DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
VÜCUT GELİŞTİRMEK İÇİN STEROİD KULLANMAK...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı
85
Cevap
4
Favori
123.293
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> VÜCUT GELİŞTİRMEK İÇİN STEROİD KULLANMAK...
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 5 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Er
      4 Mesaj
      27 Mayıs 2009 19:16:48
      ARKADAŞLAR VÜCUT GELİŞTİRMEK İÇİN STEROİD KULLANMANIN YARALARI VE ZARARLARI NELER BİLENİNİZ VARSA CEVAP YAZABİLİR Mİ YADA KULLANMIŞ OLANAR...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1216 Mesaj
      27 Mayıs 2009 20:20:22
      yararı yoktur


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      491 Mesaj
      28 Mayıs 2009 02:02:11
      aklından bile geçirme, gördüğün yere bir daha uğrama, adını duyunca dön arkanı kaç...


      _____________________________

      Alone at night I feel so strange,
      I need to find All the answers to my dreams..
    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      28 Mayıs 2009 10:57:43
      zararları saymakla bilmez bilinçsiz kullanımda

      bi kaç tane yazayım

      KISIRLIK (VÜCUDUN TESTOSTERON DÜZEYİ SIFIRA İNER )

      KALP KRİZİ ( KALP BÜYÜMESİNE BAĞLI OLARAK )

      MEME KANSERİ (JİNEKOMASTİ)

      BÖBREK YETMEZLİĞİ

      KARACİĞER İPTAL..

      vs vs... saymakla bitmez

      yararı bi kaç ay egonu tavan yaptirir vücudun istediğin forma girer.sonra aynı hızla eski halnie dönebilme ihtimalin vardır..




      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      28 Mayıs 2009 21:44:34
      PEKİ BİLİNÇLİ KULLANIRSAN BU YAN ETKİLER NE KADAR AZALIR?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      28 Mayıs 2009 22:02:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: compengineer

      PEKİ BİLİNÇLİ KULLANIRSAN BU YAN ETKİLER NE KADAR AZALIR?



      mutlaka ilerliyen yaşlarda zararları ortaya çıkar.

      uzak dur hele en az 3-4 senedir bu sporu yapmiyorsan.



      _____________________________

    • Yarbay
      2382 Mesaj
      29 Mayıs 2009 00:40:13

      quote:

      Orjinalden alıntı: compengineer

      PEKİ BİLİNÇLİ KULLANIRSAN BU YAN ETKİLER NE KADAR AZALIR?


      sen aklına koymuşsun yapıcaksın artık.. yap dostum yap.. keyfine var vucudunun 2-3 sene ama herkezin aman aman bakıcağını zannetme kişisel egonu tatmin edersin okadar..



      _____________________________

      __Türkiye__
    • Yüzbaşı
      633 Mesaj
      30 Mayıs 2009 00:25:37
      Bence asırı şimeyin beyler yeterlı görunumu saglayın yeter yag oranı cok dusuk olsun karın kaslaırnız belırgın olsun nerde ne var ortaya cıksın sısmeye gerek yok askıne kızlar tarafından ıtıcı göründğü de yabana atılcak bı durum degıl


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      371 Mesaj
      30 Mayıs 2009 02:00:14
      steroid kullanan insanların kızları taktığını pek sanmıyorum
      burdan kullanmayı düşünenlere tavsiyem
      her gün tuvalette kan işemek istiyorlarsa
      genç yaşta kel kalmak istiyorlarsa kullansınlar
      bazıları ben hiç kel vücutcu görmedim diyebilir
      o insanların bu işe ne kadar bütçe ayırdığını aklınız almaz



      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      04 Haziran 2009 17:20:09
      BABACANLAR ÖLE DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİ BİŞEY İÇİN SORMADIM SADECE ÖĞRENMEK İSTİYORUM

      ZATEN O KADAR PARAMDA YOK



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      774 Mesaj
      06 Haziran 2009 15:26:44
      Arkadaşım her hafta primobolan kullanıyordu. Gelişim bozukluğu olan bir çocuk vardı doktor ttavsiyesiyle o da kullanıyordu. 7 ytl mi neydi bi ampulü... Baya kas yaptı aslında ama primobolanı bıraktırttım zorla sonra söndü çocuk çok kötü bi durum... Bulaşmayın...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1216 Mesaj
      06 Haziran 2009 17:45:22
      quote:

      Orjinalden alıntı: Kardelen G.

