Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2631. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26292630263126322633
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle teşekkür ederim.

    Şöyle izah edeyim, bu sattığım 5. aracım. 4 aracım için de ölücü diyebileceğimiz insanlar arayıp saçmasapan tekliflerle gelmişlerdi, ilginçtir bu sefer hiç bu tarz insanlarla karşılaşmadım. Günde en az 2-3 telefon aldım, hepsine de aracın üstündekileri söyleyip, ona göre fiyatı belirlediğimi anlattım. Çoğu da 2-3 bin indirim yaparsam alacağını söyledi, satmadım.

    Aracın opsiyonlarını çıkarıp standart haliyle satsam, ,ilaveleri de ayrı satsam aynı fiyata gidecekti. Açıkçası opsiyonlarıyla almak isteyen arkadaş çıkınca, ki çok düzgün bir polis memuru arkadaş çıktı şansıma- sanayiye git-sök-tak-çıkar uğraşmak istemedim hiç. Aradığım aracı da bulmuştum, ikisi iyi denk geldi. Dediğiniz gibi belki 2-3 ay bekler satılmayadabilirdi. Biraz kısmet bu işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    Şu anda 1,0 turbo Fabia kullanıyorum. Araç 110 bg 200 nm tork ile çok iyi performans veriyor. TSI motor varken aynı fiyat bile olsa dizel motor almayı düşünmüyorum. Fabia'yı satıp golf veya Octavia almayı düşünüyorum. Octavia 1,5 TSI çok pahalı. 1,4 TSI golf üretimi devam ediyor mu?
    Sizinde bildiğiniz ve düşündüğünüz üzere 1.4 motor satılmıyor.
    1.5 ilk çıktıgında illaki bayilerde stok mevcuttu... illaki almak isteyen alıp stoklar bitmiştir. Şu saatten sonra olcagını düşünmüyorum açıkcası, belki tesadüfen denk gelirse 1 tane varsa vardır. Yinede siz yok olarak düşünebilirsiniz.

    1.5 motor yeni olması 3-4 bin oynatıyor, zaten 1.5 çıktıgından beri kurda agım şahım düşme yok, hayliyle piyasa orta bütceliyi aşıyor.

    Aracınız skoda oldugu için bir diger arabayı skoda düşünmeniz normal.
    Skodayı ayakta tutan volkswagen, tasarımları gayet iyi, kullanılan parçalar volkswagen olunca skodaya baglanmanız normal, başka insanlarda seat, skodayı volkswagen niyetine alıyor fiyatı uygun diye.

    Skodayı az bucuk tadını aldınız, bir volkswageninde tadını alıp ilerleyen dönemde size arabalar konusunda yol göstere bilir.

    Herşeyi bütce belirliyor,
    Golfu zorlamanızda fayda var bana göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vieri32

    Hocam öncelikle teşekkür ederim.

    Şöyle izah edeyim, bu sattığım 5. aracım. 4 aracım için de ölücü diyebileceğimiz insanlar arayıp saçmasapan tekliflerle gelmişlerdi, ilginçtir bu sefer hiç bu tarz insanlarla karşılaşmadım. Günde en az 2-3 telefon aldım, hepsine de aracın üstündekileri söyleyip, ona göre fiyatı belirlediğimi anlattım. Çoğu da 2-3 bin indirim yaparsam alacağını söyledi, satmadım.

    Aracın opsiyonlarını çıkarıp standart haliyle satsam, ,ilaveleri de ayrı satsam aynı fiyata gidecekti. Açıkçası opsiyonlarıyla almak isteyen arkadaş çıkınca, ki çok düzgün bir polis memuru arkadaş çıktı şansıma- sanayiye git-sök-tak-çıkar uğraşmak istemedim hiç. Aradığım aracı da bulmuştum, ikisi iyi denk geldi. Dediğiniz gibi belki 2-3 ay bekler satılmayadabilirdi. Biraz kısmet bu işler.
    Demekki piyasada az cok düzgün insanlar almak için yola koyulmuş.

