Şimdi Ara

VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR (1497. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
47.601
Cevap
124
Favori
1.170.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14951496149714981499
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam baskı balatayla ilgili olduğunu hiç sanmıyorum.
    Sürekli olmuyor bu ama çok nadir de diyemem !

    Hani bazı araçların vitesi kemikli olur ve bazen zorlanır ya,işte o misal.

    Bakalım diğer arkadaşlar ne diyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Hocam baskı balatayla ilgili olduğunu hiç sanmıyorum.
    Sürekli olmuyor bu ama çok nadir de diyemem !

    Hani bazı araçların vitesi kemikli olur ve bazen zorlanır ya,işte o misal.

    Bakalım diğer arkadaşlar ne diyecek.


    Tarif ettiğiniz olay ilk günden beri başıma gelebilen bir durum. Aracı boşa alıp yolun durumuna göre bir miktar ileri veya geri kaydırma yapınca sorun çözülüyor. Araciniza veya aracima özel bir durum olduğunu sanmıyorum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Aracım manuel ve hemen her zaman 3-5,4-6 / 6-4 vs şeklinde kullanıyorum ve vites sayısını azaltıyorum :)
    Yoksa 6 vites çoğu zaman eziyete dönüşüyor :)
    Ama otobana da biçilmiş kaftan bu 6.vites.

    Peki bir sorum olacak.

    Bilhassa ilk çalıştırmada,motor soğukken,bazen de fark etmeksizin 1.vitese veya geri vitese alırken vitese geçmekte nazlanıyor ve kuvvet uygulamak ya da boşa alıp tekrar denemem gerekiyor !

    Aracım henüz 4.000 km'de.

    Bu bir sorun mu? Sizde de oluyor mu ?


    vitesleri sırakı büyütüp küçültmeye çalışın derim. 4-6 6-4 3-5 5-3 yapmak alışkanlık yapmasın. vites kutusu vitesleri sıralı olarak yükseltip alçaltmak üzere tasarlanmıştır. vites atlamak uzun vadede yıpranmalara neden olur,
    bir önceki aracım manuel corsa da kırmızıda bile duracak olsam (ani frenleme değilse) sırasıyla 2 ye kadar düşerdim ve her vitesin kavramasını sağlardım.
    pist yarışlarını izlerseniz pilotlar virajlara yaklaşırken sırasıyla vitesleri kavratır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Aracım manuel ve hemen her zaman 3-5,4-6 / 6-4 vs şeklinde kullanıyorum ve vites sayısını azaltıyorum :)
    Yoksa 6 vites çoğu zaman eziyete dönüşüyor :)
    Ama otobana da biçilmiş kaftan bu 6.vites.

    Peki bir sorum olacak.

    Bilhassa ilk çalıştırmada,motor soğukken,bazen de fark etmeksizin 1.vitese veya geri vitese alırken vitese geçmekte nazlanıyor ve kuvvet uygulamak ya da boşa alıp tekrar denemem gerekiyor !

    Aracım henüz 4.000 km'de.

    Bu bir sorun mu? Sizde de oluyor mu ?


    vitesleri sırakı büyütüp küçültmeye çalışın derim. 4-6 6-4 3-5 5-3 yapmak alışkanlık yapmasın. vites kutusu vitesleri sıralı olarak yükseltip alçaltmak üzere tasarlanmıştır. vites atlamak uzun vadede yıpranmalara neden olur,
    bir önceki aracım manuel corsa da kırmızıda bile duracak olsam (ani frenleme değilse) sırasıyla 2 ye kadar düşerdim ve her vitesin kavramasını sağlardım.
    pist yarışlarını izlerseniz pilotlar virajlara yaklaşırken sırasıyla vitesleri kavratır.

    pistte pilotların kullandığı şanzıman sequential denen sıralı şanzımanlardandır.. onların 7'den tek hamlede 2'ye düşmek gibi şansları yoktur.. mecburen bütün vitesleri kullanıp 2'ye inecekler..




  • İçimi rahatlattınız hocam,ben de öyle tahmin ediyordum.
    Bence bu tüm manuel Mk7'ler için geçerli bir durum

    Tabi diğer arkadaşlarımızın da yorumlarını bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 26 Temmuz 2014; 11:13:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Aracım manuel ve hemen her zaman 3-5,4-6 / 6-4 vs şeklinde kullanıyorum ve vites sayısını azaltıyorum :)
    Yoksa 6 vites çoğu zaman eziyete dönüşüyor :)
    Ama otobana da biçilmiş kaftan bu 6.vites.

    Peki bir sorum olacak.

