Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2598. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25962597259825992600
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    İllaki degişim zamanı geldiyse degiştirceksin ertelemenin anlamı yok,
    60 bin ortalama var, 45 bin km 15 bin erken degişim
    Bunu yakıttan ufak pay cıkartırsınız, güvenlik zaten paha biçilemez

    İnsanlarda marka takıntısı yumusak hamur takıntısı var
    Ben bridgeston lassayı begeniyorum. Onunda etiketi C A ONUNDA, onunda sesi 71 onunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2015 TDI aracımın 60.000 km bakımları yaklaştı. Bakım seti olarak hava-yağ-polen-yakıt filtresi ve yağ olarak ne almam daha uygun olur. Yağ olarak zaten Castrol edge 5-30 un volkswagen araçlar için üretilmiş yağı var.
    Filtre olarak Mann, Bosch v.b. hangisi olabilir. Mesela şunlar iş görür mü?
    https://www.sileceksepeti.com/VW-Golf-7-16-TDI-Bosch-Filtre-Bakim-Seti-2013-2016-Hava-Yag-Polen-Yakit-Karbonlu-Polen-Filtresi,PR-4519.html

    Veya servise 1200 tl bayılacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac2x

    Arkadaşlar 2015 TDI aracımın 60.000 km bakımları yaklaştı. Bakım seti olarak hava-yağ-polen-yakıt filtresi ve yağ olarak ne almam daha uygun olur. Yağ olarak zaten Castrol edge 5-30 un volkswagen araçlar için üretilmiş yağı var.
    Filtre olarak Mann, Bosch v.b. hangisi olabilir. Mesela şunlar iş görür mü?
    https://www.sileceksepeti.com/VW-Golf-7-16-TDI-Bosch-Filtre-Bakim-Seti-2013-2016-Hava-Yag-Polen-Yakit-Karbonlu-Polen-Filtresi,PR-4519.html

    Veya servise 1200 tl bayılacağız.
    İlk tercih Bosch olmamalı..!! Mann, Mahle, Hengst önce bunlar gelir., Bosch kalite anlamında bunların gerisindedir.,

    Castrol istiyorsanız uygun olan yağ: Castrol Edge LL 5w-30

    Ancak bakımları dışarda yaptıracaksanız ben Liqui Moly öneririm., Castrol, Mobil gibi yağlara göre çok daha kaliteli bir yağdır.,
    Liqui Moly Top Tec 4200 LongLife III 5w-30




  • ac2x A kullanıcısına yanıt
    Bugün birisi usta araştırması yapmış fiyat olarak 100-150 tl işçilik istemişler, standart bakım için.

    Bana göre sanayi ortamı pahalı.
    Yagı boşaltıp iki filitre degiştirmek ne zaman alırki.
    Zaten yaptıklarının garantisi yok.

    Basit bir işlem buyüzden malzeme almadan önce ustalara fiyat sorun veya benzin istasyonlarda yag degişim oluyor, po dan yag alıyorsunuz ücretsiz degişim yapıyor.
    Önemli olan yagı boşaltmak :) yag ve yag filitresi defiştirdikten sonra polen hava her türkü degişir.

    İstasyondaki ile görüşüp 50-60 versen yeterli kabul ederse.

    Parça konusuna gelince, güvenilir yerleri tercih etmekte fayda var. Bununla ilgili konu acıldı genel sayfada.
    Kimisi iade kanul etmiyormuş, kimisi çakma ürün vs vs
    Gelişi güzel yerlerden almayın.

    Marka kalite olayına gelince o filitrelerin maliyeti yok denecek kadar az, fazlasıyla filitrelerden para kazanılıyor.

    Ben kendimce renault için ara bakım yaptım.
    6. Ayda hava polen degiştirdim.
    Sanayiden orjinal parça almama ragmen servisin taktıgı parça ile sanayiden alınan parça birebir aynı degil.
    Ustaya sordugumda ne kadar dogru servise üretilen ile dışarı üretilende farklılık oluyor dedi.

