Bu far üstündeki çıtaların bağlantısındaki problem için, her iki far da yenilendi. Garanti kapsamında yapılan bu değişiklikler yaklaşık 1 aylık (3 hafta onay+ 1 hafta malzeme temini ve montaj) bir trafik sonucunda gerçekleşti ve herhangi bir ücret talebi olmadı. Aracıms erviste hiç yatmadı, günübirlik davetler ile Doğuş Oto Kartal konuya çözüm sundu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borae

    Forumda bu konu pek ilgi görmedi ama durum ile ilgili yine de güncelleme yapmak isterim. İleride belki birilerine lazım olur, kenarda dursun.

    Servis konuyu inceledi ve Almanya'ya raporladı. 1 defa fotoğraf çekmek için, 1 defa de video çekmek için servise çağırıldım. 3 haftalık bir sürecin sonunda far değişim onayı geldi. Bu far üstündeki çıtaların bağlantısındaki problem için, her iki far da yenilendi. Garanti kapsamında yapılan bu değişiklikler yaklaşık 1 aylık (3 hafta onay+ 1 hafta malzeme temini ve montaj) bir trafik sonucunda gerçekleşti ve herhangi bir ücret talebi olmadı. Aracıms erviste hiç yatmadı, günübirlik davetler ile Doğuş Oto Kartal konuya çözüm sundu.

    Alıntıları Göster
    vay arkadaş. insan böyle birşeyi nasıl farkeder. o nasıl bir arabanın üstüne titremedir öyle.
  • 
Sayfa: önceki 21542155215621572158
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.