Şimdi Ara

VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR (903. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
47.601
Cevap
124
Favori
1.170.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 901902903904905
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar... Aracım 4000 km oldu, ortalama yakıt: 7.6 gerek sürüş gerek yol tutuşu gerek diğer fonksiyonlar açısından her şey beni memnun ediyor bu güne kadar. Sadece biraz fazla gezdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: Köprülü37


    quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal


    quote:

    Orijinalden alıntı: braveheart4141

    quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    bu arada sehir ici kullanım degerleri sürekli sizin bahsettiginiz sekilde olmayacağı icin 6,5-7 litrenin üzerine çıkar. benim ilk 100 saatlik uzun süreli ortalamam 7 litre. uzun yol-kısa mesafe sehirici, dengeli olarak dağılmış durumda bu 100 saatlik suruste.

    ancak kısa mesafeli parkurlarda, kıs aylarında ve biraz daha fazla dur-kalk li suruste ortalama 8-9 litrelere doğru çıkabilir. tabi diğer arkadaşlarda söylediler, kişiye gore değişir bu durum.

    aracım 1.2 manuel. cok özen göstermem normal bi sürüş tarzım var. yalnız yada 2 kisi kullanırım. bazen 4 kisi de yolculuk ediyorum..

    Şuan kulladığım araç ile atmosferik 125 hplik c-max o bahsettiğim parkurda 110 km hızla ortalama 7 litre benzin tüketimi gösteriyor golf ile yapılan yorumlara göre ve golfün daha yeni teknolojisi sayesinde golften bekletim 5,5 litre civarında yakması size sormamdaki sebepte bu değeri yakalayıp yakalayamacağım kendi aracımın tüketim değerini vermem kullanım tarzının sakin olduğunu göstermek.Önceki mesajda 140 lık ACT 4.5 litre yakar demiş arkadaş o kadar farkettiriyor mu act?

    su soğuk havalarda 110 km sabit hızla 5,5 litre yakamaz 1.2 motor. ancak havalar isindiginda isler değişebilir o ayrı bi konu.

    110 km ve sonrasında gerek 140 gerekse 122 bg 1.4 motorlar o degerleri yakalayabilir ama. zaten emir hocam söyledi 4,5 litreyi gorur diye. 122 bg arac kullanan arkadaslar da yorum yapar o hız icin.

    1,2 daha cok sehir icinde ve 100-110 km ye kadar avantajlıdir deniyor..

    Öncelikle tüm golf sevenler ahalisine sevgiler ve saygılar :)
    Hocam havanın soğuk olması neden motora fazla yaktırsın ki? ilk çalışmada motor ısınıncaya kadar dediğiniz doğru ancak motor ısındıktan sonra termostatta sıkıntı yoksa havanın soğuk olması aslında avantajdır. çünkü hava soğudukça motora emilen hava dolayısı ile oksijen miktarı artar. zaten turbo motorlarda emilen havayı soğutan inter cooler (hava ile soğutma) yada water cooler (su ile soğutma) denilen sistemler yer alır.
    konuya ortadan girdim ama :) kusura bakmayın artık.

    Ben uzun süreden beri yakıt oranlarını araştırdım.Şubat başında gemiden ayrılıyorum.Eğer 1.2 tsi highline modeli olsaydı hiç düşünmeden alırdım.Hem
    de 300 lira mtv farkı da var.Ancak bütün forumlarda araştırdığıma göre yakıt oranları yaz mevsiminde 120-130 km hızda 1.6 tdi 4.3 lt.,1.4 tsi 122 5 lt.,
    140 act. 4.8,1.2 tsi 5.2.tsi act yalnızca 30-90 km arasında 2 piston çalışıyor.140 hp. 11000 km.de biri 6.6 lt. olarak paylaşmış.Şehir içinde en fazla 8 lt.
    yakmış.Ancak act.modellerin 2. elde 40-50000 km den sonra satılması sıkıntı yaratabilir.Şahsen ben asla almam.Şehir içinde yalnız tdi ile tsi arasındaki fark büyüyor ve 2 lt.ye kadar çıkıyor.istanbulda tdi kullanan biri yakıt ortalamasını 5.6 lt. olarak paylaşmış.doğru mudur bilmiyorum.

    bilgilerin çoğu yanlış=)
    150 km de bile iki silindir çalışma şansı var ancak gaza basış oranınız çok önemli. 30 km hız da da epey sarsıntılı oluyor. 4000km ortalamam8,4 litre civarında. vag grubu yol bilgisayarını pek güven olmuyor malesef.