    İki ürünü kıyasladıgımda
    Servisin takmış oldugu hava filitresi malzeme olarak daha iyi geldi, belkide psikolojikmen oldu.

    Şu marka bu marka alın diyemem.
    Zaman ayırıp sanayideki 2-3 yedek parçacı gezip orjinal ürüne , orjinalden daha kaliteli ürünleri çıkartıp bakıp inceliyeceksiniz.

    Sizin için ilk deneyim olur, belki ordan alırsınız belkide internette fiyat karşılaştırması yaparsınız.

    Şunu net diyebilirsiniz arkadaşlar yedek parçacıya gittim , araca uyumlu marka filitrelerine baktım bu marka bana daha kaliteli geldi diyebilirsiniz.

    Atıyorum şuanda bosch markayı begenmiyoruz :)
    Ben filitre olarak mannı çok duydum , arabalar için standart marka oldu sanırım.

    Dediğim gibi internet bu konuda çok zayıf orjinallik vs vs dikkatli olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Olması gerekende o, anlaşırsın testini yaparsın , 1-2 2-1 önemli geçiş için. Titreme kararsızlık durumuna bak.
    2. Vites yavas yavas devirlen 3000 de vites degiştir. Bu sürede motor sesini dinle.
    3. Viteste biraz gaza yüklen gaz tepkisine bak. 120 lik yol varsa gidişatına bak titreme vs.
    Sonra expertiz boya kontrolü, şase bakmayı herkes yapar çok para verme, motoru teste sokma.
    Cok detaylı inceleme yeri bulursan adam akıllı 100-150 verirsin

    İnternet piyasasına göre 98 ve asagısı iyi görünüyor
    Piyasa 5 bin pahalı olsa 95 bin. 2 binlirayı aracın temiz bakımlı az km olması için verirsin buda normal. Yinede sen alıcısın başka arabalara alıcı cıkıp son fiyatları ögrenip kendince tecrube edinebilirsin
    @leon_312 ekspertiz yaptık (motor hariç) solçamurlukta lokal boya hariç sıkıntı yok. 95750 ye el sıkıştık.
    İmzamdaki polo araç satılık
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seastar76 -- 22 Mart 2019; 15:25:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Herkese merhaba, Hayırlı cumalar, bugün aranıza 55 binde 2 nci el 1,4 TSI Higline DSG alarak katıldım.

    Arabayı almadan önce otoraporda detaylı ekspertiz yaptırdım.

    Raporda sadece aracın rolantide biraz titreme yaptığı ve servise mutlaka göstermem gerektiği belirtildi. onun harici herşey temiz çıktı.

    Satan arkadaşa sorduğumda bu zamana kadar sorun yaşamadıklarını ve kendisininde bu durumu yeni öğrendiğini belirtti.
    Araç en son 2017 ocak ayında yetkili servis görmüş, ondan sonrası özel servis. En son yıllık bakımınıda Şubat 2019 da özel serviste yaptırmış,

    Arabayı çalıştırdığımda rolantide hissedilir bir titreme oluyor. Ama çokta abartılı değil, ve sürerken DSG de hiç bir sorun yok, saat gibi, 130-140 km hız ile test ediyorum, direksiyonda falan hiç titreme yok. Kafam karıştı yorumlarınızı bekliyorum.

    özel serviste bakım yapılan ustayada satan kişi ile beraber gittik. Ona da motoru dinlettim, bu araçlarda bu titreme normal diyor. Tatmin edici bir cevap alamadım.

    Ardından yetkili servis Ümraniye Avek'e götürdüm, Teknisyenle test sürüşü yaptık. Önce bu araçta birşey yok normal 1,4 TSI benzinli araçlarda bu kadar titreme normal dedi. Sonra sanki 1 tık titreme fazla dedi. Aracın 2-3 gün kalması kontröllerinin yapılması ve akabinde bir sorun varsa benden onay alınarak ilerleneceğini belirtti. Önce sorun yok demesi sonra, sanki söğüşlemek amaçlı bakacağız demesi manidar geldi.

