Şimdi Ara

vw forumunda açılan konu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
4.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şimdi benim anlamadığım ses geliyor ama sorun yok mu diyeceğiz??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriNeO

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: TAVCI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    Şirketin yeni verdiği, Jetta TDI DSG de de aynı ses sorunu var.

    Çalışmada bir problem yok ama altta tıkırtı ve şakırtı gibi bir ses geliyor.

    Araba daha 3000 km oldu.

    Sıfır araclardakı bu sorunu servıs gecıstırıp duruyor.Garantısı bıttıgınde sanzumanın değişmesı gerek dıyıp 6-7 bın tl (mınımum) para ısteyecekler.Parayla rezıl olmak bence bu.


    dsg şanzıman geçen kazadan dolayı değiştirdik arkadaşımın aracında 22bin lira

    bu nedenle dsg'li araç alacak arkadaşlar garantilerini uzatmayı unutmasınlar yoksa çok acı


    Kaza geçirdiyseniz garanti bir işe yaramıyor, bunu biliyorsunuz değil mi?

    Sadece kaskosu varsa o öder.. Kazalarda garanti ölüyor arkadaşlar..


    arkadaşım o üst satırdı

    alt satır farklı konuya değindim biliyorum sağol zaten kazalı parçayı dünyada garanti kapsamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Abi şanzıman değil narinceyi çiçeği mübarek dokunmaya gelmiyor.......

    Şanzuman aslında güzel bir şanzuman ama sıkıntı şurda başlıyor. O çok övdükleri torklarını kaldırmıyor o şanzumanlar sıkıntı burda. 7 ileri kuru kavrama şanzumanların kapasitesi 250nm tork diyorlar ee araç 240 üretiyor. Bu kadar sınırda nedir yani. Normal kullanımda ne tsi nede dsg sorun çıkartmaz.

    Ama adamlar 1.4 motor 160-170-180 hp yi niye veriyor ? Performanslı kullan diye. Ama o performansa karşı araçların direnci az.

    Arkadaşım DSG gayette iyi kaldırıyor.O arkadaşların sorun dedikleri sadece engebeli zeminde çıkan kısık ses.Cam açmadan dikkat etmeden duyulmuyor zaten.

    Vw bu sistemi Bugatti,porsche,audi,bentley,lamborghini vs de bile kullanıyor siz hala aynı tas aynı hamam.

    Bir firma sorunlu bir şanzımanı dünyaca ünlü bütün firmalarında kullanıp tüm dünyaya satabilir mi?Biraz düşünmek lazım.

    hocam dsg sanzımanı vw yapmamıs yapmıyorda yapan firma farklı biraz ogrenelim ondan sonra gelelim.

    Vw kim oluyorda yeni bi teknoloji üretiyor biraz kafa calıstırdılarda commonrail a gectiler = )




  • şu formda kaç kişinin DSG li aracı arza yaptı

    gerçekten çok ama çok merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Abi şanzıman değil narinceyi çiçeği mübarek dokunmaya gelmiyor.......

    Şanzuman aslında güzel bir şanzuman ama sıkıntı şurda başlıyor. O çok övdükleri torklarını kaldırmıyor o şanzumanlar sıkıntı burda. 7 ileri kuru kavrama şanzumanların kapasitesi 250nm tork diyorlar ee araç 240 üretiyor. Bu kadar sınırda nedir yani. Normal kullanımda ne tsi nede dsg sorun çıkartmaz.

    Ama adamlar 1.4 motor 160-170-180 hp yi niye veriyor ? Performanslı kullan diye. Ama o performansa karşı araçların direnci az.

    Arkadaşım DSG gayette iyi kaldırıyor.O arkadaşların sorun dedikleri sadece engebeli zeminde çıkan kısık ses.Cam açmadan dikkat etmeden duyulmuyor zaten.

    Vw bu sistemi Bugatti,porsche,audi,bentley,lamborghini vs de bile kullanıyor siz hala aynı tas aynı hamam.

