Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2519. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.635.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25172518251925202521
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    Golfun ebatı 205 55 16 degilmi.

    İstediğiniz ebatı takarsanız araca yakışmaz



    205 lastikler 400 den asagı değil.

    Hangi lastik ebatı alırsanız alın tarihi önemli, taze lastiği hiçbir zaman ucuza alamazsınız, tarihi 1yıllıkları uyguna alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Golfun ebatı 205 55 16 degilmi.

    İstediğiniz ebatı takarsanız araca yakışmaz



    205 lastikler 400 den asagı değil.

    Hangi lastik ebatı alırsanız alın tarihi önemli, taze lastiği hiçbir zaman ucuza alamazsınız, tarihi 1yıllıkları uyguna alırsınız.
    Hocam Midline Plus donanımların standart lastik ebatı 195/65/15

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Tesekkürler şimdi oldu:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave error kullanıcısına yanıt
    205/55/16 ebatlarında energy saver kullanmıştım, berbat lastiklerdi. 10bin km sonra değiştirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ac2x

    Arkadaşlar 2015 tdi, 49000 km deki manuel arabada gaz verdikten sonra rölantiye dönerken ses geliyor. Araç 2 ay önce servise girmişti bir şey söylemediler. Sesi kaydettim,epeydirde var, neden olabilir ki?
    Ancak yükleyebildim.

    Arkadaşlar ses egzoz flap-klape kısmından geliyormuş. İyi niyet kapsamında indirimli parça değişimi yapıldı. Şuan için problem görünmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    205/55/16 ebatlarında energy saver kullanmıştım, berbat lastiklerdi. 10bin km sonra değiştirdim
    ben energy saver'den çok memnun kaldım. 10bin km sonra lastik değiştirmek için arabam porsche olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ben energy saver'den çok memnun kaldım. 10bin km sonra lastik değiştirmek için arabam porsche olmalı.

    Alıntıları Göster
    :) hiç öyle düşünmeyin hocam, benim aracım ucuz bir araçtı ancak sık sık fren problemi yaşıyordum. Aracınız Porsche de olsa Kartal da olsa lastik onu yere bağlayan şey. Ben onları satıp Goodyear ef grip almıştım uzun süre sorunsuz kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    :) hiç öyle düşünmeyin hocam, benim aracım ucuz bir araçtı ancak sık sık fren problemi yaşıyordum. Aracınız Porsche de olsa Kartal da olsa lastik onu yere bağlayan şey. Ben onları satıp Goodyear ef grip almıştım uzun süre sorunsuz kullandım.

    Alıntıları Göster
    energy saver iyi bir lastik. sıradan bir aile arabası için gayet güzel. onu demek istedim. fren problemlerinin başka bir sebebi vardır. 10binde lastik atmak yazık. ben hayatta yapmam.
  • 1.0 TSI DSG Highline 2018 model indiyum gri için 124.500 TL teklif alındı, ayrıca 3.000 tl hurda araç indirimi var..Sizce nasıl ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNDYING

    1.0 TSI DSG Highline 2018 model indiyum gri için 124.500 TL teklif alındı, ayrıca 3.000 tl hurda araç indirimi var..Sizce nasıl ?
    İndirim ile 121.5 olursa iyi fiyat. Geçtiğimiz haftalarda aynı donanım 1.4 için benzer fiyatlar okudum, ama bir daha o fiyata bulunur mu bilemem. İsterseniz bir zorlayin bayileri, olmazsa 1.0 motor da kesinlikle üzmez ortalama bir sürücüyü. Kendim de kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    İndirim ile 121.5 olursa iyi fiyat. Geçtiğimiz haftalarda aynı donanım 1.4 için benzer fiyatlar okudum, ama bir daha o fiyata bulunur mu bilemem. İsterseniz bir zorlayin bayileri, olmazsa 1.0 motor da kesinlikle üzmez ortalama bir sürücüyü. Kendim de kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Evet 121.500 tl olacak hurda indirimi ile hocam...



    Bir de 1,4 comfortline, dsg, ışık görüş ve konfor paketli sunrooflu var hurda indirimsiz 126.000 tl idi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Umarım üzmez alacak olursam..



