Şimdi Ara

VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
0
Favori
13.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abartmıyorum kardeşim.Sadece birçok arabadan daha güvenli ve sağlam ve hızlı diyorum...Okadar.Tutunuyor...2006 modelleri yol tutunma konusunda çok uzmanlar...
  • caddy yola tutunuyosa şu an kullandığım ford c-max yoldan hiç çıkmıyo o zaman tamam?hayır sen arabayı 20 ile kullanıyosan tabi tutunuyodur...şu ana kadar beni korkutan tek araç caddy yol tutuş konusunda...arkası allaha emanet hemen savruluyo bunu bi tek ben söylemiyorum sürekli kullanan kişilerde söylüyolar...araba çok güzel ama tutunmuyo bunu iddaa da etme işte ...
  • vallahi ben hiç savrulmadım...Bakalım savrulduğum zaman sana tekrar dönerim...Allaha emanet ol...
  • sizin yol tutmuyor dediğiniz CADDY lerin 2 tekerlek üzerine yaptığı gösteriyi izleyin...İşte Yol tutmayan CADDY lerin Gösterisi...altta tıklayın girin ve EN ALT SAĞDA TANITIM FİLMİ yazan yere Tıklayın

    http://yeninesiltransporter.vw.com.tr/tr/yeni_transporter/giris.asp#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BorckaArtvin -- 5 Mart 2006; 3:32:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

    kardeşler VW CADDY yük taşıma aracı değildir.Nereden çıkartıyorsunuz bunu.Yük taşımak için alınacak tek araba FORD CONNECT tir adı üstünde.Birde MAKASLI bir arabadır...CADDY ise yumuşak ve süspansiyonludur.CADDY ile jeep gibi gezeceksin..Ne yükü ya.İnsan CADDY ile yük taşırmı.Yuh be size yaa...


    o zaman niçin bu araclara ticari arac deniyor bunu acıkla bizlerede öğrenelim ayrıca yumuşak süspansiyona sahip diyorsun mükemmel yol tutuyor diyorsun bu nasıl oluyor allah aşkına sen kendindemisin bir otomobilin iyi yol tutması demek süspansiyon sisteminin sert oluşuna bağlıdır niçin o zaman tüm modlu arabalar 3-5 santim alçaltılıyor süspabsiyon sistemi sertleştiriliyor komik olma ayrıca bir ticari aracın cok özelliği olması o aracı hızlı cevik yol tutşu mükemmel ve güvenli yapmaz tamamen sürüçüye bağlıdır.
    sana bir şeydaha bir yorumda bulunurken yazdığın kelimeler dikkat et yuh be akıllı konuş ve bunun gibi kelimeler kullanma sana kimse bu hakkı vermez burdaki insanlar senin ne uşağın nede başka bir şeyin
    yorum yaparken dikkat et ben rahatsız olduğum için yazıyorum cünkü senden akıl alıcak değilim anlaşıldımı güzel kardeşim
    ayrıca caddy de viraj denge cubukları var evet var ve ne işe yaradığını yazmışsın ama viraj denge cubukları ticari araclarda standat olarak sunuluyor cünkü yapı olarak büyük ve rüzgarlardan ve ani yük değişimlerini sevmiyen araclardır bu ticari araclar
    demişsinki caddy le yük taşınırmı ama sanırım farkında değilsin kendinde vurgulamışsın yük yaşımak için olduğunu

    ASR (Anti Patinaj Sistemi)
    Özellikle aracınız yüklüyken ve dik eğimli zeminlerde patinajı engelliyor. Böylece, kalkış anında mükemmel yol tutuşu sağlıyor.


    Ön ve arka viraj denge çubukları
    Viraj alırken aracınızın viraj dışına yatmasını önleyerek gövdeyi yola paralel hale getiriyor. Böylece tekerleklerdeki dengeli yük dağılımı virajlarda bile korunabiliyor. Ön ve arka viraj denge çubukları aracın ve yükün dengesini arttırırken size de etkin frenleme sağlıyor.


    sanırım sende kabul ettin yük taşımak ve günlük yaşamızda kullanmak için üretildiğini...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BorckaArtvin

     VW CADDY ile En fazla kaç yaptınız


    ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi)
    Ani frenlemelerde tekerleklerin kilitlenmesini engelliyor. Böylece savrulmadan, direksiyon hakimiyetini kaybetmeden güvenle yolculuğunuza devam ediyorsunuz.

