Şimdi Ara

vw forumunda açılan konu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
4.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw otomobil üretimini bıraksın kapı üretimine geçsin


    Hocam bu kısma çok güldüm yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bu arada Bugatti'nin şanzımanı yaklaşık 70.000 euro.

    Ne güzel işte bak golfte passatta 70bin euroluk sanzuman kullanıyorlar. sonra 75bine jetta pahalı diyorlar. Bizim milletde insafsız. adamlar zararına araç satıyor. Bugattiyle aynı kalitede nası olabilir anlıyamadım adam bana bugattinin sanzumanı söledi.

    Herneyse ben zaten uzatmak istemiyorum konuyu sadece bu sıkıntının ve mağdur olanların sorunlarının çözülmesinden yanayım. Benim aracımda şuan sanzumandan falan allah korusun ses gelse kafayı yerim. Duramam buralarda bide üstüne servis 8-9 bin tl para öde diyecek aman allahım kesin deliririm. O yüzden bu sorunları yaşıyan insanların yerine koyuyorum kendimi ve bu yüzden sinirleniyorum bu duruma.

    Bi sorun varsa vw diyecekki sorun var çözüyoruz. Burdada vw 'ni savunmaya çalışıyorlar. Merak etmeyin markayı kötülemiyoruz ama ortada sorunlar var çözülmesi gereken. En yakın abimin jettasıda aynı şekilde tıkır tıkır tıkır sürekli ve aynı zamanda motordada problem çıkmıştı. Gerçi modlu onun araba 210 hp.

    Bide şu var her arabanın kronik sorunları olabilir doğrudur. Ufak tefek şeylerdir geçiştirilir. Ama söz konusu motor yada sanzuman ise dur demek lazım.
    not: Ciddi anlamda vw severim

    Porsche'nin PDK çift kavramalısının kim trafından üretildiğini yazmayı unutmuşum.

    ZF tarafından üretiliyor. Çelikten.




  • Benim anlamadığım ben 2 senedir DSG kullanırken dert etmiyorumda , dsg kullanmayanlar neden dsg şanzımanın dertlerini konuşmaktan büyük haz alıyorlar , vw klasik otomatik şanzıman kullanıp problem yaşamazdı belki ,,mesala hondanın şanzımanını kimse tartışmıyo çünkü sorunsuz vede aynı zamandada verimsiz 0-100 hızlanması 2 saniye geride yakıt tüketimi çok fazla manuele göre sonuç olarak iyi bir şey yapmak istiyorsan öncü olmak istiyorsan illaki bazı riskler göze alınmalıdır ama bu problemlerden bir insanın haz alması ancak kedi ciğer ilişkisi ile açıklanabilir........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23
    Benim anlamadığım ben 2 senedir DSG kullanırken dert etmiyorumda , dsg kullanmayanlar neden dsg şanzımanın dertlerini konuşmaktan büyük haz alıyorlar

    Kadına şiddetin durmasını isteyen ve kadın haklarını savunan erkekler var mesela. Onlara da erkek oldukları halde neden kadınları savunduklarını soruyor musunuz?

    Ya da doğuda bir köyde, devlet sağlık hizmeti götüremediği için doğum esnasında hamile bir kadın ölüyor. Buna batı şehirlerindeki insanlar bile tepki gösteriyor. "Neden tepki gösteriyorsun ki doğuda bir köyde yaşamıyorsun ya." diyor musunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 17 Ekim 2011; 13:14:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Abi şanzıman değil narinceyi çiçeği mübarek dokunmaya gelmiyor.......

    Şanzuman aslında güzel bir şanzuman ama sıkıntı şurda başlıyor. O çok övdükleri torklarını kaldırmıyor o şanzumanlar sıkıntı burda. 7 ileri kuru kavrama şanzumanların kapasitesi 250nm tork diyorlar ee araç 240 üretiyor. Bu kadar sınırda nedir yani. Normal kullanımda ne tsi nede dsg sorun çıkartmaz.

    Ama adamlar 1.4 motor 160-170-180 hp yi niye veriyor ? Performanslı kullan diye. Ama o performansa karşı araçların direnci az.