    1.4 tsi 125 hb dsg highline sunroof + Durban Jantlı 2014 model olan aracımı 2 sene önce 82.500 tl”ye satmıştım,



    Nerden nereyeeeee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UNDYING U kullanıcısına yanıt
    Bayiler öyle birseyki anlaşmış şekilde standart indirim uygulamakta. Kimse kimsenin ekmegini çalmasın diye yapılan birsey olsa gerek.

    Sırf volkswagene özgü birsey degil tüm markalarda bu geçerli.

    Sadece daha önce belirttiğimiz gibi arac hangi ay hangi kurdan türkiyeye geldiyse o ayki kurdan satışı gercekleşirse gercekleşir.

    Genelde arac faturasında belirtilmiş olur, şu şase no şu tarihli arac diyerek belli oluyor.



    Hiçbir araba hiç bir motor sizi üzmez önemli olan sizin beklentileriniz.

    Uzun süre arabasız kaldım, dizel şirket aracları kullandım

    Şimdiki kullandıgım kendi aracım 1.6 125 bg 160 tork

    Düşük devirde yüksek performans ve hızlı kalkılına alıştıgım için sanki araba gitmiyormuş gibi hissediyorum.



    Dizel 110 bg 240 tork,130 bg 300-320 tork arabalara bindim aralarında yine fark vardı ister istemez.



    Şimdi siz 1.0 200 torka binceksiniz illaki 1.4 240 tork arasında bariz şekilde farkı görceksiniz.

    1.0 3 silindirli oldugu için bu farkı görceksiniz özellikle yokuş tırmanmalarında ve yükse hızda gitmenizde.



    Beklentinizi düşük tutun, motor kötü motor degil, kendi hacmine göre iyi motor

    Bu motoru yüksek hacimle kıyasladıgımızda durum böyle

    Farklı marka 1.0 motorlarla kuyasladıgında iyi motor olcagını görceksiniz.



    Yalnız türkiyede 1.0 motorlar tutulmuyor, volkswagen zaten bu durumu ele almışdurumda motor satılıyor.

    Opel bunu başaramadı kaldırıp atmosferik 1.4 100 bg ile devam etti.

    Aynı sekilde forda



    Aracın fiyatına gelince bizler iyi kötü desekde aracın piyasası belli indirim şartları belli.

    Yukarda belirttiğim gibi aracın türkiyeye giriş eurosundan işlem yapıp yapılmadıgına bakın.

    Arac türkiyeye nezaman giriş yaptı diye sorun, internetten gecmiş euro fiyatlarına bakın.

    İşte ozaman bayinin size insiyatif yapıp yapmadıgını ögrenirsiniz.



    Ben ford aldım ama diger markalarıda ihmal etmedim diger markaların temsilcilerin standart lafı var , istediğiniz arac elimizde mevcut cok cazip fiyatlı arac elimize bir kaç ay önce gelmiş o ayki kurdan arac liste fiyatını + kendi indirimlerini söylüyorlar.



    Ve şunuda net belirtmeliyim

    Arac kotasını doldurmuş bayi indirim kelimesini yabancı karşılıyor ankara opel beyaz bayi aracın liste fiyatını söyledi

    Ben zaten bunu internetten biliyorum alacagınız fiyat nedir dediğimde fiyat bu daha bu ay bayimize geldi demişlerdi.



    Volkswagende böyle kota sorunu olcagını düşünmüyorum ama varsa özellikle bayi adı tek olsun.

    Atıyorım bir bayinin farklı illerde bayisi vardır.

    Bayinin kotası dolunca başka bayisine fatura kestiriyor o bayinin koyasını yükseltmek için.



    Zaten bunu size kesilecek olan faturada görürsünüz

    İstanbul x bayisinden alırsınız,

    Kesilen fatura bursa x bayisidir.



    Kısaca bir aracı ucuza almak istiyorsanız aracın türkiyeye geliş tarihi ve bayinin her yerde şubesi olmadıgına dikkat etin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    Bayiler öyle birseyki anlaşmış şekilde standart indirim uygulamakta. Kimse kimsenin ekmegini çalmasın diye yapılan birsey olsa gerek.

    Sırf volkswagene özgü birsey degil tüm markalarda bu geçerli.

    Sadece daha önce belirttiğimiz gibi arac hangi ay hangi kurdan türkiyeye geldiyse o ayki kurdan satışı gercekleşirse gercekleşir.

