Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2628. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26262627262826292630
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • golf 7 1.2 tsi aracım var 86bin km ye geldi , 90 bin bakımında triger seti değişimi yapılması gerekiyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _trapzone_

    golf 7 1.2 tsi aracım var 86bin km ye geldi , 90 bin bakımında triger seti değişimi yapılması gerekiyormu?
    2014 1.2 var bende. geçen servis danışmanına sormustum.Bunlarda zincir var 180 binde degisiyor demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam cok iyi hatırlıyorum, 100 bin yazılan aracı 95 bine aldınız.
    Bu durum gerçekten çok şaibeli aradan 9 ay geçmiş
    Servis iyi niyetle ilgilenmiyor, genel müdürlüğe gereken bilgileri paylaşıp müdürlük onayı ile iyi niyet davranır veya davranmaz.

    3-4 ay sallasan kısmende olsa iyi niyet göstere bilirler derdim.
    9 ay sağlam süre,
    Hadi serviste yaptırdınız iki gün sonra şanzıman patlak verdi
    Servis veya genel müdürlük bunu yermi ...
    Nasrettin hoca icabı gölü mayalamak gibi birşey ya tutarsa.

    Şuan yaptırdıgınızın haricinde, diger bakımı serviste yaptırırsanız kısmen iyi niyet göstere bilerler.
    %50 bizden %50 sizden derler
    Bu sadece tahmin, belkide %100 öderiz der

    Bu konuyu yaşayan bilir, kesin net konuşmak yanlış olur benim için.

    Bana aldıktan sonra sorsaydınız zaten dsg hatrına servise git derdim.

    Formun genel sayfasında bir yagdır gidiyor. Aynı markadan memnun kalanda var, kalmayanda var. Hiç anlamış degilim açılcası.
    Türkiye icerisinde satışları belli olan marka var, zaten bakımlarınızı aksatmıyordunuz geriye birşey kalmıyor.

    Benim aracım renoydu devamlı servise gittim elf koyuyorlardı.
    Mobil, castrolün yanında elf sıradan basit marka gibi kalıyor.
    4 yıl elf kullandım bir sıkıntı çıkmadı, başka yakınım 9 yıl servise gitti dizel arac elf koyuldu devamlı sıkıntı cıkmadı.

    Şuanda ford servisine 1 kez gittim ,opet fuchs fabrikasında üretilen ford için tasarlanmış adı FMY olan yag konuldu.
    Şuan için memnunum.
    Memnun olmasamda 4 yıl garanti bozulmasın diye paşa paşa servise götürcem.

    Motul,liqui moly gibi markalar el bette iyidir ama türkiyede hangi yetkili servis kullanıyor bunuda bilmek lazım.

    Evet herkes çıkar meselesi üzerine yapıyor, ama yağ üreticileri kötü bir yag yapmadıklarını vurgulamak istiyorum.
    Birisinin kötü üretmesi fazlasıyla can yakar piyasada.

    Aralarında küçük kıstaslar var, 5-30 castrol, mobil koyasladıgımda
    Şu yag ondan iyidir diyemiyorum, burun farkıyla birisi öndedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhabalar.
    aracı alırken dsg sıkıntı yapar diye düşünsem zaten almazdım. biraz gerçekçi düşününce yetkili servis daha mantıklı gelmeye başladı, sonuçta aracın 10 da biri değerinde belkide fazlası arıza çıkması an meselesi.
    deneyelim bakalım, kabul edeceklermi.
    buji değişimi için yorum gelmedi kimseden?
    birde cruise kontrol taktırmak istiyorum. servisde yaptıran varmı ? yaklaşık maaliyet ?
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    bujiler periyodik bakım katoloğuna göre 60bin km de değişiyor. sizin aracınızın km si çok düşük. servise gittiğinizde söyleyin, kontrol ederler, gerekirse değiştirirler. araçta yakıt sarfiyatı artışı, performans düşüklüğü vs. varsa zaten bunlar genelde buji ve hava filtresi kaynaklıdır.
    cc serviste pahalıya malolur. yinede bir sorun, fiyat alın. dışarda bu işi daha uyguna yapan yerler var. (istanbulda iseniz ender elektronik, vural elektronik apo usta vs.) ama bence taktıracaksanız acc (adaptif cc) taktırın. çok güzel bir donanım, sürekli kullanıyorum uzun yolda.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Antalyadayım, sanayide birkaç yere sormuştum, yapmıyoruz diyorlar, online destek lazımmış vs.
    ACC tabiki isterim. siz nerede ve kaça yaptırdınız?
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    ben ankaradayım. benim araçtaki acc fabrikasyon.
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Buji konusunu atlamışım,
    Aracın kmsi itibariyle degiştirmeye gerek yok, bujide 60 bin km baz alınmıştır.
    İster 60 bini beklersin ister daha erken degiştirirsin.

    10-20-30-40 binde bir buji degiştiren var .gerek keyfi gerekse motorun sağlıklı şekilde yakıtı yakması için.

    Ben kendimce 30 bini baz alıyorum, bujinin parasını veya bir kısmını yakıttan cıkartıyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Şimdi şanzımanla ilgili söyle belirteyim kendimce.
    Dsg diger şanzımanlara kıyasla erken sıkıntıya sokan şanzıman.
    Bayiden sıfır alıp evine gidene kadar şanzıman arıza veriyor
    Bazı şanzıman 50-70-90-100 kmlerde arıza veriyor
    Bu gerek üretimden ve kullanımdan kaynaklı birdurum.

