Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2371. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23692370237123722373
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar,

    yeni golf tanıtılırken yeni motorlar da tanıtıldı malumunuz..Ben de bugün 150 hp lik bir sipariş teklifi hazırlattım bir bayide..Yalnız motor hacmi 1.5 olnası gerekirken eski motor olan 1.4 geçiyordu..

    Biz 1.5 yeni motor 150 hp lik bir araç sipariş edemeyecek miyiz bu durumda?

    Sizin bir görüşünüz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emreavci E kullanıcısına yanıt
    o kadar arabanin içinden size sorunlu arabanin denk gelmesi sizin sanssizliginiz olmuş geçmiş olsun boyamadan önceki resimlerini çekin satarken lâzım olabilir şahsen ben araç alacak olsam ilk bakacagim yer motor şanzıman ve arabanin bakimlari olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni 1.5 tsi uniteler şu anda ülkemize gelmiyor ne zaman geleceği belli değil şimdilik önceki 1.4 125 hp lik tsi satıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya konfigüratörde 1.5 TSİ var mı kontrol edin. Varsa bir ihtimal 2018 model yılı olarak gelebilir. 1.0 tsi de biraz geç geldi. Öncelikle stok motorlari bitiriyorlar sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Konunuzu takip ediyorum hocam o kadar da Skoda farkı olacak Marka konumlandırması gereği aynı kaliteyi zaten kullanmalarını bekleyemeyiz. Kodiaq dıştan daha SUV duruyor en büyük artısı bu. Bir de diz mesafesi. Bana sorarsanız , ben onu da almam Yukarıda belirttiğim gibi bir aracı tercih eden kesinlikle ihtiyaçlarını iyi belirlemeli beklentilerden hayal kırıklığı yaşanmaması için. Benim kendi yargılarıma göre almama nedenim bir başkası için pek tabiki geçerli olmayacaktır. Konuyu dagıtmadan toplarsak bu Tiguan için alinan fiyat çok iyi ancak nedeni de ortada. Alip almama kararı değerli hocamızda

    Tiguan Passat la aynı kalitede torpidosu kumaş kaplı değil sadece.

    Aynen öyle hocam. Kumaş kaplama konusu dışında eksik kalır bir yönü yok ve torpido gözü bu araç bir SUV olduğundan dolayı özellikle halı kaplı değil benim tahminimce.

    Sizin Tiguan hangisi bilmiyorum ama Comfortline olanlar benim favorim 1.4 man Comf olsa birde sizin önereceğiniz jantla tadından yenmez :).

    ön tasarım olarak farlar biraz geniş ama arka tasarım harika bence VW in eski nesline nazaran çağ atlattığı bir araç oldu Tiguan.



    Zaten Qasqahi vs. kıyaslamıyorum segment olarak aynı mı bilmiyorum ama Q5'ten iç dizayn olarak daha güzel .



    Tasarım olarakta Ds7 nin önünden daha toplu duruyor.



    https://m.youtube.com/watch?v=rTpAMBQ8TUA





    Hocam çoğu kişi buna itiraz edip inanmak istemese de Yeni Tiguan D Segmenti SUV'dur.




  • vadaaaaa efsane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Almanya konfigüratörde 1.5 TSİ var mı kontrol edin. Varsa bir ihtimal 2018 model yılı olarak gelebilir. 1.0 tsi de biraz geç geldi. Öncelikle stok motorlari bitiriyorlar sanki.

    Sn.Crassus,

    Almanya konfigratörde yalnızca 1.5 150 hp.var zaten..Diğeri yok..
    Ancak işin tuhafı bugün oluştuduğumuz sipariş formunda neden 1.5 değil de 1.4 motor görünüyordu..Danışman bayana ısrarla sordum bana dedi ki; gelen tüm 150 hp YENİ GOLF ler 1.4 motor olarak geldi zaten 1.5 olarak değil....Tuhaf.

    Hakikaten Doğuşla işbirliği içinde Almanya bize mi iteliyor eldeki 1.4 motorları..
  • Siz epeyce dolu bir araç sipariş edeceksiniz kısmetse. İsterseniz 1.5 TSi'yi bekleyin. Almanya'da sadece 1.5 TSi varsa yakında bize de gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmrtsc


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Almanya konfigüratörde 1.5 TSİ var mı kontrol edin. Varsa bir ihtimal 2018 model yılı olarak gelebilir. 1.0 tsi de biraz geç geldi. Öncelikle stok motorlari bitiriyorlar sanki.