    Bilhassa ilk çalıştırmada,motor soğukken,bazen de fark etmeksizin 1.vitese veya geri vitese alırken vitese geçmekte nazlanıyor ve kuvvet uygulamak ya da boşa alıp tekrar denemem gerekiyor !

    Aracım henüz 4.000 km'de.

    Bu bir sorun mu? Sizde de oluyor mu ?


    vitesleri sırakı büyütüp küçültmeye çalışın derim. 4-6 6-4 3-5 5-3 yapmak alışkanlık yapmasın. vites kutusu vitesleri sıralı olarak yükseltip alçaltmak üzere tasarlanmıştır. vites atlamak uzun vadede yıpranmalara neden olur,
    bir önceki aracım manuel corsa da kırmızıda bile duracak olsam (ani frenleme değilse) sırasıyla 2 ye kadar düşerdim ve her vitesin kavramasını sağlardım.
    pist yarışlarını izlerseniz pilotlar virajlara yaklaşırken sırasıyla vitesleri kavratır.

    pistte pilotların kullandığı şanzıman sequential denen sıralı şanzımanlardandır.. onların 7'den tek hamlede 2'ye düşmek gibi şansları yoktur.. mecburen bütün vitesleri kullanıp 2'ye inecekler..

    pistte pilotların kullandığı şanzıman sıralıdır genel olarak, ancak yine debriyaj kontrolü pilottadır tek debriyaja basışta da sıralı olarak indirip daha düşük viteste kavratabilir ama bunu yapmazlar.




  • drmert kullanıcısına yanıt
    Mert hocam aracın karakteristiği o sekilde. bosa alıp tekrar bire atabilirsiniz yada elinizle kararlı bir sekilde vitesi birde tutarsanız yavaşça birinci vitesi kavrar. bire atıp elinizi bıraktığınızda bazen ortada kaliyo ve kavrayamayabiliyor. ben bu sorunun aslında bizden kaynaklandığını düşünüyorum. aracın kavrama sekline alıştıkta bu sorun bende azaldı mesela. artık nerdeyse o sorunu yasamıyorum.

    ancak ben o problemi geri viteste yaşamamıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Bu ayrintiya bayıldım hocam. Keşke alabilseydik. Var mı acaba böyle bir aksesuar



     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    TArık hocam çok iyiymiş bayıldım valla.

    Ben bunu kendim yapabilirim iş yerinde deri ile lazer kesim birebir tutturabilirmiyim bilmiyorum ama Golf yazılı alt zemin başarılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Aracım manuel ve hemen her zaman 3-5,4-6 / 6-4 vs şeklinde kullanıyorum ve vites sayısını azaltıyorum :)
    Yoksa 6 vites çoğu zaman eziyete dönüşüyor :)
    Ama otobana da biçilmiş kaftan bu 6.vites.

    Peki bir sorum olacak.

    Bilhassa ilk çalıştırmada,motor soğukken,bazen de fark etmeksizin 1.vitese veya geri vitese alırken vitese geçmekte nazlanıyor ve kuvvet uygulamak ya da boşa alıp tekrar denemem gerekiyor !

    Aracım henüz 4.000 km'de.

    Bu bir sorun mu? Sizde de oluyor mu ?


    Bahsettiğiniz olay bende de var bir onceki aracım Grandepuntoda da vardı. Ben bunu teknik olarak ispat edemem. Ancak tahminim ısı arttıkça parçaların birbiriyle opüşmesi daha rahat oluyor sanki.

    Klima ilk açılırken sanki kıtır kutur sesler gelir torpidodan. Sonra açıp kapatın o sesleri duymazsınız ilk açıldığında geliyor.

    İlk araca bindiğinizde direksiyonu olduğunuz yerde çevirin, bir de belli bir km yapın aynı yere çekin tekrardan direksiyonu olduğunuz yerde çevirin o seste farklıdır.

    Araca bir hafta binmiyorum, ilk bindiğimde sunroofu açtığımda tuhaf bir ses alıyorum geziyorum sunroofu açıp kapattığımda o ses yok.

    İlk bindiğimde de vites geçişi sert oluyor sonrasında sorun yok.

    Benim yorumum bu şekilde hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    İstanbul Bandırma arası yoldayım. Sabah 07.25 te yola çıktım. Ancak Eceabat'a gelebildim. Daha kaç saat yolum var bilmiyorum. Vay A.Q.


     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Tarık hocam,ters yoldan geliyorsunuz.Bandırma feribotu yada Bursa'dan daha yakın değilmiydi.Bari Biga'da bir çay molası verirsiniz artık.Çünkü bizim buradan geçeceksiniz,Tabiki zamanınız varsa..hayırlı yolculuklar.