    1,4 TSI larda bu durum normal mi? yoksa ben mi evham yapıyorum anlamadım.


    *** Servis bakımını yukarıda da belirttiğim üzere Şubat 2019 da özel serviste yaptırmış satın aldığım arkadaş, Ayrıca yetkili servise gidip bakım yaptırmam da gerekir mi?

    *** Yetkili servise gidersem, 2019 yıllık bakım ücretleri ne kadardır? Ve 2014 model 55 bindeki bir araç için yapılması mutlak şeyler nelerdir?

    Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.




  • Teşekürler dikkate alacağım. Bu arada servisten tekrar fiyat aldım. Standart bakım ( yakıt filtresi içinde) 1450 TL.
  • seastar76 kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı ugurlu olsun, 2015 comf donanımlı araçlar arasında parmakla gösterilecek tek araçtı diyebilirim.

    Size anlattıgım gibi motoru teste sokmanın bir anlamı yok dsg ye zarar vermeden başka bir işe yaramıyor.
    Boya kontrolü şase kontrolu, test sürüsü, usta kulagı ile motoru dinleyip motora göz atmak.

    O kmdeki aracı cok güzel fiyata anlaşmışsın. Lokalda sıkıntı yok, ufak göçük çizik için yapılan uygulama.

    Bir arkadaş galiba 150bg higline dsg yi 116 bine sattı.
    6 bin donanım farkı 6 bin motor farkı 8bin model farkı

    20 bin fark var
    96 bine sayarsak 116 bin
    Kafa kafaya fiyat söz konusu
    Buda demek oluyorki olması gereken fiyata almışsın.
    Sevindim senin adına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac2x

    Teşekürler dikkate alacağım. Bu arada servisten tekrar fiyat aldım. Standart bakım ( yakıt filtresi içinde) 1450 TL.
    Volkswagen sayfasında standart bakım 1091 tl olarak görünmekte. Bu fiyat 1.2 nin mi 1.4 ünmü, dizelinmi bilinmez.
    Ben 359 tllik yakıt filitresi görmedim duymadım.

    2015 de servisler 100 lira istiyordu.

    https://www.onlineyedekparca.com/urun/volkswagen-golf-7-2014-2017-1-6tdi-clha-periyodik-bakim-seti-motor-yagli-mann-castrol-marka?gclid=EAIaIQobChMItqOOtJeW4QIVIgbTCh0UUQgXEAQYAiABEgLhevD_BwE

    Link sadece örnek almak için öneri degil
    500 lira 100 lira işçilik 600 lirayla cıkılıyor.

    Ben ne yapcam bilmiyorum 4 yıl garanti... garantinin fazlasıda zarar sanırım.

    Fordun güncelinde yok
    Polen filitre yok 1000 lira istiyordu.. geçmiş olsun bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bulent75 B kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.
    Benim anlamadıgım birşey var bu expertiz titremeyi anlamışta sorununu söylemedimi :)

    Ne zaman bakım yapıldıgını biliyorsanız, net faturalı şekilde plaka , şase yazılması lazım, bir başkasının faturasını gösterir iş tamam :)
    Benim aklıma motor kulakcıkları takoz ve bujiler geldi.

    Hiç buji degişmemişse zaten ortalama ömrü 60 bin.
    Bujileri degiştirin her ihtimale karşı, nerde degiştirirsiniz bilmiyorum. Bujilerin oldugu yerlere basınçlı hava tutun etrafındaki taş kurum içine kaçmasını önlemek için.


    Bujiyi degiştirdiniz sıkıntı devam ediyorsa , motor kulaklarını kontrol edin degiştirin.

    Avek aslında müşteri memnuniyeti en üst sırada gördüğüm servis. Ben ankaradayım avekle baglantım yok.
    Birisi istanbulda yetkili servis dese avek derim.
    Başka şubeleri varsa veya başka servise götürün bilgi edinin.