  • SATURNUS2014 kullanıcısına yanıt
    Kış lastikli hocam evet, biraz fazla gelmedi değil aslında normal de kullanıyoruz 7 hafta oldu araç 4000 kilometreye geldi yakıt 6.5larda olsa tadından yenmeyecekti.
  • Düşük hızlarda özellike alt devirlerde bi sarsıntı oluyor. Bu durum vitesin çok erken yükseldiği için olduğunu düşünüyorum ama rahatsız ediyor sarsıntı. Diğer Dsgli araçlarda böyle mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lanseloth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Hocam sizin verdiğiniz link ile bunun farkı var mı? Diğeri 140 bu 65 tl. Ürün açıklamaları ikiside aynı


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-vw-golf-7-tsi-egzoz-ucu-paslanmaz-ucretsiz-kargo-149261205/detay

    Hocam biz Tarık hocamla ürünleri canlı canlı gördük diye yazıyorum, bunlar Sefa hocamın paylaştıklarından biraz daha ince ürünler. Sefa hocamın verdiği linkteki daha kalın ve gösterişli. Ben olsam 140 lıktan alırdım.

    Bu arada satıcı çok güvenilir bir arkadaştır. Bizim yüzümüzden hediye sürprizimiz bozulmasın diye yalan bile söyledi. Şimdi ben birde renkli silikon anahtar kılıflarından almayı düşünüyorum kendisinden.

    :) aynen umut hocamların hediyesine seyfi arkadaşımızda alet oldu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Düşük hızlarda özellike alt devirlerde bi sarsıntı oluyor. Bu durum vitesin çok erken yükseldiği için olduğunu düşünüyorum ama rahatsız ediyor sarsıntı. Diğer Dsgli araçlarda böyle mi acaba?

    act modunda oluyor. ilginçtir sanki araba s modunda daha ekonomik. act daha verimli çalışıyor şehir içinde. tek sıkıntı gaz tepkisin sertleşmesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Hocam sizin verdiğiniz link ile bunun farkı var mı? Diğeri 140 bu 65 tl. Ürün açıklamaları ikiside aynı


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-vw-golf-7-tsi-egzoz-ucu-paslanmaz-ucretsiz-kargo-149261205/detay

    Hocam benim verdiğim linkteki kalın boğum daha tok duruyor ve difirüzör boşluğunu tam dolduruyor. diğeri daha ince ve şuan senin egzozunu krom yapıyo gibi lakin benimkisi kalın oluyo




  • topalkartal kullanıcısına yanıt
    Eğer 1.2 yi highline döndürürsem,sanki yamalı pantolon gibi olacağını düşünüyorum.öyle yapacağıma 1.4 122 hp alırım daha iyi olur.Zaten opsiyonlarla aynı fiyatını bulacak.Yakıt konusunda da aralarında pek fark yok.Yinede herkesin zevk anlayışı farklıdır ve saygı duyarım.Bu arada bildiğiniz bayide 1.4 tsi 122 highline 2014 model varsa alabilirim.Renk tercihim siyah ve gri olacak.
  • Siyah olandan sipariş veriyorum. Bakalım nasıl duracak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Siyah olandan sipariş veriyorum. Bakalım nasıl duracak

    hocam siyah siyahı boğar iyi düşün :)
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Evet 130 km ye 2 silindire ayarlarsanız 50000 km.de 2 pistonu koltuğunuzun altına alırsınız.Bu yüzden 2. el act modeller zor satılacak demek istemiştim.Herkes limiti artıracak ve sonunda satmaya çalışacak.Fabrikadan çıkış 30-90 km. arası çalışmakta ve en randumanlı bu şekilde olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyValue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Siyah olandan sipariş veriyorum. Bakalım nasıl duracak

    hocam siyah siyahı boğar iyi düşün :)

    Hocam zaten her yerde krom var. Değişik olsun istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Eğer 1.2 yi highline döndürürsem,sanki yamalı pantolon gibi olacağını düşünüyorum.öyle yapacağıma 1.4 122 hp alırım daha iyi olur.Zaten opsiyonlarla aynı fiyatını bulacak.Yakıt konusunda da aralarında pek fark yok.Yinede herkesin zevk anlayışı farklıdır ve saygı duyarım.Bu arada bildiğiniz bayide 1.4 tsi 122 highline 2014 model varsa alabilirim.Renk tercihim siyah ve gri olacak.

