Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (220. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.766
Cevap
133
Favori
559.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kimse şişe koyalım da direksiyonda kitap okuyalım, telefonla oynayalım yada uyuyayım demiyor ki. Bu bir kolaylık. valla sürücüsüz giden bir aracım olsa yine bir direksiyon ve fren isterim müdehale için. İnsan merak ediyor kullanmak görmek istiyor. Ayrıca olurda insan su içmek ister, navigasyona birşey yazmak ister, maskesini değiştirmek ister. Yeterli süre için bir yol varsa kullanmakta sakınca yok bence. Araba isterse 10 dakika direksiyona dokundurmasın, ben yine de viraja girdiğimde her türlü müdehale ederim aracıma. Burda araba özelliklerini kimse etkisiz hale getirmek istemiyor. Öyle olsa yazılımla oynar aracın hızını 180 den yükseltir veya yolda giderken de video izlemeyi aktif ederdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndroTurk -- 29 Kasım 2020; 21:38:57 >
  • Volvo yetkililerine bir sorum olacak... E sim tuekiyede hayata gecti..volvo on call'u nezaman kullanabilecegiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperDönmez

    Volvo yetkililerine bir sorum olacak... E sim tuekiyede hayata gecti..volvo on call'u nezaman kullanabilecegiz?

    Bu konuda birşey duymadık. Biraz açar mısınız ? Link verir misiniz?


    BTK nın otomobillere uzaktan erişimi düzenleyen (daha doğrusu yasaklayan) 2018/dk-yed/27 sayılı kararı yürülükten mi kaldırıldı. 2018/dk-yed/272018/dk-yed/27

  • AlperDönmez A kullanıcısına yanıt
    Yanlış biliyorsam düzeltin. Bu tur uygulamaların çalışabilmesi icin server karın yurt içinde olmasını şart koşuyor BTK. E sim bunu sağlıyorsa (ki sanmıyorum bu sadece daha gelişmiş bir teknoloji) olabilir. Ama en önemli şart server karın yurt içinde olması.
  • Herkese Selamlar,


    Uzun bekleyiş ve maalesef otv farkı sonrasında ekim ayı sonunda xc40 T3 umuze kavuştuk. Araca kaparo verdiğim günden beri forumu takip etmekteyim.  Süreç boyunca Volvo Altunizade Semih Bey ve Tolga Beyin destek ve yardımlarını hep yanımda hissettim.


    Aracı 1000-1500 km kullanmadan yazı yazmak istemedim. O nedenle bu güne kadar aracı tecrübe etmeyi tercih ettim.  

    Öncelikle söylemem gerekir ki 2011 yılından 2020 yılına kadar sırasıyla

    -2011 316i,

    -2012 320d,

    -2014 320i,

    -2014 X3,

    -2016 116d

    ve son olarak Volvo öncesi 2014 520i araçlarım oldu. Anlaşılması çok zor tabi ki değil, BMW fanatiğiydim.


    520i sonrası xc40 a geçme durumu birçoğunuza garip ya da anlamsız gelebilir ancak günümüz ve memleketimizin koşullarında alınabilecek optimum araç xc40 ti. Su ana kadar da pişman etmedi. Umarım bundan sonrada pişman etmez.

    Birçok üst sınıf marka, modellerde fiyat-performans araştırması yaptı. Lux segment bir suv olsun, motor performansından ziyade bana sunacağı teknolojiler, güvelik ve kalite on planda olsun, ayrıca bütün opsiyon listesini de ekleyelim, sokak tabiri ile gırtlak dolu bi araç olsun. En önemlisi de bunu belli bir bütçe dahilinde yapmak istiyorum diyorsanız oklar hep Volvo xc40 a donuyor.  


    Her şeyden evvel xc40 ta beni en çok cezbeden şey kullanılan teknolojiler oldu. Infotainment sistemi ve auto pilot birçok lux segment araçta opsyonel olarak sunulmakta ve bu opsiyonlara neredeyse bi araba parası daha vermeniz gerekmekte.


    Sürüş dinamikleri olarak tabi 4. Silindirin eksikliği sanki hızlanmalarda ve biraz daha performans istenilen noktalarda hissediliyor. (tabi ki bunun farkında olarak aldık aracımızı) Vites geçişleri 10 üzerinden 9.5 verebileceğim güzellikte. 18 jant olmasına rağmen yoldaki birçok bozukluğu eze eze gitmesi aracın lastik süspansiyon amortisör gibi elemanlarının ne kadar uyum içerisinde çalıştığının göstergesi. Yakıt vs gibi herkesin kullanımına göre değişebilecek konulara girmiyorum çünkü çok geniş bi yelpazede yakıt tüketimi yaptırmanız(7-13lt gibi) mümkün bu araca.