    Dün geceden beri trafiği kolluyorum Levent Hocam. İzmit tarafı kilit. Normal yoldan arkadaşlarım gece 03.00'te yola çıkıp bugün 16.30'da vardılar Erdek'e. Ben de Başar Trafik'e güvenip yolumu uzatıp ters yön denedim. Nasılsa iftara yetisirim dedim 07.25'te yola çıktım. Eve 21.45'te az önce girdim. Tam tamına 14saat 20dk. Yuhhhh diyorum. Normal zamanda 3.5 saat süren yolum 14.5 saat sürdü. İstanbul hala göç alıyor. Allah hepimize sabır versin. Eceabat'ta vapur kuyruğunda insanların sırasını çalan densizler yüzünden de en az 1.5 saat kaybetmis olabiliriz. Hakkımı helal etmiyorum Allah versin cezalarını sıra hırsızlarının. Ben böyle rezalet yaşamadım. Oruçlu oruçlu güneşin altında arabanın içinde 14 saat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcsrn

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    İstanbul Bandırma arası yoldayım. Sabah 07.25 te yola çıktım. Ancak Eceabat'a gelebildim. Daha kaç saat yolum var bilmiyorum. Vay A.Q.


     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Allah sabır versin Tarık Hocam


    Allah razı olsun Eren Hocam. Kafayı sıyırmak üzereydik az daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    İstanbul Bandırma arası yoldayım. Sabah 07.25 te yola çıktım. Ancak Eceabat'a gelebildim. Daha kaç saat yolum var bilmiyorum. Vay A.Q.


     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Tarık hocam,ters yoldan geliyorsunuz.Bandırma feribotu yada Bursa'dan daha yakın değilmiydi.Bari Biga'da bir çay molası verirsiniz artık.Çünkü bizim buradan geçeceksiniz,Tabiki zamanınız varsa..hayırlı yolculuklar.


    Dün geceden beri trafiği kolluyorum Levent Hocam. İzmit tarafı kilit. Normal yoldan arkadaşlarım gece 03.00'te yola çıkıp bugün 16.30'da vardılar Erdek'e. Ben de Başar Trafik'e güvenip yolumu uzatıp ters yön denedim. Nasılsa iftara yetisirim dedim 07.25'te yola çıktım. Eve 21.45'te az önce girdim. Tam tamına 14saat 20dk. Yuhhhh diyorum. Normal zamanda 3.5 saat süren yolum 14.5 saat sürdü. İstanbul hala göç alıyor. Allah hepimize sabır versin. Eceabat'ta vapur kuyruğunda insanların sırasını çalan densizler yüzünden de en az 1.5 saat kaybetmis olabiliriz. Hakkımı helal etmiyorum Allah versin cezalarını sıra hırsızlarının. Ben böyle rezalet yaşamadım. Oruçlu oruçlu güneşin altında arabanın içinde 14 saat.

    Allah kolaylık versin.Ben halime şükrediyorumki, iyi ki istanbulda yaşamıyorum.Yalnız benim dayımlar 1 ay önceden ido'dan biletleri almışlar ve fazla sıkıntı yaşamamışlar.Otobüs terminalleri de ona keza kimbilir nasıl rezalettir.İstanbul, herhalde ıssız şehire dönmüştür artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    İstanbul Bandırma arası yoldayım. Sabah 07.25 te yola çıktım. Ancak Eceabat'a gelebildim. Daha kaç saat yolum var bilmiyorum. Vay A.Q.


     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Tarık hocam,ters yoldan geliyorsunuz.Bandırma feribotu yada Bursa'dan daha yakın değilmiydi.Bari Biga'da bir çay molası verirsiniz artık.Çünkü bizim buradan geçeceksiniz,Tabiki zamanınız varsa..hayırlı yolculuklar.


    Dün geceden beri trafiği kolluyorum Levent Hocam. İzmit tarafı kilit. Normal yoldan arkadaşlarım gece 03.00'te yola çıkıp bugün 16.30'da vardılar Erdek'e. Ben de Başar Trafik'e güvenip yolumu uzatıp ters yön denedim. Nasılsa iftara yetisirim dedim 07.25'te yola çıktım. Eve 21.45'te az önce girdim. Tam tamına 14saat 20dk. Yuhhhh diyorum. Normal zamanda 3.5 saat süren yolum 14.5 saat sürdü. İstanbul hala göç alıyor. Allah hepimize sabır versin. Eceabat'ta vapur kuyruğunda insanların sırasını çalan densizler yüzünden de en az 1.5 saat kaybetmis olabiliriz. Hakkımı helal etmiyorum Allah versin cezalarını sıra hırsızlarının. Ben böyle rezalet yaşamadım. Oruçlu oruçlu güneşin altında arabanın içinde 14 saat.

