Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.727
Cevap
31
Favori
443.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanyilmaz1

    Sizin yakıt değerleriniz nasıl ?

    Ben sana ne desem yanıltıcı olur çünkü çoğu zaman hızı 90 na sabitleyip 2-3 saat yol gidebiliyorum. Ama istanbulun şehir dışı bile benim gezdiğim şehirlerin içinden daha kalabalık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    18 jant olanlar düşük tüketimi unutsun..

    Çok anlamam bu işlerden ama bildiğim kadarıyla lastik çevresinin ve çapının yakıt tüketimiyle alakası var fakat jant çapının yakıt tüketimiyle ne ilgisi var?

    18 jant ile 18 ebatlı lastik arasındaki ilişkiyi anlamıyorsan sen bu işlerden hiç anlamıyorsun dostuuuuummm
    arazi aracına 205 50 18 lastik alıp 16 lık lastikle aynı ebatı tutturmaya çalışamassın. orjinal 3 tane lastik seçeneğin var

    Zaten çok anlamadığımı belirtmiş, işin iç yüzünü anlamak için soru sormuştum. Böyle seviyesizce konuşmanıza gerek yoktu. Aile terbiyesi bakkalda satılmıyor ki para verip alasınız. Size de hak vermek lazım.




  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Açıklama yapamayacağınız düşünceleri paylaşarak bilgi kirliliği yaratmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanyilmaz1

    Açıklama yapamayacağınız düşünceleri paylaşarak bilgi kirliliği yaratmayın.

    Ben size cevap yazdım herhangi bir konuda bilgi vermedim. Siz istanbul trafiği için konuşulduğundan dolayı değer vermek istemedim. Benim şehir dışı yakıt tüketim değerim Edirne çorlu çevre yolu ile Edirne Gelibolu çevre yolunda 7-8 litre/100 km hız sabitleyici 90 km de çakılı vaziyette. Şehir içi yoğunluğa göre değişmekle beraber 10-12 litre/100 km zaten 4. vitesten yukarı çıkamadığım için normal değerler. Bu şehir içi ve şehir dışı istanbul olsaydı ne olurdu bilemem bunuda size cevapta yazdım ama siz farklı anladınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    18 jant olanlar düşük tüketimi unutsun..

    Çok anlamam bu işlerden ama bildiğim kadarıyla lastik çevresinin ve çapının yakıt tüketimiyle alakası var fakat jant çapının yakıt tüketimiyle ne ilgisi var?

    18 jant ile 18 ebatlı lastik arasındaki ilişkiyi anlamıyorsan sen bu işlerden hiç anlamıyorsun dostuuuuummm
    arazi aracına 205 50 18 lastik alıp 16 lık lastikle aynı ebatı tutturmaya çalışamassın. orjinal 3 tane lastik seçeneğin var

    Zaten çok anlamadığımı belirtmiş, işin iç yüzünü anlamak için soru sormuştum. Böyle seviyesizce konuşmanıza gerek yoktu. Aile terbiyesi bakkalda satılmıyor ki para verip alasınız. Size de hak vermek lazım.

    Seviyesizlik anlamadığın konuda insanları komik düşürmeye çalışmaktır. Ben 18 jant (18 ebatlı lastik kullananlar) tasarrufu unutsun dedim siz jantla ne alakası varmış dediniz. 18 lik amarok lastiklerini 13 lük janta takacak değiller. ha 18 lik jant demişsiniz ha 18 lik lastik denilmiş bunun arasında bir fark yok ama siz mesaj yazmış olmak için mesaj yazarsanız bu şekilde karşılık alırsınız. Ailem sizi ilgilendirmez bir daha aileme laf ederseniz bilişim suçlarında ifadenizi verirsizniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    18 jant olanlar düşük tüketimi unutsun..

    Çok anlamam bu işlerden ama bildiğim kadarıyla lastik çevresinin ve çapının yakıt tüketimiyle alakası var fakat jant çapının yakıt tüketimiyle ne ilgisi var?

    18 jant ile 18 ebatlı lastik arasındaki ilişkiyi anlamıyorsan sen bu işlerden hiç anlamıyorsun dostuuuuummm
    arazi aracına 205 50 18 lastik alıp 16 lık lastikle aynı ebatı tutturmaya çalışamassın. orjinal 3 tane lastik seçeneğin var

    Zaten çok anlamadığımı belirtmiş, işin iç yüzünü anlamak için soru sormuştum. Böyle seviyesizce konuşmanıza gerek yoktu. Aile terbiyesi bakkalda satılmıyor ki para verip alasınız. Size de hak vermek lazım.

    Seviyesizlik anlamadığın konuda insanları komik düşürmeye çalışmaktır. Ben 18 jant (18 ebatlı lastik kullananlar) tasarrufu unutsun dedim siz jantla ne alakası varmış dediniz. 18 lik amarok lastiklerini 13 lük janta takacak değiller. ha 18 lik jant demişsiniz ha 18 lik lastik denilmiş bunun arasında bir fark yok ama siz mesaj yazmış olmak için mesaj yazarsanız bu şekilde karşılık alırsınız. Ailem sizi ilgilendirmez bir daha aileme laf ederseniz bilişim suçlarında ifadenizi verirsizniz..