    Standart bakım vw sayfasında 1091 tl görülüyor.
    Arabanın bakımından eminseniz bahsettiğim gibi faturada şase plaka yazıyorsa yaptırmaya gerek yok.

    Bakımı belli olmayan araca adettendir yaptırılır.
    Bakım döngü şeklindedir agır bakıma kadar standart bakım yapılır.
    Yag,yag filitre, hava filitre, polen filitre.
    Bu süre zarfında benzinli araçta buji dizelde yakıt filitresi degişir.
    4 yılda bir ben degiştiren nadir gördüm hidrolik yag, fren ve direksiyon.
    Bu yaglar boşaltırken iyi bir ustanın yapması gerekir hava yapmaması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 22 Mart 2019; 20:18:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle iyi temennileriniz için teşekkür ederim. Hepimize kazasız, belasız kulanışlar dilerim.

    Arabanın bakımı yapıldığından eminim. Yag,yag filitre, hava filitre, polen filitre. bunların hepsi değişti.

    Ayrıca bujileride değiştirmiş, ancak benim titiz biri olduğumu görünce içim rahat etsin diye EYQUEM iridyum marka bujileri gözümün önünde yenisyle (4 adet) değiştirdi. Titreme bujilerden değil sanırım.

    Motor kulaklarından ise olmayacağını söyledi. Ama emin değilim bir başka ustaya gösterip motor kulaklarını dediğiniz gibi kontrol ettiricem bir daha.

    Bu arada hidrolik fren yağını değiştirmem gerekiyor mu? İstanbul Kartal Doğuş oto değişmesi gerektiğini belirtti.
  • Arkadaşlar Teybi değiştirmek için 4 tane pin takılıp çıkarılıyor. Onu kredi kartı ile halledersin yazılmış da biraz detay verebilecek olan var mı ?
  • Aracınız hayırlı olsun. Bizim 1.4’de de hafif titreme var, aracı bayiden teslim alırken de vardı. Bir iki kez servise gittim o zaman yapmadı. Yaptığı anda da klimayı kapatınca tirteme gidiyor. Muhtemelen klima kompresörü yük altındayken titretiyor. Bir kaç kişi de bu motorlar için normal dedi. Ben de üzerine düşmedim. Koltukta hafif hissediyorsunuz titremeyi öyle zangır zangır değil tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulent75

    Öncelikle iyi temennileriniz için teşekkür ederim. Hepimize kazasız, belasız kulanışlar dilerim.

    Arabanın bakımı yapıldığından eminim. Yag,yag filitre, hava filitre, polen filitre. bunların hepsi değişti.

    Ayrıca bujileride değiştirmiş, ancak benim titiz biri olduğumu görünce içim rahat etsin diye EYQUEM iridyum marka bujileri gözümün önünde yenisyle (4 adet) değiştirdi. Titreme bujilerden değil sanırım.

    Motor kulaklarından ise olmayacağını söyledi. Ama emin değilim bir başka ustaya gösterip motor kulaklarını dediğiniz gibi kontrol ettiricem bir daha.

    Bu arada hidrolik fren yağını değiştirmem gerekiyor mu? İstanbul Kartal Doğuş oto değişmesi gerektiğini belirtti.
    Fren hidroliği aracın üretim tarihinden itibaren 3.cü yılın sonunda ve devamında 2 senede bir değişir., yani servisin söylediği doğru değiştirmeniz yararınıza., Ayrıca piyasadaki standart dot4 hidrolikler bizim araçlar için uygun değildir., hidroliğin dot4 VW501.14 onaylı olması şart..!!

    4-5 yılda bir soğutma suyu antifirizi değişir., (G13 tip kırmızı)




  • Arkadaşlar merhaba,

    Salı günü 2. el all star donanım 2016 1.6tdi dsg golf satın aldım, yakıtı saolsun satıcı full teslim etti, araçla 280 km ankara için genelde uzun yol sayılabilecek rotalarda sürüş yaptım fakat yakıt tüketimi 6.6lt gösteriyor, ben çok daha düşük bir performans beklerdim... araç daha 27bin km de, fabrika çıkışı lastikler var, aracı da hiç zorlamıyorum hep yavaş hızlanmaya çalışıyorum...

    ortalama neden yüksektir fikri olan varsa aydınlatabilir mi?