    Arkadaşım DSG gayette iyi kaldırıyor.O arkadaşların sorun dedikleri sadece engebeli zeminde çıkan kısık ses.Cam açmadan dikkat etmeden duyulmuyor zaten.

    Vw bu sistemi Bugatti,porsche,audi,bentley,lamborghini vs de bile kullanıyor siz hala aynı tas aynı hamam.

    Bir firma sorunlu bir şanzımanı dünyaca ünlü bütün firmalarında kullanıp tüm dünyaya satabilir mi?Biraz düşünmek lazım.

    bugatti porche, bentley, lamborghini ?

    skoda ile vw arasında bile bir sürü fark varken nasıl bentleyle vw aynı şanzımanı kullanıyor diyebilirsin ki?

    bugattiler lambolar süper car sınıfındadır. frenlerinden kapı koluna her parcası normal yol arabalarından farklı üretilir. aynı boyayı kullanıyo aynı sistemi kullanıyo demek ağır bir cahillik örneğidir.




  • 2011 yılı Ocak-Temmuz döneminde otomatik şanzımanlı otomobil satış adetleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 55 oranında artmış.
    Bu yılın 7 aylık döneminde 333 bin 264 adet olan toplam otomobil satışının yüzde 33'ne karşılık gelen 108 bin 942 adetini otomatik sanzımanlı araçlar oluşturmuş. 2011 yılı Ocak-Temmuz dönemi otomobil satış adetleri geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında tüm sınıflar içindeki otomatik sanzımanlı otomobil satışlarının payı yüzde 31'den yüzde 33'e yükselmiş. (kaynak; bloomberght sektor haberleri)

    Demekki otomatik şanzımanlı araçlar 2010 senesinde tüm satışın %31 ini, 2011 senesinde %33 ünü oluşturuyor.

    Yıllara göre son dört yılın Seat, Skoda, Vw, Audi binek otomobil satış rakamları aşağıdadır.

    Ocak-Aralık 2008 = 33.183 adet
    Ocak-Aralık 2009 = 38.972 adet
    Ocak-Aralık 2010 = 60.923 adet
    Ocak-Eylül 2011 = 56.370 adet (bu rakamlar odd.org sitesinde mevcut)

    Toplam dört sene satışı ; 189.448 adet. Bu toplamın içerisinde ticari araç satış miktarı dahil edilmemiştir.

    Dsg şanzıman araç satışı 2008 yılı evvelinede iner fakat o kısmıda dahil etmiyoruz.

    Veriler otomatik şanzımanın totalde % 30-33 seviyesinde olduğunu söylüyor. Farklı otomatik şanzımanlarıda bonkörce elemek adına bu rakamı da %20 olarak alsak ;189.448 / 100 x 20 = 37.889 adet dsg şanzıman araç satışı yapıldığı öngörüsündeyim. Sadece son dört yılda. Keyfe keder 7889 daha silip kabaca 30 bin kullanıcı diyelim.

    Hesapta yanılgıya düşmüş olma ihtimalim nedeniyle farklı bakış açılarına ve hesap düzeltme taleplerine açık olduğumuda ekliyeyim. Şimdi bu kronik problemli şanzımana sahip araçları kullanan otuz bin adam nerede ?

    Böyle düşünmemin sebebi arada bir boş beleş açılan "dsg kronik sorunludur" konusuna bir açıklık getirmek. Hoş beni hiç ilgilendirmez vw nin kazandığı para fakat bir konunun bu kadar kaba ele alınması karşıyım. (Şahsen ben asla ve asla bu fiyat politikası ile bir vw araç satın almam.) Elbette 20-30 bin üretim içerisinde sorunda olur şikayette, arızada çıkar. Ama kronik olsa idi bu şikayetin en az onbin falan olması icap etmezmiydi ? 3-5-10-30 için kronik diyebilirmiyiz ? Yine bu genel rakamlar içerisinde fiilen 22 binlira ödeyen adam sayısı kaçtır ? Aslı astarı olmadan bile sanal ortamda şikayet konusu açma imkanımız olduğu halde neden şikayet sayısı çok düşüktür ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: serty23
    Benim anlamadığım ben 2 senedir DSG kullanırken dert etmiyorumda , dsg kullanmayanlar neden dsg şanzımanın dertlerini konuşmaktan büyük haz alıyorlar

    Kadına şiddetin durmasını isteyen ve kadın haklarını savunan erkekler var mesela. Onlara da erkek oldukları halde neden kadınları savunduklarını soruyor musunuz?

