Şimdi Ara

VW GOLF 8 ANA KONU (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.796
Cevap
98
Favori
232.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Hangi dünyada yaşıyosun sen bişeyden haberin yok. Otomotivde bu iş böyledir.
    Hocam araç muhteşem olmuş net biçimde kıskançlık ve wv düşmanlığı var bu forumun tamamında boşuna cevap vermeyin para olsa alayı sıraya girer almak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Senin dar iç dünyanda yaşamadığım kesin. Kafanı Alman firmalarından kaldırmadığın için aynı motorun yazılım ile 15-20 beygir kısılıp "motor seçeneği" olarak sunulması sana normal geliyor olabilir. Aynı motoru 2-3 defa farklı şekilde pazarlamak için yazılım ile kısmanın savunulacak bir tarafı yok. Adam sana parasını eksiksiz olarak alıp sattığı ürünü tam olarak kullanmanı engelliyor. Tam özellik istiyorsan üstüne 10-15 bin TL daha ver diyor. Bunu da gelip savunmaya çalışıyorsun. Aferin süper bir otomobil bilgin var.
  • Bu tasarımda tavşan benzerliği belirginleşmiş. Özellikle ön farlarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Aradaki fark sadece yazılım değil ki, kullanılan malzemelerin kalitesi, emisyon/tüketim değerleri, dayanım vs. bir sürü değişken oluyor aynı bloğu kullanıp farklı güçlerdeki motorlarda. Bir de her firmanın kendine ait bir emisyon gapı var, ona göre motor üretmek zorundalar. Yoksa BMW i8(1.5 231hp) deki motoru her aracına koyardı.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bu durum senin benim için kötü bir şey, neyini savunuyorsun?

    Gerçi sen bunu japon marka yapsa eleştirir, alman yapsa savunurdun. Bu kadarsın işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw donanim ve tasarimla cocugu koymus. Kalite zaten ust seviyeydi. Bosline diyenlerin agzi yamulur artik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Japonu da eleştiririm Almanı da. Arabasına göre değişr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    Aradaki fark sadece yazılım değil ki, kullanılan malzemelerin kalitesi, emisyon/tüketim değerleri, dayanım vs. bir sürü değişken oluyor aynı bloğu kullanıp farklı güçlerdeki motorlarda. Bir de her firmanın kendine ait bir emisyon gapı var, ona göre motor üretmek zorundalar. Yoksa BMW i8(1.5 231hp) deki motoru her aracına koyardı.
    Hocam malzeme kalitesi genelde çok değişmez. Ancak pistonları bir ihtimal değiştirebilirler o da ekonomik olarak avantajlı olmayacağını zannediyorum. Ortak malzeme kullanımı her zaman daha ucuza mal oluyor.

    Asıl olay sizin de söylediğiniz gibi emisyon havuzunda bitiyor. Firmalar belli standartlarda emisyona sahip araç satabiliyor. Aynı motorun gücünü kısıp daha düşük emisyonlu diye kağıt üstünde oyun yapıyorlar. Firma kendi kotasını tutturacak diye aynı motorun kısılmış bir versiyonunu zarar ederek satmayacağına göre tam güçlü versiyonu için ekstra para alarak sattığında aynı motordan daha fazla kâr etmesi demek oluyor. Bunu tüketici olarak savunmaya çalışmanın hiçbir mantığı yok. Sonuçta biz firmaların ortağı ya da CEO'su değiliz ki şirketin daha fazla kâr etmesini hedefleyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^7pMş^

    Şu aracı kötüleyen ve hiç bir tasarım farkı yok diyene azıcık insaflı vicdanlı olun diyorum başka sözüm yok bukadarmı kıskanılır bir araç anlamıyorum.
    C sınıfının şu anda hatta yapılmış en iyi aracıdır bu tasarım net.
    Golf artık premium bir araç olmuştur gerek iç tasarım gerek dış tasarım gerekse malzeme kalitesi ile şüpheye yer yok artık.
    Siz bir Golf sahibi olmadınız zannediyorum.
    Bu yeni aracın içi pek kaliteli değil gibi duruyor resimlerden.
    Kapı iç trimleri ve dizaynı korkunç görünüyor, kapı tutma kolunu kaldırmak arabayı ucuzlaştırmış.
    Keza bardaklık sürgüsünün kalkması da yok edilen başka bir kalite hissi.
    Golf artık premium bir araç diyorsunuz ama Golf 7 iç kalitesi zaten premium denilen A sınıfından, 1 serisinden ve A3'ten daha iyiydi.
    (Yeni A ve yeni 1 serisinden bahsetmiyorum)
    Şimdi yeni kasada bence bunların gerisine düşülmüş.