    Sn.Crassus,

    Almanya konfigratörde yalnızca 1.5 150 hp.var zaten..Diğeri yok..
    Ancak işin tuhafı bugün oluştuduğumuz sipariş formunda neden 1.5 değil de 1.4 motor görünüyordu..Danışman bayana ısrarla sordum bana dedi ki; gelen tüm 150 hp YENİ GOLF ler 1.4 motor olarak geldi zaten 1.5 olarak değil....Tuhaf.

    Hakikaten Doğuşla işbirliği içinde Almanya bize mi iteliyor eldeki 1.4 motorları..

    Değerli Hocam Türkiye'de 1.5 TSI ACT mevcut değil. Şuanki 150 PS motorlar 1.4 TSI 150 PS.

    Bir süre daha böyle devam edecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmrtsc


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Almanya konfigüratörde 1.5 TSİ var mı kontrol edin. Varsa bir ihtimal 2018 model yılı olarak gelebilir. 1.0 tsi de biraz geç geldi. Öncelikle stok motorlari bitiriyorlar sanki.

    Sn.Crassus,

    Almanya konfigratörde yalnızca 1.5 150 hp.var zaten..Diğeri yok..
    Ancak işin tuhafı bugün oluştuduğumuz sipariş formunda neden 1.5 değil de 1.4 motor görünüyordu..Danışman bayana ısrarla sordum bana dedi ki; gelen tüm 150 hp YENİ GOLF ler 1.4 motor olarak geldi zaten 1.5 olarak değil....Tuhaf.

    Hakikaten Doğuşla işbirliği içinde Almanya bize mi iteliyor eldeki 1.4 motorları..

    Değerli Hocam Türkiye'de 1.5 TSI ACT mevcut değil. Şuanki 150 PS motorlar 1.4 TSI 150 PS.

    Bir süre daha böyle devam edecek.

    Sürenin ne kadar olabileceği konusunda bir fikriniz var mı peki?

    Şimdi ben aylarca ince eleyip sık dokuyup tam da ne alacağıma karar vermişken bu 150 hp yeni motoru ALAMAMA işi beni üzer..2011 de de golf almaya niyetlenmişken sırf bir satış danışmanı yüzünden yine ve yeniden opele dönmüş ve astra j' mi almıştım..

    Baktım bunların bana golf satmaya niyeti yok gider yeni insignia alırım..Kim kazanır kim kaybeder orasını bilmiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5F1FA143F -- 26 Mayıs 2017; 23:2:7 >




  • 1.5 tsi gelmeden şu saatten sonra araç almayın derim. 1.4 TSI tamamıyla kalkacak.
    Vaktiniz varsa mutlaka 1.5 EVO motor beklenmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 26 Mayıs 2017; 23:34:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmrtsc


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: mmrtsc


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Almanya konfigüratörde 1.5 TSİ var mı kontrol edin. Varsa bir ihtimal 2018 model yılı olarak gelebilir. 1.0 tsi de biraz geç geldi. Öncelikle stok motorlari bitiriyorlar sanki.

    Sn.Crassus,

    Almanya konfigratörde yalnızca 1.5 150 hp.var zaten..Diğeri yok..
    Ancak işin tuhafı bugün oluştuduğumuz sipariş formunda neden 1.5 değil de 1.4 motor görünüyordu..Danışman bayana ısrarla sordum bana dedi ki; gelen tüm 150 hp YENİ GOLF ler 1.4 motor olarak geldi zaten 1.5 olarak değil....Tuhaf.

    Hakikaten Doğuşla işbirliği içinde Almanya bize mi iteliyor eldeki 1.4 motorları..

    Değerli Hocam Türkiye'de 1.5 TSI ACT mevcut değil. Şuanki 150 PS motorlar 1.4 TSI 150 PS.

    Bir süre daha böyle devam edecek.

    Sürenin ne kadar olabileceği konusunda bir fikriniz var mı peki?

    Şimdi ben aylarca ince eleyip sık dokuyup tam da ne alacağıma karar vermişken bu 150 hp yeni motoru ALAMAMA işi beni üzer..2011 de de golf almaya niyetlenmişken sırf bir satış danışmanı yüzünden yine ve yeniden opele dönmüş ve astra j' mi almıştım..