    Ya da doğuda bir köyde, devlet sağlık hizmeti götüremediği için doğum esnasında hamile bir kadın ölüyor. Buna batı şehirlerindeki insanlar bile tepki gösteriyor. "Neden tepki gösteriyorsun ki doğuda bir köyde yaşamıyorsun ya." diyor musunuz?

    Ben en son arabalardan bahsediyordum kadına şiddet , hamile kadınlar falan bu konuya ne zaman geldik Sorunuzun cevabı: demiyorum çünkü ''bana dokunmayan yılan bin yaşasın'' fikrine sahip değilim burda tartışılan bir şanzıman araba şanzımanı , DSG arıza yapıyo diye halay çekecekler nerdeyse ben bunu söylemeye çalışıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    dsg ile ilgili neredeyse tr deki bütün forumlardaki konuları okudum. garantisi dolalı 10 ay olan araçlarda bile, iyi niyet garantisinden şanzımanı değişen bir çok kişi var. 20.000 tl ödeyen yok.

    kaza sonrası dsgye 20.000 tl ödedik. diyen arkadaşa soruyorum, aynı kazada manuel şanzıman bedava mı fatura edilecekti sanıyorsunuz?

    dsg arıza yapar, tam otomatik de arıza yapar. otomatik vites rahatlığının konforunun bir bedelidir bu. dsg 8 senedir piyasada. diğer firmalarda çift kavrama sistemine özenirken, gelecek 20 yılın otomatik şanzıman teknolojisi olan bir sistemi red etmek pek mantıklı değil.

    bahs edilen dişli sesi vw araçlarının manuel viteslerindende azda olsa gelmektedir. kesinlikle rahatsız edici anormal bir ses yok. cam açık iken zaten bir çok ses geliyor. vitesi değiştiren bir düzenekten ses gelmesi gayet normal.

    easytronic araçtan gelen sesleri duysanız 1000 km sonra yolda kalınması gerekir. ancak doğanın dediği gibi (30.000 km kullandım) kolay arıza yapmıyor.

    velhasıl kelam, dsg libir araç alacak bütçeniz varsa alın. ha arıza ihtimalinden korkuyorsanız otomatik araç almayın...

    DSG de gelen ses sadece vites değişimi esnasında gelmiyor, easytroniklerde ses sadece vites değişimi esnasında geliyor o da şangırtı şungurtu şeklinde değil...

    dsg li aracınız varmı? ses kavramanın tamamlanmadığı (kavrama esnasında) geliyor. vites geçişinden sonra keisnlikle ses yok. en azından ben gözlemlediğim. ve gördüğüm. şangır şungur ses yok. inceden bir dişli sesi gibi.




  • cam açık ve sessiz bir yerde çok ağır ilerlerken 1 den 2 ye geçerken duyuyorum metal sesini. beni hiç rahatsız etmedi şimdiye kadar , ama tabi çok titiz insanları veya bu durumu sorun olarak gören kişiyi rahatsız edebilir.

    16000 km yi geçtim , arabayı çok yavaş kullanmam , bir sorun yaşamadım . bugün tekrar almak durumunda olsam yine dsg tercih ederim.
  • Golf 6 Dsg şanzımanım arızalandı ve 6.000 TL lik bir masraf çıktı... Bir şekilde hallettik... Bence de dikkatli olun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ricardo Zonta
    Bjorn Borg
    Luc Besson
    :-):-):-):-):-)

    Luc Besson dedin de aklıma Troy geldi abi.

    Ben bunu kaçırmışım galiba ?


     vw forumunda açılan konu


    Jan Reno Mais diyorsun yani.

    Anladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darrrk

    Golf 6 Dsg şanzımanım arızalandı ve 6.000 TL lik bir masraf çıktı... Bir şekilde hallettik... Bence de dikkatli olun...

    Nasıl bir şekilde hallettiğinizi de paylaşırsan daha süper olacak arkadaşım.


