Şimdi Ara

Vw 2012 polo 1.6 tdi rölanti problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
8.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.ben yeni bir polo aldım.araç 2012 1.6 tdi.2 hafta oldu alalı şu an vw le mahkemeye gitmek üzereyiz.size anlatayım başına gelen varsa lütfen anlatsın.mevzu şöyle:

    Araç ilk çalıştığında rölanti devri 800 de sabit kalıyor.boşta iken tekerler dönünce rölanti 900 e çıkıyor durunca yine 800 e iniyor.(sanırım bu normal).ancak 5 dakika kadar kullanıyorum arabayı

    devir 1000 e geliyor.aşağı inmiyor rölanti.getirin bakalım yazılımdandır dediler.80 km yol yapmışlar 4 kere yazılım yüklemişler.şarj dinamosunu falan kontrol etmişler.2 gün uğraştılar düzeldi dediler gittim.

    abi yine yükseldi dediler.neyse sinirlendim aldım arabayı mahkemeye vericem dedim.ihtarname çektim.ancak yarın tekrar vw e götürücem experler kontrol edecek.şu an ağız değiştirip sorun değil o normal falan diyorlar.

    motor filtrelerdeki partikülleri yakmaya çalışıyormuş sözüm ona.ancak sorunlu olduğunu kabul etmişlerdi buna dair kağıtta var elimde.başına böyle bişe gelen varmı yardımcı olursanız sevinirim.







  • Bu durumu ben de fark ettim. araç soğuk havalarda(sanırım 4 dercenin altında tam fark edemedim.) rolantiyi yükseltiyor diye algılamıştım bu durumu(motor ısınmış olsa dahi). hava sıcaksa düşük rolantide kalıyor. Bu bir problem mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cus

    Bu durumu ben de fark ettim. araç soğuk havalarda(sanırım 4 dercenin altında tam fark edemedim.) rolantiyi yükseltiyor diye algılamıştım bu durumu(motor ısınmış olsa dahi). hava sıcaksa düşük rolantide kalıyor. Bu bir problem mi?

    benimki soğuk sıcak ayırt etmiyor.800 devirde başlayıp saat gibi çalışırken 5 dk sonra bir bakıyorum 1000 olmuş.şu an araç inceleme için doğuşta.bakalım ne dicekler.cevabı alınca ben yazıcam buraya.bu arada bu problemi hiç yaşamayan arkadaşlar varsa lütfen buraya yazsın bizde bilelim herkesemi oluyor bizim mi başımıza geliyor sadece..
  • Ne oldu çözüldü mü sorun aynı hata benim jetta da başladı. Bilgi verirsen sevinirim.
  • Bu durum benim Polomda da vardı. Normal olduğu söylenmişti. Sıcak-soğuk ayırt etmeyen bir durum biliyorum. 35 derece havada da yapıyor bunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caracas -- 2 Ağustos 2013; 11:35:06 >
  • Eger araciniz duz vites ise ve 1000 devirde calisiyorsa bir problem vardir.(ilk calisma ve bosta iken arabanin kaymasi durumu haric.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arfbrk kullanıcısına yanıt
    Benim aracım DSGydi. Servis normal olduğunu söylemişti. Ve genelde arıza oluşmadığı sürece herşeye normal diyorlar :)
  • Eğer dsg ise normal diye biliyorum.umarim hic sorun yasamazsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arfbrk

    Eğer dsg ise normal diye biliyorum.umarim hic sorun yasamazsınız.

    Ben aracımı sattım ama neyden kaynaklandığını öğrenememiştim. Neymiş siz öğrenebildiniz mi? Normal deyip geçiştiriyorlar açıklamada yapamıyorlar.
  • Evet ben öğrendim.sis ve gündüz farı taktırmıştım.takarken aracın kendi kablolarına zarar vermişler.zaten noterden ihtarname çekmiştim.değiştirdim aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Araç ilk çalıştığında rölanti devri 800 de sabit kalıyor.boşta iken tekerler dönünce rölanti 900 e çıkıyor durunca yine 800 e iniyor" hocam konuyu hortlatiyorum ama bu durumu cozebildinizmi nasil cozumlediniz arac elektirik tesisatindaki bir sorundan dolayimi bu sikinti yasaniyormus bende aracimda ayni sorunu yasiyorum ve bir turlu cozum bulamadik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim aracimda 2012 1.6 tdı polo bahsedilen arıza benim aracimdada oluştu cok araştırdım bir bilgi edinemedim. Aracı Doğuşoto Kartala götürdüm teşhis edildi mudehale edildi şuan normale döndü sebep şarj dinamosunun şase kablolarinin titreşimden sarsıntidan zarar görmesiymiş çözüm olarakta tamir takim kiti olarak kablolar değiştrildi. Bukonudan muzdarip kimseler varsa bu bilgi yeterli diye düşünüyorum (elektrik tesisatina daha once herhangi bir mudehale aksesuar sis gibi seyler yapilmamisti)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Motolab -- 25 Nisan 2014; 12:17:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "sebep şarj dinamosunun
    şase kablolarinin titreşimden sarsıntidan zarar
    görmesiymiş çözüm olarakta tamir takim kiti
    olarak kablolar değiştrildi." nasil yani hocam arabanin boşta iken tekerler dönünce rölanti yukselmesinin sebebi sarj dinamosunun sase kablolarinin zarat gotmesinden mi kaynaklaniyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2012 1.6 tdı polom var ondada aynı sıkıntı var servise gidiyorum hep bahane çok kullanmıyomuşuz kapıda yatıyormuş biraz kullanın düzelir diyorlar ama aynı sıkıntı başkasında yok bende ve benim gibi bir iki kişide partikül filtresi dediler değiştirk ama yine aynı birşey yapıpta çözüm alan varmıdır tavsiyeniz nedir neyapmam lazım ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.