    ASR (Anti Patinaj Sistemi)
    Özellikle aracınız yüklüyken ve dik eğimli zeminlerde patinajı engelliyor. Böylece, kalkış anında mükemmel yol tutuşu sağlıyor.

    EBC (Motor Fren Kontrol Sistemi)
    Vites küçülttüğünüzde ya da aniden gaz kestiğinizde motorun torkunu azaltarak aracınızın öne doğru yığılmasını önlüyor. Bu sayede, aktarma organlarında oluşabilecek aşırı zorlanmaların önüne geçiyor ve tekerleklerin yola daha iyi tutunmasını sağlıyor.

    Sürücü ve yolcu hava yastığı
    Standart olarak sunulan sürücü hava yastığı, muhtemel bir kaza anında derhal devreye girerek sizi koruyor.

    Ön ve arka viraj denge çubukları
    Viraj alırken aracınızın viraj dışına yatmasını önleyerek gövdeyi yola paralel hale getiriyor. Böylece tekerleklerdeki dengeli yük dağılımı virajlarda bile korunabiliyor. Ön ve arka viraj denge çubukları aracın ve yükün dengesini arttırırken size de etkin frenleme sağlıyor.

    Dört tekerlekte disk fren
    Birçok ticari araçta bulunmayan dört tekerlekte disk fren sistemi, Yeni Nesil Transporter'da standart. 4 tekerlekte bulunan disk frenler sayesinde, oldukça hassas ve etkin frenleme yapılabiliyor. Böylece, yüksek hızlarda bile kontrollü ve güvenli bir sürüş sağlanıyor.


    Pompa enjeksiyon sistemi:
    Her iki motor seçeneğinde de bulunan doğrudan enjeksiyon (DI) sistemi, yüksek basınçta yakıt enjeksiyonunu mümkün kılıyor. Yüksek enjeksiyon basıncını sağlayan pompa enjeksiyon sistemi sayesinde, Caddy’nin motorları oldukça sessiz çalışıyor. Bu sistemde her enjektöre entegre edilmiş bir özel yüksek basınç pompası bulunuyor. Bu teknoloji sayesinde, motor fazla ses çıkarmadan çalışırken bir yandan da düşük yakıt tüketimi sağlanıyor. Caddy TDI®, 90 km/h sabit hızda ve yarım yükte, 100 km’de sadece 5.1 lt yakıt tüketerek yakıt masrafını en aza indiriyor. Caddy’nin sadece TDI® değil, SDI motorları da yakıt tüketiminde oldukça cimri:
    100 km’de 5.3 lt...

    TDI® motor:
    Caddy ekonomiyle performansı bir arada sunuyor. TDI® motoru, Caddy’ye yüksek güç ve tork değerleri sağlıyor. Volkswagen teknolojisi, Caddy’nin 1.9 TDI® motorunda değişken geometrili turbo (VTG) ve intercooler sistemleriyle kendini gösteriyor.

    Çevre dostu:
    Tüm Volkswagenler gibi Caddy de çevreye oldukça duyarlı. Tüm dizel motorları EU 3 normuna uygun.

    Paslanmazlık garantisi:
    Caddy, 12 yıllık paslanmazlık garantisiyle sınıfındaki en uzun garanti değerlerinden birine sahip. Böylece, yıllar boyunca korozyona karşı korunuyor ve ilk günkü güzelliğinden hiçbir şey kaybetmiyor.

    Ergonomik Tasarım
    Ayarlanabilen sürücü ve ön yolcu koltukları, bir bakışınızla kolayca okuyabileceğiniz gösterge paneli ve yola hakim olmanızı sağlayan geniş görüş açısı Caddy’nin sizin rahatınız için düşünülmüş özelliklerinden sadece birkaçı.

    EPS (Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon):
    Caddy, değişen hız ve yol koşullarını sensörleri yardımıyla algılayan ve ona göre hareket eden EPS sistemine sahip. EPS, gerektiği zaman gerektiği kadar güç kullanıyor ve dönüşlerden sonra direksiyonu doğrusal pozisyona çok daha kolay getiriyor. Böylece her zaman dengeli ve güvenli bir sürüş sunuyor. EPS, güvenlik ve konforun yanı sıra 100 km’de 0.15 lt’ye kadar yakıt tasarrufu da sağlıyor.

