Şimdi Ara

VoWifi Turk Telekom (71. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.709
Cevap
24
Favori
129.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RmznKvcr R kullanıcısına yanıt
    Nasıl yapıyoruz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/
    Bu siteye gir tüketici şikayetleri kısmına şikayetini yaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RmznKvcr

    online işlemlere şikayet bırakın ilgileniyorlar

    Hocam volte ve vowifi aktif oldumu acaba, kaç günde geldi cevap?

  • thewhitewolf kullanıcısına yanıt
    5 günde geldi ikiside aktif oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RmznKvcr -- 20 Kasım 2020; 14:18:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Kayıt açtınız mı operatöre hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet arıyorlar SMS atın uygulamadan açın diyorlar. Bir daha kayıt açtım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kayıt açtırırken denediğinizi ama açamadığınızı belirtin beni geri arayan normal müşteri hizmetleri değildi normal müşteri hizmetleri açtık desede açılmıyor beni arayan kişi daha yetkili biri olduğunu belirtmişti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Sms attığınızı ve işe yaramadığını belirtin kaydınızda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    RmznKvcr R kullanıcısına yanıt
    Faturasızdan Faturalıya geçtikten sonra cihazım desteklemesine rağmen VoLTE ve WİFİ Arama servisini kullanamıyorum. Hem SMS ile hemde mobil uygulamadan aktif etmeme rağmen açılmıyor. Ayrıca İnternet servis ayarlarında cihazım gözükmüyor. Böyle yazdım olmuştur herhalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Dönüş yapıldığında paylaşırsanız sevinirim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dün hattımı taşıdım ne volte ne vowifi aktif olmuyor. aradım mh sistem üstünde cihazınız görünmüyor başka cihaza takın dediler, taktım yine yok. Model bilgilerine ulaşılamıyor diye hata veriyor.. Bu sorunu çözebilen var mı?

  • emre845 E kullanıcısına yanıt

    Twitter'dan TT'a yazın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Twitter'dan TT'a yazın.

    Yazdım şimdi cihazım görünüyor fakat volte vi wifi desteklemiyor uyarısı var ... 1 ayda 2 kez operatör değiştirdim utanamazsam tekrar Turkcelle geri döncem cidden TT pişmanlıktır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre845 E kullanıcısına yanıt

    Desteklemiyor uyarısına pek aldırmayın hocam. Benim çocuğun elinde ki dandik j7 core bile destekliyor.


    Talep açtırın hallederler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    İş bilmezlerin hepsi beni buluyor sanırım kaç kere aradım Twitter yazdım şikayet oluşturdum hala acamadilar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre845 E kullanıcısına yanıt

    Bende epey uğraşmıştım hocam ama nihayetinde hallediyorlar.


    TT'nin sistemleri vs. maalesef uzun süredir böyle. Hizmet almak için itiklemek lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda mi9t de wowifi de 4g dışı arama geldiğinde çağrı almaya başladı sorun düzeldi.

    Servis düzgün çalışmaya başladı

    VoWifi Turk Telekom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Böyle yanıt geldi VoWifi Turk Telekom
  • Avengers.90 kullanıcısına yanıt
    Genel bir cevap gelmiş hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hala aktif olmadı
  • 
Sayfa: önceki 6970717273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.