    Bildigim yerde yok hocam ama butun bayileri sırayla arayıp sorabiirsiniz. Yada dogus Merkez'den bilgi alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Evet 130 km ye 2 silindire ayarlarsanız 50000 km.de 2 pistonu koltuğunuzun altına alırsınız.Bu yüzden 2. el act modeller zor satılacak demek istemiştim.Herkes limiti artıracak ve sonunda satmaya çalışacak.Fabrikadan çıkış 30-90 km. arası çalışmakta ve en randumanlı bu şekilde olur.

    2 silindire ayarlama tuşu falan mı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Evet 130 km ye 2 silindire ayarlarsanız 50000 km.de 2 pistonu koltuğunuzun altına alırsınız.Bu yüzden 2. el act modeller zor satılacak demek istemiştim.Herkes limiti artıracak ve sonunda satmaya çalışacak.Fabrikadan çıkış 30-90 km. arası çalışmakta ve en randumanlı bu şekilde olur.

    1300 3500 devir arası diye yazmakta kştaoçıkta. 7. viteste 3000 devirde 140la gidiyor araba.
    teknik konusunda epey bilgiliyim eminim vw mühendisleri de bilgilidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyValue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus

    Siyah olandan sipariş veriyorum. Bakalım nasıl duracak

    hocam siyah siyahı boğar iyi düşün :)

    Hocam zaten her yerde krom var. Değişik olsun istiyorum

    Hocam varda kalin bogum pek yok ayrica araci siyah bence hic gorunmuycek ve sana bekledigin goruntuyu vermiycek. Aracin beyaz olsa kesin al derdim ama siyahta supheli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • topalkartal kullanıcısına yanıt
    İzine ayrılınca bütün bayileri araştıracağım.yalnız forumda biri telefon ile aranınca bölgedeki kişilere satmak için yok diyorlarmış.Acaba doğru mu.
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Vw mühendisleri 2 pistonu 150 km.ye ayarlayın demiyorlar.Zaten deselerse bile sonuçta araba bakıma erken girecek ve yine sonuçta onlar kazanacak.Ben de 30 yıldır yabancı bir şirkette elektrik zabıtıyım.Bu teknik konuları çok iyi bilirim.Yüksek devirde ve aşırı yükte 2 piston çalıştırırsan
    pistonlarda aşınma daha hızlı olur.Bunu engelleyemezsiniz.Max.100kmye ayarlanması gerekir.Sonuçta motorun ömrü daha uzun olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortuuus


    quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Evet 130 km ye 2 silindire ayarlarsanız 50000 km.de 2 pistonu koltuğunuzun altına alırsınız.Bu yüzden 2. el act modeller zor satılacak demek istemiştim.Herkes limiti artıracak ve sonunda satmaya çalışacak.Fabrikadan çıkış 30-90 km. arası çalışmakta ve en randumanlı bu şekilde olur.

    2 silindire ayarlama tuşu falan mı var


    Audi'lerde ACT devre dışı birakilip devamlı 4 silindir kipi ile kullanılabiliyor doğru biliyorsam.

    Yardım alalım @must_be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 30 Ocak 2014; 23:44:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Vw mühendisleri 2 pistonu 150 km.ye ayarlayın demiyorlar.Zaten deselerse bile sonuçta araba bakıma erken girecek ve yine sonuçta onlar kazanacak.Ben de 30 yıldır yabancı bir şirkette elektrik zabıtıyım.Bu teknik konuları çok iyi bilirim.Yüksek devirde ve aşırı yükte 2 piston çalıştırırsan
    pistonlarda aşınma daha hızlı olur.Bunu engelleyemezsiniz.Max.100kmye ayarlanması gerekir.Sonuçta motorun ömrü daha uzun olur.

    Hocam kim neyi ayarliyor? Aracta ayar tusu mu var? Motor kendi ayarliyor herseye.sana manuel mudahale sansi vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 901902903904905
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.