    Bir firma sorunlu bir şanzımanı dünyaca ünlü bütün firmalarında kullanıp tüm dünyaya satabilir mi?Biraz düşünmek lazım.

    hocam dsg sanzımanı vw yapmamıs yapmıyorda yapan firma farklı biraz ogrenelim ondan sonra gelelim.

    Vw kim oluyorda yeni bi teknoloji üretiyor biraz kafa calıstırdılarda commonrail a gectiler = )

    Forumda en çok görülen hastalık.Millete bilmediğini iddia edip kendi cahilliğini görememek.Kusura bakma ama arkadaşım sendede bu hastalıktan var.

    DSG yi Vw kendisi üretiyor.Almanyanın KAssel kentinde bulunan VW VİTES KUTUSU (VW GETRIEBEWERK KASSEL) fabrikasında.Anladın mı şimdi?

    Cahil olma.Yada birşey bildiğini zannetme bil.

    http://forum.donanimhaber.com/m_36530279/tm.htm

    Common Rail örneğinin yanına TSI örneğide verde görelim boyunu posunu.Yada istersen sana 2011 motor ödüllerini göstereyim.Kaç tane ödül almış Vw.

    Bu cevapta sana kapak olsun.Hadi sen şimdi git okul ödevini yap.Yarın okulun vardır senin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 20 Ekim 2011; 20:05:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Şimdi benim anlamadığım ses geliyor ama sorun yok mu diyeceğiz??

    Hocam elbette sorun.Fakat arkadaşların kastettiği gibi şangır şungur ses gelmiyor.Düz zeminde zaten gelmiyor.Sadece "tırtıklı" yollarda camı açıp sesi duymaya çalıştığınızda duyuyorsunuz.Tabiiki olmamalı fakat sisteme zararı yok.

    vw eleştirilmesi gereken nokta daha ucuz olan 7 ileri kuru kavramaya geçmiş olması.Çünkü bu sistemde 1.5 kg yağ var.6 ileri sorunsuz modelde ise 6.5 kilo yağ var.7 ileri 70 kg 6 ileri 93 kg.Ağırlık avantajıda var gerçi.

    vw bu maliyetli sistemi en alt segmentteki araçlarına hatta skoda fabia gibi araçlarına bile koydu.Bu yönden tebrik edilmesi gerekir.Bu tarz olaylar oluyor diye koca sistemi yerin dibine sokmakta son derece yanlış olur.




  • dsg şanzıman borgwarner şirketinin ürünüdür vw bu firmaya ayak bastı parası verir.

    Borgwarner baska firmalarada bu sekilde bu teknolojiyi satar en açık ornegi edc şanzımanlı renaultladır.

    Sana düdüklü kapak takıyorum arada bi havanı alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    dsg şanzıman borgwarner şirketinin ürünüdür vw bu firmaya ayak bastı parası verir.

    Borgwarner baska firmalarada bu sekilde bu teknolojiyi satar en açık ornegi edc şanzımanlı renaultladır.

    Sana düdüklü kapak takıyorum arada bi havanı alırım.

    Arkadaşım sistemi Vw kendi mühendisleriyle kendi fabrikasında üretmektedir.O dediğin firmadan know how almışlardır.yani dsg şanzımanının üstünde made by VW yazar.O dediğin firma değil.Yani anlayacağın vw kendi çift kavramasını üretiyor.Sen renaultla karıştırma.Onlar direk getrag tan alıyorlar.Vw inki tamamen farklı.

    Buda sana altından kalkamayacağın bir kapak olmuş oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 20 Ekim 2011; 20:23:44 >




  • Arkadaşlar biraz sakin ve olgun bir biçimde bilgi paylaşımı yapılamaz mı?

    Birinin yanlışını düzeltince illa ki onu cahil falan mı ilan etmemiz gerekiyor.

    Alın ben size DSG şanzımanlar hakkında biraz daha ayrıntılı bilgiler vereyim.