    Bir de aracın biraz motor sesinden rahatsızım, keşke benzinli mi alsaydım diyorum :)

    iyi forumlar...
  • Arkadaşlar merhaba,

    Salı günü 2. el all star donanım 2016 1.6tdi dsg golf satın aldım, yakıtı saolsun satıcı full teslim etti, araçla 280 km ankara için genelde uzun yol sayılabilecek rotalarda sürüş yaptım fakat yakıt tüketimi 6.6lt gösteriyor, ben çok daha düşük bir performans beklerdim... araç daha 27bin km de, fabrika çıkışı lastikler var, aracı da hiç zorlamıyorum hep yavaş hızlanmaya çalışıyorum...

    ortalama neden yüksektir fikri olan varsa aydınlatabilir mi?

    Bir de aracın biraz motor sesinden rahatsızım, keşke benzinli mi alsaydım diyorum :)

    iyi forumlar...
  • BoccAcio B kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun. bende de 10 aydır 1.6tdi dsg var. şehiriçinde kısa mesafe kullanıyorsanız, motor ısınmadığından dolayı tüketim biraz fazla oluyor. motor seside ısınana kadar biraz fazla oluyor, benzinliye göre. şehirdışı uzun yolda çok performanslı ve ekonomik oluyor.
    10 aylık süredeki gözlemime göre, sürekli şehiriçi kullanım için benzinli 1.0 ve 1.2tsi daha uygun gibi. sürekli şehirdışı uzun yol için kesinlikle 1.6tdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.
    Benim anlamadıgım birşey var bu expertiz titremeyi anlamışta sorununu söylemedimi :)

    Ne zaman bakım yapıldıgını biliyorsanız, net faturalı şekilde plaka , şase yazılması lazım, bir başkasının faturasını gösterir iş tamam :)
    Benim aklıma motor kulakcıkları takoz ve bujiler geldi.

    Hiç buji degişmemişse zaten ortalama ömrü 60 bin.
    Bujileri degiştirin her ihtimale karşı, nerde degiştirirsiniz bilmiyorum. Bujilerin oldugu yerlere basınçlı hava tutun etrafındaki taş kurum içine kaçmasını önlemek için.


    Bujiyi degiştirdiniz sıkıntı devam ediyorsa , motor kulaklarını kontrol edin degiştirin.

    Avek aslında müşteri memnuniyeti en üst sırada gördüğüm servis. Ben ankaradayım avekle baglantım yok.
    Birisi istanbulda yetkili servis dese avek derim.
    Başka şubeleri varsa veya başka servise götürün bilgi edinin.

    Standart bakım vw sayfasında 1091 tl görülüyor.
    Arabanın bakımından eminseniz bahsettiğim gibi faturada şase plaka yazıyorsa yaptırmaya gerek yok.

    Bakımı belli olmayan araca adettendir yaptırılır.
    Bakım döngü şeklindedir agır bakıma kadar standart bakım yapılır.
    Yag,yag filitre, hava filitre, polen filitre.
    Bu süre zarfında benzinli araçta buji dizelde yakıt filitresi degişir.
    4 yılda bir ben degiştiren nadir gördüm hidrolik yag, fren ve direksiyon.
    Bu yaglar boşaltırken iyi bir ustanın yapması gerekir hava yapmaması lazım.
    Leon_312 Hocam merhaba,

    Oto rapor expertiz sorunu için birşey söyleyemeyiz biz sadece tespit yaparız. Sorun gerçekten varsa servisine baktırmanız için tavsiyede bulunuruz gibisinden yuvarlak cevaplar veriyor.

    Aracı 23.03.2019 da Kartal Doğuş otaya götürdüm. Onlara da titmeyle ilgili durumu ilettim. Bu titremenin normal olduğunu söyledir. Korkulacak bir durum yok dediler.