    Genelde arac faturasında belirtilmiş olur, şu şase no şu tarihli arac diyerek belli oluyor.



    Hiçbir araba hiç bir motor sizi üzmez önemli olan sizin beklentileriniz.

    Uzun süre arabasız kaldım, dizel şirket aracları kullandım

    Şimdiki kullandıgım kendi aracım 1.6 125 bg 160 tork

    Düşük devirde yüksek performans ve hızlı kalkılına alıştıgım için sanki araba gitmiyormuş gibi hissediyorum.



    Dizel 110 bg 240 tork,130 bg 300-320 tork arabalara bindim aralarında yine fark vardı ister istemez.



    Şimdi siz 1.0 200 torka binceksiniz illaki 1.4 240 tork arasında bariz şekilde farkı görceksiniz.

    1.0 3 silindirli oldugu için bu farkı görceksiniz özellikle yokuş tırmanmalarında ve yükse hızda gitmenizde.



    Beklentinizi düşük tutun, motor kötü motor degil, kendi hacmine göre iyi motor

    Bu motoru yüksek hacimle kıyasladıgımızda durum böyle

    Farklı marka 1.0 motorlarla kuyasladıgında iyi motor olcagını görceksiniz.



    Yalnız türkiyede 1.0 motorlar tutulmuyor, volkswagen zaten bu durumu ele almışdurumda motor satılıyor.

    Opel bunu başaramadı kaldırıp atmosferik 1.4 100 bg ile devam etti.

    Aynı sekilde forda



    Aracın fiyatına gelince bizler iyi kötü desekde aracın piyasası belli indirim şartları belli.

    Yukarda belirttiğim gibi aracın türkiyeye giriş eurosundan işlem yapıp yapılmadıgına bakın.

    Arac türkiyeye nezaman giriş yaptı diye sorun, internetten gecmiş euro fiyatlarına bakın.

    İşte ozaman bayinin size insiyatif yapıp yapmadıgını ögrenirsiniz.



    Ben ford aldım ama diger markalarıda ihmal etmedim diger markaların temsilcilerin standart lafı var , istediğiniz arac elimizde mevcut cok cazip fiyatlı arac elimize bir kaç ay önce gelmiş o ayki kurdan arac liste fiyatını + kendi indirimlerini söylüyorlar.



    Ve şunuda net belirtmeliyim

    Arac kotasını doldurmuş bayi indirim kelimesini yabancı karşılıyor ankara opel beyaz bayi aracın liste fiyatını söyledi

    Ben zaten bunu internetten biliyorum alacagınız fiyat nedir dediğimde fiyat bu daha bu ay bayimize geldi demişlerdi.



    Volkswagende böyle kota sorunu olcagını düşünmüyorum ama varsa özellikle bayi adı tek olsun.

    Atıyorım bir bayinin farklı illerde bayisi vardır.

    Bayinin kotası dolunca başka bayisine fatura kestiriyor o bayinin koyasını yükseltmek için.



    Zaten bunu size kesilecek olan faturada görürsünüz

    İstanbul x bayisinden alırsınız,

    Kesilen fatura bursa x bayisidir.



    Kısaca bir aracı ucuza almak istiyorsanız aracın türkiyeye geliş tarihi ve bayinin her yerde şubesi olmadıgına dikkat etin.



    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum...

    Aracın 1.0 olması kullanacak olan eşim için yeterli olacağını düşünüyorum çünkü halihazırda 2013 model 1.4 85 beygir Polo otomatik kullanıyor....

    Ama tek çekincem tutulmaz da piyasadan çekerlerse bu motoru olur da satamazsak sonrasında diye...

    Araç ne zaman geldi sormadım çünkü o günkü kuru bilsem de % kaç indirim uyguladığını bilemeyecektim...o kadar araştırma yapmadım... Sadece söylenen şuydu,” en dip fiyatı veriyorum” ben de 2. Ellerine bakınca fiyatı makul buldum...Ankara’daki diğer bayiyi aradım ama ellerinde yoktu sadece gümrükte var o da 10.000 tl civarında daha pahalı gibi dedi...

    Aracı bayide gördüm, o yüzden başka bayinin aracı değildir diye düşünüyorum...