    Sizi komik duruma düşürmeye çalışsaydım "çok anlamıyorum" demezdim zannederim. İşin iç yüzünü kavramak için soru sordum.

    Benim başımın Bilişim Suçları ya da herhangi hukuksal bir birimle belaya girmesi, sizin aldığınız aile terbiyesini düzeltmeyecektir.




  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır şimdi oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    Arkadaşlar Amarok Highline aracımı teslim alacağım 3 gün içinde. Lastikleri değiştireceğim için üzerinde gelen kullanılmamış lastikleri satmak istiyorum. Bildiğim kadarıyla tanesi 450 lira civarı değerinde lastikler bunlar. 4 tanesini 1000 liraya vermeyi düşünüyorum ilgilenen olursa.

    Sanırım 255 60 18 Brigestone lastikler mevcut.


    pm attım lastiklerle ilgili.pm attım lastiklerle ilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1167

    bende 2012 nisan çıkışlı amarok sahibiyim izmir g.emir vosmer çıkışlı. araçla tanıştığım ilk ay içinde araçta bir zihinsel özürlülük keşfetmeye başladım. bunlar kısaca; şöför mahalinin arkasındaki kapı camı (sadece o kapıda) açılıp kapanmadı konya ya memlekete gittim düğünüm var çarşıya vardık iş çok camları kapattım aracı kitledim baktm arkacam açık dalgınlık dedik bindim kontağı açtık kapanmaz çalıştır motoru kapanmaz stop et kapanmaz arka kapıdan müdahale et kapanmaz . çöktüm kaldım. neyapçaz şimdi diye. sonra ne olduysa insafa geldi ama baya uğraştım kapatmak için. bunu yazılım da bir hata olarak algıladım.
    ikincisi de kendi kendi kendine durup dururken son sürat çalışan kalorifer oldu. bi an aklıma üç harfliler geldi :)
    üçüncüsü çok komik: şöför kapısının karşılığı olan kapı arasında gövde ye civatalanmış u şeklindeki erkek karşılık. ha düştü ha düşecek onuda yolda giderken farkettim. kapı açık ikazı verdi otobandayım. durdum kapıyı yeniden kapattım yola devam yolda az sallantı oldu tekrar kapı açık ikazı dedim bir sorun var dükkana bi varayım bakarız. anlamak uzun sürmedi kapı kapanmıyor yani gövdeye cuk diye silme oturması lazım gittim menekşe anahtar buldum arkadaştan iyice sıktım sorun halloldu. fakat bu kadarda olmaz arkadaş düşünsene yolda viraj alıyosun şöför kapısı ardına kadar açılıyo! bu kazaya davettir be yuhh arkadaş!
    arka kasa aydınlatması motor stop edince aktif olur yanmaya başlar: abimizin keyfine kaldık gece karanlıkta mal yükleyecem canı isterse yanıyor canı istemezse yanmıyor o lamba ikili bazende teki yanıyor :) adamın aklıyla alay ediyor resmen :)
    yuvarlak kalorifer üfleçlerinden bahsetmesem hiç olmaz! 2 ay içinde 4'ü de kırıldı! siz şimdi vay ayı vay diyeceksiniz:) ya arkadaş hepsi de mi tesadüf :) 12 sene aynı arabayı süren insan bunları başka bir markada yaşamamış şaşırıyor zavallı :)
    yıkamacıya verirsin yıkama biter adam bir elinde paspas diğer elinde bir kaç plastik krıntı abi bu kırıldı ne yapayım! vayyy ayı vaayyy dediniz demi? :)
    abs fren sistemi rezalet araç zor duruyor hiç bahseden olmamış. onun için 40 km den sonra off road abs yi devreye sokuyorum neme lazım!
    eksileri varsa yazın arkadaşlar düzeltsinler kendilerini sonuçta az para vermedik bu araçlara!

    o arka lamba sorunu bende de olmuştu içine su kaçmış , yani bazen 2 li yanıyor bazen hiç yanmıyor . en son hep yanmaya devam etti yani arabayı kilitleyince bile sonmedi sonra servis garantiden değiştirdi sağolsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Araç gerçekten SUV konforunda ve çok havalı. Ancak sonuçta bir kamyonet. Şehirlerarası uzun yola gitseniz 90km yi geçmeniz yasak. Oysa SUV araçlarda hız sınırı 120km. 1.köprüden geçemezsiniz, oysa SUV'lar geçebilir.