    Ufak ta bir servis tecrübem oldu. Sağ on camin dış fitilinde bir deformasyon fark ettim. Kartal Ortaklar a götürdüm aracı Adem Bey ve Sinan Bey ilgilendiler. Hiç ikiletmeden dış etkenlerden olabileceğini ancak garanti kapsamında değişikliği yapacaklarını belirttiler ve 10 gün içerisinde parçam getirtilip yenisi ile değiştirildi. Kendilerine buradan teşekkür ederim tekrardan.


    Benim açımdan artılar:

    -Auto pilot un yollar elverdiğince kusursuz çalışması.

    -Çarpışma önleme sisteminin her zaman yanınızda olduğunu hissettirmesi

    -Silecek üzerindeki su fıskiyeleri (ilgimi çekti…)

    -Kolay kullanımlı orta konsol (bmw nun orta düğmesinden sonra zor oldu)

    -Kullanışlı gözler çekmeceler ve hatta poşet tutucuları.


    Benim açımdan eksik kalanlar

    -Tabi ki motoru geliştiren mühendis ordusu daha iyi biliyordur ancak biraz daha performanslı 1.5-1.6 motorlar mevcut.

    -Hararet göstergesini gözlerim hep arıyor

    -Bitek Volvo nun değil bütün markaların problemi bu, keşke Volvo on call özelliklerini kullanabilseydik.  


    Okuduğunuz için teşekkürler...





  • rudihason R kullanıcısına yanıt

    Arabanız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba bagaj yetmemeye basladi resimdeki urunu almayi dusunuyorum kullanan var mi ?

    Volvo XC40 Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Sim kartlarin turkiyedeki sim kartlar olmasi dolayisiyla bilgolerin roomingden yurt disina aktarilmamasini istiyorlardi...simdi e simm cikti...araba teknolojisinde kullaniliyor bu e simler...o yuzden bende yetkililere ozelliklede sabri beye biradan sormak istedim son durum nedir diye
  • Merhaba arkadaslar..bugun farkettiğim bir durumu sizlerle paylaşmak ve sizlere de sormak istedim...bugun arka sis farını açtım ve gordum ki sadece 1.tanesi çalışıyor ..1.tanesinin icine far takılmış..sizde de durum biyle mi yoksa bende 1.far.unutulmusmu acaba diye merak ettim.. Volvo XC40 Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperDönmez -- 2 Aralık 2020; 21:38:4 >
  • AlperDönmez A kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla tüm araçlarda arka sis lambası fren ile karışmaması için tek oluyor.
  • Evet, arka sis farı sadece bir tane, sol arkada.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: treleibus

    Bildiğim kadarıyla tüm araçlarda arka sis lambası fren ile karışmaması için tek oluyor.

    maliyet hesabina gore degisiyor o aslinda tek sis olayi.Yani yeni nesil led stoplu araclarin cogunda sis fari cift.Boyle bir aractada cift olmasi gerekirdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagajın yetmemesi ile koruyucu ızgara arasında bağlantı kuramadım hocam?
  • server_ S kullanıcısına yanıt

    Bu sayede tavana kadar guvenle bavul bebek arabasi vs. Yukleyebilecem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka koltuk başlıklarını iyice yükseltirseniz bence ordan bir şey düşme ihtimali iyice azalır. Ne kadarmış koruyucu ogrenebildiniz mi?
  • server_ S kullanıcısına yanıt

    3200₺ 10 gunde yurtdisindan geliyormus


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz çok gibi fiyatı.
  • treleibus T kullanıcısına yanıt
    Hayir degil..benim diger aracimda cift yaniyor...
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Volvo bunu düşünmemiştir diye düşünüyorum..ben unutuldu heralde diye dusundum..20 tl lik lamba nihayetinde
  • AlperDönmez A kullanıcısına yanıt
    Eski araçlarımdan bir tanesinde servise gitmiştim yanmıyor diye. Yanılmıyorsam Passat idi. Servis AB yasalarına göre zorunlu demişti tek olmasını. Sonrada hiç araştırmadım oradan aklımda kalmış. Bilen varsa aydınlatabilir bizi.
  • 
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.