    DQ200: Kuru tip çift kavramalı bir şanzımandır. 70 kilo ağırlığında ve 250 nm maksimum torka dayanıklıdır. 7 ileri viteslidir. "Luk" firmasının mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ250: Islak tip çift kavramalı, 350 nm torka kadar dayanıklıdır. 93 kilo ağırlında ve 6 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş ve önden çekişli araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DL500: Islak tip çift kavramalı, 550 nm torka ve 9000 devire kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru uzunlamasına yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ500: Islak tip çift kavramalı, 600 nm torka kadar dayanıklıdır. 95.6 kilo ağırlında ve 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    Bugatti'nin DSG'si: Islak tip çift kavramalı, 1500 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "Ricardo" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi ve isim dışında hiçbir ortak noktası yoktur.

    Porsche'nin PDK'sı: Islak tip çift kavramalı, 700 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "ZF" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Çelikten imal edilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi dışında hiçbir ortak noktası yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Arkadaşlar biraz sakin ve olgun bir biçimde bilgi paylaşımı yapılamaz mı?

    Birinin yanlışını düzeltince illa ki onu cahil falan mı ilan etmemiz gerekiyor.

    Alın ben size DSG şanzımanlar hakkında biraz daha ayrıntılı bilgiler vereyim.

    DQ200: Kuru tip çift kavramalı bir şanzımandır. 70 kilo ağırlığında ve 250 nm maksimum torka dayanıklıdır. 7 ileri viteslidir. "Luk" firmasının mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ250: Islak tip çift kavramalı, 350 nm torka kadar dayanıklıdır. 93 kilo ağırlında ve 6 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş ve önden çekişli araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DL500: Islak tip çift kavramalı, 550 nm torka ve 9000 devire kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru uzunlamasına yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ500: Islak tip çift kavramalı, 600 nm torka kadar dayanıklıdır. 95.6 kilo ağırlında ve 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    Bugatti'nin DSG'si: Islak tip çift kavramalı, 1500 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "Ricardo" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi ve isim dışında hiçbir ortak noktası yoktur.

    Porsche'nin PDK'sı: Islak tip çift kavramalı, 700 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "ZF" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Çelikten imal edilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi dışında hiçbir ortak noktası yoktur.

    Nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Arkadaşlar biraz sakin ve olgun bir biçimde bilgi paylaşımı yapılamaz mı?

    Birinin yanlışını düzeltince illa ki onu cahil falan mı ilan etmemiz gerekiyor.

    Alın ben size DSG şanzımanlar hakkında biraz daha ayrıntılı bilgiler vereyim.

    DQ200: Kuru tip çift kavramalı bir şanzımandır. 70 kilo ağırlığında ve 250 nm maksimum torka dayanıklıdır. 7 ileri viteslidir. "Luk" firmasının mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ250: Islak tip çift kavramalı, 350 nm torka kadar dayanıklıdır. 93 kilo ağırlında ve 6 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş ve önden çekişli araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DL500: Islak tip çift kavramalı, 550 nm torka ve 9000 devire kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru uzunlamasına yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    DQ500: Islak tip çift kavramalı, 600 nm torka kadar dayanıklıdır. 95.6 kilo ağırlında ve 7 ileri vitesli bir şanzımandır. Motoru enine yerleştirilmiş araçlara uygundur. "Borg Warner" mühendisliği ile Vw tesislerinde üretilmektedir.

    Bugatti'nin DSG'si: Islak tip çift kavramalı, 1500 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "Ricardo" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi ve isim dışında hiçbir ortak noktası yoktur.

    Porsche'nin PDK'sı: Islak tip çift kavramalı, 700 nm torka kadar dayanıklıdır. 7 ileri vitesli bir şanzımandır. "ZF" firması tarafından geliştirilmekte ve üretilmektedir. Çelikten imal edilmektedir. Vw'lerde kullanılan şanzımanlarla çalışma prensibi dışında hiçbir ortak noktası yoktur.

    İnşallah bunu o arkadaşta okuyordur.Bizde bundan bahsediyoruz




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.