    İnce ayrıntılar:
    Caddy’de küçük eşyalarınız için de fazlasıyla yer var. Kapılarda, tavanda, ön panelin üstünde yer alan kullanışlı gözler, orta paneldeki 4 adet bardak tutucu ve geniş torpido gözü... Hepsi sizin daha rahat etmeniz için.





    arkadaşa katılıyorum bu araç genellikle binek oralak kullanılıyor. ben hiç çevremde üstünde firmanın adı yazan bi caddy görmedim yada varsa az vardır connectlere dablolara göre. Bi kere ticaret yapacağın arabanın yedek perçası bul olacak, ucuz olacak ve en önemlisi araçın kendidi ucuz olacak caddy hem kendisi bağlı hemde yedek parçaları caddy'nin tek ticaret yapılacak modeli var 2.0 SDi zaten o da 150yi geçmez.
  • Onun içinmi internet sitesinde bile bakarken ticari araç kategorisinde tanıtılıyor bu arabalar.

    VW satmak için aracı beinek gibide gösteriyor ve bizim insanlarımızda alıyor. O parayı verdikten sonra binek olarak kullanacaksan git binek bir araba al.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: venieri

    Onun içinmi internet sitesinde bile bakarken ticari araç kategorisinde tanıtılıyor bu arabalar.

    VW satmak için aracı beinek gibide gösteriyor ve bizim insanlarımızda alıyor. O parayı verdikten sonra binek olarak kullanacaksan git binek bir araba al.



    ya tamam ticari diye satılabilir ama geniş ailelar ve sık sık seyahate çıkanlar için tam bi aile araçı.
  • hocam sen aile aracına binmemişsin herhalde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: venieri

    hocam sen aile aracına binmemişsin herhalde


    hangi aile aracı caddy kadar geniş olabilirki..

    (bu aracı bu kadar savunacağım hayatta aklıma gelmezdi)

  • bu caddy doblo tarzı arabalara ticari denmesi çok mantıklı değil eğer yük taşımıyorsan saadece binek araç olarak kullanıyorsan bu araç ticariklen cıkar ve bence uygun bir yolda 1.9 105 hp bir caddy 180 le rahatlıkla gider çünkü onun bi markası var Volkswagen
  • miraz sana katılıyorum dostum bu arabaların camlı koltuklu modelleri ticari değil aile arabasıdır ticari olanı koltuksuz panelvandır ben 4 senedir doblo kullanıyorum ve kesinlikle ticari olarak kullanmıyoruz geniş ve dizel olması bizi böyle bi araba almaya itti.dediğin gibi kim onca para verip o arabayı ticari kullanır çevremde bu hep böyle kimse ticari kullanmıyo ve arabamı değiştirecek olsam yine bu tarz bi araba alırım...
  • yaw siz buna istediğiniz kadar binek deyin arkadaşlar...ruhsatta ne yazıyo???binek gibi kullanılabilir bu caddy e has bişey değil partner ı da binek kullanabiliolar...vw in amacı hem ticari hem binek tadı versin diye çıkarmak ama binek olsun diye çıkarmak değil bu aracı...viraj denge çubuğu transitte de var aynı caddy gibi yol tutuyo zaten bi farkları yok 2 side allaha emanet...
  • bak dostum benim doblonun ruhsatta hususi araç diye yazıyodu ben sonra vergisi düşsün diye ticariye çevirttim ruhsatı ben binek olarak kullanıyorum çevremdeki insanlarda öyle isteyen istediği gibi kullanır
  • ben anlatamadım galiba hala...senin arabanın ruhsatında isterse otobüs yazsın ama bu caddylerin amacı ticari araçtır...bu şekilde vw neden binek araba çıkarsın yapmayın gözünüzü seviyim yaa....hemen hemen her gün kullanıyorum caddy i ayrıca binek arabam var onu da kullanıyorum ama binek tadı veremiyo bana...çünkü aldığı yol ve motor sesi tıkırtılar yer yer gıcırtılar kendini gösteriyo bi de üstüne virajlarda arkasını bırakma eğilimi gördüğümde tamamen ticari olduğunu kanıksıyorum...tekrar söylüyorum çok güzel bi araç baya yüksek süratlerede çıkabilir ama T-U-T-U-N-M-A-Z...
  • bende connect var bu arabalarla hız yapılmaz. sınıfında en iyi yol tutan connect ama bununla bile hız yapılmaz. ticari olarak alınmasa bile hiç yoktan kullanması zevkli 140 a kadar bas sonrası imamın kayığından yer ayıttırın. eğer bu hızların üstüne çıkarsanız çıkmadan bana pm atın helvanızı karalım.
  • Nereden biliyorsun sınıfında en iyi yolu connectin tuttuğunu? Karşılaştırmalı bir yoruma bakarak mı söyledin? Ben bir test verisi görmedim ama tahminimce en iyi Caddy tutar...
  • Caddy aile kullanımı için son derece ideal bir araç ve biz gayet memnunuz. Git desen gidiyor, dur desen duruyor. Yol tutuşu da yeterli, ben lastiklerin tabanını 195'ten 205'e getirttim. Herhalde o da bir miktar katkı sağlamıştır. İsterse ruhsatta at arabası yazsın banane. Ben arabama bakarım.
    C-Max iyi yol tutuyor, sessiz filan ama içi çok dar. Bir akrabamda var. Dün akşam bizi eve o bıraktı. Yolculuk neredeyse işkenceydi.(Arabada ben dahil 5 yetişkin, 2 de ufak kardeşim vardı, ki ufaklar) Kafamızı tavana çarpmaktan bir hal olduk. C-Max en fazla 4 kişiyle rahat oluyor. 5. yolcu ile çok dar. Caddy'e 5 yetişkin bol bile geliyor.

