Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (1923. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
459
Favori
3.637.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19211922192319241925
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dtsaykopat kullanıcısına yanıt
    Standart high'da cam tavan ve led yok, ona rağmen 3 bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetk54

    Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.


    A3 ünüz 1.4 TFSi 125 hp veya 150 hp mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aracim Beyaz ayni Renk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • is.mail kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın, hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetk54

    Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.


    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=71256287&p=1#71256287

    Böyle bir konu vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetk54

    Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.


    DH de olup highline kullananlar anlıyor sadece

    50 kere yazdım aldatmaca diye. Onu hissedecek bünye gerçekten farklı sinir yapısına sahiptir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler aranızda sporcu ya da ortopedist var mı? Squat sonrası dizim fena ağrımaya başladı, istirahat halinde 2 gündür geçmiyor, ne olabilir bu acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtsaykopat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetk54

    Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.


    DH de olup highline kullananlar anlıyor sadece

    50 kere yazdım aldatmaca diye. Onu hissedecek bünye gerçekten farklı sinir yapısına sahiptir


    Bırakın artık şu aldığım araç dünyanın en iyi varyasyonu veya en iyi aracı edalarını. Volkswagen de hiç fark olmadığı için 2 adet sistem yapmış zaten. 110hp altı araçlara birini 110hp üstü araçlara diğerini koymuş. 2 sistem arasında gayet de hissedilebilir şekilde özellikle kamyon ve otobüs yanından geçerken etkilenme hissiyatı farkı oluşuyor. 15" MidlinePlus kullanıp da aracımın yol tutusundan hayal kırıklığı yaşadım diyenlerin de hayal kırıklıkları bundan kaynaklanıyor. Herkesin beklentileri birbirinden farklı. Forumun amacı artı ve eksilerle insanlara yardimci olabilmek. En iyisi budur demenin bir faydası olduğunu zannetmiyorum.

    A3 ile GOLF arasındaki farka gelince de ; A3 ü satan pek çok ST A3'lerin tamami bağımsız süspansiyon diyor. Oysa ki araç altına bakarak veya katalog bilgilerine bakarsanız A3 için de GOLF ile ayni durum geçerli. Sadece 110hp üstü versiyonları bağımsız süspansiyona sahip. 1.6 TDİ 'larda yok. Ilaveten Ambition donanım değilse konfor ağırlıklı suspansiyonu var. Bu nedenle Ambition olmayan bir A3'ün 16"lastikleriyle 17" lastikli Torsiyon Çubuklu da olsa Standart Süspansiyon bir GOLF'ten daha iyi yol tutmasi imkansiz. A3 şayet Ambition ise Spor Süspansiyon ile ve 17"lastikleri ile daha iyi yol tutabilir ve yan rüzgarlardan daha az etkilenebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dtsaykopat


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetk54

    Herkese günaydın,
    Anlamadığım birşey var, yardımcı olur musunuz?
    Bizde hem bağımsız süspansiyonlu a3 var hem de torsiyonlu golf var. Doluya koydum olmadı boşa koydum dolmadı, otobanda tümsekli yolda her yerde mukayese ettim, ben hiçbir fark göremedim, virajlarda en limitleri zorladım, hatta golf daha başarılıydı (belki golf 17 inch olduğu içindir) gerçekten anlayamadım farkı.
    Sizler nasıl anlıyorsunuz bu farkı? 210 km hıza kadar çıktım. 250 ile giderken mi fark ediyor? Yada arabayla inşaat molozlarının üzerinden mi gidiyosunuz da fark ediyor? Anlayamadım ben.


    DH de olup highline kullananlar anlıyor sadece

    50 kere yazdım aldatmaca diye. Onu hissedecek bünye gerçekten farklı sinir yapısına sahiptir


    Bırakın artık şu aldığım araç dünyanın en iyi varyasyonu veya en iyi aracı edalarını. Volkswagen de hiç fark olmadığı için 2 adet sistem yapmış zaten. 110hp altı araçlara birini 110hp üstü araçlara diğerini koymuş. 2 sistem arasında gayet de hissedilebilir şekilde özellikle kamyon ve otobüs yanından geçerken etkilenme hissiyatı farkı oluşuyor. 15" MidlinePlus kullanıp da aracımın yol tutusundan hayal kırıklığı yaşadım diyenlerin de hayal kırıklıkları bundan kaynaklanıyor. Herkesin beklentileri birbirinden farklı. Forumun amacı artı ve eksilerle insanlara yardimci olabilmek. En iyisi budur demenin bir faydası olduğunu zannetmiyorum.

    A3 ile GOLF arasındaki farka gelince de ; A3 ü satan pek çok ST A3'lerin tamami bağımsız süspansiyon diyor. Oysa ki araç altına bakarak veya katalog bilgilerine bakarsanız A3 için de GOLF ile ayni durum geçerli. Sadece 110hp üstü versiyonları bağımsız süspansiyona sahip. 1.6 TDİ 'larda yok. Ilaveten Ambition donanım değilse konfor ağırlıklı suspansiyonu var. Bu nedenle Ambition olmayan bir A3'ün 16"lastikleriyle 17" lastikli Torsiyon Çubuklu da olsa Standart Süspansiyon bir GOLF'ten daha iyi yol tutmasi imkansiz. A3 şayet Ambition ise Spor Süspansiyon ile ve 17"lastikleri ile daha iyi yol tutabilir ve yan rüzgarlardan daha az etkilenebilir.