    Nasip kısmet işte, satarken alırken zorluk çekmeden tek elden işinizi halletmişsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar.
    Yakın dönemde 1.5 benzinli için fiyat teklifi alan oldu mu?
    Olduysa bilgi verebilir misiniz?

    180-190 dolaylarına alabilirsem, sıfır almayı düşünüyorum.
    alamazsam, 2.ele yöneleceğim.

    2017-2018 model için 140-150 arası bir bütçe ayırmayı planlıyorum.

    Bilgilerinizi bekliyorum.
  • RuthlessRiu kullanıcısına yanıt
    180-190 civarı para verip golf almam şahsen. O fiyatlara temiz 2.el bmw 3.20ied f30 alabilirsiniz. Veya audi,metcedes vs.
    Illaki golf alacaksanız 140-150 civari 2.el düşük km 2017-2018 Highline 1.4tsi veya 1.6tdi bakın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Bende 2016 Opel Astra 1,6 benzinli vardı. Arabayı 7500 km'de 2. el olarak almıştım. Eşimde Fabia vardı. Bozuk yolda Fabia içeriye Astra'ya oranla daha az ses alıyordu. Sesten kastım; trim sesleri, alt takımlardan gelen sesler falan. Skoda işçilik olarak fena değil. O yüzden Octavia düşünüyorum. Alabilirsem Golf tercihimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    Bende 2016 Opel Astra 1,6 benzinli vardı. Arabayı 7500 km'de 2. el olarak almıştım. Eşimde Fabia vardı. Bozuk yolda Fabia içeriye Astra'ya oranla daha az ses alıyordu. Sesten kastım; trim sesleri, alt takımlardan gelen sesler falan. Skoda işçilik olarak fena değil. O yüzden Octavia düşünüyorum. Alabilirsem Golf tercihimdir.
    Trim sese parantez açmak isterim.
    Aynı modelde olcak veya olmayacak diye birşey yok.
    Sizin fabia aracınızda yokken bir başka fabis arabada olabilir.
    Benim aracım focus bir önceki aracım symbol
    Symbolde bir tane bile trim ses gelmezken, masallah focusta fazlasıyla geliyor.
    Symbol iyi focus kötü diyemem.

    Bana symbolde iyi işçilikli montaj geldi, focusta gelmedi.
    Bu ses tamamen bozuk yolda geliyor. Sehir içi gram ses yok.

    Müdehale edecegim birşey olsa saniyede yaparım ama saçma sapan yerde gelmesi müdehaleyi engelliyor.
    Benim bulamadıgımı servis mümkün degil bulamaz. Bu yüzden pek önemsemiyorum.

    Trim sese odaklanmayın, işin arka planında mutfagında oldugum için motor, şanzıman iyiyse gerisi birşekilde halledilir.

    Genel itibariyle kronik sorunlara ve olumsuzlukları arastırın.
    Kimisine göre olumsuzluk sizin olumlu olabilir
    Bilgi edinmekte fayda var.

    Mesela golf de kronik olmasada kronik denile bilen bagaj stepnesine su doluyor, bagaj menfezinden gelen.
    Menfez etrasına silikon tarzı sızdırmazlıgı engelleyen birsey yapılıp dorun çözülüyor vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar merhaba. Son birkaç haftadır aracımda ani frenlerde sürekli abs devreye girmeye başladı ve kızaklama yapıyor. Sİzce lastikten mi yoksa frenlerden mi? Aracım henüz 18000 km de.lastikler aralıkta 5 yıllık olacak. Conti premium contact 5 markası
  • Thrzgn T kullanıcısına yanıt
    5 yıl olunca lastik hamuru sertleşmiştir ve sertleşmiş lastik yolu daha az tutar. Sonucunda kızaklamaya meyilli olur araç.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Golf bakan birisi için Bmw almak bana göre pek makul gelmiyor. Audi olabilir mesela.

    Neden derseniz 2. el alacağınız Bmw de her küçük problem büyük maliyet olarak geri dönecektir.

    Ayrıca Bmw kullanıcıları genelde chip tuning vs. meyilli oluyor ve bu işi daha da riskli yapıyor.