      Arkadaşım her hafta primobolan kullanıyordu. Gelişim bozukluğu olan bir çocuk vardı doktor ttavsiyesiyle o da kullanıyordu. 7 ytl mi neydi bi ampulü... Baya kas yaptı aslında ama primobolanı bıraktırttım zorla sonra söndü çocuk çok kötü bi durum... Bulaşmayın...


      söner tüm steroid kullananlar söner çünkü. örnek vermek gerekirse bir kür ortalama 10 hafta sürer bu 10 haftada çok çok iyi beslenilir ve doğru antrenman yapılırsa tartıya 8 ile 13kg arası yansır. alınan bu 13 kg ın ortalama 2-2,5kg kastır biraz şansı varsa 3kg olabilir geriye kalan su ve yağdır büyük çoğunluğu su olduğu için steroid bırakılınca vücuttan kilolarca su atılır. beslenir 3 kg alırsa zararlarından zamanı gelince kıvranacak olsa da istediğimi elde ettim diyebilir ama beslenemezde 1kilo bile kas ekleyemezse işte o zaman adama pis koyar çünkü hem iç organlarından hem de boşa harcadığı zamanından olur. paraya değinmeye bile gerek yok çünkü 10 haftalık bir kür için maddi durum ne olursa olsun binlerce lira harcamak şarttır.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3RS!N -- 6 Haziran 2009; 17:46:40 >
      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      06 Haziran 2009 18:47:41
      PEKİ STEROİD İN İÇ ORGANLARA VERDİĞİ ZARARI AZALTACAK ANTİ BİŞEY VARMI...ÇÜNKÜ HORMONAL DENGEYLE ALAKALI OLDUĞUNU ZANNEDİYORUM VE ORGANLARIN İŞLEVLERİNİN BOZULMASI DA ONDAN DİYE DÜŞÜNÜYORUM...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1216 Mesaj
      06 Haziran 2009 19:18:24
      zaten bahsettiğim kür de o anti bişeyler kullanılmak zorunda. kür sonrasında da ayrıca onlara para harcanmak zorunda şanslıysan jinekomasti olmaz ve kel kalmazsın ki şu ana kadar olmayanını görmedim ben en kötüsü hem kel hem jineko oluyorlar sonra da ameliyat için para bayılıyorlar. hormonal denge zaten bozuluyor bunun organlarla ilgisi yok organları mahfeden kimyasalların oluşturduğu toksik etkiler. yani çift taraflı giriyor. ülkemiz standartkarına göre genetik mucizeye sahip olup yarışmacı olunmayıp bu işten paralar kazanılmayacaksa steroid gereksiz hatta yarışmacı o kadar arkadaş var ama amerika standartlarını yakalayamıyorlar , avrupa ve balkanlarda dönüp duruyorlar bir yarışmadan kazandıklarıda 1 aylık beslenmesine yetmiyor. Serda Aktolga dünya şampiyonu olup sponsor bulanlar hariç tabii.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      06 Haziran 2009 19:19:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: compengineer

      PEKİ STEROİD İN İÇ ORGANLARA VERDİĞİ ZARARI AZALTACAK ANTİ BİŞEY VARMI...ÇÜNKÜ HORMONAL DENGEYLE ALAKALI OLDUĞUNU ZANNEDİYORUM VE ORGANLARIN İŞLEVLERİNİN BOZULMASI DA ONDAN DİYE DÜŞÜNÜYORUM...



      hormonal denge için ilaçlar zaten şart buna PCT yani kür sorun tedavi diyoruz,

      ama bunlar erkeklik işlevlerinin kaybedilmemesi ve jinekomasti olmaması içindir ,kür sırasında terapiler zaten kulalnılılır

      karaciğer için vitaminler, prostat için saw palmetto gibi,

      ama kür sonrasında sağlıgın gayet iyise kontrollerde bişey çıkmasa bile , zararları ilerleyen yaşlarda çıkmaya başlıyor bunu hep görüyoruz çevremizden...


      yani yan etkileri saymakla bitmiyor ,



      ersinin dediği gibi müsabık olmayı düşünmüyorsan böyle şeylere hiç gerek yok

      ideal supplement komboları yaparak kür kadar etkili olunabilir.





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kliwaj -- 6 Haziran 2009; 19:21:15 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      384 Mesaj
      07 Haziran 2009 14:16:23

      quote:

      Orjinalden alıntı: compengineer

      PEKİ STEROİD İN İÇ ORGANLARA VERDİĞİ ZARARI AZALTACAK ANTİ BİŞEY VARMI...ÇÜNKÜ HORMONAL DENGEYLE ALAKALI OLDUĞUNU ZANNEDİYORUM VE ORGANLARIN İŞLEVLERİNİN BOZULMASI DA ONDAN DİYE DÜŞÜNÜYORUM...