    Bağımsız süspansiyon varsa araç hızlandıkça daha da alçalır, torsiyon varsa hızlandıkça daha da kanatlanır. (Ele dümdük gider) Golf 7 nin torsiyonlusunun bile iyi yol tutması, güvenli sürüşü bu gerçeği değiştirmez. Sizin farkı anlamamanız da buna dahil. Ben anlıyorum, 200'e gerek yok 20 ile kasisten geçerken de anlıyorum, viraja girince de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 6 Kasım 2015; 12:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bağımsız süspansyon hakkatten çok belli ediyor bence eski aracım focustu ve çok iyi yol tutuşu vardı sonra 308 e geçtim onda biraz araba yaylanıyordu sanki ,golf 7m de yeni henüz 1000 km de ama araba sanki yolda geziyor ,direksiyon tepkileri net tamam 308 e göre ama özellikle rüzgarlı yolda yada kamyon otobüs geçerken araba sallanıyor,viraj tutuşunu beğendim ama bu rüzgar olayı kafamı kurcalıyor
  • Audi A3'ün 1.2 TFSI 110 hp Manuel modeli çıkmış. Sizce Golf ile aradaki farka değer mi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YER_UCAGI_34

    Audi A3'ün 1.2 TFSI 110 hp Manuel modeli çıkmış. Sizce Golf ile aradaki farka değer mi ?


    72.000-TL dolaylarına birakiyorlar. Advance Pack'li Attraction. Bence sadece filo satışı ile Audi marka sevdalilarina uygun bir araç. 2.elde sıkıntı yaratma ihtimali de yüksek. Donanım fakirligini de dikkate alınca kesinlikle GOLF alınmalı diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Aracın liste fiyatı 83 advance paketle 72ye mi bırakıyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vfnv -- 5 Kasım 2015; 20:43:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfnv

    Aracın liste fiyatı 83 advance paketle 72ye mi bırakıyorlar?

    2 hafta kadar önce sormuştum. 72.000-TL - Beyaz Sportback Attraction + Advance Pack bırakıyorlardı. Lansman fiyatı olduğunu söylemişlerdi. Euro artmadı, hala bu dolaylarda olması lazım

    Audi'de liste fiyatlarına pek takılmamak lazim. Bayiler sabit kur uyguluyor, güzel fiyatlar veriyorlar. En büyük problem istenen renk ve donanım aracı denk getirebilmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlarda golf almaktansa audi almak daha cazip o zaman.aklımın bi köşesinde dursun araba alma aşamasında audıye bi ugrayayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfnv

    Bu fiyatlarda golf almaktansa audi almak daha cazip o zaman.aklımın bi köşesinde dursun araba alma aşamasında audıye bi ugrayayım.


    1.2 TFSi Manuel ve Bomboş Audi A3 satarken 1.4 TSi 125hp Manuel Highline GOLF e oranla daha zor gider. Highline bir GOLF almak bu fiyata bence daha mantıklı bir seçim olur. Attraction A3'te Xenon da yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otobanda akşam vakti hatır sayılır bir trafikte 230-250 km arası 911 takibi ve sonuç...
    fiyata bakınca 180.000 lik rakam yüksek gibi gelio ama, yolda hakkını verio R...

    https://www.youtube.com/watch?v=AVYJWfGeVOU
  • 0204 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam neden tsi dusunmuyorsunuz ?Higline 77100 tl ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    yakıt konusunda yeni araç alacak olan arkadaşlara fikir vermesi açısından kendimden örnek vermek istiyorum, 31 mart 2015 trafiğe çıkışlı Golf 7 Highline 1.4 Tsi araca sahibim , İstanbulda yaşıyor ve evim ile işim arası git gel günde 80 km mesafe kat ediyorum, geçen hafta aracın 15000 bakımı geldi ve yaptırdım (henüz 7 aylık). Aracı tercih ederken aracın fiyatı, yakıt tüketimi, ortalama kaç sene binerim diye düşünerek karar vermiştim. şuan standart Golf 1.4 TSI BMT 125 PS Highline 77.100 TL, dizeli ise Golf 1.6 TDI BMT 110 PS Highline 90.000 TL lira, her ikiside manuel, arada 12900 lira fark var, benzinli ortalama 6.5 yaksa ki benimki öyle yakıyor, dizelde 4.5 yaksa ki arkadaşım kullanıyor öyle diyor, yılda da ortalama 20000 km yol yapacağımızı düşünürsek 5.7 yıl sonra bu farkın amorti edileceği ortaya çıkıyor, ben aracı alırken en fazla 5 sene kullanacağımı planladığım için tercihimi benzinden yana yapmıştım, hem bakım maliyeti, hem gürültüsü ve en önemlisi arka süspansiyon farkından dolayı hiç pişman olmadım, gelelim ikinci eldeki duruma, açıkçası çoğu kişi 100000 km deki bir dizel aracı anında tercih etmez, daha düşük km deki araçlara bakar ama 100000 km deki benzinli araç için durum böyle değildir, her şartta gideri vardır.

    para kolay kazanılmadığı için, ciddi yatırımları yaparken bu şekilde hesap yapmak gerektiğini ve bu şartlara göre (ki bu benim kişisel görüşüm), yakıt tüketimi TSi motorların az olduğu için, Dizel araca bu kadar çok para verilmeyeceği yönündedir.

    yinede tercih sizlerin zevkine kalmıştır.

    saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 19211922192319241925
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.