    Şimdi bu 1.0 tsi highline olanı mı alayım, yoksa 1.500 tl daha verip 1.4 tsi comfortline (sürüş konfor ve ışık paketli olup sunrroflusu) olanı mı alayım onu düşünüyorum....

    undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UNDYING -- 2 Temmuz 2018; 0:07:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • UNDYING U kullanıcısına yanıt
    Şurda yanlış anlaşılma var.

    Ankarada eskihisar bayi var adında tek. Türkiyede tek bayi

    Bu kotasını doldurmussa indirime pek yanaşmaz standart yapar. Eskihisarın istanbul bursada varsa bayisi yok ama bar oldugunu kabul edersek onlarda kotasını doldurmamışsa sadece faturayı istanbul veya bursa keser araba zaten ankarada o manada dedim.



    Eşiniz kullancaksa 85 atmosferkden sonra 1.0 ucak gibi gelir.

    Diger mesajımda belirttiğim gibi volkswagenin 1.0 motoru tutulmama gibi lüxü yok. Kaldırma gibi zaten lüxü olamaz.

    Fiyatı dip noktaya çekmesi için bu motora ihtiyacı var.



    Türkiye pazarında ne olur 1.4 motora 10 kişi alıcı cıkar 1.0 motora 7 kişi alıcı çıkar.



    1.4 motor yerini 1.5 tsi motora bırakacak zamanı gelince



    Kararsızlılıgınızı anlayabiliyorum şuanda bile bende kararsızım

    Kendim şirket aracı olarak donanımlı arac kullandım

    En basit 3008 hayalet gösterge evet en basında insana cazip geliyor büyüleyici daha sonra alıştıkca normal gösterge moduna geciyor gözler.

    8inc ekran yine aynı sekilde aracın içini donanımlı yapan donanımlardan biri tablet gibi defalarca oynanmayacagından yine multimedya ekranı sıradan hale geliyor



    Jant olayına gelince 17 inc dijon veya 19 durban golfe en cok yakışan jantlar belki ilerde keske denilebilir insan arabaya birsey yapmadan duramıyor ama 1.0 motora 225 tabanı yaktırır motoru kasmaya zorlamaya gerek yok.2 cm yola yapışacak güven vercek ama 205lerde standart olması gereken güveni saglıyor



    Led farlar golfü donanımlı yapan en önemli aksesuardan biri yalnız şuanki halogen farlarda 7 ye göre cok iyi gösteriyor.

    Zaten 7 de uledi eklerilme sebeblerinden baslıca daha iyi görünüm ve u ledin olmasıydı.

    7.5 da halogen olmasına ragmen iyi görünüyor bana göre

    Led stoplar aynı sekilde iyi durumda



    Katlanır aynalar olursa güzel olur ama oyuncaktan baska birsey degil 3008 de durum aynıydı belirli süre gecince kapanıp kapanmadıgının farkında bile olmuyorsun



    Karartılmış camlar bir aracda olması gereken opsiyon. Orjinal cam olursa güzel olur fiyatıda uygun comf donanımda ama hali hazırda arac alcagından cam filmi ile tamamlaybilirsin.

    Yaptırırmısın yaptırmazsısın bilemiyorum.



    Renkli yolbilgisayarı cafcaflı birsey olursada olur olmasada olur



    Otomatik yanan farlar yagmur sensörü kararan dikiz ayna hız sabitleyici zaten opsiyon olarak alıyorsun yinede ner sekilde teyit ettir.

    Basit donanımlar ama zamanla insan otomatik duruma alısınca kolunu uzatıp acmak zor olur, bunu şuanki aracımda yasıyorum.



    Sanırım donanım farkları bunlar gördüğüm kadarıyla.

    Hepsi görsel hepsi oyuncak evet bi araba neyle doldurulabilir bunlarla zamanla bu oyuncaklara insan alısıyor ve görmezden geliyor ben bu durumu şahsen yaşadım.

    Elbette olursa iyi olur ama olmasada birsey kaybetmem.



    Sadece şunu isterdim orjinalci biri oldugumdan karartmalı camlar. Lummar markada aynısı yapılıyor ama sonucta film bir ömrü olcak.



    Yagmurdu hızdı, digerleri zaten opsiyonunda mevcut gereksiz gibi görünsede gerekliler.

    Gercekten digerleri gerekli degil aynı işlevi dokunup , görüp yapıyorsun.



    İçim higline kayargibi ama bu düşüncede mantıgım motor diyor.