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    10 beygir için sıfırdan yeni motor bloğu tasarlasın gerçekten aşırı mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tüketici olarak aracın tam parasını verdiğim halde neden 20 beygir daha düşük güçle kullanayım? Tam motor gücünde kullanmak istediğimde neden ekstra 15-20 bin TL vereyim? Al işte canlı örnek veriyorum 182 ps turbo motorlu araç kullanıyorum. Honda neden aynı motorun gücünü biraz biraz kısıp 3 farklı "motor seçeneği" diye satmıyor? Demek ki her firma bunu yapmıyor.

    Emisyon standartlarına uygun motor yapamıyorsa bu benim sorunum değil. Heleki hor formo yopoyor diye savunulacak birşey hiç değil.
  • Kaç liradan satışa çıkacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VOLKSWAGEN BİTMİŞ

    O nasıl tasarım arkadaş. 2020 değil 2002 sanki.

    Lansman değil resmen intihar girişimi..
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Sen kendi ülkene göre niye yorum yapıyorsun avrupada 2 bin euro verip güçlüsüne biniyorsun. TR de herşey düzgün bi bu yamuk zaten. Honda gibi kıt ürün gamı olan firmayı örnek verme sağlıklı yorum olmaz. Günümüzde model çeşitliliği için gayet mantıklı aynı bloktan farklı güç alternatifleri sunmak. Gereksiz maliyet niye çıkarsın firmalar çocuk oyuncağı değil bu. Mercedes aynı bloktan 116, 150, 163, 194 ve 245 beygir alıp satıyor bunun nesi mantıksız. Parası olan alsın istediğini binsin. Hepsi iyi motor sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Sen kendi ülkene göre niye yorum yapıyorsun avrupada 2 bin euro verip güçlüsüne biniyorsun. TR de herşey düzgün bi bu yamuk zaten. Honda gibi kıt ürün gamı olan firmayı örnek verme sağlıklı yorum olmaz. Günümüzde model çeşitliliği için gayet mantıklı aynı bloktan farklı güç alternatifleri sunmak. Gereksiz maliyet niye çıkarsın firmalar çocuk oyuncağı değil bu. Mercedes aynı bloktan 116, 150, 163, 194 ve 245 beygir alıp satıyor bunun nesi mantıksız. Parası olan alsın istediğini binsin. Hepsi iyi motor sonuçta.
    Emisyon normlarında Avrupa'ya tabi değil miyiz? Vw Avrupa firması değil mi? Sanırsın ki ABD'ye göre yorum yapıyorum.

    Bak şimdi olayı senin bile anlayabileceğin basitlikte anlatacağım.

    Bir firma hiçbir zaman zararına ürün satmaz.

    Eğer aynı blokta 2-3-4 farklı güç alıp satıyorsa en ucuzu yani en güçsüzü ile kâr ediyor demektir.

    Aynı motoru daha güçlü şekilde aldığında daha çok para verdiğine göre KAZIKLANIYORSUN.

    Kapiş




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Yahu emisyonla fiyat ne alaka euro mu kazanıyoruz biz. Firmanın ettiği kar seni niye rahatsız ediyorki. 2 bin euro ver güçlüsüne bin diyor adam gayet makul. İlla başka motor mu yapması lazım. Sen fesatça yaklaştığın için sağlıklı düşünemiyorsun. Ortada kazık felan yok. Eskiden 60 hp MPI motoru sattığı paraya 90 hp turbo motor satıyor şimdi. Honda turboya yeni geçti mesela eskiden atmosferik satmakla uğraşıyordu modern turbolu arabalarla aynı paraya satıyordu. O da kazıkçı senin mantıkla. Taş devri teknolojisini aynı paraya iteliyordu. Yamulan kaportalar var daha. Bence sen savunacak başka marka bul zararına olur kapiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Ekim 2019; 14:42:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    quote:

    Yahu emisyonla fiyat ne alaka euro mu kazanıyoruz biz. Firmanın ettiği kar seni niye rahatsız ediyorki. 2 bin euro ver güçlüsüne bin diyor adam gayet makul.


    200 metre kare bir ev satın aldın. Evin 5 odası var. Ancak müteahhit 1 odanın kapısına duvar örmüş bunu kullanamazsın diyor. 5 odalı kullanmak istiyorsan 20 bin TL daha ver kapıyı açayım diyor. Bunu bile anlayamayıp hala güçlüsüne binmek için 2 bin euro ver diyorsun. Bu kadar basit şekilde anlattığım halde kazıklandığını anlayamamak için ölümüne firma aşığı filan olmak lazım.
  • Dış tasarımı eskisinden daha iyi olmuş bence.

    Ama iç tasarımı eskisinden sanki daha kötü ya da gözümüz henüz alışmadığı için mi böyle geliyor acaba?

    Zamanla anlarız..
  • Ben beğendim.

    C segmentinde yine önüne geleni vurur yıkar.

    Mis gibi araç olmuş.

  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.