    Baktım bunların bana golf satmaya niyeti yok gider yeni insignia alırım..Kim kazanır kim kaybeder orasını bilmiyorum..

    Değerli Hocam;

    Şuanda 1.4 TSI almanızın sizin açınızdan bir zararı olmayacağını düşünmekteyim. Hatta şuanda 1.5 TSI alınması riskli diye düşünüyorum. 1.4 TSI motorun VW'den tamamen kalkmasına daha en az 5-6 yıl var. Bu motor da ACT gibi ilk olarak Golf'e konuldu, Golf'te başarı gösterirse Passat'a ve daha sonra da Tiguan'a gelecek.

    1.4 TSI ile 1.5 TSI'ın Emisyon değerleri dışında pek bir farkları mevcut değil. Performans değerleri aynı ve yakıt değerleri de aşağı yukarı aynı.

    1.4 TSI denenmiş, kendini kanıtlamış ve yıllardır kullanılan bir motor. Daha yeni çıkmış bir motoru almak yerine kendini kanıtlamış bir motoru almak daha mantıklı gibi.

    Süre olaraksa yaklaşık 1 yıl daha gelmez diye tahmin ediyorum.

    Aziz Kancar'ın Auto Show videosunda Insignia'yı incelerken daha sıfır araçta oynayan ve ses yapan trim aksamı gördükten sonra o aracı almak bana çok iyi bir fikir gibi gelmiyor.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 26 Mayıs 2017; 23:41:39 >




  • Yalnız güncel 1.4 TSI EA211 kodlu motordur. VW nin aslında yeni sayılacak bir motoru.
    4 yıldır kullanılıyor. Golf7, MK3 leon ve Yeni passat ile hayatımıza girdi.

    Uzun yıllar kullanılmış olan 1.4 TSI motor CAXA kodlu olan zincir trigerli olan ünitedir ki,
    bence VW nin bugüne kadar yapılmış en iyi TSI ünitesidir. Tek besleme 122bg olan motordur bu.
    Yeni GOLF ve Passat ile kaldırdılar bu motoru.

    EA211 motordan çok çabuk vazgeçti VW (güncel TSI 1.4 ler) 5-6 yıl daha üretilmeesini beklemeyin bu motorun.
    Hızlı bir şekilde EA211 serisi TSI motorların 1.2 olanı 1.0 ile, 1.4 olanı ise 1.5 ile yer değişecek.
    Kısa bir süre sonra iki motorda kalmayacak. Özellikle Turbo dizaynı kaynaklı sorunlar ve yağ yakma şikayetleri
    sebebiyle mevcut 1.2 ve 1.4 leri çabuk kaldıracaklar piyasadan.

    Artık yeni araçlarda EA211 1.5 EVO ları göreceğiz. Hem daha bir esnek bir motor hemde yüksek beygirler için
    gelecek vadediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 26 Mayıs 2017; 23:59:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Yalnız güncel 1.4 TSI EA211 kodlu motordur. VW nin aslında yeni sayılacak bir motoru.
    4 yıldır kullanılıyor. Golf7, MK3 leon ve Yeni passat ile hayatımıza girdi.

    Uzun yıllar kullanılmış olan 1.4 TSI motor CAXA kodlu olan zincir trigerli olan ünitedir ki,
    bence VW nin bugüne kadar yapılmış en iyi TSI ünitesidir. Tek besleme 122bg olan motordur bu.
    Yeni GOLF ve Passat ile kaldırdılar bu motoru.

    EA211 motordan çok çabuk vazgeçti VW (güncel TSI 1.4 ler) 5-6 yıl daha üretilmeesini beklemeyin bu motorun.
    Hızlı bir şekilde EA211 serisi TSI motorların 1.2 olanı 1.0 ile, 1.4 olanı ise 1.5 ile yer değişecek.
    Kısa bir süre sonra iki motorda kalmayacak. Özellikle Turbo dizaynı kaynaklı sorunlar ve yağ yakma şikayetleri
    sebebiyle mevcut 1.2 ve 1.4 leri çabuk kaldıracaklar piyasadan.

    Hocam Yeni Passat ve Golf 7 ile hayatımıza giren motor 1.4 TSI ACT 150 PS, fakat şuanki yeni Golf'te ACT Teknolojisi mevcut değil, 1.4 TSI 150 PS motor var.