    Ben de Bmw almak isterim ama 2. el almak istemem hiçbir zaman.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    sanırım yanlış yorumladınız. benim demek istediğim 180-190bintl golfe verilmez. yani o paranın arabası değil bence. onun yerine 180-190 a premium arabaların 2.eline yönel. mesela audi, bmw, mercedes vs. golfun parçaları çokmu ucuz acaba. serviste mekatronik 11bintl, kavrama 6bintl. tabi bmw parçaları daha pahalı. ararsanız bmw ninde temiz ve oynanmamışını bulursunuz. audi de olabilir tabi.
    servis bakımlı ise neden bmw almaktan korkuyorsunuz. iyice araştırıp alırsınız gayet tabi. asıl golf dsg alırken korkun. acaba ne zaman mekatronik bozulur, kavrama biter vs. diye. servis bakımlısını alın ki iyiniyet olayından faydalanın. dsg nin 7 yıl garantisi var. sürekli servis bakımlıysa.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Bence DSG konusu yoruma açık. Bakış açısına göre değişir. Baskı balata kullanan bir sistemin İstanbul Ankara gibi şehirlerde dur kalk trafiğe rağmen 70-80 bin km kavrama ömründen bahsediliyorsa bu bence başarıdır. Çünkü DSG sıkışık trafiğe uygun bir teknoloji değil temel olarak. VW tam otomatik şanzıman alternatifi de sunmuş olsaydı bu kadar kişi mağdur olmazdı belki de.

    Premium marka araçlar garantideyken bile çözümsüz problemler açabiliyor şikayet sitelerine bakılırsa. Alacağınız 2. el araç sıfırdan iyi olamaz sonuçta.

    Alana neden aldın demem ama almak istemem 2. elini, ne kadar temiz olursa olsun.

    Bir DSG nin maliyetinin ne kadar can yaktığı düşünülünce premium araçların her parçası neredeyse DSG fiyatınadır diye tahmin ediyorum. Premium olunca insanlar negatif değil pozitif yönlerine odaklanıyor. Algıda seçicilik bir nevi

    Volkswagen o parayı etmez diyebiliriz elbette ama talep olduğu için o fiyata satabiliyor. Marka tutulduğu için DSG'ye rağmen satıyor.

    Müşterilerin çoğunun tam otomatik ile DSG farkını bile bildiğini sanmıyorum. Marka sattırıyor.




  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    ben aldığım aracı sıfır alma taraftarıyım.
    ikinci elde, genellikle kısa süreli bindiğim, kar etme amacıyla alıyorum.
    o da, aracı çok iyi fiyatlara denk getirirsem.

    benim için sorun yok bu açıdan.
    insanlar yalana çok meyilli.
    -önümdeki ani fren yaptı, bu yüzden kaput ucu boyalı
    -50000 hasar kaydı var, sigorta şişirmesi

    veya boya cihazlarının ölçemeyeceği kadar iyi boya işçiliği yapan ustalar var.
    takla atmış aracı boyasız diye sattılar arkadaşa vakti zamanında.
    hakikaten de, boya cihazında hiçbir yeri referans değerin üstünde çıkmamıştı (0.7mm sanırım)

    ben bu açıdan ne olursa olsun sıfır alma taraftarıyım.
    40 fazla vereyim, sıfır alayım.

    bu ülkede ikinci el piyasası bir takım çakalların elinde olduğu sürece, sıfır araç alsam da zarar etmem.

    şubat ayında, 2018 model cam tavanlı manuel vitesli, hayalet göstergeli highline golf için (nakliye esnasında tavanı delinmiş, kaynak yapılmış ve boyanmış, kadın gözle ayırt edemezsiniz orjinal boyasından demişti, gerçekten de anlaşılmıyordu) 120.000 lira teklif aldık, parayı tamamlayamadığım için alamadım.

    aynı aracı geçtiğimiz aylarda 148.000 liraya sattı benim yerime alan kişi.
    onu da, açıklamada aracın durumunu belirttiği için biliyorum.