    Bunu şu örnekle tamamlayabiliriz

    Takım elbiseli gösterişli karşımızda adam var ama cebinde 5 kurusu yok. Görüntüden ibaret

    Orta halli kimseye zararı olmayan karşımızda adam var amalakin cebinde bir tomar para var

    Yani

    Golf higline donanıma binersin ama yolda golfe binemezsin 1.0 ile

    Golf comf donanıma binersin yolda da golfe binersin.



    Bence motora yüklen derim.

    1.0 motorun zararı yok kötü motor asla degil

    Donanım olayı kafanı karıstırıyor ben kendi kişisel görüşümü paylaştım. Belki benim için önemli degiller ama senin için olabilirler



    Bu sartlar altında bu düşünce altında 1.4 alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle görüşlerinizi detaylı paylaştığınız için teşekkür ederim...



    Biz ilk teklifi 1.0 comfortline sürüş+ışık paketli için aldık...Opel astra, crossland, mokka, renault captur gibi araçlara baktıktan sonra yadsınamaz vw kalitesi bizi gene ona yöneltti (112.000 tl’ye gelecekti, ama bize teklif edildikten sonra başka bayiden satılmış olduğu bilgisi geldi)...



    Sonra Highline için 121.500 tl teklif geldi...



    Ve beni en çok cezbeden dijital gösterge oldu...ondan sonra dinamik kayan sinyalli o led stoplar yok mu çok güzel...



    Sonrasında multimedya Ekran boyutu, (göz alışına kadar güzel olur)



    Katlanır elektrikli aynalar (bence çok önemli)



    Ön gündüz ledlerin farklı oluşu, ve led farlar..(olmasa da olur tabi)



    Çift bölgeli dijital klima...(olmasa da olur tabi)



    Karartılmış camlar (film yaptırırım ama düzgün usta-orjinal film uğraşmak istemiyorum)



    Daha önce comfortta yoktu diye hatırlıyorum “autohold, iç ambiyans aydınlatma, bej döşeme ile gelen deri kapı kolları, yer tasarruflu stepne” baktım comfortta da standart artık...



    Jantlar önemli değil, 16’lık comfort jantlar daha bile güzel...18” Durban jant kullandım önceki aracımda hiç hoşuma gitmemişti sertliği falan...



    Neyse Bunların hayli hayli 9.500 tl farka değeceğini düşündüm (sadece dijital gösterge belki de bu fiyattı) kesinlikle highline dedim...



    Ama neden sonra 1.4 comfort sunroof ve paketli araç teklifi geldi, 1500 tl daha fazla fiyata...



    Yıllık Vergisi de biraz daha pahalı bunun...



    Biz higline için kapora verdik, sonra iş ciddiye binince kafalar karıştı tabi... okumaya araştırmaya sizlere sormaya başladım...



    1.0’a kayar gibiyim ama Yarın 1.0-1.4 comfort/highline ve başka opsiyonlu araçlar hakkkında fiyst bilgisi alıp öyle karar vereceğim...



    1.4 yerini 1.5’e bırakıp, 1.0’lar yaygınlaşırsa algısı da olumlu değişir belki. Bir de audi kullanıyor, octavia ve karoq’ta da var...



    1.2 tsi’dan da daha iyi bir motor yanılmıyorsam...



    Vergisi de az...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UNDYING U kullanıcısına yanıt
    Ben bu işin içindeyim, günümüzün teknolojisi düşük hacimli motordan yüksek performans almak.

    Lakin bunun dezavantajlarıyla birlikte geliyor motor ömrü kısalıyor. 20 yasındaki atmosferik motora halen binile biliyorsa bu motorun kararınca performansından dolayı, halen honda sıfırlara kullanmakta

    Motorlara turbo takılmaya baslandı ve olması gereken performansın üstünde güç sarfetmeye basladı.

    Enerji içecegi gibi insana onlık yorgunlugunu göstermez sonrasında gösterir

    Turbolu motorlarda bu mantıkla ömrü verimi kısa olcaktır.



    20 yıllık arabayı şuanki günümüzde motora dokunmadan kullanıyor. Turbolu motorlar 10-15 yılda motor rezerve ister



    3 silindirli 1.0 motorun ömrü dahada kısa olcak evet performanslı ama 1 silindirin eksikliğini diger silindirler cekcek

    Yani 4 silindirli dakikada 20 bin tur atıyorsa 3 silindirli 25 bin tur atması lazım 4 silindirliye ulaşması için.