    ACT Teknolojisi Golf 7'nin çıkma zamanına yakın çıktı ve hala kullanılıyor, 1.5 TSI ACT ile de kullanılmaya devam edecek.

    1.4 TSI'ların tam olarak kalkması 5 yıldan önce pek mümkün değil bu 1.5 TSI ACT motor daha Golf'te en az 2-3 yıl denenir diğer araçlara konulmadan önce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 26 Mayıs 2017; 23:57:8 >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Üstadım maalesef öyle değil.

    Golf7 ile beraber hayatımıza 3 adet EA211 serisi motor girdi (Birde EA288 TDI motor)

    1.2 TSI, 1.4 TSI 122bg(daha sonra 125 yapıldı) ve 1.4 TSI ACT 150bg motor.

    Golf 6, makyajsız Jetta ve MK2 Leon gibi araçlarda hep CAXA (EA111) kodlu zincir triger
    122 (FR da 125bg) motorlar kullanılıyordu.

    Piston çapları dahil farklıdır iki TSİ motorun. Ordan anlayabilirsiniz.
    Birinin Turbosu önde diğerinin arkadadır. Ayrıca ağırlık farkı vardır iki motor arasında.

    Evet ACT devam edecek ama 1.4 TSI ile değil. VW maliyeti düşürmek ve esnek yapıda tek bir motor ile
    geniş bir model ve sınıfa hitap edecek bir motora geçiş yapıyor. Dolayısıyla diğer tüm ara motorların üretimi
    duracak. 1.4 ve 1.8 motorlara veda. 1.5 TSI EVO (ki iki silindire düşme bunda da var) ile diğer motorların fişi çekilecek.

    Golf'de nasıl 1.2 motoru bir çırpıda bitirip 1.0 motora geçiş yapıldıysa, aynı şekilde hızla 1.4 ler bitirilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 27 Mayıs 2017; 0:39:47 >




  • BAkın EA211 ilk örneği yıl 2012 :
    http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagens-next-global-four-cylinder-engine-series/

    Ekli linkde Yıl 2013, MQB ve EA211 in Golf7 de gelişi ile ilgili detaylı bir makale :
    http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/volkswagen/vw-golf-mk7-2013-the-inside-story/

    EA111 ve EA211 karşılaştırması :
    https://www.revolvy.com/main/index.php?s=List%20of%20Volkswagen%20Group%20petrol%20engines



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 27 Mayıs 2017; 0:16:18 >




  • cbascan kullanıcısına yanıt
    2016 ve sonrasında bluetooth da geldi. 2015 ve öncesinde co fortneda opsiyondu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Far sararması çogu arabada olan birşey ve bunun çözümü var,

    Siz yapamazsınız far parlatmayı yapan yerler mevcut farı zımparalayıp cila atıyorlar cift far 50 tl bildiğim kadarıyla.



    Farların sararmaması için normal boya koruma alın, gelişi güzel sürün farı korumaya almak için, bu cilada olur,

    Bu ürünler farı korumaya veya hiç sararma yapmayacak ürünler degil sararmayı engelleyebilecek ürün sadece.



    4 yıldır boya koruma sürdüm, araca uyguladıkca bi tık demedi sıfır fardan farsızdı 4 yıl boyunca.



    Farları degiştirmeye gerek yok. Memnun degilseniz Degiştircekseniz mercekli standart far takmak daha mantıklı

    Atıyorum 1000 tl normal halojenlere verene kadar 600 fazla verir xeonun taktırılır.



    Yeni far veya sararmayı giderdiğinizde boya koruma alın mutlaka. Sadece fara stoplars uygularsanız 3 yıl sizi fazlasıyla götürür.



    Size basit öneriler gelebilir, limondu, diş macunuydu sararmayı alır ama net almaz, 1-2 ton alırsa alır.

    Siz far parlatan yere götürün sıfırdan farksız olcaktır.



    Sunuda dip not düşeyim

    Far partlatmada zımpara kullanıldıgından dolayı dış plastik incelir ve zayıf kalır, yolda tas sıcradıgında catlayabilir.



    Bu söylediğim 3-4 kere sararıp parlatma için gecerli, sizin ikk olcagından dolayı sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Üstadım maalesef öyle değil.