    Birde aracı lifle kaldırtım altını kontrol ettirdim. Ve BOMBA......

    Su devir daim popması sinsi,sinsi su kaçırıyor. Değişmesi lazım dediler. Not: Tabi bu konunun bizim titremeyle alakası yok :)
    Resimlerini çektirdim altta paylaşıyorum.

    Devir daim pompasının fiyatlarına baktı arkadaş. Valswagen sitesi önce contasının değişmesini öneriyormuş.

    Conta ne kadar dedim. 612 küsür işçilik dahil dedi. Devir daim pomasının tamamı değişse ne kadar dediğimde, Zubizi indirimiyle birlikte işçilik dahil toplam 1719 TL. dediler. Fiyat bana çok yüksek geldi.

    Bende düşünmek için süre isteyip ayrıldım..

    Şimdi sizlere danışmak isterim. Devir daim pompası çok önemli bir an önce yaptırmam lazım. Bu bağlamda;

    1- Bu parça tamir olur mu? yoksa mutlaka Doğuş otonun dediği gibi conta veya devir daim pompası tamamen değişmeli mi?

    2- Bu parçayı dışardan temin edip özel serviste sağlam bir usta bulup mu değiştirmeliyim. Ki böyle yaparsam Golf 7 1,4 DSG benzinli aracım için hangi marka almalıyım. Veya doğuş otadan orjinal yedek parçayı alıp dışarıda bir ustaya mı değiştirmeliyim.
    çok kararsızım. Bu durum canımı sıktı....

    Nasıl bir yol izlemeliyim. Siz tecrübeli abilerimin yorumlarını rica ederim.



     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulent75

    Leon_312 Hocam merhaba,

    Oto rapor expertiz sorunu için birşey söyleyemeyiz biz sadece tespit yaparız. Sorun gerçekten varsa servisine baktırmanız için tavsiyede bulunuruz gibisinden yuvarlak cevaplar veriyor.

    Aracı 23.03.2019 da Kartal Doğuş otaya götürdüm. Onlara da titmeyle ilgili durumu ilettim. Bu titremenin normal olduğunu söyledir. Korkulacak bir durum yok dediler.

    Birde aracı lifle kaldırtım altını kontrol ettirdim. Ve BOMBA......

    Su devir daim popması sinsi,sinsi su kaçırıyor. Değişmesi lazım dediler. Not: Tabi bu konunun bizim titremeyle alakası yok :)
    Resimlerini çektirdim altta paylaşıyorum.

    Devir daim pompasının fiyatlarına baktı arkadaş. Valswagen sitesi önce contasının değişmesini öneriyormuş.

    Conta ne kadar dedim. 612 küsür işçilik dahil dedi. Devir daim pomasının tamamı değişse ne kadar dediğimde, Zubizi indirimiyle birlikte işçilik dahil toplam 1719 TL. dediler. Fiyat bana çok yüksek geldi.

    Bende düşünmek için süre isteyip ayrıldım..

    Şimdi sizlere danışmak isterim. Devir daim pompası çok önemli bir an önce yaptırmam lazım. Bu bağlamda;

    1- Bu parça tamir olur mu? yoksa mutlaka Doğuş otonun dediği gibi conta veya devir daim pompası tamamen değişmeli mi?

    2- Bu parçayı dışardan temin edip özel serviste sağlam bir usta bulup mu değiştirmeliyim. Ki böyle yaparsam Golf 7 1,4 DSG benzinli aracım için hangi marka almalıyım. Veya doğuş otadan orjinal yedek parçayı alıp dışarıda bir ustaya mı değiştirmeliyim.
    çok kararsızım. Bu durum canımı sıktı....

    Nasıl bir yol izlemeliyim. Siz tecrübeli abilerimin yorumlarını rica ederim.





    Alıntıları Göster
    Resimler çıkmamış sanırım. Linki ekliyorum.

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan




  • 
Sayfa: önceki 25962597259825992600
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.