    Galiba Golf 6 DSG derken güncel kasa Golf'ün 7 ileri DSG'sini kastediyorsun.


    İlk okuduğumda DSG 6 ileri olanlardan sandım.

    Mekatronik arızası gibi bir fiyat duruyor.

    Zaten ya mekatronik ya da komple sistem konuşuldu hep.

    6.000 TL ya da 18.000 TL. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qxN

    bende tsi dsg var taş gibi piyasadaki çoğu aracı tokatlar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    2. el vw alınmaz diyebilirmiyiz .helede dsg tsi birlikteyse .

    zira 2. eli sağlam araçlar bunlar yani, şimdilik öyle görünüyor.

    2. eli sağlam ama kendisi değil gibi birşey çıkıyor bu cümleden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    dsg ile ilgili neredeyse tr deki bütün forumlardaki konuları okudum. garantisi dolalı 10 ay olan araçlarda bile, iyi niyet garantisinden şanzımanı değişen bir çok kişi var. 20.000 tl ödeyen yok.

    kaza sonrası dsgye 20.000 tl ödedik. diyen arkadaşa soruyorum, aynı kazada manuel şanzıman bedava mı fatura edilecekti sanıyorsunuz?

    dsg arıza yapar, tam otomatik de arıza yapar. otomatik vites rahatlığının konforunun bir bedelidir bu. dsg 8 senedir piyasada. diğer firmalarda çift kavrama sistemine özenirken, gelecek 20 yılın otomatik şanzıman teknolojisi olan bir sistemi red etmek pek mantıklı değil.

    bahs edilen dişli sesi vw araçlarının manuel viteslerindende azda olsa gelmektedir. kesinlikle rahatsız edici anormal bir ses yok. cam açık iken zaten bir çok ses geliyor. vitesi değiştiren bir düzenekten ses gelmesi gayet normal.

    easytronic araçtan gelen sesleri duysanız 1000 km sonra yolda kalınması gerekir. ancak doğanın dediği gibi (30.000 km kullandım) kolay arıza yapmıyor.

    velhasıl kelam, dsg libir araç alacak bütçeniz varsa alın. ha arıza ihtimalinden korkuyorsanız otomatik araç almayın...

    DSG de gelen ses sadece vites değişimi esnasında gelmiyor, easytroniklerde ses sadece vites değişimi esnasında geliyor o da şangırtı şungurtu şeklinde değil...

    dsg li aracınız varmı? ses kavramanın tamamlanmadığı (kavrama esnasında) geliyor. vites geçişinden sonra keisnlikle ses yok. en azından ben gözlemlediğim. ve gördüğüm. şangır şungur ses yok. inceden bir dişli sesi gibi.

    Dsg'li aracım yok.Bahsi geçen ses kavrama anında duyulabilen ses değil, parke taş gibi bozuk zeminde cam açıkken duyulan ses arkadaşım;
    http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38




  • Dsgyi eleştirirken tsiyede giydirmiş bazıları.160000 kmde golf 6 görmüştüm sahibindende. Yani motora laf etmeyin. Dsgde bahsedilen sesi biliyorum duydum asfalt yolda hemde. Ama bence yorumlamak için erken. Sonuçta 7 ileri vitesler 2 yıllık şunun şurasında. Ayrıca en önden giderek yeni teknolojiler çıkartan vwyi tebrik etmek lazım. Eleştirilecekse insanların hakkını elinden alan doğuş eleştirilmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Uzun zamandır böyle şikayetler vardı, bence en iyisi dsg alacaksanız sıfır alıp garanti bitmeden elden çıkartmak.

    Neden sıfır alıp garantisi bitmeden elden çıkarılsın ya, bu nasıl bir fantazidir? :)
  • geçmiş olsun diyorum sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    Demekki söylentiler doğru, oda kul yapımıymış

    ya bu mesaj bu başlığın arka sonunda sürekli kalmalı efsane olarak
  • :D arkadaşlar valla şaşıyorum size ya :D dünyada kim bilir kaç bin tane dsg7 şanzımanlı araba var :D 3ü 5i arıza çıkarmış diye aha yandı alanlar falan diyorsunuz :D
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.