    Allah kolaylık versin.Ben halime şükrediyorumki, iyi ki istanbulda yaşamıyorum.Yalnız benim dayımlar 1 ay önceden ido'dan biletleri almışlar ve fazla sıkıntı yaşamamışlar.Otobüs terminalleri de ona keza kimbilir nasıl rezalettir.İstanbul, herhalde ıssız şehire dönmüştür artık.


    Aah ah Levent Hocam. Ben de 1 ay önceden dönüş biletini aldım. Sadece gidiş saatim işten çıkış saatim belli olmadığı için belli olmadigindan gidiş biletini alamadım. Cuma gecesi çıkmam trafik sorunu ortadan kalkar 7 - 8 saatte de gitsem zaten tatil ağır ağır giderim diye düşündüm. Yanlışmış, kendime söyledigim yalanmış. Bana ders oldu artık bayramda asla kendi arabamla çıkmam yola. Ya da beklerim 2 gün sonra çıkarım. Zaten tatili birlestiremedim, kendim ettim kendim buldum. Yalnız bugün arabada 14 saat mahsur kalınca koltuklar iyi ki deri değil dedim kendi kendime. Soğutma olmadan deri koltuk akıl kârı değil katiyen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motorlu tasitlar vergisini yapi kredi kartimla odedim sonax ta bi kampanya var diye mesaj geldi. 360 tl lik hybrid boya koruma 180 liraya yapiliyormus. Bu da yapilcak islemlermis. Yaptirmaya deger mi sizce?

    http://www.sonax.com.tr...a-uygulamasi-nedir.html
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Evet Tarık hocam,çalışma saatleriniz belli olmadığı için roro bileti alamazsınız.Gerçekten sanki bu sene trafik daha yoğundu.En önemlisi kazasız ve belasız eve varmış olmanız.Yorgunluğunuzu zaten vardığınız zaman unutursunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • drmert kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba aynı sorun bende de var aracim 2500 km de. Bende vites gecmeyince oncelikle mesela 2. Vitese atıyorum sonra tekrar bir hamleyle bire ya da geriye atıyorum. Umarım başımızı agritmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galiba şanzumanın karakteristiği bu.
    Beni şaşırtıyor çünkü normalde vites yolları ve geçişleri o kadar rahat ki,harika.
    Arada bir böyle nazlanıyor galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Galiba şanzumanın karakteristiği bu.
    Beni şaşırtıyor çünkü normalde vites yolları ve geçişleri o kadar rahat ki,harika.
    Arada bir böyle nazlanıyor galiba.

    Sanırım bu herkesin başında olan bi durum. Banada denk geliyor genellikle geri vitese takarken nazlanıyor gibi lakin bunu dişlilerin alışmasına bağlıyorum

    Bu durumda ben boşa alıp debriyajı bas bırak yapıp tekrar takıyorum vitese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyValue

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Galiba şanzumanın karakteristiği bu.
    Beni şaşırtıyor çünkü normalde vites yolları ve geçişleri o kadar rahat ki,harika.
    Arada bir böyle nazlanıyor galiba.

    Sanırım bu herkesin başında olan bi durum. Banada denk geliyor genellikle geri vitese takarken nazlanıyor gibi lakin bunu dişlilerin alışmasına bağlıyorum

    Bu durumda ben boşa alıp debriyajı bas bırak yapıp tekrar takıyorum vitese

    Bu karakteristik zorlanma başıma geldiğinde aynı işlemi yapıyorum ben de. Birşey takiliyorsa onu zorlama genel prensibine uygun hareket etmekte fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyValue

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmert

    Galiba şanzumanın karakteristiği bu.
    Beni şaşırtıyor çünkü normalde vites yolları ve geçişleri o kadar rahat ki,harika.
    Arada bir böyle nazlanıyor galiba.

    Sanırım bu herkesin başında olan bi durum. Banada denk geliyor genellikle geri vitese takarken nazlanıyor gibi lakin bunu dişlilerin alışmasına bağlıyorum

    Bu durumda ben boşa alıp debriyajı bas bırak yapıp tekrar takıyorum vitese

    Bu karakteristik zorlanma başıma geldiğinde aynı işlemi yapıyorum ben de. Birşey takiliyorsa onu zorlama genel prensibine uygun hareket etmekte fayda var

    Aynen Tarık Hocam




  • 
Sayfa: önceki 14951496149714981499
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.