  • RuthlessRiu kullanıcısına yanıt
    Boya konusunda artık boya yapmadan çıkma parça ile değiştirme yaygınlaşmış görünüşe göre. O yüzden anlaşılmıyor değiştiği. Toplum olarak tek renk modasını takip ettiğimiz için parça bulmaları çok zor olmasa gerek. Bir ara siyah modaydı, sonra gümüş gri ve en son beyaz...
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Menteşeleri kontrol ediyorlar hocam. Değişen her ne olursa olsun tespit edebiliyorsunuz artık.
    Tabi bunun için oto ekspertizlere hatırı sayılır bir para veriyorsunuz.

    Bir de şu Dsg şanzıman ve Audi konusu.
    Audi-Skoda-Seat-VW aynı grubun markaları.

    Bu markaların tamamı dsg şanzıman kullanıyor.
    Audi farklı şanzıman kullanıyormuş gibi, sadece VW'nin Dsg şanzıman konusunda eleştirilmesini de saçma ve art niyetli buluyorum.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Benim araç 2014 1.tdi highline dsg. Iyi iyetten 70 binde mekatronik, 73binde kavrama değişti. Şu an araç 75 binde. fabrikasyon alabileceğiniz bütün extra donanımlar var. 18durban ve anahtarsız giriş-çalıştırma hariç. Yani full +full denilenden.

    Bir tanıdığımda bmw 2015 3.20ied 40.yıl var. En full olanı. Ara sıra biniyorum.
    full bmw ama benimkinde olanların çoğu yok onda.

    Ama sürüş dinamikleri, konfor vs. ile benim golfe basıyor. Kıyaslama abes oluyor. Neticede premium.

    Golf ise sınıfındaki araçlar içinde çoğu yönden belki en iyisi.

    Sizin fikirlerinizede saygı duyarım. Siz sıfır araç seviyorsunuz. Tercih meselesi.

    Ben şahsen c sınıfı bir araca sıfırda olsa 180-190 vermem. O paraya giderim temiz,servis bakımlı,düşük km audi veya bmw alırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuthlessRiu

    Menteşeleri kontrol ediyorlar hocam. Değişen her ne olursa olsun tespit edebiliyorsunuz artık.
    Tabi bunun için oto ekspertizlere hatırı sayılır bir para veriyorsunuz.

    Bir de şu Dsg şanzıman ve Audi konusu.
    Audi-Skoda-Seat-VW aynı grubun markaları.

    Bu markaların tamamı dsg şanzıman kullanıyor.
    Audi farklı şanzıman kullanıyormuş gibi, sadece VW'nin Dsg şanzıman konusunda eleştirilmesini de saçma ve art niyetli buluyorum.
    Parçalarin uretim tarihinden de anlasiliyor degistigi. Her parcanin uzerinde hafta/yıl seklinde uretim tarihi var.
    Benim aracta ön kaput ve sol arka kapi 44/17 iken sag arka kapi 46/17. Bundan bile killanmistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.5 tsi ile 1.6 tdi 2019 modellerinde ne farklar var? Yazabilir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aracımda 100km de hızda tekerleklerden vonlama gibi ses geliyordu servise götürdüm sağ ön teker porya bilyası arızalı dediler.

    ve parça + işçilik dahil 1100tl fiyat istediler.

    sizce fiyat normalmi bu porya bilyası bu kadar pahalı bir ürünmü, acaba bunu dışarıda daha uyguna yaptırabilirmiyim yoksa riske girme kritik bir parça servisten şaşma mı dersiniz
  • muhendisgsm kullanıcısına yanıt
    Aracın garantisi devam ediyorsa muhakkak serviste yaptırın. Garanti yoksa özel servistende fiyat alın. Tabi orjinal parça ve işçilik olarak. Arada yarı yarıya fark varsa dışarıda yaptırılabilir. Tabi orjinal parça ve yaptıgı işin arkasında duran bir yerde.
    Bu arada serviste takılan parçanın 2 yıl garantisi var. Bunuda unutmamak lazım.
    Karar sizin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26292630263126322633
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.