    Golf7 ile beraber hayatımıza 3 adet EA211 serisi motor girdi (Birde EA288 TDI motor)

    1.2 TSI, 1.4 TSI 122bg(daha sonra 125 yapıldı) ve 1.4 TSI ACT 150bg motor.

    Golf 6, makyajsız Jetta ve MK2 Leon gibi araçlarda hep CAXA (EA111) kodlu zincir triger
    122 (FR da 125bg) motorlar kullanılıyordu.

    Piston çapları dahil farklıdır iki TSİ motorun. Ordan anlayabilirsiniz.
    Birinin Turbosu önde diğerinin arkadadır. Ayrıca ağırlık farkı vardır iki motor arasında.

    Evet ACT devam edecek ama 1.4 TSI ile değil. VW maliyeti düşürmek ve esnek yapıda tek bir motor ile
    geniş bir model ve sınıfa hitap edecek bir motora geçiş yapıyor. Dolayısıyla diğer tüm ara motorların üretimi
    duracak. 1.4 ve 1.8 motorlara veda. 1.5 TSI EVO (ki iki silindire düşme bunda da var) ile diğer motorların fişi çekilecek.

    Golf'de nasıl 1.2 motoru bir çırpıda bitirip 1.0 motora geçiş yapıldıysa, aynı şekilde hızla 1.4 ler bitirilir.



    Bu 1.5 TSI ACT Motor, Performans ve yakıt tüketimi konusunda 1.4 TSI ACT motorla aşağı yukarı aynı. Bu 1.5 motorların farkı daha düşük emisyon. Hacim farklılığı ve birkaç farklılıkla sağladılar.

    Benim söylediğim şey şu, Golf 7 ve Yeni Passat'ta hayatımıza giren motor 1.4 TSI 150 PS değil, 1.4 TSI ACT 150 PS'dir.

    1.4 TSI 150 PS ile 1.4 TSI ACT 150 PS farklı motorlar. Motor kodları falan da sadece son harfi değil tamamen farklı.

    Motorların yapısında farklılık olabilir fakat öncekinin daha iyi olduğu anlamına gelmez bu. Yeni nesil motorlarda Triger kayışı, zincire kıyasla daha iyi. Zaten zincirden kayışa dönülmesinden de bunu anlayabiliriz.

    Bir de VW Almanya'da 1.5 TSI ACT motorlarla birlikte 1.4 TSI motorlar da hala kullanılmaya devam edilmektedir.

    1.4 TSI 125 PS olan motor sizin de belirttiğiniz gibi bayağı eski bir motor. Kendini kanıtlamış bir motor fakat yakıt tasarrufunda sınıfta kalan bir motordur.

    1.4 TSI ACT Motor yaklaşık 6-7 yıl önce ilk olarak 1.4 TSI ACT 140 PS olarak Golf'te kullanılmaya başlanmıştır, sonradan Golf'te başarılı olduğu görülünce 2014 Sonunda çıkan Yeni Passat B8'de de kullanılmaya başlanmıştır ve Yeni Passat'ta da kendini tam olarak kanıtlayan motor 2016 Mayıs'da Yeni Tiguan'da da kullanılmaya başlanmıştır. ACT Teknolojisi kendini kanıtladığından 1.5 TSI motor da da kulanılmaya devam etmektedir ve daha ilerisi de şuanda geliştirilmektedir.

    ACT Teknolojili 1.4 TSI ACT motor bırakılmamıştır Tiguan ve Passat'ta Almanya'da da dahil aynı motor kullanılmaktadır. Almanya'da 1.5 TSI sadece Golf'te bulunmakta. VW Grubunda kullanılması ilk bırakılacak motor 1.4 TSI 125 PS'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 27 Mayıs 2017; 0:50:14 >




  • Şunu da belirteyim rodajı düzgün yapılmış bir TSI kolay kolay yağ eksiltmez.

    Polo GTi, Ibiza Cupra vb. hariç. Polo GTi maşallah yağ yakmıyor denen CTH bile 100 KM'de 10 litre benzin 1 litre yağ yakıyor.

    Hocam bir de konumuz 150 PS olan motorlari 122 PS ve 125'likleri konuya dahil edince konu bayağı bir karışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 27 Mayıs 2017; 0:48:29 >
  • 
Sayfa: önceki 23692370237123722373
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.