    Hakan bey, bu araçlarda debriyaj vites zamanla alışıyomu oturuyormu?
    Benim tespitelerim;

    - vtes değştirirken takır tukur şanzıman sesleri
    - 1. viteste giderken debriyaja sert basarsanız klunk diye bi boşalma sesi geliyo, sanki diferansiyel kilidi ile ilgili gibi.
    - seri hızlanmalarda vites değişiklikleri çok sallıyor veya debriyajdan yavaş çekince zaman kaybettiriyor,

    - sabit hızda vites değişimi rahat, sarsmıyor.

    vites değiştirirken ki sanzıman sesleri benim çok hoşuma gidiyor yani büyük bir araç kullanıyormuş hissi veriyor tamamiyle

    ancak bu dediğiniz 1.vitesteki boşalma vb sesi ile ilgili bir çözüm yok malesef yani benim amarok 50.k kmde değişen birşey yok.

    ani hızlanmalarda da alıştıktan sonra aracın sallanmaması için ayağınızı ayarlıyorsunuz.




  • Vites değişimleri bineklerdeki gibi olamaz sonuçta kaç tonluk araç. Zaten sınıfıda kamyonet. Daha önce kamyon veya kamyonet kullanmamış kişilere vites değişimleri sert ve sarsıntılı gelebilir... Araçların ağırlığı 2 tonu aştıktan sonra hızlı vites değişimlerinde helede kasa boşsa sallama yapıyor bu durum alışık olmayanlara arıza gibi geliyor. 350 kiloluk bir binek aracta vites değiştirmekle 3 tonluk kasası boş bir aracı kullanırken vites değiştirmek çok farklıdır. Zamanla insan alışıyor binekteki gibi atak hareketlerle değilde daha cool şekilde vites değiştirmeye alışınca o sarsıntı hissedilmemeye başlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 18 Ocak 2014; 13:31:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydincondur

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Araç gerçekten SUV konforunda ve çok havalı. Ancak sonuçta bir kamyonet. Şehirlerarası uzun yola gitseniz 90km yi geçmeniz yasak. Oysa SUV araçlarda hız sınırı 120km. 1.köprüden geçemezsiniz, oysa SUV'lar geçebilir.



    Hakan bey, bu araçlarda debriyaj vites zamanla alışıyomu oturuyormu?
    Benim tespitelerim;

    - vtes değştirirken takır tukur şanzıman sesleri
    - 1. viteste giderken debriyaja sert basarsanız klunk diye bi boşalma sesi geliyo, sanki diferansiyel kilidi ile ilgili gibi.
    - seri hızlanmalarda vites değişiklikleri çok sallıyor veya debriyajdan yavaş çekince zaman kaybettiriyor,

    - sabit hızda vites değişimi rahat, sarsmıyor.

    vites değiştirirken ki sanzıman sesleri benim çok hoşuma gidiyor yani büyük bir araç kullanıyormuş hissi veriyor tamamiyle

    ancak bu dediğiniz 1.vitesteki boşalma vb sesi ile ilgili bir çözüm yok malesef yani benim amarok 50.k kmde değişen birşey yok.

    ani hızlanmalarda da alıştıktan sonra aracın sallanmaması için ayağınızı ayarlıyorsunuz.

    o mesaji araci ilk aldigimda yazmistim. Suan bende cok memnunum, otomobil gibi sarsmadan rahat kullaniyorum. Aliskanlik meselesi tamamen.

    Gecenlerde kar camur inis cikislarda 4x4 LOW kullandim, hayran kaldim. Otomatiklerde bunu arac kendi nasil ayarliyor merak ettim.




  • Kolay gelsin arkadaşlar iyi forumlar


    Antalya da yaşıyorum aracımı 2. el olarak iki ay önce aldım 2012 mdl 4x2 Highline & kahverengi.

    Araçtan tamamiyle çok memnunum. yakıt için değer vermem gerekirse ortalama 8 lt yi geçmiyor şehir içi. şehir dışında ise bu 6 litreleri görüyor. yakıtı da Lukoil den indirimli alınca şehir içi en fazla 35 kuruş yakması bu aracı tadından yenmez hale getiriyor.
  • arkadaşlar bu araca 18'' orjinal lastiklerinden elinde kullanılmamış satmak isteyen varmı?
  • stasdemir07 S kullanıcısına yanıt
    Helal olsun en azından benim için yakalanması zor değerler.
  • kaanyilmaz1 kullanıcısına yanıt
    4x4 ile 4x2 olması arasında çok fark var diye biliyorum. belki buradan doğan bir fark olabilir dostum. en fazla 1500 dv de vites değişimi ve ani fren ani kalkışsız aşırı sakin kullanımda elde ettiğim veriler bunlar. yakıt az yaksın delisi değilim bu arada sadece normal kullanımım :)
  • stasdemir07 S kullanıcısına yanıt
    arkadasım selam
    elimde kullanılmışta kullanılmamışta mevcut
  • bu araç bir 4x4 truck shop tasarımıdır...
     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları




  • Herkese selam

    Pirelli scorpion atr all terrain lastiklerimi ebat buyuttugum icin satiyorum.sehir icinde kullanildi..255/60R18 ebatinda..

    4x4 otomatik aracim 6 bin km'de. 265 65 18 bf goodrich ile sehir ici ortalama. 12 lt tuketim var.uzun yolda 8-9 lt arasi..






     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları




  •  VW AMAROK Pick-up kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ömer14 -- 21 Ocak 2014; 1:19:27 >
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.