    Dediğim gibi bizler bu motorların ömrünün az oldugunu 10 yıl sonra görürüz zaten bu sürede bir kaç arac degiştirmiş oluruz.

    Bu bizi baglamaz bu süre zarfı içinde ama bunları bilmemiz gerekiyor.

    Düşük hacimli motorlar sehir içinde az yakar, performanslı kullanılırsa 4 silindirliye ulasması için yakıtı yer.



    1.2 ile aynı performans ve beygirde olması motorun iyi oldugu anlamına gelmez teknoloji bakımından iyi anlamına gelir.

    .......

    Tüm arabaların terazisi eşit kimisinde kalite var donanım yok

    Kimisinde donanım var kalite yok. Kimisi eşit tutmaya calısmıs

    Volkswagenin ayrıcalıgıda göze kaliteli gelmesi.

    Allahtan astradan vazgecmişsiniz segmen kırılması var, renaultun piyasası biraz düşük gidiyor kadjar varken capturun işi zaten cok zor.

    Opel piyasasında gitmesine ragmen zorsatılıyor zordan kastım 1 hafta degilde 3 hafta sonra satılıyor

    Opelin motorlarında iş yok



    Euro6 motora gexildiğinden dolayı düşük emisyondan dolayı subablar magnezyum alaşımlı ilerleyen zamanda erime yapıyor, genellikle lpg kullanımında yapıyormuş oktan dan dolayı.

    Turbolu motorlarda celik kullanılıyor yani ömür boyu sayılabilecek düzeyde. Opel bu konuda biraz sıkıntılı motor konusunda.



    .....

    Vergi konusuna gelince hersey bütce meselesi insan herseyi düşünmek zorunda kalıyor.

    Ben 1 ay önce sıfır focus aldım, 1.6 atmosferik

    Vergiyi düşünmedim. Bütceme göre en iyi arabayı almak istedim ve aldım. 1.6 atmosferik 160 tork.

    Şimdi ben şunu diyebilirim 1.2-1.0 motor hem benden fazla performans alsın hemde benden daha az vergi ödesin

    Ben enayimiyim durumu olusması lazım :)



    Bütceme göre en iyi motor, en iyi arabayı almak istemişim vergi umrumda olmaz. Ve ben bu aracımı alırken sinekten yag cıkmaz ama cıkartarak aldım.

    Bu saatten sonra1 tl bile benim için , atı süren okuna katlanır misalı ...



    Hangi aracı alırsanız alın elbet memnun kalcaksınız.

    Hakkınızda hayırlısı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de kararımı verdim sonunda ve aranıza katıldım.
    Golf 1.0 tsi dsg highline, cam tavan + geri görüş + app connect beyaz renk 130bine alındı. (Hurda ile 127bin)

    PErformans konusuna gelince..
    Babamın 2009 1.4 tsi manuel 122 bg octavia sı var. 0-100 9.7sn. Bu aracı 4 sene hiç durmaksızın kullandım.
    Benim de şu an 4.5 senedir kullandığım 105bg 1.2 tsi dsg leon'um var. 0-100 10.2 sn.

    Açıkçası ikisini karşılaştırdığımda, 0-100 olarak ikisinin verdiği his de aynı geliyor bana. Sadece octavia bunu daha rahat yapıyor gibi hissediyorum.. ek olarak 120 km sonrası esnekliği leondan daha iyi.. Öte yandan, bu benim için 1.2 1.4 arasında 1.4 ü seçmek için yeterli bir neden değildi çünkü 1.2 tsi da bana aynı hazzı ve keyfi veriyor. Uzun yolda hızlanması bana çok çok iyi geliyor yüksek süratlerde dahi.

    Şimdi 1.0 a bakıyorum. 0-100 9.9sn. Kısacası mevcut 1.2 tsi aracımdan iyi. Bence günlük kullanımda birşey hissetmeyeceğim. Otobanda ise 120-140 km üzeri belki bir miktar güçsüz kalabilir ancak haftasonları kullanımı hariç yılda 3-4 kez uzun yol yaptığımı düşünerek, bunu göze alarak highline donanım nedeniyle 1.0 seçtim. Ayrıca 1.4lük motorlar yeni 1.5 motor geldiğinde oyun dışı kalacak ancak 1.0 devam edecek. Şu an 1.0 çok tutulmasa da, bir önyargı olsa da bence bu durum yıllar içinde düzelecek.

