Bildirim
VW Golf VI GTD
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
GTD de güzelmiş. İç mekan resimlerini nasıl çekiyolarsa hayran kalıyorum :)
Paylaşım için teşekkürler. -
GTI yerine bunu alayım ben -
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
GTI yerine bunu alayım ben
Az yakar iyi kaçar -
VWnin şu direksiyonu çok güzel duruyor.Araca laf yok ama ben yinede bunun yerine GTI'ı tercih ederim. -
8.1 az kalsa da baya iyi Ekonomik sokak panteri -
quote:
Orjinalden alıntı: kaya5789
quote:
Orjinalden alıntı: Duratorq
GTI yerine bunu alayım ben
Az yakar iyi kaçar
aynen.
diğeriyle istanbul trafiğinde 14-15 litre yakarken bunla 7-8 litre yakarsın.o performans kaybına razıyım ben. -
Chiple +200 HP de yaptık mı tamam işte -
Peki bu da GT midir?
Paylaşım için teşekkürler. -
quote:
Orjinalden alıntı: Polemik
Peki bu da GT midir?
heralde yani
-
quote:
Orjinalden alıntı: Polemik
Peki bu da GT midir?
Paylaşım için teşekkürler.
Soru mu bu şimdi
Bak ismi bile GTD
-
Araba hoş olmuş ama jantları hiç beğenmedim. Belki daha büyük bir jant takılsa daha güzel olur diyeceğim, ancak jantın modeli de çok hoşuma gimedi. -
çok hoş GTI yerine tercih edilebilir.
yakıt ortalaması çok iyi istenildiği zamanda güç hizmetinizde. -
Bence sesten bayaa kaybeder. -
Dizel arabalar kağıt üzerinde iyi ama, benzinlinin verdiği keyfi asla vermiyor. Motorun güçlü olduğu bant, sadece 2.000-4000 devir arasından ibaret. Tam koltuğa yapıştığın anda güçlü devir bandı bitiyor, vites değiştirmek zorunda kalıyorsun. Bu da keyfi baltalıyor.
Adriana Lima'nın gösterip de vermemesi gibi bir şey yani...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 27 Mart 2009; 17:21:48 > -
quote:
Orjinalden alıntı: Polemik
Adriana Lima'nın gösterip de vermemesi gibi bir şey yani...
-
quote:
Orjinalden alıntı: Polemik
Dizel arabalar kağıt üzerinde iyi ama, benzinlinin verdiği keyfi asla vermiyor. Motorun güçlü olduğu bant, sadece 2.000-4000 devir arasından ibaret. Tam koltuğa yapıştığın anda güçlü devir bandı bitiyor, vites değiştirmek zorunda kalıyorsun. Bu da keyfi baltalıyor.
Adriana Lima'nın gösterip de vermemesi gibi bir şey yani...
Son cümledeki benzetmeye bittim.
-
quote:
Orjinalden alıntı: Polemik
Adriana Lima'nın gösterip de vermemesi gibi bir şey yani...
naptın sen ya -
Ama gerçekten öyle.
Dizel araç kullanıyorum sıkça. Tek gidiş-tek geliş yolda sollamaya çıkacağım mesela, uygun vitese düşüp bekliyorum. Yol uygun olduğunda baştan araba şöyle bir fırlıyor. Ulan diyorum, alayını sollarım, affetmem. Sonra devir 4.000 seviyesine gelince zaten şaha kalkan arabanın ivmelenmesi birden bitiyor. Çok hızlı bir şekilde vites değiştirsem de, bu yeni viteste gücün fazla olduğu devre gelene kadar epey bir zaman geçiyor. Ben de yahu, sadece şu önümdeki arabayı sollasam yeter şeklinde değiştiriyorum düşüncemi.
Gerçi bu durumda arabanın güçsüz ve ağır olmasının da etkisi var. Ama benzinli olsa 3.500-7.000 devir basarım alayına. Dizelde ise devir bandı çok ama çok kısa. Araba çok güçlü olsa da (örneğin 5.30d gibi), hız ne olursa olsun keyif eksik kalıyor.
Gösterip de vermemek olmasın da, Adriana ile 3 dakikada iş bitirmeye benziyor. Ne anladım ben o işten? Biraz zevki çıksın, vitesi hemen değiştirmek zorunda kalmayalım. Her vitesin, her devrin keyfi çıksın.
-
bu gtinin dizel versiyonu oluyor sanırım
Benzer içerikler
- 1 ve 2. vitese zor geçiyor
- bmw x5 kronik sorunlar
- en iyi baskı balata markası
- mercedes e 250 cdi 4 matic yorum
- kaplama lastik nasıl anlaşılır
- hyundai santa fe, 7 kişilik 2024
- renault 2024 modelleri
- honda zrv 2024 fiyat
- dacia jogger otomatik vites
- chery 5
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X