Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Vucudum kendi kendine kasılmaya başladı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
1
Favori
361
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Vucudum kendi kendine kasılmaya başladı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    493 Mesaj
    Yatarken birden farkediyorum kendimi kasmışım gevsetiryorum hemen hic farketmeden istemsiz sekilde tekrar kasilmis buluyorum



    Yemek yerken cok nadir oluyo



    Arabada cok oluyor kendim kullanırken sorun yok ama baskası kullanırken isterse 10km/h hiziyla gitsin yine ayaklarimin kasildigini fark ediyorum



    Nefes alirkense kisa kisa aldigimi farkediyorum zorlandigimdan haberim olmuyo



    Lys stresine bagliyorum acaba ondan olabilir mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    nöroloğa git ne olur ne olmaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    151 Mesaj
    Hızlı kalp çarpıntısı,El ve ayaklarda titreme var mı?
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Stresten sinir bozulunca oyle olur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1420 Mesaj
    Şeker hastalığın olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    493 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxramma



    Hızlı kalp çarpıntısı,El ve ayaklarda titreme var mı?



    Hayır hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    412 Mesaj
    Uykuda da oluyorsa narcolepsy olabilir,uyku haricinde oluyorsa ve kasılmalar ve uyuşma karıncalanma varsa,magnesium citrate eksikliği olabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    21961 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Benimde ellerim titriyor son zamanlarda kollarım uyuşmaya başladı. Bir de geceleri uyurken bacağım kasılıyor çok fena bir acı oluyor sanki etimi alıyor gibi. Doktora gittim ilçe hastanesi hap verdi geçmezse gel dedi yine gittim aynı ilaç+ başka bir ilaç verdi . Bende lys ye giricem ondan sonra tıpa gitmeyi düşünüyorum. Önemli bir şey olabilir. Bi profesöre görürünün derim
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    sonra bi baktım donda bi ıslaklık...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Mobilya Takımları
son dakika
google reklamları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.