      Onceden genlerine kodlanmis olan sinirlamalari zorlayip, bunyenin belirli sinirlari disina cikiyorsun. Biraz uc bir ornek olsa da Sahin`e Turbo takmak gibi.. Tabi turboyu takarken turlu parcalar degisiyor fakat vucudumuz farkli malesef.. Pancar motoru degil ki mubarek, alirsan steroid patlarsin bir zaman sonra. Anti manti bunlari dusunecegine kendine guzel bir program edin.



      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      08 Haziran 2009 20:43:32
      BENİM ZATEN GZEL Bİ PROĞRAMIM VAR...BEN SADECE BİLGİ EDİNMEK İÇİN SORUYORUM...BODY SPORUYLA UĞRAŞAN Bİ İNSANIN STEROİD İSTER İSTEMEZ İLGİSİNİ ÇEKİYO...VE VÜCUDUN İLAÇLARLA ZARAR ALMASI İNSANIN Bİ ÖMÜR BOYU İÇİNDEN ÇIKAMAYACAĞI HALE DÖNÜŞEBİLİR...AYRICA BEN DAHA BAŞLAYALI 3 AY OLDU...VE 8 KİLO ALDIM ... BU DOĞRU BİŞEYMİDİR ? HEPSİNİ KAS OLARAK ALMADIM HERALDE. BU BENİM FİT GÖRÜNMEMİ ETKİLER Mİ BÖYLE GİDERSE?



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      09 Haziran 2009 01:53:19

      quote:

      Orjinalden alıntı: compengineer

      BENİM ZATEN GZEL Bİ PROĞRAMIM VAR...BEN SADECE BİLGİ EDİNMEK İÇİN SORUYORUM...BODY SPORUYLA UĞRAŞAN Bİ İNSANIN STEROİD İSTER İSTEMEZ İLGİSİNİ ÇEKİYO...VE VÜCUDUN İLAÇLARLA ZARAR ALMASI İNSANIN Bİ ÖMÜR BOYU İÇİNDEN ÇIKAMAYACAĞI HALE DÖNÜŞEBİLİR...AYRICA BEN DAHA BAŞLAYALI 3 AY OLDU...VE 8 KİLO ALDIM ... BU DOĞRU BİŞEYMİDİR ? HEPSİNİ KAS OLARAK ALMADIM HERALDE. BU BENİM FİT GÖRÜNMEMİ ETKİLER Mİ BÖYLE GİDERSE?



      Sen kafanı takma yorma bu işlere naturel yap kalıcı ve sağlıklı bir biçimde kas yap.

      bende başladıgım 1-2 ay içersinde 8 kilo almiştim ve ölçülerim anormal arttı ( bel ölçüm hiç bi zaman değişmez hep aynıdır ) tabi hepsi kas olması mümkün değil suda toplamiş olabilirim çünkü yüzüm şişmişti sanki :))

      kesinlikle fit görünmeni etkilemez sen şimdi vücuda kas kazandırma dönemindesin ,kilo aldıgına göre.

      istediğin duruma geldiğinde definisyona girersin ve ne var ne yok ortaya çıkarrırsın. yani fit duruma gelirsin.



      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      12 Haziran 2009 10:53:20
      vucut geliştirme konusunda cok cok yeni oldugun sorularından ve soruş biçimlerinden.
      gencler iki igne çkıp iki hap yutup şişecem diye bi olay yok.sen ac youtube dan jay cutlerın ronnie collemanın bir iki traning videosunu izle sora
      zaten yakın zamanda vazgecip bırakırsın gibime gelior çunku daha olaya yeni baslamısken steroid arastırmak işin kolayına kacmaktır ve iradesizliği gösterir. vucut geliştirmede irade cok onemlidir o azim ve istek kişide yoksa hersey bosadır. izlediğin filmlere özenip 2 kürle oşekle igreceğini sanıorsn yanılıorsn.

      aklıma spor salonunda surekli soru soran newbie gencler geldi. konustuklarının yarısı vaktinde salonda adam gibi çalışsalar cok guzel gelişecekler ama nerde o irade.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi innervision -- 12 Haziran 2009; 10:55:35 >
      _____________________________

      _____Ya bir yol bul, ya bir yol aç ya da yoldan çekil.__
      Sen sen ol... Biz olma
    • Yarbay
      2643 Mesaj
      27 Eylül 2009 12:50:21
      google den body forum yaz forumları oku


Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.