    http://joushkun.sitemynet.com
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Caddy aile kullanımı için son derece ideal bir araç ve biz gayet memnunuz. Git desen gidiyor, dur desen duruyor. Yol tutuşu da yeterli, ben lastiklerin tabanını 195'ten 205'e getirttim. Herhalde o da bir miktar katkı sağlamıştır. İsterse ruhsatta at arabası yazsın banane. Ben arabama bakarım.
    C-Max iyi yol tutuyor, sessiz filan ama içi çok dar. Bir akrabamda var. Dün akşam bizi eve o bıraktı. Yolculuk neredeyse işkenceydi.(Arabada ben dahil 5 yetişkin, 2 de ufak kardeşim vardı, ki ufaklar) Kafamızı tavana çarpmaktan bir hal olduk. C-Max en fazla 4 kişiyle rahat oluyor. 5. yolcu ile çok dar. Caddy'e 5 yetişkin bol bile geliyor.

    http://joushkun.sitemynet.com


    yaw konuyu nereye taşıyosun sen arkadaşım?c-max e 4 kişiden fazla binmiyoruz zaten maksimum 5 kişi minibüs değil bu zaten onun amacı 4 kişi için rahat yolculuk bu belli bi kavram...caddyde kafanı tabiki çarpmazsın çünkü kendisi maşallah X5 ten dahi büyük X5 biraz daha ufak kalıyo yanında sen düşün artık yani amacı ticari...tabiki tavanı yüksek olacak...ayrıca arabaya 5 yetişkin 2 de küçük çocuk bindirmişsiniz e müsaade etde olsun o kadar...bu arada senin arabanın rusatında ticari yazması senin o arabayı sevip sevmeyeceğinle ilgili değil binek ya da ticari olamasıyla ilgili onu anlatmaya çalıştım...Caddy nizle mutluluklar benimde sevdiğim bir araç sık sık kullanıyorum ama laflarım yanlış anlaşılıyo ona uyuz oluyorum...dün istanbul turu attık baya rahat kullanımı...
  • pegassus arkadaşım lafı bir yerlere taşıma amacında filan değilim, ama sonuçta c-max 5 kişilik bir aile aracı, yani 5 kişilik bir ailenin binip rahatça gezebileceği bir araç olmalı. C-Max'in de kullanımı çok rahat, ben kullanırken büyük zevk alıyorum o arabadan da.
    Neyse boşver, zaten amacım Caddy'le C-Max'i de karşılaştırmak değil, lafım yanlış yerlere çekilmesin. Hepimize aracıyla mutluluklar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.