    1.2 tsi ve 1.0 tsi'ın maksimum tork ve bu torku verdiği devir aralığına bakınca, 1.2 tsi 1400 devirde maksimum torkunu (175nm) vermeye başlarken bunu 4000 e kadar sürdürüyor. Aracı kullanırken 1400 de bunu vermeye başlaması gerçekten çok net farkediliyor ve ok gibi fırlıyor araç. Şimdi 1.0 için baktığında 200nm maks torkunu 2000 ile 3500 devir arası veriyor. Ancak yine 1400 devir gibi 175nm torka ulaşmış oluyor. Hızlanma verileri bunun aksini gösterse de, umarım kalkışlarda 2000 devire kadar, diğer durumlarda da 3500 devir sonrası güçsüz hissettirmez. Yoksa DSG yi "S" modunda kullanmak zorunda kalmayalım :)

    Bir başka garibime giden konu.. Aynı motor Leon'da da var. Ancak 115 bg olarak. Tork vs diğer değerler aynı. 0-100 hızlanma 10sn diyor Leon'un boş ağırlığı 1150kg. Yakıt tüketimi ortalama 4.4 lt maksimum hız 202km

    Golf'ün aynı 1.0 motoru 110bg olarak ayarlanmış. Aracın boş ağırlığı 1257 kg yani 107 kg daha fazla leondan. Aradaki hızlanma farkına bakınca 9.9sn diyor Golf için. Yakıt tüketimi ortalama 4.8lt maksimum hız 196km.

    Diyelim ki aradaki ağırlık farkı ve 5bg fazlası yüzünden Leon daha az yakıyor ve maksimum hızı daha fazla. Peki 0-100'ü nasıl golften daha zayıf oluyor? Özellikle müdahale mi edilmiş acaba yakıt tüketimini optimize etmek için?

    A3 teki aynı motor ise 116bg olarak ayarlanmış. 211km/saat maksimum hız, 9.9sn 0-100, 1280kg araç ağırlığı, ort tüketim 4.5 lt.
  • cnsuff C kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum 1.0 tsi dsg. Birkaç gün önce Mecidiyeköy den Beylikdüzü ne 2 saat 15 dakikada gittim, 40km civarı yol, ortalama 18km hız çıktı. Tüketim ise 8 litre, daha ne olsun bilemiyorum:) turbo benzin motorlara şehir içinde çok yakar, trafik olunca çok yakar diyenler galiba kullanmadan tahmin yürüten arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnsuff C kullanıcısına yanıt
    Önemli olan ne aracın donanımı nede motoru.

    Önemli olan aracı bilerek görerek araştırarak alınması.



    Yıl 2012-13 golf ilk cıktıgında saniyede sayfa atlanılırken cogu kişi golfu överken, cogu kişide kötülüyordu

    Tartışmalar havada ucusuyor, öven övüyor, gömen gömüyordu



    Bu zamana kadar benim tek savundugum nokta hangi marka model olsun, bir aracın olumsuz durumlarını araştırmak, eksiklikleri, olumsuz taraflarını bilip görüp ögrenip paylaşmaktır.

    Kişiye göre bu eksiklikler belkide önemsiz belkide önemli

    Dolayısıyla her zaman kişi bilinçli şekilde ögrenip araba alması taraftarıyım ve bu yönde de elimden geleni yapıyorum.



    Size gelecek olursam, hangi motoru kullanırsanız kullanın sonucta siz bu 1.0 motoru bilerek görerek aldıgınızdan dolayı ilerleyen zamanda memnun veya memnuniyetsiz kaldıgınızda keskelerle degil iyikilerle,

    Keskelerle degil zaten biliyordum diyerek aracınızı kullancaksınız.



    Ufak beygir saniye farklılıklarına takılmayın.

    Bunu ne burda nede servis dogru düzgün bilir.

    Bariz 15-20 bg oynasa zaten otomatikmen ya parça eksiktir , yads parca maliyeti düşürmek amaçlı ortaya cıkan sonuc deriz



    Aracınız hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25172518251925202521
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.