    Hatırlarsan nasıl kullanman gerektiği hakkında bilgi verdim yine yazayım
    N konumu unutcaksın, sıkışık trafikte manuele alıp 1-2 vites geçişlerini sen yapacaksın, uzun yolda olabildiğince fazla mola verip fazla zaman durcaksın.
    Hatta sollama yaparken bile gaza aşırı yüklenme
    Bunlar şanzımana yönelik kullanımlar.

    Powershift, edc bunlarda arıza veriyor, bir dsg gibi degil.
    Tam otomatikler olabildiğince sorunsuz.

    Sen arabadan keyif almana bak.
    Şuan bütcem olsa volkswagen tercih etsem veya diger markalar otomatik alırım.

    Benim yakınım sıfır manuel araba alacaktı, yalvar yakar ikna edip cvt şanzımanı aldırdım.

    Cvt diger şanzımanlar gibi keyifli degil, keyif vermemesine ragmen aldırdım çünkü otomatik araba kullanmayan birisi cvt den her türlü memnun kalır.

    Adamlar arabalarına kasko yaptırmıyor sen, 10 binden söz ediyorsun adamlar 200-300 binlik arabayı söz ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • değerli yorumlar için teşekkürler.
    bir de ''aracı P poziyonunda terkediniz'' uyarısı için ne dersiniz ?
    kronik bir şey mi ? yoksa korkmamalı mı ?
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Kronik bir arıza. Vag grubu dsg olan araçlarda görülüyor bu durum. Aslında arıza değilde bug gibi.
    Yetkili servislerde en son bildiğim vites mekanizmasına mikro swicth takılarak sorun çözülüyordu. Cüzi bir ücret karşılığı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ysf87 Y kullanıcısına yanıt
    Volkswagen ana sayfada 1119 tl diyor.
    50 lira fazla.
    Extra bayi indirim yapmadımı %10 ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7 aracım için iç kuaför ücreti 450 tl verdi .fiyat uygun mudur ? İndirim de yaparız dedi danışman ..(350-400) e olur herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • my1863 M kullanıcısına yanıt
    Bu tür profesyonellik gerektiren ince işleri konusunda uzman olup sadece bu işlerle uğraşan yerlerde yaptırmak daha mantıklı. Detaylı iç dış temizlik 200e yapanda var 2000e yapanda. Burada önemli olan kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik kalitesi.
    Ben olsam detaylı temizlik,cam filmi vs. serviste yaptirmam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha once aracimdaki titresimden bahsetmistim. Gicirti sesi zaten vardi. Tatil yolunda bozuk satihta takirti sesleri gelmeye basladi. Neyse bugun kayincoyla sesin kaynagini bulmaya calisirken akstan geldigini anladik.
    Aks bosluk yapmis anladigim kadariyla. 23 binde aracta nasil oldu bu anlamadim. Titresimin kaynagi bu olabilir mi? Garantiden karsilanir mi?@ft19@leon_312

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    İstanbul için tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    Daha once aracimdaki titresimden bahsetmistim. Gicirti sesi zaten vardi. Tatil yolunda bozuk satihta takirti sesleri gelmeye basladi. Neyse bugun kayincoyla sesin kaynagini bulmaya calisirken akstan geldigini anladik.
    Aks bosluk yapmis anladigim kadariyla. 23 binde aracta nasil oldu bu anlamadim. Titresimin kaynagi bu olabilir mi? Garantiden karsilanir mi?@ft19@leon_312
    Aks arızasını baktıgımda sizin belirtmiş oldugunuz sorunun kaynagına benziyor.
    Aks arızası körüklerin içerisindeki yağ azaldıgından dolayı baş göstermekte,
    Körük içerisi komple gres yaglıdır, aks körüğü yırtılma çatlama veya bir şekilde gresin azalması kullanıcı hatası degildir, parça kaynaklı veya fabrikasyon montaj hatasıdır.

    Aracınızın garantisi varsa garantiye girer.
    İyi niyetten bahsediyorsanız degerlendiren kişinin keyfine kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • trexin T kullanıcısına yanıt
    23bin km de bir araçta aks boşluğu imkansız gibi. Aks körüğü yırtılıp aks kafası yağsız kalacak vs. Bu durumda bile hemen aşınmaz. Aksta boşluk olsa bunu güç kaybı olarak, rampa çıkarken tokurtu,lokurtu vs. ses duyarsınız.
    Iyi bir ustaya veya servise bi gösterin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • my1863 M kullanıcısına yanıt
    Istanbul da tanıdığım yok maalesef. Ankaradayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    leon_312 kullanıcısına yanıt
    https://streamable.com/uj5yj

    Videoya almistim. Biraz ses acarsaniz net duyuluyor.
    2. viteste titreme vardi. Tatiline git gel kavramani degistirelim demislerdi. Simdi bir de bu cikti. Garantiye sokmalari lazim. Aksin sadece parca bedeli 5 bin lira. Sadece kafasi degisse yeterli olur mu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26262627262826292630
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.